Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke vloer?

<<

Anoniem241

Bericht 21 Mei 2018 13:01

Welke vloer?

Wij gaan een huis bouwen en nou ben ik alvast wat inspiratie aan het opdoen.
Wat voor vloeren hebben jullie? In de woonkamer en studeerkamer wil ik hout in visgraat (liefst lichtgrijs eiken). Boven wil ik die vloer ook (muv de badkamers natuurlijk). Maar wat is mooi voor de rest van het huis? De woonkamer en studeerkamer worden een soort aparte ruimte, de rest van het huis wordt een vrij open ruimte. We willen dus 1 soort vloer voor alle andere ruimtes. Iets wat gemakkelijk is qua onderhoud zou fijn zijn. Ik vind heel veel tegels niet zo mooi, ik denk nu aan een soort natuursteen met zo weinig mogelijk voeg. Ik vind marmer ook mooi, maar mijn vriend niet. Hebben jullie foto’s?
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2848

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:15

Bericht 21 Mei 2018 15:24

Re: Welke vloer?

Wij krijgen beneden( dan heb ik het over bijkeuken, keuken, woonkamer, slaapkamer, badkamer, hal en wc) overal dezelfde tegel(met vloerverwarming). Een beetje een lichtgrijze tegel wordt het. Voor de slaapkamers en overloop boven gaan we voor een lichte laminaatvloer.
Heb helaas nog geen foto’s voor je, we zitten nu nog in de afbreek fase. Haha.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 21 Mei 2018 15:40

Re: Welke vloer?

De gehele beneden verdieping heeft een gietvloer in een grijstint (agaatgrijs)
Boven hebben we wit laminaat.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 21 Mei 2018 15:44

Re: Welke vloer?

Wij hebben overal beneden keramisch parket (ook in visgraat mogelijk) met vloerverwarming. Wij zijn er echt super blij mee en krijgen veel complimenten. Ook zo heerlijk met schoonmaken

Boven komt overal pvc, behalve in de badkamers.

Afbeelding
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 21 Mei 2018 16:43

Re: Welke vloer?

Wij hebben beneden visgraat parket, whitewash (van VT wonen). In de hal komen grijze Portugese tegels. Boven hebben we novilon met betonlook, lichtgrijs. Is net een gietvloer. Je ziet er wel alles op, dat vind ik een nadeel. Over het parket zijn we heel erg tevreden.
<<

Anoniem241

Bericht 21 Mei 2018 17:56

Re: Welke vloer?

Heel mooi Mamsie! Hebben jullie ook 2 badkamers? Wij krijgen er een aan onze slaapkamer en nog een losse bij de andere slaapkamers. Ideaal lijkt me dat.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 21 Mei 2018 21:40

Re: Welke vloer?

Dankje Ell, ja wij hebben een badkamer op de 1e verdieping en de 2e. Ook allebei met toilet. Die op zolder is nog niet klaar, dus we hebben nog niet genoten van het gemak. Maar het zal idd heerlijk zijn.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem241

Bericht 22 Mei 2018 13:35

Re: Welke vloer?

Wij krijgen er een aan onze slaapkamer vast (inloopbadkamer, inloopkast en slaapkamer worden als het ware 1 ruimte, met een aparte wc erbij) en een bij de andere 2 slaapkamers. En in de kelder krijgen we een douche en toilet (ivm motorcross, dan hoeft mijn vriend niet met zijn modderlaarzen door het hele huis, de motor wordt in de kelder gestald).

Ik heb heel gave barbieroze mozaiektegels gezien, lijkt me geweldig voor de badkamer van onze dochter. Vriend is minder enthousiast ;).

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers