Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendplannen

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 26 Mei 2018 05:59

Weekendplannen

Het wordt weer lekker warm dit weekend. Wat zijn jullie plannen?

Ik ga vandaag met mijn moeder naar de Libelle zomerweek. Mijn man gaat met de kinderen een dagje wat leuks doen.
Vanavond heeft dochter een uitvoer van de gym vereniging.

Morgen een dagje thuis rommelen, huishouden doen en lekker in de tuin. Misschien nog even fietsen of wandelen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 26 Mei 2018 06:27

Re: Weekendplannen

Wat gezellig, zo'n dagje zonder kids maar met je moeder op pad. Veel plezier!

Wij worden net wakker, na een kort nachtje. Dochter zit bij oma in bed, filmpjes te kijken. (Oma bleef slapen, wij waren uit eten)
Vandaag een beetje shoppen, boodschappen doen en vanmiddag naar het feestje van andere oma die 70 is geworden.
Morgen ben ik zelf jarig en komt alleen mijn eigen familie. Eerst een fotoshoot met z'n allen en daarna taart eten en lunchen. Als dochter geslapen heeft, gaan we lekker fietsen denk ik.
<<

Anoniem317

Bericht 26 Mei 2018 06:29

Re: Weekendplannen

Wij zijn bezig met de laatste dingen in de woonkamer, zodat volgende week de vloer gelegd kan worden. Eigenlijk zou de vloer dit weekend gelegd worden, maar er zat een productiefout in het materiaal. Wij gaan dus verven, stopcontacten plaatsen en misschien het laatste kozijn er in zetten.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 26 Mei 2018 06:54

Re: Weekendplannen

Goedemorgen!

Vanmorgen ga ik vooral even de was wegwerken.
Vanmiddag wil ik even korfbal kijken bij mijn zusje. Daarna komt mijn schoonzusje eten en logeren.

Morgen is mn schoonzusje er dus nog. Geen idee wat we gaan doen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 26 Mei 2018 07:10

Re: Weekendplannen

Gekkie, ja heerlijk even zonder kinderen. Is echt ons jaarlijkse uitje.
Gefeliciteerd alvast!

Liv, succes met klussen!

Burn, gezellig dat je schoonzusje komt.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Mei 2018 07:13

Re: Weekendplannen

Vanochtend gaat mijn man met E ‘gymmen’, naar een soort van apekooi voor peuters. Dus dan kan ik nog even rustig een boek lezen en relaxed douchen. Vanmiddag rijden we naar mijn broer en schoonzus, we eten daar ook.

Morgen gaan we op kraamvisite bij een goede vriendin van mij. ‘S middags hebben we niet veel plannen. ‘S avonds komen de buren nog wat drinken, hopelijk kunnen we dan lekker in de tuin zitten.

Fijn weekend!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Mei 2018 07:21

Re: Weekendplannen

Gister avond was een vriendin hier alvast voor mijn verjaardag en we zijn naar de film geweest

Vandaag ga ik winkelen met mijn man, en vanavond naar een concert van Tim Akkerman

Zondag mijn moeder wou bbq met zijn allen gezellig
Afbeelding
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 26 Mei 2018 07:34

Re: Weekendplannen

Vandaag moet ik werken; morgen lekker dag met zijn drieën, G is precies een half jaar dan, dus we willen wat leuks gaan doen :)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem245

Bericht 26 Mei 2018 08:06

Re: Weekendplannen

Wij gaan vandaag naar het zwembad. Met m'n moeder, beste vriend van zoon en zijn moeder en mijn zoon natuurlijk.
Morgen eerst repetitie, en dan wat ik huis doen, en dan misschien even een terrasje pikken.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Mei 2018 08:31

Re: Weekendplannen

Leuk Jezzie, veel plezier vandaag! Wil er ook nog eens heen met m'n moeder, maar het regent ook wel eens (en dan lijkt het me toch ronduit klote).
<<

Anoniem304

Bericht 26 Mei 2018 08:34

Re: Weekendplannen

Vandaag heb ik een verjaardag van een vriendin. Ik ga er lopend heen met de wandelwagen (kan 75% van de route door het bos) en m'n vriend komt later in de auto. Hij moet eerst werken helaas. Als G zo wakker wordt gaan we nog even naar het centrum voordat het heet wordt want we hebben luiers nodig en ik moet iets terug brengen naar een winkel.
Morgen kijken we F1 en is het broertje van m'n vriend jarig, dus daar gaan we later heen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 26 Mei 2018 08:43

Re: Weekendplannen

Wij zitten op Terschelling!
Morgen einde van de middag terug en dan nog bij een pannenkoekenrestaurant eten met schoonfamilie als bedankje voor 't oppassen.
Let's discover the world together.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 26 Mei 2018 09:22

Re: Weekendplannen

Wat gezellig Jezzie!

Hier voor mij een rustig weekend. Net even naar de kapper geweest en boodschappen gedaan. Mijn vriend is nog even aan het werk. Zo nog wat in het huishouden doen en vanavond bbq bij mijn schoonzus.
Morgen geen plannen, waarschijnlijk even ergens een ijsje eten en ik denk dat we hier s’avonds de bbq ook weer aansteken.

Fijn weekend allemaal!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 26 Mei 2018 10:00

Re: Weekendplannen

Ik heb m'n vriend gevraagd of hij het zwembadje in onze tuin wil opzetten, dus ik denk dat ik voornamelijk daarin verblijf dit weekend, werkt goed tegen de hitte. :) Vanavond hebben we nog een barbecue bij schoonfamilie. Vooralsnog blijft de baby gewoon zitten, dus daar kunnen we wel heen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem282

Bericht 26 Mei 2018 11:32

Re: Weekendplannen

Vanochtend uitgeslapen en nu lekker relaxen. Tweede helft van de middag nog even op het terras bijkletsen met een vriend.
Morgen waarschijnlijk 's ochtends weer rusten en 's middags ga ik naar het nieuwe huisje van m'n zus en blijf daar eten.

Fijn weekend!
<<

Anoniem247

Bericht 26 Mei 2018 11:32

Re: Weekendplannen

Ik heb gisteren moeten werken. Ik heb echt nooit zo gezweet als gisteren. Ik stond in een kleine warme ruimte, op een trap, onder een tl lamp producten in te scannen. Echt man oh man. In 4 uur tijd had ik twee liter water op en was ik ook een liter kwijt leek wel.

Vandaag zijn we naar de markt gehaald en lekker een hoop soorten fruit meegenomen. Nu zitten we lekker buiten. Kindjes in het zwembad en ik op de tuinstoel met een koud flesje drinken. Vanavond moet ik alleen nog even wat boodschappen halen. Mijn man is werken tot 18.00. Super warm ook daar en ik heb het echt met hem te doen!

Morgen komt een vriendin met haar kinderen hier naartoe. Kunnen de kinderen lekker zwemmen en ze blijven ook nog hier eten. Voor de rest doe ik helemaal niks!

Fijn weekend allemaal!
<<

Anoniem246

Bericht 26 Mei 2018 17:19

Re: Weekendplannen

Gisteren zijn mijn man en ik naar Duitsland gegaan. Meppen, daar komen we bijna nooit. Was leuk, maar hoeft de komende tijd niet weer. Tanken was me een partij duur, 1.489. Maar goed, hier in Nederland is het 1.819 (aan de snelweg, zag ik vandaag)

Vandaag was ik al vroeg wakker en ondanks dat ik het wilde combineren met een ziekenhuisbezoek, vandaag toch maar naar Primark gereden om 60 euro aan kleding te ruilen. Dat doe ik dus nooit weer. Althans, niet op een zaterdag. Er zo niet bij stilgestaan dat ik niet alleen met dat idee kom op een zaterdag. Vanavond is mijn man tot een uur of 20/21u aan het zwemmen met zijn nieuwe BFF, de buurman. Zelfs ik stond niet zo vaak op het balkon voor/met de oude buurman. :P Bromance, juk. Ga zo koffie zetten en kijken of het al gaat waaien, want het is hier weer 28 graden in huis. :(

Morgen hebben we nog niets gepland. Mijn moeder en haar man hebben we vandaag gezien. Ik had een broek in de verkeerde maat meegenomen en had de hoop dat de man van mijn moeder hem zou passen, maar helaas ook veel te groot. Dus misschien gaan we morgen naar papa en zijn vrouw. En anders maar even een plas opzoeken om te zwemmen. Maar zo leuk vind ik dat niet. En op een zondag lijkt me dat al helemaal geen goed plan. We gaan het zien. :)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Mei 2018 17:26

Re: Weekendplannen

Wij zitten een weekendje op de Veluwe. Gisteravond lekker tot laat buiten gezeten. Vanmorgen even wat boodschapjes gedaan en in de middag zijn we met onze jongens naar een buitenbad vertrokken. Nu lekker wijntjes drinken in de tuin. Morgenochtend wil ik nog wat wandelen op de hei en dan vertrekken we weer naar Amsterdam, want we moeten de week nog voorbereiden qua boodschappen, vooruit koken en ons werk voorbereiden.

Het is wel een heerlijk weekend dit, zeg!
Edit: OP M’N FRIGGIN’ HOOIKOORTS NA
Laatst gewijzigd door Urban Naked op 26 Mei 2018 17:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
#teammaple🍁
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 26 Mei 2018 17:32

Re: Weekendplannen

Oh dat klinkt echt heel erg fijn UN!

Ik ben vanmorgen begonnen met koffie bij een koffietentje en daarna naar het bos gefietst om vervolgens 2 uur te kanoën met een vriendin! Daarna nog even bij het water gezeten en nu een paar uurtjes thuis! Ga vanavond onverwachts naar een concert :) Morgenochtend sporten, fietsen en zwemmen en ‘s middags verjaardag in de stad van huisgenoot! Wat een geluk, dit weer!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Mei 2018 17:34

Re: Weekendplannen

Klinkt ook als een topdag Feline. Amsterdamse bos?
#teammaple🍁

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers