Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe week jullie plannen?

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Mei 2018 18:50

Nieuwe week jullie plannen?

maandag vandaag weinig gedaan genoten van het mooie weer

dinsdag werken en fitness

woensdag werken. En misschien in de middag winkelen met moeder schoonzusje en nichtje als het vervoer probleem word opgelost. Als we niet gaan ga ik sporten

donderdag Natraject van het ziekenhuis. Gaan daarna met vaste groepje lunchen, om 1 uur moet ik weer werken. In de avond sporten

vrijdag werken. Misschien komt een vriendin dan alvast voor mijn verjaardag

zaterdag Winkelen met mijn man in groningen. En in de avond naar concert van Tim Akkerman

zondag geen plannen


fijne week allemaal het word mooi weer :sunny:
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 21 Mei 2018 18:55

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Ik moet weer aan het werk!

Morgen: Werken
Woensdag: Geen plannen
Donderdag: Werken
Vrijdag: Ochtend werken, 's avonds verjaardag.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem317

Bericht 21 Mei 2018 19:01

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Dinsdag: studiedag.
Woensdag: werken en ‘s middags heb ik een cursus.
Donderdag: werken en ‘s middags heb ik een gesprek over opleidingen. Ook wordt de vloer geegaliseerd.
Vrijdag: naar de kapper en de vloer wordt gelegd.
Zaterdag: de vloer wordt gelegd en verder klussen in huis.
Zondag: klussen in ons huis.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 21 Mei 2018 19:25

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Eigenlijk hoop ik deze week te gaan bevallen, maar grote kans dat dat niet gebeurt natuurlijk. Ik heb verder niet meer zo veel plannen, ga ook lekker cocoonen en series kijken en verder:
dinsdag: even naar de Action
woensdag: ergens lunchen met m'n vriend en daarna controle bij de verloskundige
zaterdag: bbq bij nichtje van vriend thuis

Verder geen plannen, ik zie wel hoe de week loopt.
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Mei 2018 19:26

Re: Nieuwe week jullie plannen?

burn oeh dat zal wel wennen zijn weer werken

bliss hopelijk beval je snel word een warme week lijkt me zwaar dan
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 21 Mei 2018 19:27

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Dit is mijn 2e week verlof!
Na vorige week veel gewerkt te hebben, hoeft m'n man deze week alleen maar morgen te werken. Kunnen deze week er dus lekker met z'n drietjes op uit!

Vandaag: Naar de boerderijdag geweest.
Morgen: Dagje alleen. Ik ga even de stad in (moet wat kleine dingetjes nog kopen voor de baby en boodschappen doen) en vast thuis wat bezig met wassen en opruimen en zo.
Woensdag: Naar de dierentuin en 's avonds naar de verloskundige.
Donderdag: Op kraamvisite bij Taeda!
Vrijdag: De weekboodschappen doen. Verder niet echt plannen nog.
Zaterdag: Zwemmen.
Zondag: Naar iemand van de schoonfamilie, paar uur rijden hier vandaan.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem246

Bericht 21 Mei 2018 19:33

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Ik ga deze week 'eindelijk' mijn website lanceren. Dat heeft heel veel bloed, zweet en tranen gekost, maar ik ga het doen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Mei 2018 19:36

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Succes deze eerste werkweek Burn.
Nou wie weet Bliss!
En lekker genieten van je verlof Arwyn. Klinkt gezellig.
Spannend Fedora (Hee je oude naam), wat voor website?

Vandaag zijn we van m'n moeder naar huis gereden. Helaas met een spugend kind achterin maar eenmaal thuis was ie weer helemaal blij.
Morgenochtend babygym. Verder alle vakantiewas bijwerken.
Woensdag beetje werken, beetje huishouden
Donderdag idem dito en 's avonds zoon naar schoonzus brengen voor logeerpartij
Vrijdagochtend al heel vroeg bij de veerpont naar Terschelling voor een weekendje weg.
Zaterdag weekendje weg met club van man
Zondag ergens in de middag weer terug en zoon ophalen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem246

Bericht 21 Mei 2018 19:38

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Marin schreef:Spannend Fedora (Hee je oude naam), wat voor website?



Ja, die andere naam kon ik niet onthouden. :palm:

Voor nu gaat het vooral over geestesziektes. Met mijn vijf diagnoses kan ik aardig vooruit. Geen idee of het gaat lopen, of dat ik lezers krijg. Maar ik wil het proberen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Mei 2018 19:40

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Maandag - vanmorgen lekker uitgeslapen, vanmiddag gewandeld en ergens wat gedronken en nu hang ik even op de bank
Dinsdag - ik heb vrij, ik moet wat aan de was doen en strijken, verder weet ik het eigenlijk nog niet
Woensdag - werken en naar ballet
Donderdag - werken en eind van de middag kijken bij de kinderopvang, 's avonds naar zwagerschapsyoga
Vrijdag - volgens mij helemaal nog geen plannen, er moeten boodschappen gedaan worden en verder zie ik wel
Zaterdag - 's avonds ga ik met mijn zus tapas eten, waarschijnlijk gaan we in de middag al wel die kant op en bij wat mensen op visite
Zondag - nog geen plannen
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 21 Mei 2018 19:44

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Maandag: vanochtend met de kinderen naar een lentefair bij een boerderij geweest. (Mijn man was niet mee want hij heeft piket (brandweer) vandaag). Vanmiddag zijn we in de wijk even langs wat speeltuintjes geweest.
Dinsdag: werken, 's avonds geen plannen.
Woensdag: werken, 's avonds geen plannen.
Donderdag: vrij. Overdag wat boodschappen doen, 's middag met de kinderen naar mijn moeder of ze komt hier.
Vrijdag: vrij. Eind van de middag komt mijn vader met zijn vriendin op de koffie.
Zaterdag: Luuk heeft 's ochtend zwemles. 'S avonds met mijn man en kinderen naar het pannenkoekenhuis.
Zondag: overdag nog geen plannen. 's avonds komt er wat visite omdat ik de 29ste jarig ben.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 21 Mei 2018 19:49

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Dinsdag: werken, savonds ouderavond op m’n werk. Lange dag dus :(
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: ‘vrij’, smorgens babyzwemmen. Beetje wassen, huishouden, boodschap, kids entertainen. ‘s Avonds ga ik wat drinken met vrienden in de stad.
Zaterdag: nog geen plannen, beetje afhankelijk van het weer qua wat we gaan doen. Als het even lukt lekker naar buiten (Twiske ofzo) of naar het strand of kijken of er ergens een festivalletje is.
‘s Avonds heb ik nog geen plannen maar wellicht strik ik m’n broertje voor wat bier.
Zondag: de week voorbereiden qua boodschappen, vooruitkoken, lessen voorbereiden. Sporten.
#teammaple🍁
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 21 Mei 2018 19:55

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Dinsdag t/m vrijdag werken. Na het werk ga ik richting mijn vriend en ‘s avonds heb ik een barbecue van de voetbal van mijn vriend.
Zaterdag: in de ochtend met mijn vriend naar de stad. ‘s Middags moet hij voetballen en daarna weer een BBQ.
Zondag: een goede vriendin van mijn vriend komt even langs. Daarna gaan we richting mijn schoonouders om daar ook weer te gaan barbecueën.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem271

Bericht 21 Mei 2018 20:32

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Voor het eerst weer aan het werk na je verlof Burn? Succes alvast!

Ik heb vakantie en voor deze week nog bijna geen plannen. Alleen komende zaterdag housewarming bij mijn nichtje en haar vriend en zondag en maandag naar Sanadome, met een overnachting.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 21 Mei 2018 23:28

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Mijn week:

Vandaag: gewerkt tot 19 uur, daarna wat bijgekletst met m'n vriend, weekend beetje langs elkaar af geleefd.
Dinsdag: werken van 10 tot 21 uur, verder geen plannen.
Woensdag: werken van 10 tot 16 uur, wil dan iets lekkers koken, wat uitgebreider omdat ik dan wat meer tijd heb, nog even bedenken wat.
Donderdag: werken van 10 tot 21 uur, en dan vakantie!! Heerlijk 2 weken vrij.
Vrijdag: lekker bijkom dagje voor mezelf. Nog niks gepland, vriend is om 16 uur klaar met werken, en heeft dan ook vakantie!
Zaterdag: in de morgen eerst bij het voetballen van mijn neefje kijken, en vanaf 14 uur hebben we een soort kroegentocht met vrienden. Met aansluitend een bbq.
Zondag: kan een vriend kampioen worden met zijn voetbalelftal en gaan we kijken, en hopen op een feest daarna.
Maandag: spullen pakken, en laatste dingen regelen, en dan dinsdag heerlijk 8 dagen naar Tenerife.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 22 Mei 2018 05:50

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Vandaag ga ik werken en daarna haal ik mijn dochter weer op bij mijn ouders.
Morgen gaan we naar peutergym en 's middags misschien wel een stukje fietsen.
Donderdag werken
Vrijdag ben ik vrij, 's ochtends naar de stad en 's middags breng ik dochter weer naar mijn ouders. Mijn schoonmoeder is jarig (70) en we gaan met alle kinderen uit eten.
Zaterdag eerst dochter ophalen en mijn schoonmoeder geeft een borrel voor de hele familie.
Zondag ben ik jarig, hebben we een fotoshoot met mijn ouders en broertje en zijn gezin. Daarna lekker een taartje eten!
<<

Anoniem245

Bericht 22 Mei 2018 05:51

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Gisteren heb ik gewerkt, boodschappen gedaan, mijn ouders kwamen eten.
Vandaag werken, lesgeven, en vanavond repetitie.
Morgen werken, muziekles zoon waarschijnlijk ipv vandaag want hij is op schoolreis, en in de avond weer repetitie.
Donderdag, werken, sporten zoon.
Vrijdag werken, en repetitie geven.
Zaterdag waarschijnlijk zwemmen met mijn moeder en zoon.
Zondag repetitie en daarna niks.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 22 Mei 2018 05:54

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Spannend Burn, succes deze week.

Bliss, hopelijk hoef je niet te lang meer te wachten. Lekker lui doen met dit warme weer.

Ik heb deze week mijn laatste werkdagen als gastouder. Ga er een gezellige week van maken met mijn gastkinderen.
Woensdagavond heb ik cursus.
Donderdag boodschappen doen.
Vrijdagavond Zumba.
Zaterdag met mijn moeder naar de Libelle zomerweek.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem281

Bericht 22 Mei 2018 06:03

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Wij gaan vandaag naar huis na een lang weekend Hof van Saksen.
Woensdag ben ik nog roostervrij en is Tobias in de ochtend naar het KDV, kan ik mooi wassen wegwerken.
Donderdag en vrijdag moet ik werken.
Zaterdag vrij, even kijken of ik iets leuks met Tobias kan ondernemen, want die gaat eind vd middag naar opa en oma om daar een nachtje te logeren. Man en k gaan dan lekker uit eten!
Zondag gaan we met Elliot en haar man naar de 999 Outlet winkel .. ding. En ik dacht mss nog lunchen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 22 Mei 2018 08:49

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Geen! Ik heb vakantie als enige van mijn vriendinnen en mijn vriend is ook gewoon aan het werk. Ik ga deze week wat rommelen in huis en gericht shoppen voor mezelf.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 22 Mei 2018 09:34

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Maandag - Naar de rommelmarkt hier in het dorp geweest, naar de kermis bij mijn ouders in het dorp en nadien nog naar de verjaardag van Zonnetje geweest.
Dinsdag - Mijn zoon heeft nog een extra vrije dag op school dus beide kinderen zijn thuis en ik heb ook vrij genomen. Straks gaan we naar Elro. Vanavond ga ik nog een rondje hardlopen.
Woensdag - Ik moet voor mezelf en voor mijn oudste naar de tandarts. Daarna moet mijn oudste gaan zwemmen en 's avonds heb ik een vergadering van de oudervereniging.
Donderdag - Werk ik van 12u-20u, 's avonds nog een rondje hardlopen.
Vrijdag - Werk ik van 7u30-16u. 's avonds ga ik met 2 vriendinnen uit eten en 's avonds naar een festivalletje in het dorp.
Zaterdag - Kinderen ophalen bij mijn ouders en gelijk doorrijden naar de verjaardag van een vriend + dochter.
Zondag - Vooralsnog geen plannen, late middag fietsen we denk ik naar mijn ouders.
2012 & 2016
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 22 Mei 2018 10:22

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Maandag: Campina Boerderij dag egweest en naar watervalletje hier in de buurt. Daarna met vrienden de bbq aangestoken.
Dinsdag werken, in de avond naar de kapper en ga ik weer high lights erin zetten.
Woensdag vrij en wat zaken regelen, in de avond afscheid manager op het werk.
Donderdag: werken en in de avond boodschappen doen en vast iets koken voor het weekend voor man en de kids.
Vrijdag werken en na het werk als de kids op bed liggen mijn vriendin op halen en rijden we voor 2 nachtjes naar Brussel.
zaterdag+zondag Brussel wat winkelen, stoffenwinkel bezoeken, uiteten etc.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 22 Mei 2018 10:25

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Gisteren: dagje naar de dierentuin, ‘s avonds gegeten bij mijn ouders.
Vandaag: vanochtend had ik een echo en controle bij de gynaecoloog. Verder moet ik wat administratieve dingen regelen voor het aanvragen van mijn verlof bij het UWV en voor het contract voor mijn nieuwe baan. Vanavond hebben we een infoavond op een basisschool voor E. Tussendoor nog boodschappen, koken, E van de opvang halen en de oppas instrueren.
Morgen: weinig plannen.
Donderdag: contract helemaal in orde maken en op de post doen. Ze vragen om allerlei verklaringen en kopieën en ingevulde formulieren dus dat is nog wel even wat werk.
Vrijdag: ben ik thuis met E. Misschien gaan we wel even zwemmen bij een meertje of anders in de tuin lekker met een badje of emmers water klooien.
Zaterdag: gaan we naar mijn broer en zijn vriendin, we eten daar ook.
Zondag: misschien op kraamvisite bij een vriendin, verder weinig plannen.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Dobby

Bericht 29 Mei 2018 07:09

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Fedora schreef:
Marin schreef:Spannend Fedora (Hee je oude naam), wat voor website?



Ja, die andere naam kon ik niet onthouden. :palm:

Voor nu gaat het vooral over geestesziektes. Met mijn vijf diagnoses kan ik aardig vooruit. Geen idee of het gaat lopen, of dat ik lezers krijg. Maar ik wil het proberen.


Verklaart een hoop.
En dan geen therapie, niet afgekeurd. Maar wel iemand in crisis grandioos aanvallen.
U-huh.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 29 Mei 2018 07:56

Re: Nieuwe week jullie plannen?

Ik vind je opmerkingen ongepast op deze plek, Dobby. Vecht het uit via PM, blokkeer haar of laat het rusten. Het verstoort wat mij betreft een topic als er zo’n sneer komt.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers