Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar word je blij van vandaag?

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 31 Mei 2018 15:10

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik heb een electrische fiets besteld :) Wilde er eerst niet aan, maar het is toch wel erg makkelijk en dan hoef ik niet meer in de file/trein te staan, erg fijn! Heb een transportmodel gekocht, dus ook meteen handig voor de boodschapjes.
<<

Anoniem245

Bericht 31 Mei 2018 16:42

Re: Waar word je blij van vandaag?

M'n zoon is aan het sporten, freerunnen, en ik heb heerlijk in de zon een tijdschrift gelezen terwijl ik op hem aan het wachten ben.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 01 Jun 2018 07:46

Re: Waar word je blij van vandaag?

Mijn dochters liepen voor het eerst mee met de avondvierdaagse.. het was hun onbekend dat je cadeau's krijgt op de laatste avond.. onderweg kregen al veel klasgenoten wat en ik zag ze hun ogen uit kijken.. en toen stond opeens opa daar met een cadeau voor hun :-) En later nog onze lieve buren.. Ze waren beetje verbaasd maar heel blij. was echt een leuke verrassing voor ze. En het was echt wel beetje afzien met deze hitte deze week dus ik vind het heel knap dat ze het hebben vol gehouden. En werd helemaal blij van hun blije koppies van de cadeau's gisteren :-)
:heart: :heart: 2011
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 01 Jun 2018 13:28

Re: Waar word je blij van vandaag?

Een vriendin van mij trouwt vandaag en gisteren vroeg ik me ineens af of ze wel aan een paraplu hebben gedacht.
Ik heb haar geappt of ze misschien onze trouw-paraplu willen lenen vandaag mochten ze er niet aan hebben gedacht. En ze hadden er idd niet aan gedacht dus heeft nu onze paraplu.

Het regent hier en ik ben dus zo blij dat ik haar toch heb geappt, anders had ze misschien met een lelijke paraplu bij dr mooie kleren gelopen. Zou ik zo jammer vinden!
30-04-2017
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 01 Jun 2018 19:12

Re: Waar word je blij van vandaag?

Attent van je kees!

Cadeaus bij de avond vierdaagse zie je hier niet zo, wel bloemen en ze krijgen van de organisatie wat bij de finish. Leuk dat ze zo verrast waren!

Ik ben blij omdat na een boel gesteggel en gedoe vandaag eindelijk mn detachering voor komende jaren rond is!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 01 Jun 2018 19:47

Re: Waar word je blij van vandaag?

Toen we in Burger Zoo liepen werd ik emotioneel, ik voelde me zo'n heppiedepeppie gezinnetje. Zo'n geluksgevoel overviel me! ♡
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Jun 2018 20:20

Re: Waar word je blij van vandaag?

Lief Burn!
Let's discover the world together.
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 02 Jun 2018 07:56

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat ik afgelopen nacht weer heerlijk naast mijn vriend heb kunnen slapen, nadat hij de hele week in het buitenland zat.
En dat de kinderen aan het uitslapen zijn! (Helaas zelf wel gewoon vroeg wakker)
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem244

Bericht 02 Jun 2018 09:39

Re: Waar word je blij van vandaag?

Fijn Josephine
Burn wat lief!

Ik ben blij omdat ik gister bericht heb gekregen van rechtsbijstand dat mijn oud werkgever mij toch een nabetaling van gemiste ORT tijdens vakantie gaat uitbetalen :-) Het is meer dan waar ik op gerekend had...
Ik dacht al is het een paar tientjes prima, maar het is nu gewoon een principekwestie geworden.
Was er vorig jaar zelf achteraan gegaan maar mijn oud werkgever gaf aan dat ik als oud werknemer er geen recht op had. Toen heb ik FNV gebeld voor info en die gaven (wat ik al dacht) dat ik er wel recht op had. Dit weer laten weten, maar ze bleven weigeren. Toen de rechtsbijstand er op gezet en na maanden gesteggel, gister eindelijk mail dat ze gaan betalen :-)
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 03 Jun 2018 09:52

Re: Waar word je blij van vandaag?

Altijd fijn Radler zo’n meevaller!
Wij krijgen € 385 terug van Eneco. Had ik op gerekend maar komt goed van pas deze maand!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 03 Jun 2018 11:20

Re: Waar word je blij van vandaag?

Oh lekker Emma!

Ik ben blij omdat m’n man met onze oudste naar de familiedag van zijn familie is. Lekker rustig. Ik ben thuis met de jongste omdat nog niet helemaal fit ben en het allemaal niet handig was met het slaapje van de jongste.

En verder ben ik blij omdat m’n jongste van net twee zo lekker kletst. Hij was bang voor een kalkoen in de kinderboerderij want ‘mama hij is heel boos!’ echt zo schattig.
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 03 Jun 2018 11:23

Re: Waar word je blij van vandaag?

Afbeelding
Ik vind het ook best een boze.
#teammaple🍁
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 03 Jun 2018 11:51

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik ben blij omdat ik eindelijk weer een beetje beter in mijn vel kom te zitten, vanochtend lekker 12 kilometer heb gewandeld en van het gekwetter van alle jonge vogeltjes rondom ons huis. Ben zo benieuwd wanneer ze uit zullen vliegen, vast op een moment dat niemand thuis is :(
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 03 Jun 2018 21:37

Re: Waar word je blij van vandaag?

Van onze geweldige zoon tijdens een geweldige avond op het strand. Hij was zo heerlijk aan het scharrelen, lekker in het zand spelen (en zand eten). Daarna heeft ie een visje en sperziebonen gegeten, vond ie ook echt lekker. En na het eten mocht ie weer rond scharrelen en ging hij steeds bij de dj dansen. Oh m'n hart.
Het werd wel echt laat (eten duurde lang) dus we waren pas om half 10 thuis maar hij heeft het zo goed gedaan. Zo lief.
Let's discover the world together.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 03 Jun 2018 22:12

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik was vandaag samen met een collega bij een sportevenement van werk en dat was echt zo ontzettend leuk! Ik mocht ook op zo’n soort luchtkasteel vijf keer naar boven rennen voor punten en ik kreeg er zoveel energie van. Echt top! Daarna heb ik thuis ter compensatie pizza en nachos gegeten en in de avond ben ik nog met mijn vriend een uur gaan wandelen. Een dag om blij van te worden!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem282

Bericht 04 Jun 2018 12:57

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat het binnen wat afgekoeld is en ik zo met een vriendin koffie ga drinken op een terrasje. Zou vorige week al gebeuren, maar toen lukte het van beide kanten niet. Fijn om nu alsnog bij te kletsen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Jun 2018 17:43

Re: Waar word je blij van vandaag?

Gisteren nog een geslaagde middag op het terras gehad Guattari?

Ik ben zo blij dat ik ooit lid ben geworden bij een vakbond en via hun nu een goede advocaat heb rondom mijn arbeidsconflict. Ze zitten er goed bovenop en zorgen ook dat ik krijg waar ik volgens het arbeidsrecht recht op heb.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 05 Jun 2018 20:02

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat na het slechte nieuws van mijn vader vorige week, hij vandaag in iedergeval een beetje goed nieuws kreeg. Geen uitzaaiingen in longen en zijn bloed was ook goed!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 06 Jun 2018 06:27

Re: Waar word je blij van vandaag?

Wat fijn, Kajaka!

Ik ga vandaag voor 5 dagen naar Dublin ga met mijn vriend.
Hij heeft nog geen idee waar we heen gaan :D
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Jun 2018 07:03

Re: Waar word je blij van vandaag?

Veel plezier Chava. Ga je het pas op Schiphol vertellen zoals ik laatst ook deed? Al een plan?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem321

Bericht 06 Jun 2018 07:45

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik word blij van het mooie weer van vandaag!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 06 Jun 2018 07:47

Re: Waar word je blij van vandaag?

Marin schreef:Veel plezier Chava. Ga je het pas op Schiphol vertellen zoals ik laatst ook deed? Al een plan?

Ja, ben zo benieuwd naar zijn reactie!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 06 Jun 2018 07:55

Re: Waar word je blij van vandaag?

Van de weegschaal :banaan:
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 06 Jun 2018 08:12

Re: Waar word je blij van vandaag?

Wat leuk Chava! Heel veel plezier!

Kajaka, wat fijn dat jullie positief nieuws hebben gekregen. Sterkte!

Ik ben over the moon dat ik eindelijk, na 30x proberen op ticketswap, een concertkaartje heb kunnen krijgen! Nu maar hopen dat het kaartje geldig is haha
<<

Anoniem282

Bericht 06 Jun 2018 11:02

Re: Waar word je blij van vandaag?

Silly-One schreef:Gisteren nog een geslaagde middag op het terras gehad Guattari?

Ik ben zo blij dat ik ooit lid ben geworden bij een vakbond en via hun nu een goede advocaat heb rondom mijn arbeidsconflict. Ze zitten er goed bovenop en zorgen ook dat ik krijg waar ik volgens het arbeidsrecht recht op heb.


Ja, was wel even fijn om wat zon mee te pakken. :) Dat zal nu zeker een opluchting voor je zijn dat je juridisch wordt bijgestaan en het op de juiste manier wordt afgehandeld. Hopelijk geeft dat ergens ook rust voor je.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers