Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mei 2018 18:14

Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

<<

Anoniem288

Bericht 28 Mei 2018 18:17

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

Ja rot is dat. Vorig jaar kwamen er ook al een paar heel slecht uit de test, waarvan er iig 1 nu niet meer verkocht wordt. Is wel lastig om ergens van op aan te kunnen, want ze veranderen de samenstelling soms ook. Dus iets wat nu goed uit de test komt, kan volgend jaar een stuk slechter zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mei 2018 18:31

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

Night Owl schreef:Ja rot is dat. Vorig jaar kwamen er ook al een paar heel slecht uit de test, waarvan er iig 1 nu niet meer verkocht wordt. Is wel lastig om ergens van op aan te kunnen, want ze veranderen de samenstelling soms ook. Dus iets wat nu goed uit de test komt, kan volgend jaar een stuk slechter zijn.


Vorig jaar hadden we ze van de Etos, Primark en nog een restje van Hegron wat aangebroken was( te koop bij Action). Nu hebben we voor dit jaar nog wat over van Etos (vorig jaar aangebroken) en nieuwe van Action een nieuw merk wat ik dit jaar voor het eerst gezien heb. Wij kopen nooit dure merken oals Garnier om de reden dat het te duur is en voor mij niet pdv is!
Jammer, want over zulke merken zeggen ze niks en dat zou ik wel graag willen weten.

Ze spreken van 7 producten die allergenen hebben die irritatie veroorzaken, maar dan moet ze die wel benoemen. Als ik dat weet kan ik het etiket van die wij hebben lezen. Die van Kruidvat komt er goed uit en ik heb zo'n idee die van ons dan ook omdat het net als die geen dure merken zijn en eigenmerken.

Mijn man gebruikt in het begin van de vakantie 50 en gaat dan over op 30. In Indi zag ik 80 wist geen eens dat het bestond en vraag me af of het wel klopt.
Ik begin met 30 (soms 20) en naarmate we er een aantal dagen zijn 15.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 28 Mei 2018 19:13

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

Bedoel je dat de zonnebrandfactor niet doet wat ze belooft? Ik snap niet wat je bedoelt met “belooft niet wat ze zeggen”.

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mei 2018 19:14

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

Elliot schreef:Bedoel je dat de zonnebrandfactor niet doet wat ze belooft? Ik snap niet wat je bedoelt met “belooft niet wat ze zeggen”.


Daarvoor heb ik die link gepost.
<<

Anoniem244

Bericht 28 Mei 2018 19:29

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

80 kan wel kloppen hoor, op / rond de evenaar verkochten ze zonnebrand factor 100.
<<

Anoniem288

Bericht 28 Mei 2018 19:41

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

https://www.consumentenbond.nl/test/voe ... and-zilver Consumentenbond test 2018, van zonnebrandspray factor 30

https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2 ... ndmiddelen testuitslag van 2017 (cremes) staat ook in het 2018 artikel :)

https://www.consumentenbond.nl/op-pad-m ... ndmiddelen Misschien ook nog handig, hoop nuttige info! Ook over oa het opmaken van oudere flessen.
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mei 2018 19:55

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

Radler schreef:80 kan wel kloppen hoor, op / rond de evenaar verkochten ze zonnebrand factor 100.


Dat meen je niet! Wauw wat hoog zeg. Waar verkochten ze dat? Voor welke mensen zou dat nodig zijn, albino's?
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mei 2018 19:56

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

Night Owl schreef:https://www.consumentenbond.nl/test/voeding-gezondheid/test-zonnebrand-zilver Consumentenbond test 2018, van zonnebrandspray factor 30

https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2 ... ndmiddelen testuitslag van 2017 (cremes) staat ook in het 2018 artikel :)

https://www.consumentenbond.nl/op-pad-m ... ndmiddelen Misschien ook nog handig, hoop nuttige info! Ook over oa het opmaken van oudere flessen.



Dank je. Ga het eens rustig lezen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Mei 2018 19:57

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

caribbeanlover schreef:
Elliot schreef:Bedoel je dat de zonnebrandfactor niet doet wat ze belooft? Ik snap niet wat je bedoelt met “belooft niet wat ze zeggen”.


Daarvoor heb ik die link gepost.


Soms is het wel handig dat je een beetje tekst en uitleg bij een link geeft die je plaatst.

Verder pdv? Wat bedoel je daar mee?

Deze test ging alleen over de sprays. Maar niet over de crème die je zelf smeert.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mei 2018 20:00

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

Silly-One schreef:
caribbeanlover schreef:
Elliot schreef:Bedoel je dat de zonnebrandfactor niet doet wat ze belooft? Ik snap niet wat je bedoelt met “belooft niet wat ze zeggen”.


Daarvoor heb ik die link gepost.


Soms is het wel handig dat je een beetje tekst en uitleg bij een link geeft die je plaatst.

Verder pdv? Wat bedoel je daar mee?

Deze test ging alleen over de sprays. Maar niet over de crème die je zelf smeert.



Ik heb toch info erbij gezet dus snap niet waarom ze het dan alsnog vraagt. Bovendien is info geven niet nodig daar dien je de link voor de openen, kleine moeite hoor. Proefdiervrij.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 28 Mei 2018 20:15

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

caribbeanlover schreef:
Radler schreef:80 kan wel kloppen hoor, op / rond de evenaar verkochten ze zonnebrand factor 100.


Dat meen je niet! Wauw wat hoog zeg. Waar verkochten ze dat? Voor welke mensen zou dat nodig zijn, albino's?


Verre van albini maar ik heb ook echt wel een hoge factor nodig als ik richting de evenaar ga.
2015 💙
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Mei 2018 20:22

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

Cbl en het is ook een kleine moeite om iets meer tekst te geven dan allen de topic titel en de link. Een beetje meer moeite doen voor het gemak van een ander zal niemand kwaad doen. Plus je zal merken dat er dan ook gezelliger op je wordt gereageerd zonder vragen die je dan weer moet beantwoorden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mei 2018 20:24

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

Silly-One schreef:Cbl en het is ook een kleine moeite om iets meer tekst te geven dan allen de topic titel en de link. Een beetje meer moeite doen voor het gemak van een ander zal niemand kwaad doen. Plus je zal merken dat er dan ook gezelliger op je wordt gereageerd zonder vragen die je dan weer moet beantwoorden.


Ten 1e ik moet helemaal niks en ook géén vragen beantwoorden. Je opent de link of niet is niet mijn probleem. Zoals ik zei kleine moeite.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 28 Mei 2018 21:26

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

caribbeanlover schreef:
Silly-One schreef:Cbl en het is ook een kleine moeite om iets meer tekst te geven dan allen de topic titel en de link. Een beetje meer moeite doen voor het gemak van een ander zal niemand kwaad doen. Plus je zal merken dat er dan ook gezelliger op je wordt gereageerd zonder vragen die je dan weer moet beantwoorden.


Ten 1e ik moet helemaal niks en ook géén vragen beantwoorden. Je opent de link of niet is niet mijn probleem. Zoals ik zei kleine moeite.


Zoals er al gezegd wordt: kleine moeite om er ook iets bij te typen toch?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 28 Mei 2018 21:58

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

De titel klopt zo in elk geval niet, zoals Elliot al zei.

Maar goed, ik hoorde het ook vandaag, vreemd dat de factor vaak minder hoog is dan op de fles staat.
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mei 2018 08:02

Re: Zonnebrandfactor beloofd vaak niet wat ze zeggen.

Bliss schreef:De titel klopt zo in elk geval niet, zoals Elliot al zei.

Maar goed, ik hoorde het ook vandaag, vreemd dat de factor vaak minder hoog is dan op de fles staat.


Zeker vreemd. In dat artikel hebben ze het over 7 producten, maar of ze nou merken bedoelen of stoffen/middelen die het bevatten is onduidelijk. Ik wil graag meer namen hebben dus gewoon een hele rits merken die wel goed zijn en die niet goed zijn. Ik ga even kijken of die links die hier nog meer staan hulp bieden en het etiket even lezen van diegene die wij hebben.

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers