Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Recept voor banaan avocado smoothie.

<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mei 2018 10:51

Recept voor banaan avocado smoothie.

Beide hebben we regelmatig in huis en ik zie dat het prima samen in een smoothie kan, maar ben bang dat het tegenvalt en dat vind ik zonde. Samen in sushi heb ik het vaak gegeten en dat vind ik lekker, maar in een shake.
Hoe doe ik dat precies? Heeft iemand daar ervaring mee? Smaakt het goed?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Mei 2018 11:24

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Ik zou zeggen: gooi ze samen in de blender en proef het! Eten (oké drinken) = weten!
❤ 7 juni 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 29 Mei 2018 11:25

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Ja dat kan goed samen hoor. Is wel heel romig. Maar wel lekker met (amandel)melk of wat sinaasappelsap. Eventueel wat ijsblokjes erbij.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mei 2018 11:28

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Bliss schreef:Ik zou zeggen: gooi ze samen in de blender en proef het! Eten (oké drinken) = weten!


Dat snap ik, maar omdat avocado's best prijzig zijn vind ik het zonde als ik het niks vind en dan weggooi.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mei 2018 11:28

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Joey schreef:Ja dat kan goed samen hoor. Is wel heel romig. Maar wel lekker met (amandel)melk of wat sinaasappelsap. Eventueel wat ijsblokjes erbij.


Ik houd van romig. Ik drink alleen sojamelk dus kan ook prima.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 29 Mei 2018 11:29

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Maar dat weet je toch nooit zeker voor je het probeert :) het kan in ieder geval wel prima samen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Mei 2018 11:30

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

caribbeanlover schreef:
Bliss schreef:Ik zou zeggen: gooi ze samen in de blender en proef het! Eten (oké drinken) = weten!


Dat snap ik, maar omdat avocado's best prijzig zijn vind ik het zonde als ik het niks vind en dan weggooi.


Maar die kans bestaat toch altijd als je iets nieuws probeert? Als iemand hier je een recept geeft en je vindt het alsnog niet lekker, dan kun je het ook weggooien. Ik denk dat je het wel overleeft om één keer een avocado weg te gooien eventueel.
❤ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 29 Mei 2018 11:58

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Ik doe vaak: 1 banaan, halve avocado, half doosje diepvriesfruit (bijv bosbessen) en dan wat kraanwater zodat het niet te dik is.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mei 2018 18:51

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Ik heb 1 banaan en 1 avocado met sojamelk gemixed en drink het nu. Is best lekker, maar moet even wennen. Ik ben een avocadolover en op Bali zit een restaurant die alles heeft met dat dus daar moet ik heen!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 29 Mei 2018 19:58

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Banaan in de sushi? Dat is nieuw voor me. Maar ik ben nu al fan.
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mei 2018 20:14

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Urban Naked schreef:Banaan in de sushi? Dat is nieuw voor me. Maar ik ben nu al fan.


Jazeker dat hebben ze bij heel veel sushirestaurants en ik denk ook wel bij diegene waar je alleen kan afhalen en laten bezorgen. Bij Sushi Today hebben ze het en ik zag laatst op een site een fruitsushi.
<<

Anoniem282

Bericht 30 Mei 2018 10:20

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

caribbeanlover schreef:Ik heb 1 banaan en 1 avocado met sojamelk gemixed en drink het nu. Is best lekker, maar moet even wennen. Ik ben een avocadolover en op Bali zit een restaurant die alles heeft met dat dus daar moet ik heen!


In A'dam heb je The Avocado Show. Is misschien ook wel een aanrader voor je. :)
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Mei 2018 12:43

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Guattari schreef:
caribbeanlover schreef:Ik heb 1 banaan en 1 avocado met sojamelk gemixed en drink het nu. Is best lekker, maar moet even wennen. Ik ben een avocadolover en op Bali zit een restaurant die alles heeft met dat dus daar moet ik heen!


In A'dam heb je The Avocado Show. Is misschien ook wel een aanrader voor je. :)


Dank je voor de tip. Die ken ik idd, maar mijn man wil niet naar A'dam dus ik wacht wel totdat we naar Bali gaan ;).
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 30 Mei 2018 14:44

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Het ging toch om jou, dat jij van avocado en banaan houdt :) Wat heeft je man er mee te maken, of doe je niets zonder je man? :smile:
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Mei 2018 14:47

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Urban Naked schreef:Het ging toch om jou, dat jij van avocado en banaan houdt :) Wat heeft je man er mee te maken, of doe je niets zonder je man? :smile:


Het ging om avocado, niet om banaan je mbt dit topic wel. Wat mijn man ermee heeft te maken is dat ik met hem uit eten ga.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 30 Mei 2018 15:49

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Ook alleen met je man ergens lunchen ja? Oh ik vind het heerlijk om in m’n uppie te lunchen.
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Mei 2018 16:02

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Ik heb ook vaak avocado smoothies gedronken in Azië. Weet niet of er banaan bij zat. Het is wel een gekke dikke substantie, maar wel lekker. Als ik mag kiezen eet ik liever avocado in z'n geheel en niet als smoothie. Maar het is best lekker.
Let's discover the world together.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Mei 2018 16:38

Re: Recept voor banaan avocado smoothie.

Marin schreef:Ik heb ook vaak avocado smoothies gedronken in Azië. Weet niet of er banaan bij zat. Het is wel een gekke dikke substantie, maar wel lekker. Als ik mag kiezen eet ik liever avocado in z'n geheel en niet als smoothie. Maar het is best lekker.


Het was even wennen en na 1x kan ik geen goed oordeel geven. Was zeker niet vies en aangezien mijn man regelmatig beide mee neemt van zijn werk kan ik zo weer eens maken. Ik eet avocado's ook liever in zijn geheeld dwz in een salade of met mijn prakkie met oa ei. Ik zag ook filmpjes met alleen avocado als hoofdmoot, met een beetje melk en wat honing wat mij dan weer niet lekker lijkt.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers