Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 08 Jun 2018 08:21

Weekend!

Mijn weekend is al begonnen!
Vandaag een rustige ochtend met zoon. Wel wat huishouden doen.
Vanmiddag heeft dochter gym en mijn ouders komen misschien nog langs.

Morgenochtend boodschappen doen voor mijn verjaardag.
En 's middags of 's avonds taart maken.
Zondag vier ik mijn verjaardag. Ik ben dinsdag jarig.

Wat zijn jullie plannen?
2012
2016
2020

Instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Jun 2018 08:23

Re: Weekend!

Vandaag een druk regeldagje.
Morgen geeft m'n man (en ik dus eigenlijk ook) een feestje voor z'n verjaardag. We maken oa pulled pork.
Zondag verjaardagsfeestje van de dochter van vrienden.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 08 Jun 2018 08:32

Re: Weekend!

Vandaag moet ik werken en dan heb ik een lang weekend vrij van wel 5 dagen!

Morgenmiddag komt mijn schoonzus op bezoek en verder heb ik heerlijk nog geen plannen.
Ik wil wel proberen om woensdag naar de kapper te gaan, maar ik denk dat ik te laat ben om een afspraak te maken.
10.04.17
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 08 Jun 2018 08:50

Re: Weekend!

Mijn agenda is gewoon leeg, haha.
Dochter is nu naar de psz. Vanmiddag maar even rustig aan samen. Heb echt belachelijk weinig geslapen..
Morgen boodschappen doen en dat was het wel :laughcry:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 08 Jun 2018 08:56

Re: Weekend!

Ik had vandaag even de stad in gewild, maar het weer werkt niet mee. Misschien vanmiddag als het droog is maar even.

Morgen verjaardag van mijn schoonzusje.

Zondag nog geen plannen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 08 Jun 2018 09:00

Re: Weekend!

Fijne verjaardagen allemaal!

Ik heb een heerlijk leeg weekend! Vanavond wel eindelijk m’n vriendin weer zien na 9 maanden! Kan niet wachten om bij te kletsen! Ik moet altijd zo met haar lachen!
Morgen krijg ik weer hondje logeren dus ga voornamelijk met haar op stap het hele weekend!

Fijn weekend allemaal!
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 08 Jun 2018 09:35

Re: Weekend!

Wij hadden vandaag nichtje te logeren. En nu is ze hier de hele dag aan het spelen. Jammer van het weer anders hadden we lekker naar buiten gegaan.
Vanavond gaan we met de kids naar de kermis en het vuurwerk.
Morgen ben ik weer de hele dag alleen met de kids. Waarschijnlijk doen we even boodschappen en zien we daarna wel verder. Savonds naar zwemmen met dochter en dan komt nichtje nog een nachtje logeren.
Zondag waarschijnlijk even naar de julianatoren of malkenschoten.
T hele weekend staat in het teken van de kinderen, want niks voor mezelf gepland.
<<

Anoniem246

Bericht 08 Jun 2018 09:49

Re: Weekend!

We hebben niets gepland staan. Maar ik vermoed dat ik mijn man wel even mijn stiefmoeder moet bellen. Ze is één dezer dagen jarig en dat mogen we natuurlijk niet vergeten. :)
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 08 Jun 2018 10:00

Re: Weekend!

Leuke weekenden allemaal voor de boeg!
Sommigen lekker rustig en relaxt, de ander weer wat drukker met gezellige dingen.

Vrijdag / Ik ben vandaag de hele dag aan het werk. Mijn man brengt nu de kindjes naar zijn ouders, die worden morgen thuisgebracht. Wij gaan vanavond samen uit eten, alvast voor onze trouwdag dinsdag.

Zaterdag / Lekker relaxt ochtendje samen. Man gaat nog even naar de kapper, ik moet een uurtje werken in de speelotheek. Daarna gaan we samen lunchen in de stad. In de loop van de middag komen de kindjes naar huis, mijn schoonouders blijven eten.

Zondag / 's Morgens krijgen we vrienden op bezoek. M. gaat een halve marathon lopen in Almere en eind van de middag gaan we met z'n viertjes naar Schiphol om mijn zusje op te halen.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 08 Jun 2018 10:28

Re: Weekend!

Heerlijk, weekend!

Vandaag ben ik al vrij. Mijn dochter sliep onrustig vannacht en was vroeg wakker. We zijn even naar een kleine markt hier in de buurt geweest, eten voor vanavond gehaald bij de visboer. Daarna nog buiten gespeeld.
Nu ligt ze al in bed, ze was moe en werd erg huilerig. Vanmiddag wil ze schommelen en naar het speeltuintje. Als het droog is gaan we dat doen.
Morgen onze koffers en nog wat spullen ophalen bij schoonzus. Mijn vriend moet dit weekend leren en dus gaan wij morgen naar mijn andere schoonzus en kids. Mijn broertje is weg. We gaan dan met de kinderen bij McDonalds eten.
Zondag nog geen plannen, vriend moet weer verder leren, denk ik. In ieder geval ga ik einde van de middag de foto's bekijken en uitkiezen van de familie fotoshoot.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jun 2018 11:05

Re: Weekend!

Ik heb dit weekend helemaal geen plannen. M'n vriend komt zo thuis want G krijgt prikjes bij het CB en daar wil hij graag bij zijn (hij krijgt haar in die situatie ook veel sneller rustig dan ik) en daarna gaan we (of ik) even naar de babywinkel om een super dunne slaapzak. Straks wordt het weer zo heet en heb ik nog niet zo'n ding.
Morgen gaat m'n vriend werken en ga ik denk ik een cadeautje voor m'n moeder halen. Ze is net als Jezzie dinsdag jarig (gefeliciteerd alvast). Ik weet alleen nog niet wat.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Jun 2018 11:17

Re: Weekend!

Ik heb al sinds woensdag 5 uur weekend

Vandaag rustig dagje beetje gtst dvd kijken
Zaterdag als ik me goed voel mijn verjaardag vieren
Zondag hebben we een feestje van een oom en tante waar we niet zoveel zin in hebben. Hangt vanaf hoe ik ke voel of we wel of niet gaan
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 08 Jun 2018 16:12

Re: Weekend!

Ik had ook vandaag al weekend, heerlijk.
Vanmorgen eerst controle bij de verloskundige, en daarna kwam een mevrouw langs voor de intake van de kraamzorg. Verder alvast wat andere dingetjes geregeld, ik ben begonnen met een adressenlijst voor de geboortekaartjes, we hebben de baby vast aangemeld voor de opvang en tussendoor wat wasjes gedraaid. Vanavond ga mijn man en ik denk ik even wat leuks doen.
Morgen gaan we even op bezoek bij onze ouders en ik ga met mijn zus tapas eten.
Zondag even naar een evenement hier in de stad en verder lekker rustig aan doen.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 08 Jun 2018 16:53

Re: Weekend!

Morgen gaan we naar de Ouders Natuurlijk beurs in Doorwerth, daarna door naar verjaardag in Den Haag en 's avonds weer terug naar Groningen. Dus we zitten zo'n 6 uur in de auto.. Maar als het goed is kunnen de kindjes lekker in de auto slapen.

Zondagavond gaat man weer richting Schiphol, dus die dag staat in het teken van inpakken en laatste klusjes doen.
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Anoniem244

Bericht 08 Jun 2018 17:00

Re: Weekend!

Morgen boodschappen, lunchen met een vriendin en even het centrum in. S avonds vlees van de bakplaat (hebben nog gourmetvlees in de vriezer dus dat opmaken)
Zondag: speciaalbier festival in Hengelo, mooi festival! Super veel zin in!
<<

Anoniem282

Bericht 08 Jun 2018 17:48

Re: Weekend!

Morgen: wat dingetjes in het huishouden doen, borrelen en eten met m'n zus.
Zondag: Geen plannen, maar het zal niet veel meer worden dan een Lazy Sunday.
<<

Anoniem247

Bericht 08 Jun 2018 18:06

Re: Weekend!

Morgen : werken van 8.00 - 17.00
Zondag : nog geen plannen. Man moet iig werken dus ik ben samen met de kinderen. Ik denk dat ik in de ochted naar Monkey Town ga. En in de middag niet veel. Heb een drukke week gehad dus even bijkomen!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 08 Jun 2018 19:05

Re: Weekend!

Morgen: eerst even het huis opruimen, 3 lange dagen achter elkaar gewerkt, dus dat is wel nodig.. Eind van de middag mijn moeder halen en dan met man naar Zwolle. Hij gaat de halve marathon lopen daar s’avonds.
Zondag: eerst wat schilderwerk doen bij ons nieuwe huis en eind van de middag naar een etentje van m’n schoonmoeder
<<

Anoniem245

Bericht 08 Jun 2018 19:32

Re: Weekend!

Vandaag had ik al een hele fijne dag, gewerkt, daarna mij hele huis gepoetst en gekookt en een fijne wandeling gemaakt.
Morgen gaan we kajakken in de ardennen en daarna bbqen.
Zondag repetitie en daarna niks gepland.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 08 Jun 2018 20:58

Re: Weekend!

We zitten nu nog samen te chillen onder de overkapping.

Morgen ga ik op stap met mn zusje, daarna wissel ik mijn man thuis af en gaat hij op stap met de voetbal. Ik duik denk ik vroeg mijn bed in.

Zondag nog geen plannen, maar eigenlijk wil ik even naar mijn oma.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem317

Bericht 08 Jun 2018 21:34

Re: Weekend!

Dit weekend staat vooral in het teken van poetsen, opruimen en eindelijk na een aantal maanden onze woonkamer weer inrichten. We hebben vandaag al meer gedaan dan dat we verwacht hadden.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Jun 2018 21:42

Re: Weekend!

Morgen wil ik met J naar het graf van mijn moeder, om hem aan haar voor te stellen. Daarna rijd ik even langs mijn vader,
Waar mijn broer, schoonzus en nichtjes ook zijn. Zondag gaan we met hen en mijn zusje met haar gezin een dagje naar N.ienoord.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 09 Jun 2018 08:18

Re: Weekend!

Dat lijkt me moeilijk Lady, maar ook mooi :hug:

Vanochtend doe ik iets in het huishouden, ik werk nog een uurtje aan de opdracht voor mijn studie en dan ga ik naar een verjaardag. Vanavond bbq'en met mijn vriend.
Morgen lekker uitslapen, verder werken aan mijn opdracht en ik denk dat we nog wel ergens op een terrasje gaan zitten.

Fijn weekend allemaal!
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3478

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 09 Jun 2018 09:01

Re: Weekend!

Vandaag ben ik de hele dag werken; vanavond worden de boodschappen bezorgd en ga ik lekker relaxen.
Morgenochtend relaxen, in middag verjaardag vriendin en daarna komen mijn ouders op visite & eten.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 09 Jun 2018 09:27

Re: Weekend!

Mooi dat je dat doet Lady, sterkte vandaag.

Gister ben ik wezen bowlen en steengrillen met collega's, vandaag overdag niks en vanavond bbq bij de voetbal. En morgen nog een dagje samen en daarna breng ik niet vriend en schoonzus naar schiphol, want die haan naar Marokko.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers