Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help: Jurkje gezocht voor bruiloft, borstvoedingsproof

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 01 Jun 2018 20:12

Help: Jurkje gezocht voor bruiloft, borstvoedingsproof

Over iets meer dan een maand hebben we een bruiloft. Een ruime maand later nog een.
Tijd dus om op zoek te gaan naar een leuk jurkje voor beide dagen!
Omdat ik dan natuurlijk redelijk recent bevallen ben, ga ik ervan uit dat ik nog best een buikje zal hebben. Ook omdat ik best wat aangekomen ben en dat nou eenmaal geen vocht is, haha.
Daarnaast hoop ik dat ik tegen die tijd borstvoeding geef.

Het jurkje moet dus aan nogal wat dingen voldoen! Beetje afkleden, de buik niet te erg laten zien en ik moet er in kunnen voeden. Een echt voedingsjurkje hoeft hiervoor niet perse, maar iets met een hoge hals is natuurlijk verre van praktisch.
Qua kleur heb ik het liefst donkerblauw.

Iemand zin om mee te zoeken? Ik ben al even aan het speuren geweest op bv Zalando en Wehkamp, maar heb nog niet echt iets leuks gevonden.. En op een gegeven moment heb ik zoveel jurkjes gezien, dat ik het overzicht kwijt ben, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Jun 2018 20:32

Re: Help: Jurkje gezocht voor bruiloft, borstvoedingsproof

Ik vind de voedingsjurkjes van Seraphine heel fijn. Loop er nog steeds in omdat ze zo aflezen :palm:

https://www.seraphine.com/eu/

Dit zijn alle blauwe jurkjes. Ik heb drie van die knot dresses.
https://www.seraphine.com/eu/nursing-cl ... &top=1623&

Hier heb ik er eentje aan in 't donker blauw. Het zijn niet de meest spannende jurkjes maar ze zitten wel echt lekker en flatteus.

Afbeelding


Mamalicious heeft ook wel paar mooie feestjurken geschikt voor voeden.
https://www.mamalicious.com/nl/nl/mm/vo ... feestjurk/
Let's discover the world together.
<<

Anoniem244

Bericht 01 Jun 2018 20:33

Re: Help: Jurkje gezocht voor bruiloft, borstvoedingsproof

Vind deze zo mooi
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... s-in-green
Maar de maat die er nog is is te groot voor je
(Oke hier heb je helemaal niks aan)

Topvintage heeft best mooie jurken er tussen staan
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 01 Jun 2018 20:52

Re: Help: Jurkje gezocht voor bruiloft, borstvoedingsproof

Jaa, TopVintage had ik ook gekeken, heel leuk!
Deze is idd te groot denk ik en rood is niet echt mijn kleur helaas..

Marin: Niet zo spannend is niet zo erg, maar ik denk dat deze te kort voor mij is. Ben toch wel een aardig stukje langer dan jij bent volgens mij en wil wel graag een jurkje tot de knie. Anders is het zo lastig achter E. aan rennen en zo, haha.
Bij Mamalicious heb ik wel een redelijk leuke gezien, gewoon effen blauw. Vind die synthetische stofjes alleen weer zo plakgevaarlijk aan je benen..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Jun 2018 20:57

Re: Help: Jurkje gezocht voor bruiloft, borstvoedingsproof

Ja ik ben idd een ukje. Lastig he. Ik had vorig jaar een gala toen O zeven weken was en dat was ook zo lastig. Dat was wel een echt lange jurk dus dat is misschien weer te veel van 't goede voor je. Wel donkerblauw, maar niet meer leverbaar dus daar heb je ook niks aan.
Let's discover the world together.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 12:38

Bericht 01 Jun 2018 21:04

Re: Help: Jurkje gezocht voor bruiloft, borstvoedingsproof

Wat vind je van zoiets? 100% katoen dus geen geplak en met de overslag zou voeden geen probleem moeten zijn.
https://www.natur-el.nl/product/duurzam ... k-catalpa/

En deze vind ik ook mooi (en blauw!)
https://www.natur-el.nl/product/jurk-du ... ranquillo/
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem244

Bericht 01 Jun 2018 21:06

Re: Help: Jurkje gezocht voor bruiloft, borstvoedingsproof

Arwyn schreef:Jaa, TopVintage had ik ook gekeken, heel leuk!
Deze is idd te groot denk ik en rood is niet echt mijn kleur helaas..

Marin: Niet zo spannend is niet zo erg, maar ik denk dat deze te kort voor mij is. Ben toch wel een aardig stukje langer dan jij bent volgens mij en wil wel graag een jurkje tot de knie. Anders is het zo lastig achter E. aan rennen en zo, haha.
Bij Mamalicious heb ik wel een redelijk leuke gezien, gewoon effen blauw. Vind die synthetische stofjes alleen weer zo plakgevaarlijk aan je benen..



Rood? Ik zie een groene Haha
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 01 Jun 2018 21:39

Re: Help: Jurkje gezocht voor bruiloft, borstvoedingsproof

https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... royal-blue

En deze dan? Uit ervaring weet ik dat je er mee kan voeden. Hij kleed ook echt mooi af. Ik had/heb deze zelf ook in het blauw met stippen. Hij zit echt heerlijk al vind mijn vriend hem verschrikkelijk
2015 💙
<<

Anoniem244

Bericht 01 Jun 2018 21:49

Re: Help: Jurkje gezocht voor bruiloft, borstvoedingsproof

Echt Minx? Hoe dat zo?
Onwijs leuk juist...
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 01 Jun 2018 21:58

Re: Help: Jurkje gezocht voor bruiloft, borstvoedingsproof

Hij ziet me gewoon liever in een pencildress en niet in zo’n model. En ondertussen kon je ook soep koken van die jurk. Zoveel aan gehad juist omdat ik er makkelijk in kon voeden.
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Jun 2018 22:03

Re: Help: Jurkje gezocht voor bruiloft, borstvoedingsproof

Ik vind 'm juist leuk minx.
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 02 Jun 2018 08:26

Re: Help: Jurkje gezocht voor bruiloft, borstvoedingsproof

Radler: de link is idd van de groene! Maar die is dus te groot, in het rood is-ie er nog wel. Vandaar :wink:

Minx: Die heb ik vorig jaar gekocht in zwart met stippen :) Twijfel alleen een beetje of hij bruiloftproof is. Beide bruiden zijn nogal van de chique bruiloft..

Pff, ik ben verder zelf ook niet lastig gelukkig :laughcry:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 05 Jun 2018 21:04

Re: Help: Jurkje gezocht voor bruiloft, borstvoedingsproof

MzCharlotte had volgens mij bij Asos iets moois gevonden. Misschien kun je daar kijken. Verder had mijn zusje zo’n to-vintage/succusbus achtige jurk met een mooi decolleté waardoor die ook borstvoedingsproof was. Ik zou het nooit aan kunnen want mijn borsten hangen dan onderhand naar buiten of je ziet mijn bh omdat ik zo’n grote cupmaat heb, maar als je een wat bescheidenere maat hebt dan cup G dan zou je daar zeker naar kunnen kijken!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers