Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Amerika, waar naar toe?

<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 24 Mei 2018 11:34

Amerika, waar naar toe?

Wie heeft er zin om met me mee te denken en ervaringen te delen?

Ergens in september/oktober willen wij misschien een week of twee naar Amerika. Ben er alleen nog niet echt uit hoe en wat precies.

Ik ben een keer aan de westkust geweest en ook een keer aan de oostkant.
Ik vind het leuk om mooi natuur te zien, leuke steden, afsluiten met bijv een dag of twee/drie strand of relaxen is ook heerlijk.
Ik zou eigenlijk niet weer dezelfde kant op willen als waar ik ben geweest. Maar combineren is niet erg.

Oh trouwens, ik ben wel van het rondreizen. Max twee/drie dagen op 1 plek is bijv prima.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Mei 2018 11:47

Re: Amerika, waar naar toe?

The Deep South? Steden als Memphis, Nashville, Atlanta, Savannah, Charleston. En dan eindigen in Myrtle Beach. Of juist nog even naar Florida.
Natuur is daar ook genoeg. The Smoky Mountains zijn prachtig. Misschien pik je net wat fall foliage mee in die tijd.

Het hoge noorden (Washington, Oregon, Montana etc) zou ik niet meer doen in die periode, oktober iig niet meer, ivm snel koud worden weer en evt al sneeuw op bepaalde plekken.

Ik hoop zelf volgend jaar wel juist die kant op te gaan maar dan in de zomer, zodat het weer beter is.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Mei 2018 12:05

Re: Amerika, waar naar toe?

Welke Staten/plekken heb je aan de oost- en westkust al gehad?
Let's discover the world together.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 24 Mei 2018 14:31

Re: Amerika, waar naar toe?

Ik zal je steden eens gaan bekijken Marin. Thnx vor je tip!

Mijn globale rondje Westkust was La - GC- Bryce - Zion - LV - Yosemite - SF
Oost was NY - Boston - Portland - Niagara Falls - Pitssburgh - Washington
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Mei 2018 14:35

Re: Amerika, waar naar toe?

Ah mooie reizen al gehad zeg!
Er zijn natuurlijk opties te over. Je kunt ook op Washington DC vliegen en dan naar het zuiden rijden. Of toch een net ander rondje noordoosten met net wat andere steden (Philadelphia :love:) en de fall foliage routes rijden qua natuur. Adirondacks enzo.
Of begin in New Orleans en doe dan de Deep South.
Let's discover the world together.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 24 Mei 2018 14:44

Re: Amerika, waar naar toe?

Ja, waren echt prachtige reizen!
Washington wil ik echt nog een keertje heen. We hadden er toen echt te weinig tijd eigenlijk.
Misschien ook maar eens onderzoeken dan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Mei 2018 14:48

Re: Amerika, waar naar toe?

Leuk, mocht je vragen hebben, ik ken de meeste regio's wel een beetje tot goed. Veel plan plezier!
Let's discover the world together.
<<

Bibi

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:17

Bericht 26 Mei 2018 08:34

Re: Amerika, waar naar toe?

Ik vind Florida echt een aanrader, mooie natuur (everglades, three sister springs met als je geluk hebt manatees), mooie stranden met als je geluk hebt langs zwemmende dolfijnen , de keys, mooie steden. Wij jebben ons er onwijs goed vermaakt.
Mocht je die kant op gaan heb ik nog veel goede tips die niet in de reisboeken staan;)
<<

Anoniem252

Bericht 26 Mei 2018 09:02

Re: Amerika, waar naar toe?

Wij hebben twee jaar geleden een rondje gedaan vanaf los angeles via de kustroute naar san francisco. Toen richting Yellowstone gegaan, ook echt een geweldig park. Dat zou je ook kunnen doen, maar denk dat oktober wel beetje koud is voor dat park misschien.

Vriendin van mij heeft in oktober rondje gedaan vanaf las Vegas richting Arizona, New Mexico en klein stukje Texas. Zij hadden echt een prachtige reis met oa balloon fiesta in alberquerque, allerlei mooie nationale parken in die hoek zag echt gaaf. En lekker weer!
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 27 Mei 2018 14:31

Re: Amerika, waar naar toe?

Hawaii. Is tenslotte ook Amerika.
Met Honolulu als hoofdstad, lekker shoppen, mensen kijken, strand vlakbij.
Op de andere eilanden bijv Maui en Kauai super mooie natuur, weg van de drukte van grote stad. Heerlijk om met een autotje rond te touren.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers