Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding wanneer je alleen bent

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 05 Jun 2018 12:01

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Zelfde als Harrison en Caro. Ik loop als ik alleen thuis ben, komt vaak voor, in van alles en nog wat. Maar ik vind mijn chillkleding ook prima geschikt om even een boodschap mee te doen of om gewoon een blokje om te lopen.
<<

Geel

Bericht 05 Jun 2018 12:33

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Eigenlijk heb ik altijd aan wat ik prettig vind, wat voor dag het ook is. Voor zondag als ik naar de kerk ga, doe ik wel altijd iets netjes aan en ook altijd een rok of jurk. En als ik echt brak en klaar met alles ben, draag ik een pyjama of joggingbroek, maar verder is het altijd hetzelfde. Ik hou ook totaal niet van pyjamadagen, dat vind ik een beetje viezig voelen.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 05 Jun 2018 12:40

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik moet elke dag de deur uit om min dochter naar school te brengen. Dus zorg er voor dat ik gewoon fatsoenlijk gekleed ben.
Als ik 's avonds trek ik wel vaak min pyjama- of joggingbroek aan. En soms in het weekend als we nergens heen hoeven.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jun 2018 13:09

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik vind normale kleding vaak ‘gewoon’ niet lekker zitten, of dat nou een skinny is of juist een loszittende jeans, een jurkje of een pantalon. Voelt niet fijn bij m’n buik en als ik in kleermakerszit op de bank zit. Weet ook niet waarom. Maar als ik dus thuis kom trek ik meteen iets anders aan, altijd. En dat is dan verder niet slonzig, verre van maar gewoon een lekker zittende legging van een goede stof en een leuk shirtje of vest. Beetje zoals de plaatjes van Harry. Hoef me iig niet te schamen als de bel gaat of als ik in die outfit naar de supermarkt ga, ben gewoon verzorgd en schoon :smile:
<<

Geel

Bericht 05 Jun 2018 13:24

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ook niet als het een jurkje is van soepelvallende (of je lichaamsvorm volgende) stof?
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jun 2018 13:30

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Geel schreef:Ook niet als het een jurkje is van soepelvallende (of je lichaamsvorm volgende) stof?

Hm, liever niet. Ik ben een ligger en een kleermakerszit-zitter en dat vind ik ook niet zo prettig in een jurkje.
<<

Geel

Bericht 05 Jun 2018 13:31

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ja, nee, da's waar.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 05 Jun 2018 13:33

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik heb meestal iets aan als een joggingbroek en vest of shirt. Ik moet altijd de dieren verzorgen en dan heb ik dat aan. Maar tegenwoordig moet ik toch altijd wel mijn zoontje van en naar school brengen op mijn vrije dag, dus dan kleed ik mij gewoon even wat representatiever om. Meestal dan een makkelijke spijkerbroek met blouse combi.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Jun 2018 13:34

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Geel schreef:Ja, nee, da's waar.

Ja toch.
<<

Anoniem245

Bericht 05 Jun 2018 13:45

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Hmm, ik draag naar mijn werk minder leuke kleding, als ik thuis kom kleed ik mij vaak om. Er is eigenlijk geen enkele dag dat ik niemand zie, en als ik boodschappen doe/het bos in ga wil ik dat ook in normale kleding en niet in een joggingbroek ofzo.
Ik trek mijn chill kleding pas aan als ik niet meer weg hoef in de avond.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 05 Jun 2018 16:50

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik draag op zondagen waarbij we de deur niet uit hoeven vaak een lekkere donkergrijze joggingbroek met een ruimvallend shirt. Ik vind dat fijner zitten dan een spijkerbroek, omdat het gewoon wat losser zit allemaal. Het is niet slonzig, ik kan er prima mee naar de supermarkt (al vond ik het niet perse heel prettig toen ik m’n baas tegenkwam, maar toen had ik ook m’n haar niet gedaan en een extreem blote billen gezicht). Als we ineens toch echt weg gaan dan kleed ik me wel even om. Losse jurkjes van soepele stof draag ik trouwens zomers ook vaak thuis, dat vind ik ook onwijs chill zitten.

♥♥
<<

Anoniem317

Bericht 05 Jun 2018 17:08

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Als ik alleen thuis ben, draag ik hetzelfde als op de dagen dat ik niet alleen ben. Voor mij is er geen verschil.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 05 Jun 2018 17:15

Re: Kleding wanneer je alleen bent

, Elliot, luchtige zomerjurken draag ik ook erg veel als ik thuis ben!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 05 Jun 2018 18:46

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Carrie schreef:
Geel schreef:Ook niet als het een jurkje is van soepelvallende (of je lichaamsvorm volgende) stof?

Hm, liever niet. Ik ben een ligger en een kleermakerszit-zitter en dat vind ik ook niet zo prettig in een jurkje.


Precies dit. Ik trek vrijwel altijd een legging aan als ik niet meer de deur uit ga.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem281

Bericht 05 Jun 2018 18:50

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik zit alleen 's avonds in m'n joggingbroek, anders heb ik nog m'n spijkerbroek aan of als ik uit m'n werk kom en we gaan niet meer weg, een short of jurkje.

's Ochtends, plannen of niet, kleed ik me altijd aan alsof we wel weggaan. Ik kom sowieso niet in pyjama of iets beneden, ik moet altijd eerst douchen en preppen. Verder weet je nooit wat er gaat gebeuren! Wil me niet nog moeten omkleden alleen omdat we onverwacht iets bedenken om te doen of omdat we visite krijgen of zo.
<<

ChiQ

Bericht 05 Jun 2018 18:56

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik maak foto, wacht!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jun 2018 19:09

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik wacht!
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 05 Jun 2018 19:18

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Afbeelding

Ben niet alleen, met kind. Al slaapt hij en het boeit hem niet wat ik draag, maar ik vouw de was en scrob de plee met bleek. Peins er niet over om dat in mijn mooie kleding te doen haha. Als iemand aanbelt, kijk ik via de camera :smile: dan doe ik wel of niet open haha.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jun 2018 19:21

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Haha je bent geweldig Chiq! Na al die prachtige outfits, een foto van een beertjes broek. Dit vind ik echt heel leuk om te zien.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 05 Jun 2018 19:25

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Oh heerlijke broek Chiq. Zoiets heb ik ook.
Ik draag op vrije dagen overdag altijd gewone kleding en als mijn zoontje naar bed gaat trek ik altijd een joggingbroek aan. Soms ook al mijn pyjamashirtje.
2016
<<

ChiQ

Bericht 05 Jun 2018 19:26

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Marin schreef:Haha je bent geweldig Chiq! Na al die prachtige outfits, een foto van een beertjes broek. Dit vind ik echt heel leuk om te zien.


Haha met tokkie slippers en een shirtje wat in 2003 wel een opdruk had. Nu niet meer.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 05 Jun 2018 19:30

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik draag overdag meestal 'gewone' kleding. Vaak een spijkerbroek met shirt /vest of een trui. Ook wel eens een soepele broek. Soms een jurkje of rokje. Ik kies meestal wel voor kleding die lekker zit: zachte, soepel stofjes. Laatst kocht ik een heerlijke jurk van donkergroene stof, met van die grote zakken erop (klinkt misschien heel fout maar hij is ook gewoon nog netjes om te zien) en die zit zo heerlijk! Ik kan ermee naar een feestje, maar ook lekker mee op de bank ploffen, ideaal!
Ik zal niet zo snel in een joggingbroek bij school staan of naar de winkel gaan. Al hangt het dan ook weer een beetje van het model af (het model op de eerste foto van -volgens mij- Harrison vind ik heel leuk!).
Aan het begin van de avond kleed ik me vaak wel om in pyamabroek, een shirtje en eventueel een vest. En ja, dan komen er nog weleens deurverkopers of goededoelenmensen aan de deur. Dan doe ik gewoon open, ze kijken soms wat verbaasd naar mijn pyamabroeken met bloemetjes, ijsbeertjes of sneeuwvlokjes, maar ach.. ik mag thuis dragen wat ik wil vind ik. Als er onverwacht 's avonds nog een vriendin komt, vind ik dat ook geen punt, ze mogen mij best in pyama zien.
<<

Anoniem249

Bericht 05 Jun 2018 20:09

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Als ik met niemand bewust ga afspreken, bijv op een brakke zondag dan trek ik vaak m'n sport kleding aan. Vaak ook omdat dat een moment is dat ik wil sporten. Dan trek ik dat 's ochtends al aan terwijl ik vaak pas einde middag ga sporten.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 05 Jun 2018 20:46

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik doe hetzelfde als Carrie. Het eerste wat ik doe als ik thuiskom is fijnere kleding aan. Dat heeft inderdaad niet zo zeer te maken met dat mijn kleding van overdag niet lekker zit maar ik zit altijd opgepropt in een hoekje op de bank en dat is gewoon het allerlekkerste in broek zonder knoop, een lekker jersey stoffie haha.

Ik koop eens in de zoveel tijd wat leuke nieuwe dingen voor in huis. Met die kleding durf ik trouwens gewoon de deur open te doen of boodschappen te halen. Ik zou er alleen niet in gaan werken ofzo. Maar je hebt echt wel leuke 'joggingsbroeken'.

Afbeelding

Of zo'n lekkere trui met een legging. Heerlijk!
Afbeelding

Ik geef ook gewoon geld uit aan goede 'huiskleding'. Het is niet dat ik dat dan zonde vind. Ik draag die kleding uiteindelijk vaker per week dan bepaalde andere items uit m'n kast die ik alleen 'buiten' draag.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 05 Jun 2018 20:51

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Caro schreef:Die eerste outfit wil ik hebben. Nu.


Ik ook, met bijpassend figuur graag.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers