Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #4

<<

Anoniem271

Bericht 07 Mei 2018 13:44

Re: Datetopic #4

Oke ik heb advies nodig. Ik heb zaterdag een leuke date gehad, hebben het over een 2e date ook. Ik had het er met mijn zus over, en na wat praten blijkt zij hem te kennen en om een lang verhaal kort te houden; zij is met hem naar bed geweest jaren terug. Het is jaren geleden dus op zich niks aan de hand zou je zeggen, maar ik vind het een beetje adward. Dat ik aan het daten ben met een scharrel van toen van m'n zus. Ik merk dat ik ook wat terughoudender ben dan afgelopen zaterdag meteen na de date. Zouden jullie dit ook hebben of stel ik me aan? En wat moet ik doen, hem ermee confronteren of het zo laten?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Mei 2018 13:51

Re: Datetopic #4

Ik zou gewoon lekker voor die tweede date gaan! Neem aan dat je dan nog niet meteen seks met ‘m gaat hebben dus daar kun je dan wat langer over denken. Mocht er nou echt een enorme klik zijn dan zou ik dit niet in de weg laten staan. Maar als jij je er echt niet goed bij voelt merk je dat ook snel genoeg. Zou vooral niet te veel erover denken :)
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 07 Mei 2018 15:25

Re: Datetopic #4

Haha dat lijkt me best ongemakkelijk, maar tegleijkertijd, als jij het leuk hebt met die jongen? Zou het wel gewoon bespreekbaar maken, ook tegen hem zeggen dat je weet dat hij met je zus geweest is en als dat verder leuk ontwikkelt, nou ja dan moet je er even door heen bijten :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Mei 2018 15:27

Re: Datetopic #4

Ik zou dit ook proberen er los van te zien. Inderdaad, als jullie het leuk hebben samen, dan zou dit niet zo veel uit moeten maken. Stel dat het iets wordt, dan is het misschien één keer een beetje awkward als ze elkaar weer zien, maar verder denk ik dat het geen ramp is.

Andersom heb ik járen geleden een poos gescharreld met een ex van m'n zusje (al waren zij toen nog heel jong en hebben ze geen seks gehad). Tja, shit happens. :P
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem271

Bericht 07 Mei 2018 18:07

Re: Datetopic #4

Jullie hebben gelijk denk ik hoor. Maar toen ik hoorde dacht ik wel even 'wauw shit'.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 08 Mei 2018 06:46

Re: Datetopic #4

Ja, ik snap dat het wel even slikken was. Weet hij het ook? Inmiddels date 2 gepland? :)
<<

Anoniem271

Bericht 08 Mei 2018 18:21

Re: Datetopic #4

Ja we hebben het erover gehad. Maar we hebben inderdaad besloten om te kijken hoe het gaat en het nog niet af te kappen. Zeer waarschijnlijk zien we elkaar zaterdag.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Mei 2018 16:34

Re: Datetopic #4

En Ise, hebben jullie elkaar weer gezien?
<<

Anoniem245

Bericht 13 Mei 2018 21:09

Re: Datetopic #4

Hier gaar het heel goed, hebben vandaag samen bij m'n ouder gegeten. Ik merk zolang we er geen label aan hangen dat het prima gaat. Heb zelf ook weinig behoefte er een naam aan te geven maar ondertussen weet iederen in onze omgeving wel dat er iets is. Gaat prima zo!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Mei 2018 07:12

Re: Datetopic #4

Hee wat een leuke update Kira! Dat label wordt vaak geloof ik meer verwacht door de omgeving dan door het koppel zelf :) Veel plezier en geluk samen!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 15 Mei 2018 20:20

Re: Datetopic #4

Leuk Kira! Geen label is toch ook prima!

Ise, heb jij je date nog gezien?
<<

Anoniem245

Bericht 16 Mei 2018 06:27

Re: Datetopic #4

Feline, ja dat is ook zo. Ik heb sowieso een vriendin die het niet echt snapt en elke keer vraagt wat nou de status is. En ik geef elke keer aan dat we het gewoon leuk hebben samen en verder niks. Verder reageert iedereen eigenlijk heel relaxed.

Ise, ik snap dat je dat denkt maar verder zou ik er geen heel big deal van maken hoor!
<<

Anoniem271

Bericht 16 Mei 2018 15:57

Re: Datetopic #4

Ik heb 'm niet meer gezien en spreek 'm ook niet veel meer. Sinds we het erover hebben gehad doet hij voor mijn gevoel te veel zijn best om het mij naar te zin te maken, de gesprekken liepen niet meer vanzelfsprekend. Ik kreeg ook minder behoefte om met hem te praten, maar geen idee of dat hiermee te maken heeft of gewoon story of my life is.

Klinkt goed Kira!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Mei 2018 19:31

Re: Datetopic #4

Jammer Ise! Maar het is lente en iedereen is ineens heel flirterig dus wie weet :)
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 18 Mei 2018 14:34

Re: Datetopic #4

Leuk Kira, als het zo voor jullie prima is, is het toch goed! Fijn dat het zo goed gaat.

Hier gaat het ook heel goed! Al weer bijna een maand geleden dat ik hier iets heb geschreven.. Van z'n ex hebben we inmiddels al en paar weken geen last meer dus dat is fijn. Ook wij hebben er (nog) geen naam aan gegeven maar vinden dat prima zo. Ik wil ook niet te ver vooruit denken, voor nu hebben we het super gezellig samen en dat vinden we prima. Ik ben soms bang dat ik mezelf ga beperken in dingen die ik wil doen waarvan ik niet weet of hij daar in past, wanneer ik me aan hem ga verbinden. Hij vindt dat we ons daar nu niet druk over moeten maken nu het nog niet aan de orde is. We zien tegen die tijd wel of ons gevoel voor elkaar sterk genoeg is om mijn eigen plan te laten varen of dat we er op een andere manier uitkomen.

Voor nu is het gewoon heerlijk om het zo leuk te hebben samen. Ik vind hem elke dag alleen maar leuker, dan doet of zegt hij iets waardoor ik steeds een beetje meer verliefd word. Laatst werd ik 's ochtends al veel te vroeg wakker en toen kon ik gewoon niet meer slapen door de kriebels in m'n buik, haha! :smile:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 18 Mei 2018 15:13

Re: Datetopic #4

Nahh, wat een ontzettend leuke en lieve update Toet! Bizar hè hoeveel iemand dan in je gedachte kan zijn! Fijn dat jullie het zo leuk hebben samen! Veel plezier en geluk :)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 19 Mei 2018 08:53

Re: Datetopic #4

Wat jammer Ise!

En superleuk voor jou Toet! Fijn dat het zo makkelijk gaat!
<<

Anoniem245

Bericht 19 Mei 2018 09:01

Re: Datetopic #4

Ahw Toet dat klinkt echt heel schattig!
In zo'n stadium zitten wij niet hoor, we spreken elkaar ook weinig doordeweek. Hij werk wisselend ochtend en middagdiensten en ik kwam hem deze week toevallig om 13u tegen bij de winkel toen ik klaar was met werken en hij dus moest gaan. Ik zo'n week is ons ritme totaal anders. Maar dat is niet erg, soms sturen we wel een appje tussendoor.
De andere week spreken we elkaar meer. En het gaat ook evenredig, het is nooit dezelfde die een gesprek begint. Wat dat betreft gaat het gewoon heel natuurlijk.
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 27 Mei 2018 08:32

Re: Datetopic #4

Hoe gaat het hier?
Tussen mij en mn date lijkt serieuzere vormen aan te nemen :) Voor mn vakantie hadden we 2 dates gehad, toen ging ik 3.5 week op vakantie en ik had zoiets van, tijd zal het leren nu qua contact.
Maar we hebben contact gehouden, elke dag zelfs. Deze week ook nog een date gehad, wel heel kort, hij was onverwachts paar dagen thuis.
Volgende week zie ik hem weer, nog geen datum afgesproken maar komt wel goed.
Op papier is hij gewoon echt perfect, eigenlijk alles wat ik zoek in een man.
Maar toch merk ik dat ik van mij uit een soort afstand bewaar, bang dat ik weer gekwetst wordt en vanuit het niks weer een berichtje krijg van: sorry dit wordt hem toch niet, net als met die collega.
Wat dat betreft ben ik misschien te snel weer gaan daten.
Hij stuurt echt helemaal niet veel berichtjes, maar toch benauwt het idee van een relatie me een beetje. Ik snap gewoon ook niet waar het vandaan komt. Als we elkaar zien hebben we het super leuk, als hij er niet is mis ik hem ook echt. Maar het idee van een relatie.. Ben nu zelf ook al aantal jaren single en zo gewend om alleen te zijn, ben ook gewoon gelukkig alleen.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 28 Mei 2018 07:33

Re: Datetopic #4

Wat leuk Libelle! Ik snap je onzekerheid maar het kan ook gewoon goed gaan hè? Zonde om je zorgen om iets te maken om iets wat op dit moment niet eens relevant is! Hoop dat je toch kunt genieten van deze leuke fase!
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 30 Mei 2018 20:07

Re: Datetopic #4

Ja, daar heb je ook gelijk in. Ik heb echt totaal geen reden tot zorgen zegmaar. Maar toch.. hoe stom ook, ergens probeer ik mezelf wel een beetje te beschermen voor het geval dat..
Vorige week was hij onverwachts 2 dagen in NL en hebben we afgesproken. Vandaag ook echt heerlijke dag gehad! :love: Ik kwam bij hem thuis achterom en hij was nog even boven. Stond opeens zn vader daarzo, was wel beetje awkward haha. Hij zag alleen mij zitten namelijk en hadden elkaar nog niet ontmoet. Toen kwam mn date naar beneden, zag mij en gaf me een kus waar zn vader dus bij stond en toen smold ik toch wel beetje, dat hij het wel al wat serieuzer ziet zegmaar :love:
Volgende week ga ik op reis weer voor ruim een week, maargoed dan is hij ook weer week weg op pad.
<<

Anoniem271

Bericht 30 Mei 2018 21:02

Re: Datetopic #4

Nou dit klinkt heerlijk Libelle! :love:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Jun 2018 07:34

Re: Datetopic #4

Wat leuk Libelle! Klinkt alsof je heerlijk verliefd bent! Fijn! Vooral met dit mooie weer!
<<

Anoniem271

Bericht 17 Jun 2018 14:24

Re: Datetopic #4

Ik ben ook weer aan het daten. Heb 3 dates gehad (in 1 week, normaal moet ik daar niks van hebben) met dezelfde man inmiddels en ik vind hem best wel heel leuk. We lachen veel, we kunnen serieuze gesprekken hebben, gisteren lagen we gewoon een uur naast elkaar in het gras zonder iets te zeggen en ook dat was fijn. Het is een heel fijn persoon om mee samen te zijn.

We hebben gisteren ook wel een voor mij best moeilijk gesprek gehad. Er zijn dingen waar ik moeite mee heb als het om mannen gaat, en dat heb ik hem gister verteld. Ik was een beetje bang hem af te schrikken, maar hij reageerde juist heel begripvol en lief en gaf meerdere keren aan mij echt leuk te vinden en mij de tijd te willen geven. Zó fijn, maar vind het ondertussen doodeng allemaal. Ik vind het eng om iemand leuk te vinden, maar ook dat er blijkbaar iemand is die mij ook erg leuk vindt. Ik ben dus heel benieuwd hoe dit verder gaat.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 17 Jun 2018 16:52

Re: Datetopic #4

Wat leuk Ise! Spannend hè :) Maar ook heel leuk om elkaar te leren kennen en hoe stom die onzekerheid ook is, dat maakt het hele daten juist ook wel weer leuk want dat krijg je als het goed is nooit meer terug! Probeer toch maar een beetje van die eerste kriebels te genieten :)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers