Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 28 Mei 2018 10:42

Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Hallo nieuwe warme week!
Wat ga jij doen deze week?

Afbeelding
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Mei 2018 10:44

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Vanmiddag werken vanavond sporten
Dinsdag werken en met mijn moeder om nieuwe brillen
Woensdag vrij ga dan vroeg naar de sportschool, en er komt iemand iets ophalen wat ik verkocht heb
Donderdag werken, en in de avond sporten
Vrijdag werken
Zaterdag geen plannen maar heb het idee alsof ik wel wat heb maar weet niet wat
Zondag verjaardag neefje
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 28 Mei 2018 10:49

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Maandag: Vandaag is m'n man nog een dagje vrij. We hebben een productieve ochtend gehad, terras schoongemaakt onder andere. Zometeen lekker in de tuin zitten.
Dinsdag: Baby gym.
Woensdag: Spaanse les.
Donderdag: niks bijzonders. In m'n eentje eten 's avonds.
Vrijdag: niks bijzonders. Misschien alvast naar m'n moeder 's avonds.
Zaterdag: naar m'n moeder. Ze is jarig en wordt 60! We gaan uiteten in een kas. Lekker bio.
Zondag: m'n man is jarig. We vieren het pas de week erop.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Mei 2018 10:55

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Wij zijn vanochtend naar de osteopaat geweest, verder geen plannen vandaag. Heel misschien vanmiddag even naar het centrum om een vliegenmepper te scoren (ben 'm kwijt).
Voor de rest heb ik niet zoveel plannen. Misschien kijk ik deze week weer even op m'n werk en woensdagavond en donderdagavond moet m'n vriend ook werken, dus dan ben ik sowieso thuis.
Vrijdag zijn we 7 jaar samen. G gaat dan misschien logeren bij m'n schoonouders. Maar als we dat niet zien zitten gaat ze er iig 's avonds heen zodat we uit eten kunnen gaan.
Zaterdag ook geen plannen, m'n vriend moet werken. Zondag komen Baz, Exo, Elliot en Joan op kraamvisite en 's avonds ga ik uit eten met vriendinnen (mijn eerste echte uitje zonder G).
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 28 Mei 2018 10:56

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Vandaag: Huisarts, vergadering en vanavond bijkletsen met vriendin.
Morgen: Dagdienst met aansluitend vergadering.
Woensdag: Ik wil shoppen. Even naar de Primark ofzo. Spullen voor weekendje weg inpakken. 's Avonds ga ik de nachtdienst in.
Donderdag: Proberen te slapen. Ben benieuwd hoe dat gaat met L. in hetzelde huis. Daarna vertrekken we na de lunch voor een weekendje weg met zn 3tjes!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Mei 2018 11:03

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Wederom misschien bevallen deze week, al hoop ik de komende dagen even niet. Vandaag is m'n zusje jarig en donderdag m'n schoonzus, dus eigenlijk wil ik vanaf vrijdag pas weer bevallen haha. Nog nul voortekenen, dus moet wel lukken denk ik.
Ben net weer bij de verloskundige geweest, alles was goed. Ga zo nog even naar Scapino (enige schoenenwinkel in de buurt), wil van die lompe badslippers voor in huis hebben, lijken me lekker lopen.
Verder alleen woensdagmiddag verjaardag van m'n schoonzus en tot zover mijn plannen.

Deze hitte vind ik niet te doen momenteel zeg, heb een zwembadje in de tuin staan waar ik vanmiddag nog even in ga zitten denk ik. Verder beetje series kijken, lezen en dutjes doen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem321

Bericht 28 Mei 2018 11:10

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Spannend, Bliss! Sterkte met de warmte!

Vanaf deze week ga ik weer 4 dagen werken in plaats van 3 (ivm einde ouderschapsverlof). Zal me in het begin wel een beetje tegenvallen denk ik, maar het went vanzelf.
Dinsdag- en donderdagavond ga ik sporten, a.s. zaterdag met een vriendin uit eten.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 28 Mei 2018 11:19

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Spannend Bliss! Hopelijk blijft de baby nog even zitten ;-)

Vanmiddag werken
Dinsdag vrij, boodschappen doen, bed verschonen. In de avond de avondvierdaagse meelopen
Woensdag vrij, huis schoonmaken. In de avond vergadering.
Donderdag werken
Vrijdag vrij, boodschappen en in de avond avondvierdaagse meelopen
Zaterdag dagje uit met gezin en misschien uit eten.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 28 Mei 2018 11:43

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Vandaag: net terug van het strand, in de zon wachten tot kind wakker is, dan naar het zwembad en vanavond uit eten.
De rest van de week ongeveer gelijk totdat we zondag weer naar huis vliegen ;)
<<

Anoniem282

Bericht 28 Mei 2018 12:09

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Doordat ik 100% ziekgemeld sta, ziet mijn week er verre van sprankelend uit.
Vandaag: toch nog even met werk bezig, omdat collega hulp nodig had. Vanmiddag komt vriendin even langs met liefdesverdriet. Verder rusten.
Dinsdag: rusten en ik vrees alsnog weer verder met collega op weg helpen. 's Middags ziekenbezoek van een vriendin en afname bloed in ziekenhuis.
Wo-dg en do-dg: rusten
Vrijdag: ziekenhuisonderzoek en daarna gesprek hoofdbehandelaar. Spannend moment. In de middag naar het noorden; gelukkig kan ik meerijden.
Zaterdag: behandeling van een therapeut voor pijnklachten. Is ver rijden, dus als ik nog puf heb daarna bij ouders eten en anders rusten.
Zondag: rusten.

Nou, granny heeft gesproken.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 28 Mei 2018 12:21

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Maandag / Lekker dagje thuis met de kindjes. Badje staat in de tuin en verder doen we niet zoveel. Vanavond nog wel een vergadering.
Dinsdag / In de ochtend moet ik een uurtje werken in de speel-o-theek, de kindjes gaan mee. 's Avonds even hardlopen, verder geen plannen.
Woensdag / Werken
Donderdag / Werken en 's avonds een rondje hardlopen.
Vrijdag / Werken en 's avonds date night @ home, haha.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 28 Mei 2018 12:52

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Maandag - Vanochtend een ziekenhuisafspraak voor oudste gehad, dat duurde eindeloos en de meiden waren al moe van een druk weekend vol bezoek. Dus vanmiddag gooi ik schoon water in het zwembadje, ga zelf erbij op de loungebank hangen en dan lekker de middag in de tuin spelen hoop ik.
Dinsdag - 's ochtends weer een ziekenhuisafspraak (oogarts) voor oudste, nu ander ziekenhuis in de stad. 's middags met de meiden naar de tandarts.
Woensdag - jongste naar psz, even wat leuks doen met oudste. ik ben jarig woensdag, maar heb het al gevierd.
Donderdag - oudste naar psz, 's middags misschien even gezellig naar de kinderboerderij, afhankelijk vd warmte.
Vrijdag - beide kids naar psz, ochtendje huishouden voor mij denk ik, middag lekker spelen en rommelen rond het huis.
Zaterdag - thuis. Ik hoop op een dagje helemaal niks moeten en gewoon met zn vieren iets leuks doen.
Zondag - verjaardag van stiefvader.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem245

Bericht 28 Mei 2018 13:47

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Bliss, je bent pas 38 weken toch? Voel je het al flink rommelen dat je denkt dat je misschien gaat bevallen?

Mijn week:
Maandag gewerkt, boodschappen, huishouden, eten repetitie geven, langs mijn ouders.
Dinsdag: Werken, meteen door les geven, huishouden en eten, zoon muziekles, info avond op school, repetitie.
Woensdag: werken, met mijn moeder het dorp in.
Donderdag: werken, sporten met zoon.
Vrijdag: Werken, les geven, koken en eten, repetitie geven.
Zaterdag nog geen plannen, zondag concert van 12-16u
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Mei 2018 13:51

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Ik ben woensdag 39 weken en voel nog niks rommelen, maar in principe kan het vanaf 37 weken al gebeuren hè! Dus het kan nu gewoon elk moment beginnen, maar het kan ook nog een paar weken duren.
(Iemand van m'n cursus die twee dagen na mij was uitgerekend is bijvoorbeeld een week geleden al bevallen!)
❤ 7 juni 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 28 Mei 2018 13:57

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Fijne week ladies!

Deze hele week gewoon werken. Vanavond lekker niks, morgenavond yoga, woensdag avond sample sale en hockey, donderdag, vrijdag en zaterdag etentjes (zaterdag met Frankie en man!) en zondag hockey.
<<

Anoniem245

Bericht 28 Mei 2018 14:34

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Ah zo, ik dacht al dat het flink aan het rommelen was omdat ik regematig van jou zo iets lees.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 28 Mei 2018 14:42

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Vandaag sporten, met de kids naar zwemles(pfff) en vanavond naar toneel
Dinsdag : tuinieren in de ochtend ,boodschappen ophalen en dan smiddags lekker zwemmen
Woensdag werk en zwemles
Donderdag werk en savonds ouderraad
Vrijdag werk

Beetje saaie week eigenlijk
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 28 Mei 2018 14:55

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Maandag: vanmorgen bloed geprikt, huishouden gedaan, met N. aan haar spreekbeurt werken, vanavond met N. naar zwemtraining
Dinsdag: N. om 8.30 uur naar de kinderpsycholoog brengen voor testochtend 1 van de 2. Rond 12.30 haar weer ophalen. 's Middags samen werken aan haar spreekbeurt
Woensdag: 9.30 uur naar de verloskundige, hopelijk erna met weer een mooie echofoto even langs mijn oma om het haar te vertellen, 's middags naar de stad en de bibliotheek
Donderdag: geen plannen overdag, 's avonds met N. naar zwemtraining
Vrijdag: N. weer naar de kinderpsycholoog, testochtend 2. Rond 12.30 uur haar weer ophalen, eind van de middag met vrienden borrelen
Zaterdag: geen plannen
Zondag: verjaardag van mijn moeder en zusje samen
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Mei 2018 14:58

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Kira schreef:Ah zo, ik dacht al dat het flink aan het rommelen was omdat ik regematig van jou zo iets lees.


Ik ben gewoon ongeduldig, van mij mocht het vorige week al gebeuren! En er hoeft geen gerommel aan vooraf te gaan, dus het is elke dag spannend nu.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem245

Bericht 28 Mei 2018 15:01

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

k ben met 39.3 bevallen. Bij mij rommelde ook helemaal niks, echt van de een op de andere minuut begin het. Succes alvast!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 28 Mei 2018 16:19

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Met grote letters: VAKANTIE!

Morgen gaan we voor een weekje naar Tenerife.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Mei 2018 20:32

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Lekker kreeft.

Mijn week
Maandag: college en net gesport
Dinsdag : werken, toernooicommissie vergadering en tennissen
Woensdag : college, plasma geven en naar de stad, lenzen controle en messen ophalen die ik heb laten slijpen.
Donderdag: werken en denk ik weer sporten
Vrijdag : werken en huiswerk maken
Zaterdag : tennissen en hopelijk kampioen worden
Zondag : even kort mijn zus, moeder en twee van de drie neefjes zien. Daarna krijg ik een cursus loempia’s rollen van een Chinees, nu al zin in.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 28 Mei 2018 20:59

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Ik zie allemaal leuke plannen. Fijne week dames!

Hoe is het niet zo spannend, haha.
Vandaag even een taartje gegeten en wat gedronken met een vriendin/collega.
Morgen wil ik 's ochtends gelijk even de boodschappen ed doen. Verder wat in huis bezig (afwassen en zo) en 's avonds waarschijnlijk zwemmen.
Woensdag: Naar de verloskundige, verder geen plannen.
Donderdag: E. entertainen met deze warmte. Badje neerzetten denk ik, geen idee nog.
Vrijdag: E. naar de psz. Verder geen plannen.
Zaterdag: Feest van de opvang waar we even heen gaan (als het niet te heet is) en boodschappen doen.
Zondag: Geen plannen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 29 Mei 2018 08:34

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Arwyn, je boodschappen al gedaan :D?

Mijn plannen stonden in het verkeerde topic hoorde ik van Bliss:
Ik heb een weekje vakantie en heb vandaag en morgen nog geen plannen (behalve sporten).
Donderdag: lunchen met een vriendin en Caro en Carra komen eten.
Vrijdag: waarschijnlijk de leukste wijnmeeting van het jaar.
Zaterdag: borrel met oud-collega’s. Waarschijnlijk ook gewoon op mijn oude werk. Hartstikke leuk!
Zondag: sportdag van mijn werk.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 29 Mei 2018 08:35

Re: Week 22! Wat staat er in jouw agenda?

Maandag - gewerkt en 's avonds een stukje gewandeld
Dinsdag - ik ga zo naar ballet, vanmiddag geen specifieke plannen, ik moet wat aan de was doen in elk geval en verder kijk ik straks wel
Woensdag - werken en 's avonds ballet
Donderdag - ik heb zomaar een roostervrije dag, heerlijk. Ik zal nog wel een paar uurtjes thuis werken, tussendoor watwas wegwerken en verder zie ik wel, en 's avonds naar zwangeschapsyoga
Vrijdag -ik mag fijn supervroeg op om bloed te prikken bij de huisarts, daarna gaan we bij een kinderopvang kijken, verder in elk geval boodschappen doen die dag, en verder nog geen plannen
Zaterdag - is hier een leuk foodfestival in de stad, dus daar gaan we sowieso even heen
Zondag - misschien als we zin hebben nog wel even naar het foodfestival, maar we zien wel
Weinig gepland dus op de vrije momenten, dat vind ik nu eigenlijk veel relaxter, en al met al loopt het uiteindelijk toch wel vol met leuke activiteiten.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers