Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snurken

<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 25 Mei 2018 09:31

Re: Snurken

Dank jullie wel :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 25 Mei 2018 12:04

Re: Snurken

Gefeliciteerd Surya, ik moest even terugzoeken of je echt bent wie in mijn hoofd zat dat je was, maar ja dus!
Vind je het niet spannend, gezien de geschiedenis met je twee mannen?
<<

Anoniem247

Bericht 26 Mei 2018 11:25

Re: Snurken

Mijn man snurkt ook als een malle. En gek genoeg (als ik de reacties hier leeg) vind ik het helemaal niet erg en stoor mij er totaal niet aan. Ik vind het pas ‘vreemd’ als hij het juist niet doet haha.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 26 Mei 2018 12:41

Re: Snurken

Nou mijn man is nu 7 kg kwijt en ik moet zeggen dat het hele harde gezaag al behoorlijk weg is.
Goede hoop dus haha
2016
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 28 Mei 2018 21:45

Re: Snurken

Lejow schreef:Gefeliciteerd Surya, ik moest even terugzoeken of je echt bent wie in mijn hoofd zat dat je was, maar ja dus!
Vind je het niet spannend, gezien de geschiedenis met je twee mannen?


Dank je wel! Ik vind het heel spannend! Ik ben nu 35+2, verder dan ik ooit geweest ben dus iedere dag is meegenomen.
Het was ook niet echt gepland ofzo. Maar wel erg welkom.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 29 Mei 2018 06:02

Re: Snurken

Wat supergoed!!
Nog 1.5 week en je hebt t in principe uitgezeten! :thumbup:
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 29 Mei 2018 08:13

Re: Snurken

Ja! Ik begin een klein beetje hoop te krijgen. Iedere ochtend wordt ik opgelucht wakker dat mijn vliezen nog heel zijn en dat ik weer een dag bij mag rekenen. Vandeweek een dag in het ziekenhuis gezeten vanwege een aantal dagen hoge bloeddruk dus toen wist ik zeker dat het snel geboren zou worden maar hij daalde weer en de baby zit nog in mijn buik. Als ik in ieder geval de 36 weken maar bereik, dat zou ik al heel fijn vinden.
<<

Patsy

Bericht 29 Mei 2018 08:50

Re: Snurken

Gefeliciteerd Surya. Wat fijn dat je inmiddels de 35 weken al voorbij bent.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 23 Jun 2018 19:40

Re: Snurken

Ik opende dit topic op 10 mei. En sindsdien is mijn man 10 kg kwijt. Hij snurkt nog wel maar lang niet meer zo hard en niet eens iedere nacht!
2016
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 23 Jun 2018 20:48

Re: Snurken

Fijn Salome! Voor jullie allebei!

Mijnes snurkt niet zo hard maar zegt ook steeds dat ie niet sliep terwijl dat overduidelijk wel het geval is. Zó stom! Super fijn die herkenbaarheid. :smile: Kijken we film (hij met dichte ogen, open mond en (zacht, dat dan weer wel haha) gesnurk. Zegt hij: ik sliep niet, ik luister. Of als ik nog wakker lig en hij na een kwartier wakker schrikt en dan gaat mopperen dat ie maar niet in slaap kan komen. Word je toch agressief van.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 23 Jun 2018 21:43

Re: Snurken

Salome schreef:Ik opende dit topic op 10 mei. En sindsdien is mijn man 10 kg kwijt. Hij snurkt nog wel maar lang niet meer zo hard en niet eens iedere nacht!


Wow, 10 kilo in 1.5 maand? Das echt knap (en veel!)
Fijn dat het een stuk minder is!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers