Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat was je eerste forummeeting?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 25 Feb 2018 09:03

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Ja Miccie jammer dat dat niet meer kan! Was gezellig :)

♥♥
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 25 Feb 2018 15:49

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Dee schreef:Volgens mij in 2012 in Napoli in Groningen. Daar waren o.a. Burn en Betty bij :)


Hier was ik ook bij. Ook mijn eerste denk ik.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 25 Feb 2018 18:07

Re: Wat was je eerste forummeeting?

De mijne ook, geloof ik.
<<

Anoniem249

Bericht 25 Feb 2018 18:16

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Hoe gaat t eigenlijk met Zusje? Ik weet dat ze met een enorme rel is vertrokken, maar kan me niet herinneren waar dat over ging. Jammer, vond haar altijd leuk.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 25 Feb 2018 19:09

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Claire**** schreef:Hoe gaat t eigenlijk met Zusje? Ik weet dat ze met een enorme rel is vertrokken, maar kan me niet herinneren waar dat over ging. Jammer, vond haar altijd leuk.

Zusje is de reden dat we hier op dit forum zitten, zij heeft het vorige forum (dat actieforum) uit de lucht gehaald toentertijd. Dat was de rel.

♥♥
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 25 Feb 2018 20:05

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Radler schreef:2010 geloof ik? In Zwolle
Was erg gezellig

was dit toen we uit eten gingen bij k.letsen en proeven? dat is de enige meeting waar ik geweest ben maar geen idee meer of dat in 2010 was. ik heb ook geen idee meer wie daar allemaal waren:)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Anoniem282

Bericht 25 Feb 2018 21:02

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Urban Naked schreef:
Guattari schreef:Ik twijfel: of het was alleen met Carrie, of juist daarvoor al eens met 5ann3.

Met Carrie zijn we in Utrecht ergens wat gaan drinken en ik zat in die periode heel slecht in m'n vel, dus was niet echt mezelf. Maar was wel gezellig, wat ik me ervan kan herinneren. Is echt al 11-12 jaar geleden, denk ik. :)

Ik heb in lange tijd niet lekker in m'n vel gezeten en weet me niet zoveel meer van die periode te herinneren.
Ik heb jou ook een keer in utrecht gemeet. Oh nee in Nieuwegein, bij Carrie. Picknick indoor!
En een keer in mijn oude huis in amsterdam, in m’n tuin.


Ja, klopt! Was een beetje in dezelfde periode, geloof ik. Laaaaang geleden iig!
<<

Anoniem244

Bericht 25 Feb 2018 21:32

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Plien schreef:
Radler schreef:2010 geloof ik? In Zwolle
Was erg gezellig

was dit toen we uit eten gingen bij k.letsen en proeven? dat is de enige meeting waar ik geweest ben maar geen idee meer of dat in 2010 was. ik heb ook geen idee meer wie daar allemaal waren:)


Nee bij michaelangelo zijn wij toen gaan eten
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 25 Feb 2018 22:35

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Plien schreef:
Radler schreef:2010 geloof ik? In Zwolle
Was erg gezellig

was dit toen we uit eten gingen bij k.letsen en proeven? dat is de enige meeting waar ik geweest ben maar geen idee meer of dat in 2010 was. ik heb ook geen idee meer wie daar allemaal waren:)


Wij zijn onlangs nog samen naar een meeting geweest :smile:
R. 2013
D. 2016
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 26 Feb 2018 10:38

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Snoes schreef:Daarna nog heel wat meetings gehad, o.a. in Tilburg met een paar dames waaronder Winegum, Zero (denk ik?) en nog een aantal dames die hier niet meer komen.

Zero was hier niet bij! Die heb ik pas voor het eerst ontmoet op jouw bruiloft.
Denk dat wij de enige twee nog zijn die op dit forum komen op dit moment.
Meeting was in 2008 volgens mij! Dus we hebben ons tienjarig jubileum deze zomer!

Bovenstaande was mijn eerste meeting. Begin 2014 volgens mij nog eens gemeet waar ik alleen aardbeitje heb gemeet. Het was een Z.oetermeermeeting maar eindstand bleven alleen wij twee over.
Vandaag de dag spreken we elkaar nog steeds en zijn we zelfs samen op vakantie geweest en staat er binnenkort weer 1 op de planning. Erg leuk!
<<

Anoniem249

Bericht 26 Feb 2018 15:06

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Elliot schreef:
Claire**** schreef:Hoe gaat t eigenlijk met Zusje? Ik weet dat ze met een enorme rel is vertrokken, maar kan me niet herinneren waar dat over ging. Jammer, vond haar altijd leuk.

Zusje is de reden dat we hier op dit forum zitten, zij heeft het vorige forum (dat actieforum) uit de lucht gehaald toentertijd. Dat was de rel.

Oh ja staat me iets van bij. Waarom deed ze dat dan? Ze had ruzie met wat forummers ofzo toch?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 26 Feb 2018 20:06

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Dat weet ik niet. Ze had daarna iig wel ruzie met een aantal forummers, maar hoe het daarvoor zat weet ik niet.

♥♥
<<

Anoniem280

Bericht 28 Feb 2018 06:54

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Eerste meeting was in Heerenveen bij de bowling.
Cotton, Miss Energy, Jezzie en nog een aantal waren hierbij.
Daarna nog eens een voorjaars meeting in Leeuwarden gehad.
Was heel gezellig.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 28 Feb 2018 08:02

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Volgens mij een jaar of 8 geleden in Hengelo... misschien ook langer geleden. We gingen in elk geval wat eten met een groep.

Daarna meerdere meetings gehad. Napoli in 2012 was ik ook bij :)
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 04 Jun 2018 14:33

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Silver schreef:
Jezzie schreef:In december 2012 of was het al januari 2013?
Bowlen in Heerenveen, met Cotton, Silver, missenergy, greenpepper, Caramba, Joan, vergeet ik nog iemand?
Een aantal van deze meiden heb ik inmiddels wel een paar keer gemeet.


Dat was ook mijn eerste meeting! :D

Ik was hier ook bij! :-) En dit was ook mijn eerste forum meeting. :yes:
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 04 Jun 2018 18:32

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Ik weet echt niet meer wanneer mijn eerste meeting was en met wie, maar het zal zo rond 2005 zijn geweest. Misschien met Marin en Butterflyz.
<<

Anoniem273

Bericht 04 Jun 2018 19:37

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Quizzle schreef:Ik ben nog nooit naar een meeting geweest, terwijl ik er echt al heel lang ben. Ik heb wel Azi een keer een paar minuten gezien en een forummer ontmoet die hier nu niet meer komt en die in mijn regio woonde maar echt contact of n meeting, nee.


Heee dan weet ik denk ik eindelijk wie jij bent! Had jij toen linnen broeken van mij overgenomen die ik ging brengen omdat ik toevallig in de buurt was?
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 06 Jun 2018 21:19

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Bliss schreef:Voor mij is TGR de eerste die ik heb gemeet, ik woonde toen net in DH. Ik ging met haar naar Oreo (dat was haar laatste forumnaam geloof ik), volgens mij gingen we kaasfonduen. Er kwam nog iemand, muisel ofzo? Daarna nooit meer iets van gehoord geloof ik.


Ik kan me idd wel herinneren dat jij en TGR bij mij thuis zijn geweest. Maar of dat kaasfondue was.... :angel:
22112014 / 10042019
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 06 Jun 2018 21:20

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Jet schreef:Meeting in Maastricht in 2005. Was bij een forummer thuis, ik weet haar forumnaam niet meer. Dat was de eerste keer dat ik Oreo ontmoette, zij is nu een goede vriendin van me. Ik probeer me te herinneren wie er nog meer bij waren, de enige die ik zeker weet is Cuchi.


Dat was idd ook mijn eerste meeting.
Cuchi was er idd. En voor de rest heb ik echt geen idee van de forumnamen. Ik heb ook met niemand (behalve jij) nog contact.
22112014 / 10042019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Jun 2018 21:21

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Oreo schreef:
Bliss schreef:Voor mij is TGR de eerste die ik heb gemeet, ik woonde toen net in DH. Ik ging met haar naar Oreo (dat was haar laatste forumnaam geloof ik), volgens mij gingen we kaasfonduen. Er kwam nog iemand, muisel ofzo? Daarna nooit meer iets van gehoord geloof ik.


Ik kan me idd wel herinneren dat jij en TGR bij mij thuis zijn geweest. Maar of dat kaasfondue was.... :angel:


Ja ik weet het wel zeker eigenlijk!
❤ 7 juni 2018
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 06 Jun 2018 21:25

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Bliss schreef:
Oreo schreef:
Bliss schreef:Voor mij is TGR de eerste die ik heb gemeet, ik woonde toen net in DH. Ik ging met haar naar Oreo (dat was haar laatste forumnaam geloof ik), volgens mij gingen we kaasfonduen. Er kwam nog iemand, muisel ofzo? Daarna nooit meer iets van gehoord geloof ik.


Ik kan me idd wel herinneren dat jij en TGR bij mij thuis zijn geweest. Maar of dat kaasfondue was.... :angel:


Ja ik weet het wel zeker eigenlijk!


Muisel was daar idd ook bij of lig een 4e persoon. Daar heb ik ook nooit meer iets van gehoord.
22112014 / 10042019
<<

Geel

Bericht 07 Jun 2018 08:56

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Urban Naked schreef:Nou dat zal ik je eens vertellen! Ik ken ze van het forum. Ik heb met Geel eens afgesproken in Rdam in de bios. We gingen naar Marie Antoinette. En een tijd daarna ging ik met Carrie afspreken in een kroeg in Amersfoort waar we allebei gingen zingen met een band. Dat was los van elkaar, maar wel via dit forum dus!
Maar hoe zijn we dan ooit bij elkaar beland? Dat heb ik vast al vaker gevraagd, maar ik vergeet het steeds. :palm:

Mijn eerste meeting was valsspelen: het was de wok-meeting in Rotterdam, maar ik had geen tijd en zin om te komen. Later ging nog een klein groepje uit in Sorbonne en toen besloot ik toch ff langs te komen. Daar heb ik volgens mij Urban Naked voor het eerst ontmoet en daardoor gingen we veel msn’en en idd naar de film. En we hebben ook nog in een projectkoor Whitney Houston gezongen, dat was ook leuk.

Met Carrie ben ik, wederom samen met mijn zusje, naar een gospelconcert geweest in het Nieuwe Luxor.

Bij Zusje was inderdaad op derde Kerstdag!
<<

Anoniem236

Bericht 07 Jun 2018 21:29

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Zijn hier ook mensen die ge-meet hebben in Doetinchem? Ik denk voorjaar/zomer 2010 of 2011? Toen is er een aantal keren afgesproken
<<

Anoniem272

Bericht 08 Jun 2018 14:36

Re: Wat was je eerste forummeeting?

Er zijn een keer allemaal 2008-moeders bij mij thuis geweest voor een meeting met de baby's. In 2009 denk ik. Ze komen hier nu allemaal niet meer. Katie. De moeder van Jesper. Eén van die moeders heeft inmiddels 5 of 6 kinderen en daar was nog een klein relletje mee een paar jaar geleden. Zij heette Michje of Michelle of zo?

Daarna ben ik ergens rond 2010 bij Moederkoekje geweest en daar waren Susan en nog één of twee andere moeders, maar ik weet niet meer wie. Was een zomerse dag, kinderen lekker in de tuin aan het spelen.

Mijn laatste 'meeting', kort geleden, was ook briljant. Toen kwam Susan kinderkleren bij me langsbrengen, maar ik was onze afspraak vergeten dus was nog in badjas :angel:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom, Nan