Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5)

<<

Anoniem250

Bericht 08 Jun 2018 22:15

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Wat een heftige bevalling. Heel veel sterkte. Neem de tijd te herstellen en laat je maar goed verzorgen. Je hebt een prachtige dochter op de wereld gezet.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 08 Jun 2018 22:31

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Zo wat een heftige bevalling! Heb je je knap doorheen geslagen, petje af. Hoop dat je herstel vlot verloopt. Als je echt je zinnen hebt gezet op borstvoeding, zou ik wellicht nog even contact opnemen met een lactatiekundige. Hier kun je er eentje zoeken: https://search.nvlborstvoeding.nl/ Laat dan ook goed kijken naar een evt. te kort tong- en of lipriempje, als dat het geval is, kan het klieven ervan een wereld van verschil maken bij het aanhappen. Niet elke lactatiekundige kan dat trouwens, hier een lijst van mensen die het wel kunnen: https://www.borstvoeding.com/zoekdskndg ... iemNL.html

Oh en: :hug:
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jun 2018 23:29

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Gefeliciteerd! Klinkt allemaal erg heftig. Sterkte met he herstel.
2014 2016
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 09 Jun 2018 04:20

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Even een korte reactie want ben aan het voeden.. maar heb in januari ook een spoed keizersnede gehad en tis echt niet gek dat je borstvoeding nog niet op gang komt! Naast het feit dat het lastiger op gang komt na een keizersnede is je lijf zo hard bezig met herstellen en de stress reduceren!
Maar hou hoop hoor! Na een kleine week elke 3u kolven kreeg ik stuwing en kwam mijn productie op gang!

En verder is een keizersnede echt kut gewoon!! Tis echt een heftige operatie met een pittig herstel. Neem vooral je rust! Ik had zoonlief dag en nacht op m'n borst liggen. Kon toch niet draaien en hij was mijn beste pijnstiller! :love:

Mocht je het fijn vinden je verhaal te delen mag je mij pb'en hoor, want tis echt niet niks... :(

Dikke knuffel!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jun 2018 05:28

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Bedankt voor de tips wat betreft bv. Lactatiekundige was hier gisteren al, maar had niet echt tips die werkten. Ik neig er steeds meer naar om over te stappen op flesvoeding. De bevalling was zwaar genoeg, heb geen zin meer in en energie voor deze strijd. Het moet wel leuk blijven! Ik overleg vanmiddag nog even met de kraamzorg, maar volgens mij heb ik m'n keuze eigenlijk al gemaakt.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jun 2018 06:13

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Bliss daarom ben ik ook voor FV gegaan. Ik had zoveel gepruts aan m'n lijf gehad, het was wel klaar.

Wat een verhaal zeg, ik wens je een voorspoedig herstel!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 09 Jun 2018 06:29

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Jeetje Bliss, wat heftig!
Rustig aan, geniet lekker van je meisje. Hopelijk kan je thuis in je eigen bed weer wat uurtjes slaap pakken. :hug:
2012
2016
2020

Instagram
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 15:06

Bericht 09 Jun 2018 06:54

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. WAt een pittige heftige bevalling . Hopelijk voel jeje iedere dag wat beter.,
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 09 Jun 2018 07:54

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Ik kan me je keuze voor fv goed voorstellen Bliss. Wil alleen nog even meegeven dat ik bij mijn oudste ook de eerste weken heb gekolfd en er de eerste paar dagen zo goed als niets uit mijn borsten kwam. Het was echt aan het klieven en de aanmoediging van de lactatiekundige te danken dat het gekukt is en ik wilde het ook wel héél graag. Maar als je net zo lief met fv verdergaat, dan zal dat je inderdaad een hoop rust geven en kun je je op je herstel richten.

Gaan jullie straks naar huis?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 09 Jun 2018 08:06

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Gefeliciteerd Bliss! Een vlot herstel en veel geluk gewenst.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 09 Jun 2018 08:24

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Wat heftig Bliss!
Hier duurde het ook een paar dagen voordat de BV op gang kwam na de keizersnede.
Ik kan me zo voorstellen dat je er geen zin in hebt, het heeft mij echt onwijs veel moeite gekost.
Je moet echt doen wat goed voelt voor jou!
10.04.17
<<

Anoniem260

Bericht 09 Jun 2018 12:27

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Bliss heel fijn dat je die keuze zo kunt maken en er zelf achter staat wat betreft voeding. Wat heb jij een zware bevalling gehad zeg! Neem echt je rust, herstel, laat je verzorgen, verzamel mensen om je heen die dingen voor je doen, al is het een pan eten meenemen of een stofzuiger door je huis trekken. En als je nog geen zin in visite hebt, lekker afhouden :angel:
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 09 Jun 2018 13:01

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Lieve Bliss, wat een heftige bevalling! Je klinkt wel echt als een doorzetter, respect dat je het zo lang volgehouden hebt! Neem je rust en maak keuzes waar jij je goed bij voelt. Blije mama, blije baby! Sterkte!
december 2016
juli 2019
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 09 Jun 2018 15:01

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Bliss schreef:Bedankt voor de tips wat betreft bv. Lactatiekundige was hier gisteren al, maar had niet echt tips die werkten. Ik neig er steeds meer naar om over te stappen op flesvoeding. De bevalling was zwaar genoeg, heb geen zin meer in en energie voor deze strijd. Het moet wel leuk blijven! Ik overleg vanmiddag nog even met de kraamzorg, maar volgens mij heb ik m'n keuze eigenlijk al gemaakt.


Heftige bevalling Bliss.
Zo stond ik er ook in toen de bv niet lukte, en pittige bevalling en een katheter die ik had. Had genoeg aan mezelf. En wat een opluchting toen ik besloten had over te gaan op fv.
<<

Patsy

Bericht 09 Jun 2018 15:52

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Wat een heftige bevalling Bliss! Succes met je herstel, laat je maar lekker verwennen.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 09 Jun 2018 16:10

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Gefeliciteerd met jullie dochter!

Heftige bevalling, sterkte met het herstel.
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jun 2018 17:04

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Nog even een paar foto's van onze camera geplukt om hier te showen:

-weg-

:love:

Ben trouwens officieel over op flesvoeding. In het ziekenhuis dronk ze dat binnen twee minuten op, maar met de flesjes thuis gaat het wat moeizamer. Ze ligt ook alleen maar te slapen steeds en zuigt nauwelijks aan die speentjes. Beetje oefenen nog denk ik!
Laatst gewijzigd door Bliss op 13 Jul 2018 20:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
❤ 7 juni 2018
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 09 Jun 2018 17:14

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Ohh wat een plaatje!!
En die haartjes, te lief!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Jun 2018 17:15

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Ooh en ik ga zo een broodje zalm eten en vanavond een wijntje drinken. :hulde:
❤ 7 juni 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 09 Jun 2018 17:43

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Wat een heftig einde van je bevalling zeg! Maar kijk nu wat een prachtig meisje jullie hebben! Die haartjes!

Eetsmakelijk vanavond!
⁠♡♡♡
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 09 Jun 2018 17:48

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Gefeliciteerd!!! En wat een prachtig meisje!! ♡
(wat een drama zeg die uitdrijving en spoed keizersnede - heel veel succes met het herstel)
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jun 2018 17:48

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Oh die haartjes! En wat een mooie baby!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 09 Jun 2018 17:49

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Wat een mooi meisje! Die haartjes!

Haha! Half glas wijn heb je genoeg aan denk ik! ;)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 09 Jun 2018 17:59

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Wat een mooie foto, die eerste. En aan jouw dochters haar kan die van mij niet tippen haha!

Geniet van je zalm en wijn!
L2014 & H2017
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 09 Jun 2018 18:03

Re: Bliss is bevallen!! (update: bevallingsverhaal op pag. 5

Oh Bliss wat een prachtig meisje!! Van harte gefeliciteerd! Maar wat heb je een heftige bevalling gehad, kan me voorstellen dat je dat niet zomaar een plekje geeft. Blijf er vooral over praten/schrijven als dat goed doet, hopelijk maakt jullie mooie meisje veel goed :love:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers