Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Royal Wedding: Harry & Meghan

<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 19 Mei 2018 20:55

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Zo mooi die jurken. Beide vind ik prachtig.
Ik vind ze echt zo onbeschrijflijk leuk samen. :love:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Mei 2018 21:54

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ik had het ook zo te doen met de moeder van Meghan. Compleet gespannen, je dochter trouwt, met een royal. Alle camera's op je neus... En dan daar zo helemaal alleen zitten.

Maar jeetje.. wat zijn ze mooi zeg!
<<

Anoniem245

Bericht 19 Mei 2018 21:59

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ik kon het vanavond pas kijken, ben nu bij de gelofte. Wat zien ze er schitterend uit. Vind de jurk echt prachtig, en dat koor! En die bruidskindjes :love:
En inderdaad, die moeder zo moederziel alleen..
Schitterende omgeving ook daar, ik wil naar Windsor!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 19 Mei 2018 22:14

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ik vond dat stuk ook zo leuk dat Meghan in de deuropening staat van de kerk, en dat ventje achter haar haar sluier vast houdt. Dan begint de myziek ineens te spelen, en dan... dat gezicht van dat mannetje :love:
<<

Anoniem245

Bericht 19 Mei 2018 22:16

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Pff en die cellist die daar helemaal alleen in dat pad speelt, je zal er maar zitten!
Edit: lees net dat hij pas 19 jaar is!
<<

ChiQ

Bericht 20 Mei 2018 09:36

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Mensen, na gisteren wil ik met Harry en Meghan trouwen.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 20 Mei 2018 10:24

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Oh ik ook! Dat filmpje waarop je hem tegen haar ziet zeggen 'you look amazing, I'm so lucky' SMELT
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

ChiQ

Bericht 20 Mei 2018 10:29

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Gijs. schreef:Oh ik ook! Dat filmpje waarop je hem tegen haar ziet zeggen 'you look amazing, I'm so lucky' SMELT



Jaaaa dat hij dat tegen haar zegt!! Want zij is ook lucky!! Er is op insta ook een filmpje waarboven staat this is staight out of a Disneymovie; en dan wisselen ze heeel verlegen en blij blikken uit. Té cute!!!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 20 Mei 2018 10:32

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Patrick J. Adams heeft wel een bol gezicht gekregen viel me ineens op!
❤ 7 juni 2018
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 20 Mei 2018 13:10

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ik heb net ook gekeken, boel tranen gelaten. :laughcry: Wat is die moeder van Meghan mooi, ze hebben diezelfde prachtige, zachtaardige blik. Sowieso super leuk om haar en Harry samen te zien, ze stralen zoveel liefde naar elkaar uit.

Hele gave dienst zo, bij de Amerikaanse bisschop zag je de royals wel even lachen/ongemakkelijk kijken. :razz: Stand by me was ook zo mooi, sowieso een prachtnummer.

Haar diadeem vond ik ook heel mooi, zo eens even opzoeken welke dat was.

Ik heb de verslaggeving van NOS gekeken, zodat de jongens het ook konden verstaan, maar wat een suffe muts zat erbij zeg als 'kenner'. Zoveel wist ze ook niet vond ik en liet een boel commentaar achterwege bij de royals die aankwamen.

Hebben jullie de broer van prinses Diana gezien trouwens? Ik kon hem niet spotten. (Edit: hij zat blijkbaar achter de koorjongens).

Ik vond Amal Clooney echt geweldig mooi in die jurk en hoed, perfect plaatje.

Vond het wel raar ogen dat Fergie zo apart zat, het zal best dat ze gescheiden zijn, maar ik zou haar toch naast haar dochters verwachten.

Ohja en respect voor de Queen en Prince Philip, op die leeftijd nog zo kranig!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 20 Mei 2018 14:39

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

LG, bij William en Kate was Fergie er helemaal niet hè. Dus dat ze überhaupt was, vond ik al mooi. Ik had haar ook niet bij haar dochters verwacht eigenlijk.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 24 Mei 2018 13:06

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ik heb het 's avonds teruggekeken, ik vond het ontroerend en mooi. Ze zagen er mooi uit, en hoe ze naar elkaar keken was gewoon heel schattig. :love:
Ik wil ook trouwen! (heb geen vriend, maar dat is bijzaak.. haha)
<<

Anoniem304

Bericht 07 Aug 2018 10:33

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Bliss schreef:Ik zag maar een glimp van Troian Bellisario, maar ineens dacht ik even een buikje te zien. Is ze zwanger of heb ik me dat verbeeld?



Troian Bellisario is volgens bronnen in verwachting van haar eerste kind met Patrick J. Adams.
De eerste geruchten dat Bellisario zwanger was, doken volgens E! Online op in mei, nadat het paar werd gezien op een Grieks strand.

De Pretty Little Liars-actrice en Suits-acteur werden eerder die maand voor het laatst in het openbaar gezien. Toen woonden ze de bruiloft van de Britse prins Harry en Meghan Markle bij. Markle was Adams' tegenspeler in Suits.

De 36-jarige Adams en de 32-jarige Bellisario hebben zich in 2014 verloofd. Eind 2016 trouwden ze met elkaar.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Aug 2018 10:54

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Cotton schreef:
Bliss schreef:Ik zag maar een glimp van Troian Bellisario, maar ineens dacht ik even een buikje te zien. Is ze zwanger of heb ik me dat verbeeld?



Troian Bellisario is volgens bronnen in verwachting van haar eerste kind met Patrick J. Adams.
De eerste geruchten dat Bellisario zwanger was, doken volgens E! Online op in mei, nadat het paar werd gezien op een Grieks strand.

De Pretty Little Liars-actrice en Suits-acteur werden eerder die maand voor het laatst in het openbaar gezien. Toen woonden ze de bruiloft van de Britse prins Harry en Meghan Markle bij. Markle was Adams' tegenspeler in Suits.

De 36-jarige Adams en de 32-jarige Bellisario hebben zich in 2014 verloofd. Eind 2016 trouwden ze met elkaar.


Ha! Had ik het toch goed gezien :banaan:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 07 Aug 2018 10:57

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Afbeelding

Dit was enkele dagen na The Royal Wedding.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Aug 2018 10:59

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Jaaa duidelijk hoor! Ze is überslank van zichzelf, dus ze heeft niet alleen te veel gegeten ofzo.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 07 Aug 2018 11:05

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Daarom! Na deze foto's is ze ook niet meer in het openbaar gespot. Ze dachten vast dat er geen paparazzi op de Griekse eilanden zou zijn haha.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 07 Aug 2018 12:01

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Vet zuur wel als je je dan dus de hele tijd niet meer buiten kunt vertonen. Maar aan de andere kant, who cares of anderen weten dat je zwanger bent.
<<

ChiQ

Bericht 07 Aug 2018 12:13

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Harrison schreef:Vet zuur wel als je je dan dus de hele tijd niet meer buiten kunt vertonen. Maar aan de andere kant, who cares of anderen weten dat je zwanger bent.


Ik heb hier even over zitten denken, ik denk dat je dan ivm zwangerschap nog meer privacy kwijt bent.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 07 Aug 2018 12:32

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ja, ik denk het ook. Dat je dan nog interessanter bent voor de pers.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jan 2020 20:05

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ze stappen 'uit' het koningshuis!
:love:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 08 Jan 2020 20:11

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Heftig! Lees het net op Nu en NOS.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jan 2020 20:14

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

De Britten hun zin want het Afro Amerikaanse lid van het koningshuis teert niet meer op hun belastingcenten (zoals ze zo hard roepen) en hopelijk worden ze hartstikke gelukkig zo.
Vanaf dat die docu op TV was waarin Meghan zei dat nog niemand had gevraagd hoe het met haar ging en dat ze daar met tranen in haar ogen stond in dat interview heb ik gehoopt dat ze gewoon hun eigen gang zouden gaan. Weg van al die spotlight en verplichtingen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 08 Jan 2020 20:19

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Super stoer van ze. Ik hoop ook dat ze heel gelukkig worden op deze manier.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 08 Jan 2020 20:21

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Savi schreef:De Britten hun zin want het Afro Amerikaanse lid van het koningshuis teert niet meer op hun belastingcenten (zoals ze zo hard roepen) en hopelijk worden ze hartstikke gelukkig zo.
Vanaf dat die docu op TV was waarin Meghan zei dat nog niemand had gevraagd hoe het met haar ging en dat ze daar met tranen in haar ogen stond in dat interview heb ik gehoopt dat ze gewoon hun eigen gang zouden gaan. Weg van al die spotlight en verplichtingen.

Jaa eens eens eens.
Maar wel dubbel. Ik gun ze ALLE privacy en wil zelf tegelijkertijd het liefst alles weten ?.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers