Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


GTA

<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 07 Jun 2018 17:57

GTA

Van mijn jongens van inmiddels 9 en 7 vertellen beiden dat er kinderen in kun klas GTA mogen spelen.
Voor mij is dat hier best een no go......
Hoe gaan jullie met die leeftijdsgrenzen om? Ik wil er soms nog een eens een jaar vanaf wijken maar ben er eigenlijk best strikt in.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 07 Jun 2018 18:07

Re: GTA

Surya schreef:Van mijn jongens van inmiddels 9 en 7 vertellen beiden dat er kinderen in kun klas GTA mogen spelen.
Voor mij is dat hier best een no go......
Hoe gaan jullie met die leeftijdsgrenzen om? Ik wil er soms nog een eens een jaar vanaf wijken maar ben er eigenlijk best strikt in.


Ik hoor dit in mijn groep (8-9 jaar) ook wel voorbij komen maar eerlijk gezegd vind ik dat ook veeeeeeel te jong.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jun 2018 18:30

Re: GTA

Nou nee dat vind ik niet zo geschikt. Liever dan dat ze Fifa spelen ofzo.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 07 Jun 2018 18:32

Re: GTA

Ja ik hoor dat ook van mn zoon van 8. Maar het mag van mij gewoon niet. Ik zeg ook dat hij het niet bij anderen mag spelen en tot nu toe houdt hij zich daar ook nog aan. Ik weet dat dat wel gaat veranderen maar voor nu ben ik er wel blij mee. Fortnite mag hij ook niet spelen al twijfel ik een beetje of ik dat niet toch goed zal vinden maar ik moet me er nog even goed in verdiepen wat het precies is.

Hier worden vooral Fifa, F1 en lego spellen gespeeld.
2010 2012
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 07 Jun 2018 18:47

Re: GTA

Gelukkig zijn ze het het zelf ook mee eens hoor dat ze het niet mogen spelen.

Fortnite speelt mn oudste wel, maar dat vind ik er redelijk vriendelijk uitzien.

Over Dylan Haegens hebben we wel flink wat discussie gehad toen ze dat niet mochten kijken van mij
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 07 Jun 2018 19:55

Re: GTA

Wat is GTA voor spel? Hier speelt onze achtjarige wel Fortnite. Ik ben daar geen voorstander van maar zijn hele klas speelt het dus we staan het wel toe.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem294

Bericht 07 Jun 2018 19:56

Re: GTA

Hier inderdaad ook wel Fortnite maar hij mag echt niet aan GTA zitten. Zeker tot zijn 12de niet.

Fortnite spelen wel echt alle jongens uit zijn klas.
<<

NerdChic

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 813

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:49

Bericht 07 Jun 2018 20:16

Re: GTA

Lady schreef:Wat is GTA voor spel? Hier speelt onze achtjarige wel Fortnite. Ik ben daar geen voorstander van maar zijn hele klas speelt het dus we staan het wel toe.

Zoals die kids gta spelen is het auto's stelen, mensen in elkaar slaan voor geld, roekeloos rijgedrag, en je hebt missies waarbij je prostituees op moet pikken. Dus nee, zeker geen geschik spel voor kinderen onder de 12 en eigenlijk liever nog later.
Don't let the fear of striking out keep you from playing the game!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 07 Jun 2018 20:18

Re: GTA

Oh jemig! Nee, dat gaat hier dan ook niet gespeeld worden. Ik heb hem er gelukkig ook nog niet over gehoord.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem336

Bericht 07 Jun 2018 20:36

Re: GTA

Ik speelde vroeger zelf GTA, omaatjes overrijden e.d. :palm:

Mijn oudste is bijna acht, maar no way dat hij dit mag spelen op deze leeftijd. Gelukkig is Fifa nog interessant.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Jun 2018 20:38

Re: GTA

Mijn broertje speelde vroeger GTA maar ik weet niet meer hoe oud hij was.
Mn man (en ik ook) speelt het tegenwoordig ook nog wel eens. Het kán leuk autorijden zijn, maar het kan ook echt behoorlijk grof zijn, al die dingen die hier al genoemd werden. Ik zou dat echt niet oké vinden op die leeftijd.
Let's discover the world together.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 07 Jun 2018 20:42

Re: GTA

GTA vroeger is niet te vergelijken met hoe het er nu uitziet.
Ik speelde vroeger ook gta maar dat was nog dat je er van boven op keek 64bit ofzo.
Nu ziet het er veel gruwelijker uit. Er zit ook niets voor niets een leeftijds indicatie op een spel.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 07 Jun 2018 20:48

Re: GTA

Mijn zoon heeft het steeds over fortnite, maar dat mag hij zeker nog niet spelen. Leeftijdsadvies is 12 jaar en vind ik nog voorlopig niet geschikt voor een 7-jarige om te spelen. Zijn vriendje van 7 jaar mag het thuis wel spelen en in het speelkwartier op school spelen ze nu elke keer buiten samen fortnite na.
GTA vind ik helemaal niet geschikt om te spelen voor jonge kinderen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 07 Jun 2018 21:55

Re: GTA

Mijn oudste (bijna 12) speelt fortnite. GTA heeft hij ook, maar speelt hij bijna niet. De jongste mag af en toe fortnite spelen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem313

Bericht 07 Jun 2018 22:45

Re: GTA

Mijn oudste is 6 en vertelt aan iedereen dat hij GTA speelt. In werkelijkheid speelt hij een gewoon racespel, zonder geweld.
<<

Anoniem272

Bericht 07 Jun 2018 23:04

Re: GTA

T. is 9 en mag sinds kort Fortnite spelen (nadat ik zelf een proefpotje had gedaan). GTA vind ik absoluut niet goed. Dat is realistischer en wreder. Hij heeft het één keer bij een vriendje gespeeld (zonder dat ik het wist). Toen kreeg hij er nachtmerries van.
<<

Anoniem257

Bericht 08 Jun 2018 06:34

Re: GTA

Ik zelf speel GTA regelmatig maar het is behoorlijk agressief, seksistisch en draait veel om drugs. Zeker als je her verhaallijm speelt. Dan zie je soms ook filmpjes dat geneukt wordt of gesnoven etc.
<<

Anoniem245

Bericht 08 Jun 2018 06:37

Re: GTA

Mijn zoon heeft het gespeeld maar alleen terwijl ik erbij was. Hij reed inderdaad door de stad in sportauto's, op het strand in buggy's en vloog in vliegtuigen. Ik ben denk ik wel makkelijk met games en voorschriften. Ik praat er altijd met hem over, dat wel.
Fortnite speelt hij ook.
<<

Anoniem257

Bericht 08 Jun 2018 06:39

Re: GTA

Gta online is trouwens een stuk minder erg! Daar gaat t ook wel om missies spelen maar voornamelijk dan over drugs. En je ziet dan geen wrede filmpjes of plaatjes oid.
<<

Anoniem245

Bericht 08 Jun 2018 06:44

Re: GTA

Jaa online inderdaad, dat deed hij. Spel is nu kapot, baalden we wel van. Was het enige spel dat ik wel speelde. Alleen dan met de missies en niet online.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers