Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


The Royal Wedding: Harry & Meghan

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Mei 2018 08:16

The Royal Wedding: Harry & Meghan

Gaat er iemand kijken vandaag? Zit je straks klaar voor de tv? Wie weet er een goede live blog?

Ik had het wel willen kijken met m'n moeder net zoals toen bij Kate & William maar ik ben nog op vakantie dus dat gaat 'm niet worden. Ik ga even kijken of ik een goede live blog kan vinden, dan kan ik af en toe even spieken. Mijn moeder zit klaar hoor, die heeft het er al weken over, de taart, de bloemen, de jurk :)
Let's discover the world together.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 19 Mei 2018 08:21

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

De NOS heeft een liveblog.

Jammer dat je het niet met je moeder kunt kijken.
Ik zit voor de buis straks! :yes:
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem313

Bericht 19 Mei 2018 08:25

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ik ga m’n dag er niet door laten bepalen, wil met de kinders op pad. Maar tussendoor zal ik zeker wat data er tegenaan gooien om te kunnen kijken. Las dat Charles met haar down the aisle gaat lopen, lief.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 19 Mei 2018 08:28

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Voor mijn gevoel ben je al weken op vakantie joh Marin! Klinkt (uit je andere posts) als een heerlijke reis!

De uitzending begint als mijn dochter haar middagdutje gaat doen dus reken maar dat ik ga kijken!
<<

Anoniem315

Bericht 19 Mei 2018 08:35

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Kan iemand voor mij samenvatten waarom deze wedding zo belangrijk en bijzonder is?

Ik zie al weken in mijn ooghoek 'nieuws' over die twee, maar ik heb me niet verdiept in de commotie rondom hen.
<<

Anoniem245

Bericht 19 Mei 2018 08:38

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ik zit al voor de tv :) Op BBC is een heel voorprogramma. Ik hou hier zo van! Gewoon de pracht en praal, protocol, Engeland :love:

Maar... Straks heb ik een uitstapje met mijn jeugdorkest waar ik echt eergisteren pas weer achter kwam. Ik had me echt verheugd de hele dag te kunnen kijken maar helaas. Ik neem alles op en vanavond kijk ik het terug.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Mei 2018 08:40

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Exogenesis schreef:Kan iemand voor mij samenvatten waarom deze wedding zo belangrijk en bijzonder is?

Ik zie al weken in mijn ooghoek 'nieuws' over die twee, maar ik heb me niet verdiept in de commotie rondom hen.


A) omdat het Britse royals zijn. As simple as that.
B) hij is Brits, zij Amerikaans. Een eeuw geleden is er nog een koning (de oom van Elizabeth) afgetreden als koning omdat zijn Amerikaanse partner niet geaccepteerd werd. Grote frisse verandering dus. Daarbij is zij half African American. En reeds gescheiden. De hele wedding is met Amerikaanse invloeden. Te erg, als je het mij vraagt, ik ben wel van kamp iets meer rustige Britse ingetogenheid. Maar al met al dus genoeg nieuwe frisse wind in 't koningshuis.

En verder vast nog honderd roddels. Zo erg volg ik 't nou ook weer niet.
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 19 Mei 2018 08:53

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ik kijk ook!
Ben zelfs speciaal een weekendje weg met m’n moeder zodat we zonder man en kinderen kunnen kijken :smile:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

ChiQ

Bericht 19 Mei 2018 08:55

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ik vind het prachtig. Ik schoot zelfs een beetje vol toen ik las dat Prins Charles Megan naar het altaar brengt. En sowieso Prins Harry :love: vind hem zo lekker stout, maar dan wel met autoriteit. Ik vind het zo’n happening jongons!!!!
<<

Anoniem245

Bericht 19 Mei 2018 08:55

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ooh La La! schreef:Ik kijk ook!
Ben zelfs speciaal een weekendje weg met m’n moeder zodat we zonder man en kinderen kunnen kijken :smile:


:haha:
<<

Anoniem245

Bericht 19 Mei 2018 08:56

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

ChiQ, ik ook! Ik kan hier zo blij van worden. Lekker oppervlakkig maar dat is dan maar zo. Baal echt dat ik niet de hele dag onder een dekentje kan kijken. Terugkijken is toch anders.. Maar goed.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Mei 2018 08:59

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ik ga ook kijken, staat al maanden in m'n agenda! Precies om wat ChiQ zegt eigenlijk. Love it!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem245

Bericht 19 Mei 2018 09:09

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Op Google maps staat de route aangegeven van de Carriage Procession :) Echt leuk dat zij zo inspelen op actualiteiten.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 19 Mei 2018 09:20

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ik had heel graag vandaag willen kijken, maar moet zo weg met mijn jongste. Dus ik ga vanaf nu proberen er niets van mee te krijgen zodat ik het morgen samen met mijn zoons terug kan kijken en het allemaal nog een verrassing is (ben benieuwd of het lukt). Vind ze heel erg cute samen en ben ook dol op jurken kijken enzo.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 19 Mei 2018 09:23

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Ja ik ga ook kijken! Ben heel benieuwd naar haar jurk.
Als het goed is komt mijn vriend daarna pas thuis, dus dan kan ik in alle rust kijken :banaan:
<<

Anoniem245

Bericht 19 Mei 2018 09:33

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

LG ik ga Social Media ook zoveel mogelijk mijden vandaag.
Ik ben nu aan het kijken en mijn zoon vanalles uit aan het leggen en aan aan het wijzen en het boeit hem echt helemaal niks haha :D
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2018 09:45

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Haha hebben jullie het geintje van Patrick J Adams (Mike van Suits) gezien op Insta?
<<

ChiQ

Bericht 19 Mei 2018 09:51

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Cotton schreef:Haha hebben jullie het geintje van Patrick J Adams (Mike van Suits) gezien op Insta?


Haha ja!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Mei 2018 09:56

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Haha geweldig Ooh La La!
Ik had het ook graag met m'n moeder willen kijken wel, maar we hadden een beetje per ongeluk de vakantie verkeerd geboekt, ik had vandaag thuis al wel willen kijken. Maar om t nou weer om te boeken was me ook weer iets te veel.

Veel plezier met je moeder Ooh La La.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 19 Mei 2018 10:05

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

ChiQ schreef:
Cotton schreef:Haha hebben jullie het geintje van Patrick J Adams (Mike van Suits) gezien op Insta?


Haha ja!


Ik zag een foto maar snap niet dat er een geintje achter zit. Kan je 'm uitleggen?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2018 10:06

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Idris Elba, Oprah Winfrey en James Blunt al gespot!
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2018 10:07

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Marin schreef:
ChiQ schreef:
Cotton schreef:Haha hebben jullie het geintje van Patrick J Adams (Mike van Suits) gezien op Insta?


Haha ja!


Ik zag een foto maar snap niet dat er een geintje achter zit. Kan je 'm uitleggen?

Tekst erbij; I'm beginning to think she might not actually be out getting milk.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2018 10:17

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Pippa ziet er ook mooi uit!
<<

ChiQ

Bericht 19 Mei 2018 10:23

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

Marin schreef:
ChiQ schreef:
Cotton schreef:Haha hebben jullie het geintje van Patrick J Adams (Mike van Suits) gezien op Insta?


Haha ja!


Ik zag een foto maar snap niet dat er een geintje achter zit. Kan je 'm uitleggen?



Hahaah je hebt toch wel eens mensen die hun vrouw/man verlaten en dan zeggen: ik haal even melk en nooit meer terug komen.. Megan is dus vrouw van Patrick in Suits en nu trouwt ze ineens met een Prins. Dus maw: she is not getting milk, ze is ervandoor.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2018 10:26

Re: The Royal Wedding: Harry & Meghan

George en Amal Clooney!
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron