Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #8

<<

Anoniem315

Bericht 06 Jun 2018 19:50

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Gek idee Keshi! Maar went vast snel. Het is alleen zo definitief het einde van een periode.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 06 Jun 2018 20:39

Re: Wat wil je even kwijt? #8

sarah1985 schreef:heb nu wat apps op de ipad gezet. Betaalde apps kan nu niet heb geen kaart ervoor. Maar wie weet hebben we het niet nodig. Mijn moeder en ik kunnen uren kletsen. Maar voor de zekerheid


Eventueel nog een tip. Je kunt een iTunes kaart ook online kopen bij bv hema.nl. De code komt dan met de mail of kun je zelf via de site ophalen. Betalen met iDeal. Werkt prima
D. 💙14-01-2019💙
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 06 Jun 2018 21:49

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Winegum: hij heeft het (uiteraard) super gehad. Op de terugweg heeft de halve klas liggen tukken in de bus haha, hij was kapot. Lief dat je het vraagt!

Exo succes morgen!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jun 2018 08:02

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Succes exo

Maddie bedankt


Jeej ik ben jarig 33 alweer. Was vanochtend al vroeg wakker om 6 uur, en mocht eindelijk mijn cadeau open maken wat een vriendin een maand geleden had gestuurd via de post. Je,ignwat veel dingen zaten erin. Moest wel even lachen want was vooral flamingo tema moest ik even aan marin denken. De cadeaus van mijn man liggen er ook al maar mag ik niet open doen. Om 11 uur ga ik naar het ziekenhuis. Hoop zo dat ze goed prikken want is altijd een drama bij mij
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jun 2018 08:03

Re: Wat wil je even kwijt? #8

JustMeDaan schreef:
sarah1985 schreef:heb nu wat apps op de ipad gezet. Betaalde apps kan nu niet heb geen kaart ervoor. Maar wie weet hebben we het niet nodig. Mijn moeder en ik kunnen uren kletsen. Maar voor de zekerheid


Eventueel nog een tip. Je kunt een iTunes kaart ook online kopen bij bv hema.nl. De code komt dan met de mail of kun je zelf via de site ophalen. Betalen met iDeal. Werkt prima

Oh echt nooit geweten. Handig . Vind die iTunes altijd maar vervelend want blijft altijd saldo over
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Jun 2018 08:04

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Gefeliciteerd Sarah! Dat het maar een mooi jaar mag worden met veel nieuwe kleding! :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Jun 2018 08:10

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Nou idd, moest vandaag even denken aan vorig jaar ik was op 9 juni op mijn zwaarst verschil 63,3 kilo. Ik mag als beloning vanavond een gebakje nu al zin in
Afbeelding
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 07 Jun 2018 08:20

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Gefeliciteerd Sarah, en sterkte straks met het infuus.
Hopelijk werkt dat snel voor je. Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je verschil kunt merken?
10.04.17
<<

Anoniem244

Bericht 07 Jun 2018 08:46

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Sterkte straks Sarah! Gefeliciteerd! Super knap hoeveel je bent afgevallen. Dat verdiend zeker een taartje :-)

Nog 2 dagen werken en dan 3 weken vakantie :-) heb 700 overuren sinds vorig jaar maart bijna alle vakanties doorgewerkt dus heel blij met deze 3 extra weken vakantie :-)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 08 Jun 2018 10:44

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Fijne vakantie Radler!

Ik heb de afgelopen 2 nachten maar 4 uur geslapen vanwege de muggen en warmte en kan dus niet zoveel hebben maar m’n collega is zó extreem luidruchtig. Verkouden en haalt elke minuut z’n neus megagoor op, niest extreem luid, zit te eten maar moet dan perse z’n bakje leeg schrapen. Echt niet te doen! Zit nu met muziek op maar dat is niet zo leuk voor m’n collega naast me want zij moet nu alles herhalen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jun 2018 11:18

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dankje radler fijne vakantie waar ga je heen?
Afbeelding
<<

Anoniem281

Bericht 08 Jun 2018 13:36

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Gefeliciteerd, Sarah!

Ik ben even een beetje ondersteboven van de dood van Anthony Bourdain. Ik vond hem zó ontzettend leuk, leek me zo'n fijne man en ik luisterde graag naar zijn stem. Hij heeft zelfmoord gepleegd en ik ben er oprecht verdrietig door.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Jun 2018 13:37

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Jeetje, Anthony Bourdain heeft zelfmoord gepleegd:
Reiskok Anthony Bourdain dood - http://nos.nl/l/2235609

Ik schrik er van.

En van de week al Kate Spade en de zus van Maxima. Word er toch naar van, dit soort berichten
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Jun 2018 13:39

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Nou we zeggen 't zelfde Bazinga. Ik ben er ook een beetje verdrietig van.

M'n man en ik zijn een beetje soort van door hem samen. We hadden het op onze eerste date over hem en toen ben ik op de tweede date bij m'n man thuis Anthony Bourdain gaan kijken, dat was onze date.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 08 Jun 2018 13:44

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik zette altijd een marathon op, als ik even een paar uur alleen was. Die vent kon praten over longen en niertjes eten en ik genoot! Al had-ie 't over gefrituurde rubber, die stem vond ik zo aangenaam. Hij was zo direct, zonder brutaal of gemeen te zijn. En altijd bezig met eten, maar stiekem misschien nog meer met de cultuur en de mensen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Jun 2018 13:49

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ja zo fijn he, die stem. Ik kijk het ook nog steeds als ik ergens naar toe wil of ga. En voor de lol gewoon.
Volgens mij heeft hij nog een redelijk jonge dochter. Verdrietig.
Let's discover the world together.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 09 Jun 2018 08:00

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dat ik het schattig vind als mijn vader een like-spree heeft op facebook, dan gaat ie weer een keer op m'n tijdlijn kijken en liket al mijn posts. :laughcry:
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jun 2018 09:00

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Er is een WK poule! Doe allemaal mee :D

wk-poule-2018-t30345.html
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Jun 2018 12:22

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik voel me even extreem schuldig. Ik fietste net naar de sportschool langs de gracht en rook een enorme brandgeur dus ik keek nog wel even of er misschien een barbecueboot was ofzo die niet lekker ging. Fiets ik net terug na een uur, staan er 3 ambulances, 3 brandweerauto’s, takelwagen, politie.. blijkt er een woningbrand te zijn. En tussen mijn langs fietsen en de brandweer oproep heeft dus een half uur gezeten. Zo stom dat ik niet even gestopt ben om te checken of er niets in de fik stond.
<<

Anoniem282

Bericht 09 Jun 2018 12:36

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Dat je het heftig zou vinden, begrijp ik. Je schuldgevoel kan ik niet plaatsen. Kennelijk had niemand het nog door toen jij passeerde. Als ik hier de brandweer bel, komen er ook standaard 3 brandweerauto's, 2 ambulances (of misschien ook wel 3) en 2 politieauto's. Is gewoon protocol in sommige delen van de stad vanwege de panden waarover dan de melding is gedaan. Het ziet er dan wel meteen heel erg uit, maar de paar keren dat het hier in de straat was viel de schade gelukkig erg mee. Hopelijk was dat bij deze woning ook het geval.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Jun 2018 12:39

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik bedoel dat ik de brandweer had kunnen waarschuwen waardoor schade misschien wat beperkter zou zijn. Hopelijk valt ‘t inderdaad mee allemaal. :)
<<

Anoniem282

Bericht 09 Jun 2018 12:42

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ah, op die manier. Ik begrijp ook dat je dacht dat er iets misging met mensen die aan het barbecueën waren; daar is het goed weer voor.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 09 Jun 2018 12:50

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Nee, het rook naar zo’n sigarettenpaal die in de fik stond vandaar dat ik niet direct naar de woningen keek. Normaal ben ik best wel alert op zulke dingen.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 10 Jun 2018 15:24

Re: Wat wil je even kwijt? #8

pff, gister aan het einde van de middag kwamen er hier allemaal loeiende sirenes voor huis langs, eerst 2 keer de brandweer en daarna nog 2 ambulances. Ik kreeg er direct een heel naar gevoel bij en helaas was dat wel terecht, in een zwemplas een paar km verderop is een meisje van 12 verdronken. :( Bah, het houdt me nog steeds bezig.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 10 Jun 2018 18:45

Re: Wat wil je even kwijt? #8

Ik heb het ook gelezen Bimbam. Heftig hoor, het zal je kind maar zijn :(

Zo ook van dat jongetje van 3 dat is verdronken in de sloot vlak bij zijn huis. Hier 100 meter vandaan is net zo'n sloot. Daar is ook al eens een kind verdronken. Vreselijk.

Ik heb gister van twee bekenden gehoord dat er iemand die zeer dicht bij hen staat een tumor is gevonden. Ik ken de personen in kwestie verder niet, maar toch was ik daar wel even van onder de indruk. Als het bij hen zo dichtbij kan komen, dan hier ook. En hoewel ik uit ervaring best weet hoe dichtbij het kan komen, krijg ik er toch de kriebels van.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers