Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2018 12:09

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:Filmpje van koppel 2 staat op de FB van Videoland. Rosanna en Niels zijn het.


Nou dat gaat vast niet goed aflopen denk ik.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 08 Mei 2018 18:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2018 12:10

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:Dus omdat die eerder mee hebben gedaan, zijn het ineens VIPs? Wat een onzin zeg. De overige mensen die hier genoemd worden ken ik ook nauwelijks, zoals ik al dacht. Alleen boer Tom, maar kan me niet voorstellen dat hij echt meedoet eigenlijk.


Blijkbaar wel vind het ook raar. Dus met je verbouwde kop 1x aan iets mee gedaan te hebben ben je een vip.
Begrijp niet waarom ze zich nogmaals zo laten vernederen vooral van Niels begrijp ik het niet. Zo'n stabiele relatie hebben ze niet echt denk ik. Snap niet waarom het zo heet ze hadden het beter Temptation bners kunnen noemen, want iedereen verstaat wat anders onder vips toch?!
<<

Anoniem244

Bericht 08 Mei 2018 14:30

Re: Temptation Island.

Tja... alles voor de aandacht.
Zeker Rosanna geilt nogal op aandacht volgens mij.
Vond het best een leuke meid om te zien voor al die mega verbouwingen, maar nu.. echt zonde
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 08 Mei 2018 14:50

Re: Temptation Island.

Dus ze hebben al een keer meegedaan en doen nu nog een keer mee?
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mei 2018 14:56

Re: Temptation Island.

:yes:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 08 Mei 2018 14:57

Re: Temptation Island.

Onnozelen.
<<

Anoniem253

Bericht 08 Mei 2018 17:42

Re: Temptation Island.

Caro schreef:Onnozelen.


Vorige keer was ook erg succesvol :palm:
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2018 18:49

Re: Temptation Island.

In dat stukje bij de boerderij zegt de voiceover dat iedereen ze kent.Als het echt een boer is van boer zoekt vrouw, dan hoeft toch niet onderhand iedereen ze te kennen. Niet iedereen kijkt dat programma ik oa.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Mei 2018 11:49

Re: Temptation Island.

Ben benieuwd naar de verleiders en verleidsters. Zou wat zijn als dat de meiden en jongens zijn van de stellen waarbij de relatie is verbroken, ook van andere jaren.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mei 2018 11:06

Re: Temptation Island.

De 3 koppels zijn bekend.

Ruud & Rowena (Utopia)
Donny & Amije (Roelvinkjes)
Niels & Rosanna (Temptation Island)
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mei 2018 11:15

Re: Temptation Island.

En er doet 1 'niet VIP' koppel mee.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 17 Mei 2018 11:16

Re: Temptation Island.

Ik vind de rest ook al niet echt VIP :smile: .
<<

Anoniem244

Bericht 17 Mei 2018 14:31

Re: Temptation Island.

<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mei 2018 18:24

Re: Temptation Island.

Vraag me af waarom er geen 4 zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mei 2018 18:25

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:Vraag me af waarom er geen 4 zijn.

3 VIP koppels en 1 onbekend koppel.
Totaal 4 :)
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mei 2018 18:26

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:Vraag me af waarom er geen 4 zijn.

3 VIP koppels en 1 onbekend koppel.
Totaal 4 :)


Zag het idd wilde het verwijderen, maar kon niet meer. Ik vind dat meisje niet bij Donny passen. Hem vind ik te jong om mee te doen dus haar ook.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 17 Mei 2018 18:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Mei 2018 18:27

Re: Temptation Island.

Maar ze konden vast niet meer VIPs vinden haha. :P
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 17 Mei 2018 20:07

Re: Temptation Island.

Nee dat denk ik ook niet Cotton.

Vroeg me al af welke VIP’s zo gek zouden zijn maar geen echte VIP’s dus. Al ben ik toch wel weer benieuwd naar Niels en Rosanna, hoe dat dit keer afloopt dus ga vast wel weer kijken haha.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mei 2018 21:09

Re: Temptation Island.

Dat nieuwe stel zeg maar daarvan staat erbij dat ze niet bekend zijn bij het grote publiek dus ze zijn wel bekend van tv denk ik dan. Waarom zijn zij niet voorgesteld?
Wat ik niet snap is dat er in die voorstukjes werd gezegd hem ken je, haar ken je.
Wat een onzin zeg alsof iedereen de Roelvinkjes, Utopia en TI keek/kijkt.Er zijn altijd mensen die bewust geen reallife soaps/realityprogramma's kijken omdat ze er niet van houden. Als mijn ouders die spot zouden zien, dan denken ze zeker nu het bekend is wie het zijn wie zij zijn.
Snap niet dat Donny mee doet/ gevraagd is, want zijn vriendin zag je zelden in de reallifesoap.
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Mei 2018 09:57

Re: Temptation Island.

http://axed.nl/alle-temptation-island-v ... rs-gelekt/

Ja een link jammer, dan lees je het niet! Hier staat boer Tom wel bij dus ik snap het niet.
Verleidster Fabiola heeft mee gedaan aan HNTM.
<<

Anoniem301

Bericht 25 Mei 2018 10:02

Re: Temptation Island.

Een link met uitleg wat er in de link staat is altijd goed hoor CBL. Alleen een link met verder niks is irritant.

Niet zo schreeuwen! :smile:
<<

caribbeanlover

Bericht 25 Mei 2018 10:39

Re: Temptation Island.

Carrie schreef:Een link met uitleg wat er in de link staat is altijd goed hoor CBL. Alleen een link met verder niks is irritant.

Niet zo schreeuwen! :smile:


Het gaat toch om het feit dat velen tegen mij zaten te zeuren mbt links. Hoezo een link met verder niks? Er staat altijd wat in hoor.
Hoe was je gratis diner? Moest je betalen voor het drinken?
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 25 Mei 2018 12:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Mei 2018 10:50

Re: Temptation Island.

Omdat je eerste zin meteen bozig is met uitroepteken. En het gaat er niet om dat je een link plaatst met info, waar mensen (waaronder ik) over vielen was dat gebedel om linkjes naar de juiste aflevering.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 25 Mei 2018 12:52

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:Een link met uitleg wat er in de link staat is altijd goed hoor CBL. Alleen een link met verder niks is irritant.

Niet zo schreeuwen! :smile:


Het gaat toch om het feit dat velen tegen mij zaten te zeuren mbt links. Hoezo een link met verder niks? Er staat altijd wat in hoor.
Hoe was je gratis diner? Moest je betalen voor het drinken?

Nee, ik geef je juist een compliment, zo doe je het goed! Vroeger opende je weleens een topic met alleen een link erin, en verder schreef je er niks bij. En nu doe je dat niet meer dus heel goed!

Diner is vanavond, ik plaats een update als het voorbij is! Ik heb een soort weddenschap (om de eer) met mijn man, hij denkt dus wel betalen voor drankjes en ik denk van niet.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 25 Mei 2018 12:55

Re: Temptation Island.

Nogal irritant dat je je posts altijd aanpast en stukken weghaalt, zodat de reacties daarna nergens meer op slaan. Volgende keer zal ik je maar gewoon quoten.
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers