Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 23!

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 03 Jun 2018 22:20

Re: Week 23!

Oh haha Saga, hopelijk kom je er nog achter! Of heb je gewoon echt niets aan de hand en hebben jullie gewoon gezellig een weekend vrij!

Mijn week:
Maandag: 's morgens even de stad in, 's middags werken van 11u-21u.
Dinsdag: 's ochtends ontbijten met een paar collega's, daarna werken van 11u tot 19u.
Woensdag: naar de Efteling! Zoon weet nog van niets, dus dat wordt een leuke verrassing.
Donderdag: vrij. Overdag wat in het huishouden doen, 's avonds komt Zonnetje hier eten
Vrijdag: werken van 7u30-17u, daarna naar mijn ouders
Zaterdag: hebben we een feestje van vrienden
Zondag: wordt de jongste gedoopt, samen met haar (even oude) neefje, aansluitend met een (hopelijk) tuinfeest!
2012 & 2016
<<

Anoniem245

Bericht 04 Jun 2018 05:44

Re: Week 23!

Maa: Werken, boodschappen, koken en eten, presentatie geven met mijn jeugdorkest.
Di: Werken, iets te eten verzinnen, muziekles zoon, presentatie geven met jeugdorkest. Dit zijn presentaties georganiseerd door de muziekschool samen met de school en wij als orkest.
Woe: werken en niet al te veel doen, beetje in huis aanrommelen.
Don: Werken, zoon moet sporten, verder niks.
Vrij: werken, en daarna heb ik weekend! Normaal nog repetitie geven maar die gaat deze week niet door.
Zaterdag naar de Ardennen, kajakken!
Zondag repetitie en verder nog geen plannen.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 26 Aug 2015 14:19

Bericht 04 Jun 2018 10:10

Re: Week 23!

Maandag: hele dag werken, tussendoor even met E. naar consultatiebureau.
Dinsdag: vrij, ochtend boodschappen doen, lunchen met mijn peettante en in de avond sporten.
Woensdag: half dagje werken, middag nog geen plannen.
Donderdag: hele dag werken.
Vrijdag: vrij, ochtend even naar een vriendin, verder nog geen plannen.
Zaterdag: ochtend even naar mijn ouders, verder geen plannen.
Zondag: nog geen plannen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 04 Jun 2018 12:49

Re: Week 23!

Vandaag werken
Dinsdag werken
Woensdag vrij, boodschappen en huishouden doen.
Donderdag werken
Vrijdag vrij, geen plannen
Zaterdag boodschappen, huishouden, taart maken
Zondag alvast mijn verjaardag vieren.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem291

Bericht 04 Jun 2018 13:15

Re: Week 23!

Maandag: vrij en vanavond naar pilates
Dinsdag: afspraak bij de huisarts en de laatste werkdag voor mijn vakantie. Thuis administratieve dingen afmaken.
Woensdag: naar de tandarts, zoon voor de eerste keer. Verder misschien naar de kinderboerderij/speeltuin en boodschappen
Donderdag: zoon gaat naar de gastouder en wij inpakken en huis opruimen/schoonmaken. Eind van de middag naar de fysio
Vrijdag: op vakantie
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 04 Jun 2018 14:40

Re: Week 23!

Vandaag: laatste dag op Tenerife.
Dinsdag: we vliegen om 12 uur terug naar huis, daarna meteen ons hondje ophalen, heb hem genist!
Woensdag: vakantie spullen opruimen.
Donderdag: weer werken.
Vrijdag tm zondag: werken, zal lekker druk worden ivm Guus Meeuwis concerten in Eindhoven.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 04 Jun 2018 14:49

Re: Week 23!

Bliss schreef:Aah tof zeg Harri, NY! Staat ook hoog op mijn bucket list. Ben je er al eens geweest?

Het wordt een beetje eentonig bij mij, maar wederom hoop ik te bevallen deze week. :laughcry: Verder staat er dinsdag alleen een controle bij de verloskundige op het programma en 's avonds gaan m'n vriend en ik misschien nog even wat eten ergens op het terras. Tot zover mijn plannen. Oh ja, als de baby er vrijdag nog niet is, haal ik dan m'n stiefdochter uit school (doe ik om de week).


Jaa, heb er ook veel zin in. Ben er al eens geweest ja! Maar dat is 9 jaar geleden, met mijn ouders en zus.
Ik heb het gevoel dat je nog even moet wachten Bliss, sorry :( .

Veel plezier Chava!
Thanks Teun.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers