Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar baal jij op dit moment van? #3

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Mei 2018 22:59

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat is, mede door het warme weer. Vandaag te weinig heb gegeten toch 2 wedstrijden heb getennist en daarna iets te hard aan het bier ben gegaan en mede daarom nu hoofdpijn heb. Bij mij eigen schuld, maar echt baal er wel van.
Snel mijn bed maar in.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 27 Mei 2018 00:07

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal ervan dat het blijkbaar voor veel mensen (lees studenten) normaal is om met dit weer tot minstens 02.00 uur op het balkon te staan bleren, schreeuwen, muziek aan en aso te doen. Ik snap dat het lekker weer is maar dit gaat 7 dagen zo door met deze temperaturen...
<<

Anoniem246

Bericht 27 Mei 2018 05:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dat hebben we hier elk weekend op het plein, Nijntje. Ik hoor ze nu luid schreeuwend naar huis gaan. Het is nog geen zes uur, dus ze zijn nog op tijd vertrokken. :P Maar vervelend is het wel voor je.

Ik baal dat ik door de hitte zo verschrikkelijk slecht slaap. Nou ja, vanavond weer een poging. En komt er niet één dezer dagen noodweer? Can't wait! :D Ik zei gisteren gekscherend tegen mijn man dat ik het tegenovergestelde ga doen van bejaarden. Zij een half jaar naar een warm land, ik zoek gewoon een paar maanden per jaar de sneeuw op als het me hier te warm wordt. :P Al denk ik dat airconditioning goedkoper is. :laughcry:
<<

Anoniem231

Bericht 27 Mei 2018 07:35

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Slechte nacht gehad en nog steeds hoofdpijn. Mijn man slaapt uit maar ik ga zo weer slapen.
<<

Anoniem231

Bericht 27 Mei 2018 07:36

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hopelijk zijn de andere met hoofdpijn wel weer hoofdpijnvrij!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 27 Mei 2018 09:16

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hopelijk snel van de hoofdpijn af, dames! Het is nu in elk geval een heerlijk moment om even rustig buiten te zitten, fijne temperatuur nog.

Ik baal van mijn sollicitatie afgelopen vrijdag. Superleuk gesprek gehad en als ik het wilde kon ik maandag al wel beginnen. Maar aan het eind van het gesprek vertelde degene met wie ik het gesprek had dat er een overname aan zit te komen. Ik had haar het verhaal verteld van onze overname en de (onzinnige) redenen waarom ik ontslagen ben, dus ze zei gelijk dat het bij hun heel anders was, er zou niks veranderen. Aangezien dat bij ons ook gezegd werd, gelijk gevraagd naar de naam van degene die het overneemt en dat is dus gewoon dezelfde! Ze is dus wel geschrokken van mijn verhaal. Ze hebben nog niks getekend, maar als dezelfde manager het overneemt ga ik daar dus niet werken. En het was echt de perfecte locatie voor mij, nog geen 6 km fietsen van ons nieuwe huis.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 27 Mei 2018 13:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ah dat is inderdaad balen Suus!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 27 Mei 2018 15:17

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Nah wat zuur Suus! Goed dat je het na hebt gevraagd joh.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 27 Mei 2018 16:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal verschrikkelijk van het weer. Vanmorgen hele ochtend bewolkt en nu is het vanaf 1 uur flink aan het regenen. Terwijl ik op social media toch heel veel mensen zie in de zon. Wij zouden vanmiddag gaan zwemmen en vanavond bbq en maar in plaats daarvan zitten we al hele middag binnen :thumbdown:
Gisteren heb ik hele dag ziek op bed gelegen dus helaas geen mooi zonnig weekend voor mij zo.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 27 Mei 2018 22:54

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat onze buren en overburen onder ons slaapkamerraam, buiten zitten, zuipen en vrij hard praten.
We wonen op een hofje (autovrij) met aan alle kanten woningen en het klinkt daardoor hard. Ik kan ze letterlijk verstaan.
Ik wil slapen en begin mij er nu aan te irriteren.
Voor hun (en nog een paar anderen) is het een soort camping hier... ze gebruiken hun achtertuin nooit.
Ze eten zelfs weleens voor hun huis.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 28 Mei 2018 20:58

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Gekkie ik snap dat je daar van baalt. Tot hoelaat zitten ze er normaal gesproken?

Ik baal van mijn handen en polsen. Al een jaar klachten. Vanaf nov 2017 in de medische molen met onderzoek en eindelijk begint het duidelijk te worden waar de klachten vandaag komen. Zoals het er nu naar uitziet moet ik geopereerd worden en brrr daar zie ik heel erg tegenop. Eerst nog een mri om nog wat dingen uit te sluiten.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 28 Mei 2018 22:21

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat het nu nog zo warm is. Het is in huis 25/26 graden. Ik slaap dan zo slecht. Alles staat al open maar het tocht niet goed door. Nu heeft heel Nederland daar last van maar goed.
<<

Anoniem246

Bericht 29 Mei 2018 03:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Viva schreef:Ik baal dat het nu nog zo warm is. Het is in huis 25/26 graden. Ik slaap dan zo slecht. Alles staat al open maar het tocht niet goed door. Nu heeft heel Nederland daar last van maar goed.


Het is hier 27 graden. En ik word er echt niet blij van. Slapen is onmogelijk. Dus zit ik op de bank het zweet van mijn tieten te vegen. Ik haat dit weer.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 29 Mei 2018 05:39

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Ik baal dat ik ziek ben en een keelontsteking heb. Vorig jaar geopereerd aan mijn amandelen, maar als nog al een paar keer een ontstoken keel gehad. Hoop echt dat het snel weer wordt, niet fijn dit.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 29 Mei 2018 10:29

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Fedora schreef:
Viva schreef:Ik baal dat het nu nog zo warm is. Het is in huis 25/26 graden. Ik slaap dan zo slecht. Alles staat al open maar het tocht niet goed door. Nu heeft heel Nederland daar last van maar goed.


Het is hier 27 graden. En ik word er echt niet blij van. Slapen is onmogelijk. Dus zit ik op de bank het zweet van mijn tieten te vegen. Ik haat dit weer.


Hier is het net zo warm. Niks aan. Hang nu wat op de bank bij de ventilator. Zo is het prima te doen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Mei 2018 15:10

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

ik heb dus totaal geen last van de warmte wat heerlijk.

Maar ik baal wel. Ik moet volgende week donderdag op mijn verjaardag een ijzerinfuus nice. Mijn ijzer was nog lager geworden ondanks hoogste dosering ijzer. En moet ik zo snel mogelijk een infuus. En dat was precies op mijn verjaardag
Afbeelding
<<

Anoniem246

Bericht 29 Mei 2018 15:15

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Marie schreef:
Fedora schreef:
Viva schreef:Ik baal dat het nu nog zo warm is. Het is in huis 25/26 graden. Ik slaap dan zo slecht. Alles staat al open maar het tocht niet goed door. Nu heeft heel Nederland daar last van maar goed.


Het is hier 27 graden. En ik word er echt niet blij van. Slapen is onmogelijk. Dus zit ik op de bank het zweet van mijn tieten te vegen. Ik haat dit weer.


Hier is het net zo warm. Niks aan. Hang nu wat op de bank bij de ventilator. Zo is het prima te doen.


Het is zo dat ik de hele boel moet omgooien wil ik de ventilator uit de slaapkamer pakken. Dus ik moet het even zonder doen. Maar ik haat dit weer. Ik wil gewoon na een dag lang werken in de avond onder de dekens kruipen en mijn boek lezen. Ik heb dan ook bepaald dat het volgende huis Climate Controle krijgt. Zo duur is het niet, dus wat houdt mij tegen?

Sarah, fijn dat je er geen last van hebt!
<<

Anoniem313

Bericht 29 Mei 2018 15:20

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Hee Fedora, ben jij weer aan het werk? Wat fijn voor je!

Ik baal ervan dat IEMAND (waarschijnlijk ikzelf :nopompom: ) het dekseltje niet goed op de pot augurken had gedaan. Die pakte ik net uit de koelkast en het kletste zo over me heen. Dus nu ben ik bedolven onder een mengsel van zweet en augurkensap.
<<

Anoniem246

Bericht 29 Mei 2018 15:22

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Caulfield schreef:Hee Fedora, ben jij weer aan het werk? Wat fijn voor je!

Ik baal ervan dat IEMAND (waarschijnlijk ikzelf :nopompom: ) het dekseltje niet goed op de pot augurken had gedaan. Die pakte ik net uit de koelkast en het kletste zo over me heen. Dus nu ben ik bedolven onder een mengsel van zweet en augurkensap.


Das mooi k. Ik geef altijd mijn man de schuld, want hij eet die dingen. :P

Ja, ik werk weer. Maar niet voor een werkgever.
<<

Anoniem313

Bericht 29 Mei 2018 15:26

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Fedora schreef:
Ja, ik werk weer. Maar niet voor een werkgever.


You are a woman of mystery! Ben je zzp’er geworden, of hoe moet ik dat zien?
<<

Anoniem246

Bericht 29 Mei 2018 15:28

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Caulfield schreef:
Fedora schreef:
Ja, ik werk weer. Maar niet voor een werkgever.


You are a woman of mystery! Ben je zzp’er geworden, of hoe moet ik dat zien?


Voor ik me in een hokje laat plaatsen moet je me maar zien als een mysterieus wezen die zzp'er is geworden. ;) Of niet. We weten het niet. :P
<<

Anoniem313

Bericht 29 Mei 2018 15:44

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Fedora schreef:
Caulfield schreef:
Fedora schreef:
Ja, ik werk weer. Maar niet voor een werkgever.


You are a woman of mystery! Ben je zzp’er geworden, of hoe moet ik dat zien?


Voor ik me in een hokje laat plaatsen moet je me maar zien als een mysterieus wezen die zzp'er is geworden. ;) Of niet. We weten het niet. :P


Wil je het niet vertellen? Waarom niet?
<<

Anoniem246

Bericht 29 Mei 2018 15:47

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Caulfield schreef:
Fedora schreef:
Caulfield schreef:
You are a woman of mystery! Ben je zzp’er geworden, of hoe moet ik dat zien?


Voor ik me in een hokje laat plaatsen moet je me maar zien als een mysterieus wezen die zzp'er is geworden. ;) Of niet. We weten het niet. :P


Wil je het niet vertellen? Waarom niet?



Omdat ik niet goed durf. Ik zat echt heel erg in mijn eigen wereld, met heel veel zenuwen op mijn buik. Ik ben iets beter, maar durf nog niet te zeggen wat ik voel en denk. Je volgt me op Insta. Die stomme video's zijn het begin. En ik denk dat je het dan wel snapt.
<<

Anoniem313

Bericht 29 Mei 2018 15:51

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Dan wens ik je veel succes en geluk en minder zenuwen! En ik volg je met interesse.
<<

Anoniem246

Bericht 29 Mei 2018 15:53

Re: Waar baal jij op dit moment van? #3

Caulfield schreef:Dan wens ik je veel succes en geluk en minder zenuwen! En ik volg je met interesse.


Ook met interesse! Want ik wil wel eens bij je eten. :P
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers