Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island VIPS.

<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jun 2018 13:41

Temptation Island VIPS.

Wie van de stellen blijven bij elkaar denken jullie? In een voorstukje zag je 2 mensen onder de lakens een feestje bouwen en Rosanna was in tranen. Ook geniet Niels van de fijne aandacht. Nou ja, dan weet zij ook hoe het is.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 07 Jun 2018 13:45

Re: Temptation Island VIPS.

Ik las net dat Alex weer mee doet als verleider. Ben benieuwd of Rosanna er tegenop gewassen is dit keer.
Al zou je denken dat ze dit keer slimmer is.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 6409213098
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jun 2018 13:49

Re: Temptation Island VIPS.

Japie schreef:Ik las net dat Alex weer mee doet als verleider. Ben benieuwd of Rosanna er tegenop gewassen is dit keer.
Al zou je denken dat ze dit keer slimmer is.

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 6409213098


Huh? De verleiders en verleidsters zijn toch al bekend gemaakt. Ik snap het niet.

Nou lekker dan dat Bundavids doet het weer niet bij mij.
Even kijken in het andere topic van die sites dan maar.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 07 Jun 2018 13:51, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem244

Bericht 07 Jun 2018 13:50

Re: Temptation Island VIPS.

Alex komt er na een paar afleveringen in
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jun 2018 13:52

Re: Temptation Island VIPS.

Radler schreef:Alex komt er na een paar afleveringen in


Aha nou dat wordt lachen voor R en N.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 07 Jun 2018 14:02

Re: Temptation Island VIPS.

Ik denk dat dit nog als extra 'verrassing' is, zodat er misschien meer mensen gaan kijken.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jun 2018 16:33

Re: Temptation Island VIPS.

Op Axed.nl kan ik niks vinden. Op Dailymotion staan alleen stukjes en zelfs die zijn niet zichtbaar. Heel raar!
Pas op voor Tessa lees ik net op Telegraaf iets met bitchfight.............hoezo toevallig?! Ik vind haar ordinair en altijd als ik haar zie gedraagt ze zich uit de hoogte.
Verleidster Dorien is ook een bekende.

Ik denk dat Ruud en Rowena........en Rosanna en Niels het niet gaat overleven.

Ik las Tony van oh oh Cherso ook is gevraagd, maar voor zover ik weet heeft hij geen relatie. Pauline Wingelaar ook, maar dat kan ik me niet voorstellen aangezien zij getrouwd is. Heb ooit gelezen dat ze geen getrouwde stellen laten mee doen omdat ze een huwelijk niet kapot willen maken.
<<

Anoniem253

Bericht 07 Jun 2018 17:26

Re: Temptation Island VIPS.

Volgens mij komende de eerste 2 afleveringen vannacht pas op videoland, daarna zal het vast elders terug te kijken zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jun 2018 17:31

Re: Temptation Island VIPS.

Nee hoor ze staan er al op.
<<

Anoniem253

Bericht 07 Jun 2018 18:00

Re: Temptation Island VIPS.

Cotton schreef:Nee hoor ze staan er al op.


Oh dan was het afgelopen nacht..
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jun 2018 18:17

Re: Temptation Island VIPS.

Ik heb een youtubekanaal gevonden en diegene zegt hij het erop gaat zetten..............we zullen zien.
<<

Anoniem244

Bericht 07 Jun 2018 18:42

Re: Temptation Island VIPS.

Ik zag zwanetta trouwens ook in de voorstukjes
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Jun 2018 19:21

Re: Temptation Island VIPS.

Wanneer komt het op tv? :dance:
<<

Anoniem244

Bericht 07 Jun 2018 19:44

Re: Temptation Island VIPS.

Niet, is alleen op Videoland en online (op bundavids iig)
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Jun 2018 20:52

Re: Temptation Island VIPS.

Radler schreef:Niet, is alleen op Videoland en online (op bundavids iig)


Toch gek dat die op Bundavids niet geblocked is en op soort gelijke sites wel.
<<

Anoniem257

Bericht 08 Jun 2018 05:37

Re: Temptation Island VIPS.

Ik heb de eerste twee afleveringen gezien. Haha ik vond t al behoorlijk ver gaan...geen 1 koppel die hier goed uit komt gok ik zo
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jun 2018 08:00

Re: Temptation Island VIPS.

Betty schreef:Ik heb de eerste twee afleveringen gezien. Haha ik vond t al behoorlijk ver gaan...geen 1 koppel die hier goed uit komt gok ik zo


Nou als ik dat zo lees geloof ik dat wel. Dat stukje waar je 2 onder een laken bezig zag daarvan zeggen ze dat het Donny is. Een oplettende kijker zag nl aan het uiteinde van het bed het witte petje liggen wat alleen hij draagt. Het hoeft natuurlijk niks te zeggen.
<<

Anoniem244

Bericht 08 Jun 2018 09:35

Re: Temptation Island VIPS.

Ik vond het ook al behoorlijk ver gaan de 1e 2 afleveringen.
Dat blonde meisje met die krullen? Knap grietje trouwens, die liet zich ook wel gaan zeg.
In de voorstukjes zag je ook al wel dingen die er op lijken alsof het behoorlijk fout gaat bij de meeste.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jun 2018 10:00

Re: Temptation Island VIPS.

Radler schreef:Ik vond het ook al behoorlijk ver gaan de 1e 2 afleveringen.
Dat blonde meisje met die krullen? Knap grietje trouwens, die liet zich ook wel gaan zeg.
In de voorstukjes zag je ook al wel dingen die er op lijken alsof het behoorlijk fout gaat bij de meeste.


Fabiola heet zij en heeft meegedaan aan HNTM. Zonde dat zij zich zo laat verlagen door hieraan mee te doen. Het lijkt wel alsof het erger begint dan bij de reguliere versie.
Ik snap niet waarom er een onbekend koppel mee doet, want het heet vips.
Ik zag in een voorstukje alle bezette mannen aan de bar en die jongen van het onbekende koppel zat er een beetje buiten. Donny zat naast hem, maar zat half met zijn rug naar hem toe vind dat best lullig zag er zo sneu uit.
<<

Anoniem244

Bericht 08 Jun 2018 11:48

Re: Temptation Island VIPS.

Ah oke, dat kijk ik nooit meer.
Ik gok zomaar dat ze geen bekend koppel meer hebben kunnen vinden die hier aan mee wilde doen. Hoewel ik alle koppels niet echt BN'ers vind om heel eerlijk te zijn :-)
Vond het tijdens de uitzendingen wel meevallen trouwens dat hij er buiten viel
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jun 2018 12:16

Re: Temptation Island VIPS.

Radler schreef:Ah oke, dat kijk ik nooit meer.
Ik gok zomaar dat ze geen bekend koppel meer hebben kunnen vinden die hier aan mee wilde doen. Hoewel ik alle koppels niet echt BN'ers vind om heel eerlijk te zijn :-)
Vond het tijdens de uitzendingen wel meevallen trouwens dat hij er buiten viel


Ik bedoel dat stukje vond het echt sneu. Echt verrot dat ik het steeds niet kan kijken via Bundavids. Vind het raar dat het daar wel mogelijk is en bij anderen is het geblokkeerd.

Wie weet hoe dat kan?
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 08 Jun 2018 19:26

Re: Temptation Island VIPS.

Ik heb hier bij wel sterk mijn vraagtekens of dit niet deels geacteerd is.. of dat ze het allemaal eigenlijk niet zo erg vinden als hun partners vreemd gaan en het dan dus ‘spelen’ dat ze het wel erg vinden.

Ik kijk wel hoor :ja: !
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jun 2018 20:11

Re: Temptation Island VIPS.

CBL neem gewoon een paar maandjes Videoland.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jun 2018 20:28

Re: Temptation Island VIPS.

Cotton schreef:CBL neem gewoon een paar maandjes Videoland.



Nee volg het hier wel en anders staat het wellicht op de site waar mijn man alles download.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Jun 2018 13:38

Re: Temptation Island VIPS.

Ik heb 3 afleveringen gezien en snap niet wat er zo heftig/spannend is aan 1 en 2. Vond het ook bij 3 meevallen. Wat is Fabiola een dom kind zeg en pas 17 of 18 las ik. Tessa vind ik zo vuil kijken lijkt me helemaal niet aardig, zo ordinair. Dat onbekende koppel vind ik wel lief Gelina is volgens mij best een rustige meid. Vind ze niet zo passen in het programma. Oh en die jongen die onder het laken zit in dat voorstukje is iig niet Donny, want hij heeft iig geen zichtbare tattoos voor zover ik kon zien. Dus speculaties daarover omdat er een wit petje aan het voeteneind lag kunnen de lucht in. Die arm die je zag had op de rechterpols een donkere tattoo en volgens mij is het Niels. Het kan natuurlijk ook een verleider zijn, maar dat moet ik even goed kijken naar het hoofdbord van het bed.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers