Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding wanneer je alleen bent

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jun 2018 07:27

Kleding wanneer je alleen bent

Wat voor kleding draag je als je alleen bent en de deur ook echt niet uit gaat?

Wat voor kleding draag je als je alleen bent en wel de deur uit gaat maar niemand echt bewust gaat zien, dus alleen mensen op straat die je zien?
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 05 Jun 2018 07:29

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik ga eigenlijk elke dag de deur uit. Zelfs als ik me voorneem niet naar buiten te gaan word ik onrustig en ga ik toch :) In dat geval draag ik vaak een spijkerbroek met shirt of trui, afhankelijk van het weer. Je zult me niet in joggingbroek buiten zien, wel in sportkleding!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 05 Jun 2018 08:04

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Als ik alleen thuis ben kan het van alles zijn, legging en een shirt, gewone kleding, joggingbroek, alleen een shirt en een onderbroek, niks. Dat kan trouwens ook als ik niet alleen ben haha! Ga ook wel gewoon de deur uit in al die kleding (niet in niks), naar de appie ofzo.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 05 Jun 2018 08:07

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Harrison schreef:Als ik alleen thuis ben kan het van alles zijn, legging en een shirt, gewone kleding, joggingbroek, alleen een shirt en een onderbroek, niks. Dat kan trouwens ook als ik niet alleen ben haha! Ga ook wel gewoon de deur uit in al die kleding (niet in niks), naar de appie ofzo.


Wel in shirt en onderbroek? :smile:
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 05 Jun 2018 08:08

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Haha ja hoor, maar dan doe ik er wel een broek bij aan, haha!
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jun 2018 08:09

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Hetzelfde als altijd.
<<

Anoniem247

Bericht 05 Jun 2018 08:26

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Thuis meestal een joggingbroek/huispakbroek met een shirt of een hoodie.

Als ik de deur uit ga trek ik altijd een spijkerbroek aan met een shirt/vest/trui/blouse. Gewoon wat ik normaal aan trek zeg maar. Ik ga iig niet in mijn joggingbroek/huispakbroek de deur uit.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Jun 2018 09:09

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik kleed me iedere ochtend gewoon aan zonder na te denken over of ik mensen ga zien of niet. Ik voel me fijn in leuke kleding en ik heb er geen behoefte aan om er thuis als een slons bij te lopen. Alleen als ik ziek ben loop ik in een legging+trui.

Er zijn trouwens ook geen dagen dat ik niemand zie. Op m’n werkdagen zie ik duizendmiljoen mensen en op m’n vrije dagen ga ik juist naar buiten en afspreken met mensen.
#teammaple🍁
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 05 Jun 2018 09:14

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Harrison schreef:Als ik alleen thuis ben kan het van alles zijn, legging en een shirt, gewone kleding, joggingbroek, alleen een shirt en een onderbroek, niks. Dat kan trouwens ook als ik niet alleen ben haha! Ga ook wel gewoon de deur uit in al die kleding (niet in niks), naar de appie ofzo.


Dit, al heb ik thuis (en buiten) wel altijd iets aan.
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jun 2018 09:25

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik moest er aan denken omdat ik vanochtend een blousje aantrok wat niet perse lekker zit maar wel mooi staat. Vandaag ben ik alleen even naar het consultatiebureau geweest en verder zie ik niemand vandaag, m'n man alleen even voor 't eten (daarna is ie weg). Toen dacht ik ga ik nou de hele dag in een net blousje lopen terwijl ik zelf eigenlijk meer zin heb in wat meer casual, t-shirtje ofzo. Dus dat heb ik gedaan.

Ik trek dus zeker wel andere dingen aan als ik niemand zie. Ik voel mezelf fijner in meer casual kleding, een simpel shirtje bijvoorbeeld. Ik vind het leuk om er leuk uit te zien maar niet als ik de enige ben die het ziet. Dan voelt dat vrij nutteloos vind ik zelf.

Als ik de straat op ga draag ik iig wel altijd echte kleding, geen joggingbroek ofzo. Maar heb er geen probleem mee om in echte simpele casual kleding te lopen dan. Je ziet aan mij heel goed wat ik te doen heb op een dag en hoe ik me die dag voel.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem248

Bericht 05 Jun 2018 09:36

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Oh echt, dat je zelfs twijfelt om een niet lekker zittend blousje om te ruilen voor iets meer casuals als je verder niemand behalve je man meer gaat tegenkomen. Dan had ik denk ik allang in pyjama gezeten :lol:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Jun 2018 10:45

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Bij mij zit er ook duidelijk verschil in hoor! Als ik de hele dag niemand zie, doe ik geen make-up op en loop ik er erg casual / in joggingbroek bij (liefst ook nog zonder beha :P). Vind het zonde om m'n leuke kleren dan aan te doen, die bewaar ik liever voor als ik onder de mensen kom. Hetzelfde geldt eigenlijk voor als ik alleen even boodschappen ga doen, die doe ik ook rustig in m'n joggingbroek. Moet wel zeggen dat ik me iets fijner voel als ik wat leukers aan heb en wél make-up op heb, maar dat is me vaak (en nu helemaal) te veel moeite. Nu in de zwangerschap loop ik ook wel regelmatig in een legging en jurkje, zit fijn en ziet er toch wat gekleder uit. Ik zou in elk geval nooit in een stijf bloesje gaan zitten thuis!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jun 2018 10:46

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Stijve blousjes of dingen die niet lekker zitten heb ik sowieso niet. Ja misschien op een begrafenis outfit na, maar die draag je gelukkig maar weinig.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Jun 2018 10:48

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Nee die heb ik eigenlijk ook nauwelijks. Jaren geleden droeg ik nog regelmatig blazers naar het werk bijvoorbeeld, die gingen ook meteen uit zodra ik thuis was. En een spijkerbroek het liefst ook als ik op de bank hang, dan wil ik gewoon soepele stof aan.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 05 Jun 2018 10:50

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik ga me nu echt afvragen wanneer ik voor het laatst een dag niemand gezien heb. Dat moet jaren geleden geweest zijn ofzo, misschien tijdens een verlof? Komt echt nooit voor bij mij.
<<

Anoniem313

Bericht 05 Jun 2018 10:55

Re: Kleding wanneer je alleen bent

De dag die er het meest bij in de buurt komt is de woensdag dat ik thuis ben met de kinderen. Dan zie ik in ieder geval de mensen in de winkel, de andere ouders bij school, en de ouders bij het zwembad. En eventueel nog in een koffietentje als ik daarheen ga, met mn jongste en soms met een vriendin. Maar dan kan ik me voorstellen dat ik weleens een shirtje aandoe dat ik voor mn werk niet OK vind.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Jun 2018 10:56

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik zie toch wel vaak mijn vriend, op z'n minst. Maar heel af en toe komt het voor dat ik niemand zie (die ik ken) en dat vind ik oprecht heerlijk dan.

Ik loop dan het liefst in een legging en een tshirt. Ik heb wel speciale 'binnenkleding' maar die heb ik wel gekocht dat het er ook nog leuk uitziet. Het is geen slonzige bedoeling, maar wel soepel zittende stof. Daar loop ik ook prima mee naar buiten om de hond uit te laten, of om een pakketje op te halen bij de buren.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jun 2018 10:58

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Bliss schreef: Ik zou in elk geval nooit in een stijf bloesje gaan zitten thuis!


Ja haha, dan zou ik op de bank zitten en denken...en nu?

Scheelt natuurlijk ook omdat ik vrij veel alleen ben en veel alleen thuis. Nou vind ik dat niet erg, maar het scheelt wel in dat ik duidelijk verschil merk tussen 'sociale' en 'minder sociale' dagen. Voor het consultatiebureau ga ik me niet optutten in elk geval :razz: Toch vind ik het wel belangrijk om niet alleen maar in pyjama te lopen, ook om een beetje leuk voor m'n man te zijn nog.

Ik vind veel normale broeken trouwens al snel warm in het kruis en ze slijten sneller als ik ze veel aan heb, dus thuis draag ik ook wel eens van die 'Thailand chill broeken'.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Jun 2018 11:00

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Haha m'n vriend tel ik niet eens mee hierbij. Uiteraard wil ik er niet altijd als een slons bij lopen, maar af en toe moet kunnen vind ik hoor. Vindt-ie me vast niet minder leuk door.
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 05 Jun 2018 11:05

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ja, Caro, dat heb ik ook. Het is wel leuke chill kleding. Al zullen de meningen daar ook over verdeeld zijn, maar het is geen legging met gaten ofzo.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zulke dingen. Noujaa trouwens ik loop nooit de hele dag in mijn pyjama. Maar soms wel een halve dag :smile: .
Mijn vriend vindt het juist chill als ik in zulke dingen loop af en toe. Hij spoort me altijd aan om me om te kleden als ik thuis kom want dat knuffelt lekkerder :laughcry: .
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Jun 2018 11:08

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik heb dat soort dagen heel vaak aangezien ik thuis werk (oké, ik doe dan wel boodschappen en ga naar school). Ik ga dan niet in een of ander huispak rondlopen, draag gewoon wat ik ook draag als ik wegga, meestal gewoon een skinny met een shirtje, en als het koud is nog een vestje of trui erop, en enkellaarsjes met een hak. Als het heel heet is draag ik meestal sleehakken, soms kleed in me in de middag om in een jurkje als het echt heel heet is. Binnen merk ik dat nooit omdat het overdag vrij koel blijft.

Als ik echt, echt, echt de deur niet uit ga trek ik ook bovenstaande kleren aan. Ik hou er niet van om de hele dag in pyjama-achtige kleren te lopen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Jun 2018 11:21

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Die eerste outfit wil ik hebben. Nu.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 05 Jun 2018 11:24

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Overdag loop ik eigenlijk nooit in mn joggingbroek. Voorheen wel, maar nu moett ik dochter naar school brengen. In t weekend of avond kan ik die wel dragen. Vriend doet dat ook vaak na zn werk of in t weekend, of met klussen, en ziet dat helemaal niet als slonsachtig maar juist chill/relax/En ja soms ook sexy als ik dat doe.
Ik draag op zulke dagen wel vaker een tuniekje met legging, zit net zo lekker.
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 05 Jun 2018 11:51

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Ik draag eigenlijk altijd 'gewone' kleding. Als ik werk is het wel iets netter, een dag thuis trek ik ook gerust een wat ouder shirtje oid aan. Maar als ik op een dag zowel 's ochtends als 's middags sportlessen geef dan loop ik daar wel de hele dag in (en doe daar dan ook boodschappen in), want anders blijf ik bezig met omkleden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jun 2018 11:56

Re: Kleding wanneer je alleen bent

Leuke outfits inderdaad Harrison. De twee onderste niet echt geschikt voor naar buiten haha maar die bovenste zeker wel. Bovenste broek doet me erg denken aan een broekje dat m'n zoon heeft. Twinning is winning!

Nee maar serieus, ik wil best wat leuke, lekker zittende casual kleding kopen. Waarmee ik wel naar buiten kan maar wat ook lekker zit. Ik heb nu een aantal shirts van de Lidl en hoewel ik die echt best prima vind, zitten ze wel strak en oncharmant. Als je leuke tips hebt voor comfortabele niet ál te dure home outfits ben ik heel blij.
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers