Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Moderatortopic

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Jun 2018 18:11

Re: Moderatortopic

Kira schreef:Als iemand een ban heeft, is het dus mogelijk gewoon via een ander account te komen posten? Werkt dat niet met ip nummers dan? Anders heeft het weinig zin om iemand te bannen lijkt me..

Nee, we bannen in principe niet op IP adres. Dit omdat zoals meerdere ook al aangeven dit niet heel erg veel zin heeft omdat het makkelijk te omzeilen is, maar ook veel meer werk is. Als ik alleen al kijk vanaf welke IP adressen dat jij zelf hebt gepost, zijn dat er ook al meer dan vijftien.
Bovendien is dat eigenlijk ook nooit nodig geweest volgens mij.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 02 Jun 2018 18:16

Het desbetreffende topic van nogevendit/Dobby heb ik eerder vanmorgen verwijderd zonder dit te melden. Puur omdat alle burgemeesters op dat moment geen tijd voor hadden, maar niet wilden dat het topic door zou laten lopen.

Dobby heeft niet voor niks een ban gehad. We begrijpen dat ze zichzelf wil verdedigen en er wat van vindt, maar een ban is niet voor niks een ban. Terug komen onder een andere naam is iets wat niet is toegestaan.
Om die reden is het desbetreffende topic vanmorgen verwijderd.
In principe wordt altijd in het moderatortopic gemeld wanneer er een topic wordt verwijderd, maar vanwege tijdgebrek is dat pas nu gebeurd.
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 03 Jun 2018 09:55

Burgemeester Nicky schreef:
Kira schreef:Als iemand een ban heeft, is het dus mogelijk gewoon via een ander account te komen posten? Werkt dat niet met ip nummers dan? Anders heeft het weinig zin om iemand te bannen lijkt me..

Nee, we bannen in principe niet op IP adres. Dit omdat zoals meerdere ook al aangeven dit niet heel erg veel zin heeft omdat het makkelijk te omzeilen is, maar ook veel meer werk is. Als ik alleen al kijk vanaf welke IP adressen dat jij zelf hebt gepost, zijn dat er ook al meer dan vijftien.
Bovendien is dat eigenlijk ook nooit nodig geweest volgens mij.

Oh daar had ik echt geen idee van! Ik dacht gewoon 1 IP adres per huisadres (of zo iets) :angel:
Nee dan heeft dat weinig zin. Goed dat het topic verwijderd is.
<<

Cotton

Gebruikers-avatar

President

Bericht 03 Jun 2018 14:42

Je netwerk thuis heeft 1 IP adres dus in principe klopt het wat je zegt Kira, maar zodra je bijv. van 4G gebruik maakt, heb je een ander IP.
29032018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 06 Jun 2018 21:05

Sinds vandaag ben ik bij ieder bezoek aan het forum in eerste instantie uitgelogd. Ook staat het forum ineens standaard op mobiele versie ipv op desktop versie wat ik altijd heb.

Is er iets in mijn telefoon wat ik kan aanpassen? Voorheen had ik dit probleem nooit! Ik heb altijd het vinkje staan bij ‘automatisch inloggen’.
Dundas schreef:Van plakken wortels kun je niet op reis.

https://www.instagram.com/ooph_baby/
<<

Fedora

Kletskop

Bericht 07 Jun 2018 12:00

Ik kwam er gisteren achter dat ik enkel op gebruikersnaam was gebanned. Ik dacht dat de straf er al opzat, maar ik zat er een paar uur naast. Maakt ook niet uit. Ik zou het wel kinderachtig vinden om een nieuwe naam aan te maken, gewoon omdat het kan. Ik accepteer mijn 'straf' en zit de tijd gewoon uit. Maar inderdaad, als ik er anders over had gedacht, dan had ik een nieuwe forumnaam aangenomen. Dan is bannen op IP wellicht beter?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 07 Jun 2018 14:27

Urban Naked schreef:Sinds vandaag ben ik bij ieder bezoek aan het forum in eerste instantie uitgelogd. Ook staat het forum ineens standaard op mobiele versie ipv op desktop versie wat ik altijd heb.

Is er iets in mijn telefoon wat ik kan aanpassen? Voorheen had ik dit probleem nooit! Ik heb altijd het vinkje staan bij ‘automatisch inloggen’.

Dat is vervelend zeg!
Helpt het om de cookies van dit forum helemaal te verwijderen?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 07 Jun 2018 14:32

Fedora schreef:Ik kwam er gisteren achter dat ik enkel op gebruikersnaam was gebanned. Ik dacht dat de straf er al opzat, maar ik zat er een paar uur naast. Maakt ook niet uit. Ik zou het wel kinderachtig vinden om een nieuwe naam aan te maken, gewoon omdat het kan. Ik accepteer mijn 'straf' en zit de tijd gewoon uit. Maar inderdaad, als ik er anders over had gedacht, dan had ik een nieuwe forumnaam aangenomen. Dan is bannen op IP wellicht beter?

Zoals ik al eerder aangaf doen we dus nooit een ipban in dit soort situaties en dat is eigenlijk ook nooit voorgekomen dat dit achteraf nodig was geweest.
Spreekt namelijk wel voor zich dat een ander account aanmaken in dit soort situaties niet is toegestaan. Dat extra werk leggen we onszelf, op voorhand, dus ook niet op.
<<

Fedora

Kletskop

Bericht 07 Jun 2018 15:49

Fedora schreef:Ik kwam er gisteren achter dat ik enkel op gebruikersnaam was gebanned. Ik dacht dat de straf er al opzat, maar ik zat er een paar uur naast. Maakt ook niet uit. Ik zou het wel kinderachtig vinden om een nieuwe naam aan te maken, gewoon omdat het kan. Ik accepteer mijn 'straf' en zit de tijd gewoon uit. Maar inderdaad, als ik er anders over had gedacht, dan had ik een nieuwe forumnaam aangenomen. Dan is bannen op IP wellicht beter?

Zoals ik al eerder aangaf doen we dus nooit een ipban in dit soort situaties en dat is eigenlijk ook nooit voorgekomen dat dit achteraf nodig was geweest.
Spreekt namelijk wel voor zich dat een ander account aanmaken in dit soort situaties niet is toegestaan. Dat extra werk leggen we onszelf, op voorhand, dus ook niet op.

Ik geloof ook niet dat het nodig is. Wij accepteren het en dat is nodig om een ban effectief te laten zijn. Maar komt ook , omdat we een ons-kent-ons-kliekje zijn. Denk ik, tenminste.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 09 Jun 2018 18:29

Ik merk dat sinds een week/twee weken dat de mobiele versie op m’n telefoon heel langzaam laadt. Ik heb verder niks veranderd in instellingen en heb het alleen met deze website, niet met andere. Ook op verschillende plaatsen & netwerken en zowel via WiFi als mobiel internet.
Hebben anderen dit ook?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 09 Jun 2018 18:31

Urban Naked schreef:Sinds vandaag ben ik bij ieder bezoek aan het forum in eerste instantie uitgelogd. Ook staat het forum ineens standaard op mobiele versie ipv op desktop versie wat ik altijd heb.

Dat is vervelend zeg!
Opgelost! Ik had een slapeloze week en op de één of andere manier zat ik in een soort privé-modus te browsen. Toen ik die modus uitzette was alles weer als vanouds.

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 09 Jun 2018 19:02

Verde schreef:Ik merk dat sinds een week/twee weken dat de mobiele versie op m’n telefoon heel langzaam laadt. Ik heb verder niks veranderd in instellingen en heb het alleen met deze website, niet met andere. Ook op verschillende plaatsen & netwerken en zowel via WiFi als mobiel internet.
Hebben anderen dit ook?

Dat is helaas niet bekend bij mij. Het is ook niet drukker dan anders denk ik waardoor de laadtijd zou verlagen.
Ik heb zo helaas geen oplossing voor je!
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 09 Jun 2018 19:04

Urban Naked schreef:

Dat is vervelend zeg!
Opgelost! Ik had een slapeloze week en op de één of andere manier zat ik in een soort privé-modus te browsen. Toen ik die modus uitzette was alles weer als vanouds.

Fijn dat het is opgelost! In de privémodus slaat hij je gegevens niet op nee, dus logisch dat ze dan niet blijven slaan.
Gelukkig Kun je nu weer goed forummen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 09 Jun 2018 19:06

Burgemeester Nicky schreef:Fijn dat het is opgelost! In de privémodus slaat hij je gegevens niet op nee, dus logisch dat ze dan niet blijven slaan.
Ja ik voel me wel een beetje dom dat ik het niet doorhad. Ik vond het al wel bijzonder dat de browser ineens donkergrijs was bovenaan en onderaan maar ik dacht dat door een sowftware update was.. :palm:

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 09 Jun 2018 19:21

Urban Naked schreef:
Burgemeester Nicky schreef:Fijn dat het is opgelost! In de privémodus slaat hij je gegevens niet op nee, dus logisch dat ze dan niet blijven slaan.
Ja ik voel me wel een beetje dom dat ik het niet doorhad. Ik vond het al wel bijzonder dat de browser ineens donkergrijs was bovenaan en onderaan maar ik dacht dat door een sowftware update was.. :palm:

:laughcry: :smile:
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 03 Aug 2018 13:06

Hoi,

Ik wil mijn instagrampagina in mijn handtekening zetten en dan klickable onder het woordje 'dit'

hoe doe ik dat? Als ik kies voor URL in mijn ondertekening staat-ie er toch voluit.
dit is mijn Instagram, ik maak graag stories.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 03 Aug 2018 13:28

Je doet dat op de volgende manier:
[url=link pagina]dit[/url] en dan zonder spaties.
<<

Carrie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 03 Aug 2018 14:45

Burgemeester Nicky schreef:Je doet dat op de volgende manier:

Gelukt, dank je wel!
dit is mijn Instagram, ik maak graag stories.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 03 Aug 2018 14:57

Carrie schreef:
Burgemeester Nicky schreef:Je doet dat op de volgende manier:

Gelukt, dank je wel!

Top!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Sep 2018 15:58

Voor mijn studie heb ik een online vragenlijst die ik graag hier zou willen plaatsen om deelnemers te werven. Mag dat?
"ja, maar" betekent nee.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 06 Sep 2018 16:00

Ja hoor. Dat mag in de vraag en aanbod pijler.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Sep 2018 20:28

Top!
"ja, maar" betekent nee.
Vorige

Terug naar Forumzaken