Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fitbit!

<<

Anoniem313

Bericht 22 Dec 2017 12:25

Re: Fitbit!

Nee hij heeft geen GPS inderdaad.
<<

Dazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:55

Bericht 22 Dec 2017 13:09

Re: Fitbit!

Thnx voor de update. Had deze in eerste instantie ook in het vizier, maar het heeft inderdaad geen gps. En dat vind ik toch wel erg fijn geloof ik.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 08:00

Bericht 06 Apr 2018 20:21

Re: Fitbit!

zijn er nog groepjes met vrije plekken waar ik me kan aansluiten?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2018 08:43

Re: Fitbit!

Ja! Zijn er nog nieuwe Fitbitters??
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 04 Jun 2018 08:45

Re: Fitbit!

Ja ik heb sinds kort een Fitbit flex.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2018 08:46

Re: Fitbit!

PM me maar het emailadres van je account dan voeg ik je toe als vriend en in de challenges.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 04 Jun 2018 08:56

Re: Fitbit!

Mijne komt als het goed is morgen binnen! Dan wil ik ook wel bij de groep als dat kan?!

Heb de app Inc account al wel trouwens
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Jun 2018 09:04

Re: Fitbit!

Ik wil graag een Fitbit of iets vergelijkbaars aanschaffen maar ik wil perse met gps en een beetje een vrouwelijk model horloge. Iemand tips?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 04 Jun 2018 09:10

Re: Fitbit!

Ik heb een fitbit zonder gps maar hij gebruikt de gps van mijn telefoon daardoor kun je wel tracken bij bewegen. Maar dan moet je dus wel je telefoon bij je hebben.


Cotton, hoe werkt dat met die fitbit groep? Ik kan wel extra motivatie gebruiken dus wil er ook wel in denk ik.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 04 Jun 2018 09:21

Re: Fitbit!

Dat zou ook nog een optie zijn inderdaad, om het via je telefoon te tracken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 04 Jun 2018 09:31

Re: Fitbit!

Ik zou er ook 1 willen, maar je hebt zoveel soorten en in zoveel prijsklassen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Zijn de goedkopere ook per se niet goed? Of mis je daar functies op die echt wel handig zijn om wel te hebben?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem248

Bericht 04 Jun 2018 09:40

Re: Fitbit!

Fitbit is een merk he. Er zijn ook wel goedkopere activity trackers en naar mijn weten zijn die gewoon net zo goed maar als je bijvoorbeeld aan challenges mee wilt doen zoals in dit topic beschreven dan zou ik toch voor een fitbit gaan.

Ik heb er trouwens ook eentje maar niet zoveel behoefte aan challenges, vandaar dat ik me hoer nog niet gemeld had :)
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 04 Jun 2018 11:10

Re: Fitbit!

Ik wil ook in de groep! Ik heb nu alleen mijn zusje als vriend. Maar dat motiveert geen bal, zij loopt voor haar werk zo ontzettend veel dat ik het bij voorbaat al verlies van haar hahaha.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2018 11:15

Re: Fitbit!

Huppekee schreef:Mijne komt als het goed is morgen binnen! Dan wil ik ook wel bij de groep als dat kan?!

Heb de app Inc account al wel trouwens

Ja hoor, stuur me maar een PM met je emailadres van je account.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2018 11:16

Re: Fitbit!

Romie schreef:Ik heb een fitbit zonder gps maar hij gebruikt de gps van mijn telefoon daardoor kun je wel tracken bij bewegen. Maar dan moet je dus wel je telefoon bij je hebben.


Cotton, hoe werkt dat met die fitbit groep? Ik kan wel extra motivatie gebruiken dus wil er ook wel in denk ik.

Nou wij worden vrienden en dan voeg ik je toe aan de workweek hustle (en in het weekend de weekend warrior) en daarin zitten alleen andere forumsters.

Als je wilt moet je me even je emailadres van je account PMen.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2018 11:17

Re: Fitbit!

Ik heb trouwens de Fitbit Zip, maar die is heel simpel. Wel goedkoop.
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 04 Jun 2018 17:49

Re: Fitbit!

Mijn hemel, de nummer 1 ga ik nooit voorbij natuurlijk hahahaha. Heb je een beroep waarbij je veel moet lopen?

Trouwens wat ik wel jammer vind is dat de Fitbit het sporten niet omrekent naar extra stappen. Ik heb net een circuit gedaan bij de sportschool en dat toegevoegd aan Fitbit app. Dan zegt hij wel dat ik dan zoveel stappen extra krijg, maar telt ze vervolgens niet bij de totale stappen op :nopompom:
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Anoniem247

Bericht 04 Jun 2018 18:46

Re: Fitbit!

Cotton ik stuur je ook een Pm!

Ik heb een fitbit charge 2. Ik ben er tevreden over. Het enige jammere vind ik dat je er niet mee kunt zwemmen.
Wij zijn afgelopen weekend naar Antwerpen geweest en we hebben toen veel gelopen. Ik zat op ruim 18.750 stappen!
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2018 18:59

Re: Fitbit!

Goed bezig Ava!

Inmiddels zijn er een groot aantal deelnemers, echt leuk! Er kunnen maximaal 10 in een workweek hustle of weekend warrior. Het lijkt mij een goed idee om gewoon iedereen uit te nodigen en dan degene die te laat zijn (als er dus al 10 in zitten) uit te nodigen voor een tweede challenge. Zo doet iedereen challenges met elkaar en wisselen de groepjes wat (tenzij altijd dezelfden als eerste erin zitten haha :P
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 04 Jun 2018 18:59

Re: Fitbit!

Islandgirl schreef:Mijn hemel, de nummer 1 ga ik nooit voorbij natuurlijk hahahaha. Heb je een beroep waarbij je veel moet lopen?

Trouwens wat ik wel jammer vind is dat de Fitbit het sporten niet omrekent naar extra stappen. Ik heb net een circuit gedaan bij de sportschool en dat toegevoegd aan Fitbit app. Dan zegt hij wel dat ik dan zoveel stappen extra krijg, maar telt ze vervolgens niet bij de totale stappen op :nopompom:

Wel hoor, telt gewoon door. Dat zie je alleen niet dan in een klap toegevoegd worden, maar telt tijdens die workout al op als het goed is. Bij mij wel in elk geval!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2018 19:06

Re: Fitbit!

De app wordt ook steeds leuker trouwens. Hij houdt nu ook mijn cyclus bij :P
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 04 Jun 2018 19:08

Re: Fitbit!

Ha Cotton! Ik ga je pm’en, wil toch wel eens uitproberen of het me motiveert om in zo’n groep te zitten.

Dat ie de cyclus bijhoudt vind ik ook superfijn idd! Ik was al een tijd op zoek naar een manier om dat handig bij te houden maar ik hield niks consequent vol. Dit gaat wel werken omdat ik die fitbit-app vrij fanatiek gebruik voor andere dingen.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2018 19:14

Re: Fitbit!

Sublimo je zit nu in groep 2. Die andere is al vol. :D

Leuk dit dames! :D
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 04 Jun 2018 19:15

Re: Fitbit!

Mijn fitbit is 3 weken geleden verzopen op vakantie :palm:
Lang getwijfeld, maar net toch weer een nieuwe besteld.
Nubde Charge 2 :)
Dus snel weer present bij de challenges!
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2018 19:17

Re: Fitbit!

Snirp schreef:Mijn fitbit is 3 weken geleden verzopen op vakantie :palm:
Lang getwijfeld, maar net toch weer een nieuwe besteld.
Nubde Charge 2 :)
Dus snel weer present bij de challenges!

Yes, dan nodig ik je weer uit! :D
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers