Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouders Natuurlijk Beurs

<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 31 Mei 2018 22:01

Ouders Natuurlijk Beurs

Gaat er iemand naar de buiten editie van de Ouders Natuurlijk Beurs op 9 juni a.s.?
Zo ja, misschien leuk om te meeten? Ik sta wel bij een stand, dus kan niet de hele dag weg, maar heb tussendoor wel pauze.
22112014 / 10042019
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 01 Jun 2018 05:15

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Ja wij gaan er heen. Las en reageerde net ook al op je berichtje op fb. Ik kom zeker even langs.
En meeten lijkt me ook wel leuk maar ik ben er met man en 2 kinderen dus weet niet of die dat ook zo leuk vinden :P
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 01 Jun 2018 05:52

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Ik ga dit jaar niet, de afgelopen jaren wel geweest maar dit jaar komt het niet goed uit.
2015 💙
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 01 Jun 2018 19:49

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Ik ben er ook weer, met man en kinderen
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 01 Jun 2018 19:58

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Ik wilde er misschien wel heen, maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten en of het ook leuk is als je wat minder eh...zweverig bent aangelegd (ok ik draag wel, denk na over het milieu, doe aan rapley en eh ik hou ook van die leuke jumsuitjes en zo) en of het leuk is voor twee kinderen van 5 en 6.
Kan iemand me een beetje vertellen wat ik kan verwachten?

Edit: ik zie net dat mijn man net heeft afgesproken dat weekend met Lu. te gaan kamperen, is het leuk voor een meisje van 6 alleen en mij zwanger en wel?
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 01 Jun 2018 20:02

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Blue Phone schreef:Ik ben er ook weer, met man en kinderen


Kom je even buurten Blue Phone?

Pompoen, ik heb ook geeen idee wat je er kunt verwachten. Ik ga het meemaken :) Maar er staan wel leuke stands, met leuke dingen (zoals maxomorra en meer van dat soort merken).
22112014 / 10042019
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 01 Jun 2018 20:16

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Ik denk dat ik een kaartje ga bestellen voor mezelf en voor Lo., als ik het zo lees gaat ze het hartstikke leuk vinden en ga ik een zak geld mee moeten nemen voor alle leuke dingen die er te koop zijn voor de kinderen en voor de baby :palm: .
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 01 Jun 2018 21:06

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Pompoen schreef:Ik denk dat ik een kaartje ga bestellen voor mezelf en voor Lo., als ik het zo lees gaat ze het hartstikke leuk vinden en ga ik een zak geld mee moeten nemen voor alle leuke dingen die er te koop zijn voor de kinderen en voor de baby :palm: .


hahahaha yup! Kom je even buurten bij me? Ik ben aan het werk van 10-12 en van 14-16 (en daarna ga ik weer naar huis). Maar zou het leuk vinden je even te zien :hug:
22112014 / 10042019
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 01 Jun 2018 21:09

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Ja is super leuk Pompoen!
Het is de enige beurs waar ik de oudste met plezier mee naartoe kan nemen. Ze vraagt al maanden wanneer we weer gaan en of ze dan weer mag knutselen/timmeren/broodjes bakken/wobbelen...
Heerlijk relaxed sfeertje daar, ook al lekker om gewoon met een kleedje op de grond te picknicken. Ze gaat zich echt wel vermaken.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 02 Jun 2018 20:45

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Klinkt goed! Ik ga het denk ik maar gewoon doen, ze houd sowieso van dat soort dingen.

Oreo, als ik inderdaad ga kom ik zeker langs hoor!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 02 Jun 2018 21:17

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Ik ben ook totaal niet zweverig maar vind het sfeertje echt wel tof. Ik blijf gewoon weg bij de antivaxx ed. Idd gewoon lekker beetje rondlopen en kijken. Er is echt wel genoeg te doen.
2015 💙
<<

Anoniem243

Bericht 04 Jun 2018 21:04

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Ik ben er niet, maar wat leuk dat je hier weer bent Oreo!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 05 Jun 2018 06:30

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Dit jaar kunnen we niet. Ik ben er al een paar keer geweest ook met vriendinnen en vorig jaar zwanger. Ik vind het zo leuk!
10-08-2017 ♥
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 06 Jun 2018 20:50

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Sookie schreef:Ik ben er niet, maar wat leuk dat je hier weer bent Oreo!


Dank je wel Sookie :love:
22112014 / 10042019
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 09 Jun 2018 19:40

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Wat vonden jullie er van Pompoen? Volgens mij heb ik jullie nog gezien. Net als Fiwen en Oreo.
Wíj konden helaas niet heel lang blijven omdat we nog verjaardagen hadden. Maar ik heb weer leuk geshopt :)
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 10 Jun 2018 06:39

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Wat heb je gekocht? Zag op Facebook zoveel leuks voorbij komen. Misschien dit jaar naar de wintereditie. Daar ben ik nog nooit geweest.
10-08-2017 ♥
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 10 Jun 2018 07:19

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Ja, het was super leuk weer!
Jammer dat ik je niet gezien heb BP! Volgende keer wel even hoi komen zeggen hoor.
Pompoen en Oreo heb ik wel gezien en gesproken. En bij Oreo zelfs een fotoshoot gedaan met S in de drager. Heel benieuwd hoe de foto's zijn geworden (maar ik heb geduld hoor Oreo, doe maar op je gemak en vandaag eerst lekker heel veel met je ventje knuffelen).

Leuk als je in het najaar wel zou komen Isolt. Misschien wel leuk om dan een mini-forum-meeting te doen?

Ik heb trouwens wel weer schandalig geshopt. Met de pinpas van mijn man want ik was mijn portemonnee vergeten. En vervolgens ben ik ook nog zijn pinpas kwijt geraakt :palm:

Maar ik heb gekocht:
Meerdere stofjes voor S en J.
Papouties voor S.
Ketting met een bergkristal voor J.
Menstruatiecup plus 'zeep' en doekjes om die schoon te maken.
Wasbaar maandverband.
Wol wasmiddel.
En de fotoshoot natuurlijk.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2365

Geregistreerd: 08 Sep 2016 15:43

Bericht 10 Jun 2018 08:04

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Ik kwam er thuis ook achter dat ik 1 tent(?) ben vergeten, met babybum, hazeltjes, stapperdestap en schaapje schaapje ook denk ik. Dus ik heb geen stof gekocht.. ;)

Dit keer voor het eerst geen pre orders gedaan, dus voor mijn doen niet zo veel gekocht. Al zijn het best wel veel dingen, maar allemaal kleine dingetjes ;)

Heilwolle, billencreme, lanoline, douchegel, shampoo, conditioner, wattenstaafjes, deodorant in een blikje, bamboe tandenborstel, tandpasta tabletjes, blok scheerzeep, wolwaszeep, nagellak, lippenbalsem.
Diep bamboe bord voor M, drink in the box voor M, maatlepeltjes, bamboe broodmes, agaranta om zelf snoepjes te maken.
Adresstickers, houten poesje en kalfje.

En J zocht nog een potlood met een bij er op uit. Gelukkig ipv zo'n doosje met dieren geluiden. Volgens mij vond Lo van Pompoen die doosjes ook leuk?

In het najaar ben ik er waarschijnlijk ook weer!
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 10 Jun 2018 11:08

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Ik vond het echt een heerlijke beurs! Ik ga ZEKER volgend jaar weer, al dan niet met Carry Moments. En ik denk dat ik S meeneem dan ;-)

Uiteindelijk heb ik Pompoen en Fiwen gezien. Gelukkig kwam Pompoen nog een lekker koud drankje brengen. Het was ZO ZO ZO warm :( Ik heb meer dan 3 liter vocht gedronken en dat heeft mijn lichaam volledig opgenomen.

Overigens heb ik wat stof gekocht bij Musjes en een overbroekje over de luier voor S. Ik word gek van het doorlekken elke nacht, dus nu dat overbroekje er overheen. Vanmorgen was de luier nat en de onderbroek ook, maar het bed droog :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:
22112014 / 10042019
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 10 Jun 2018 14:18

Re: Ouders Natuurlijk Beurs

Ik ben gesloopt maar het was een geslaagde dag. Sommige dingen zijn echt niet aan mij besteed, te zweverig, te veel gedoe, te duur of gewoon te anti-normaal. Maar eerlijk gezegd viel het me heel erg mee.
Ik heb even kort met een draagconsulente uit Dordt gesproken, vond het fijn om even kennis te maken en te horen wat ze voor me zou kunnen betekenen.
Verder met iemand van La leche Leage gepraat offer mijn eerdere mislukte borstvoeding bij Lu. en vast wat tips gekregen en ook het gevoel dat ik ze echt altijd kam bellen als ik vragen heb. En ze bevestigden ook mijn gevoel over de lactatiekundige die toen geweest is. Niet dat ze vreselijk slecht was, maar er waren misschien nog wel wat meer mogelijkheden geweest.
Dus dat vond ik beiden prettig en fijn om even laagdrempelig mee te kunnen praten. Ik denk dat ik ze nu veel sneller bel en met de draagconsulente ga ik gewoon een afspraak maken om wat meer te leren en te oefenen nu mijn buik nog niet zo in de weg zit.

Verder ook flink geshopt. Ik heb maar niet uitgerekend voor hoeveel, ik wil het niet weten haha.
Ik heb ook mooie stofjes gekocht, twee shirts voor Lu. en twee jurkjes voor Lo. Verder een wollen salopette voor de baby, een katoenen salopette voor de baby, twee mutsjes en een shirtje. Daarnaast nog wat losse dingetjes.
En verder hadden Lo. en ik het samen heel gezellig. Ze wilde regelmatig ergens spelen en dan kon ik even wat kraampjes gaan bekijken. Tussendoor kwam ik dan steeds even kijken en als ze dan weer iets anders wilde nam ik haar mee. Ze ging ook zelf naar de wc toen we zaten te eten en als ik ergens in de rij stond of iets dan zocht ze zelf met een kleedje een plekje in de schaduw.
Leuk om te zien dat ze zich los begint te maken en zelfstandiger wordt en ook gewoon heel relaxed daardoor. We hebben het allebei leuk gehad!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers