Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dit zijn je rechten ivm bezorging van je pakketten.

<<

caribbeanlover

Bericht 18 Mei 2018 14:37

Dit zijn je rechten ivm bezorging van je pakketten.

https://www.youtube.com/watch?v=HtNQw9MiBjo

Omdat ik regelmatig lees dat jullie problemen hebben. Ja het is een link jammer dan!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 18 Mei 2018 14:50

Re: Dit zijn je rechten ivm bezorging van je pakketten.

Oh handige link wel, ik wist niet dat de webshop compleet verantwoordelijk was. Toen ik laatst dat gedoe had met dat pakketje vond ik het heel netjes van bol.com dat zij de volledige verantwoordelijkheid namen en het zo wilde oplossen dat ik er het minst last van had. Maar eigenlijk zijn ze dat wettelijk dus ook verplicht :). Ik heb een keer eerder gehad dat een pakketje van vitamines per post tot twee keer toe niet aankwamen. Ook zij hebben dat steeds netjes opgelost.

Wij wonen in een huis waar nog nog 4 andere appartementen zijn. Ik was een week weggeweest en er lag een briefje met dat er een pakketje bij de buren was bezorgd. Ik verwacht wel wat, maar ging er vanuit dat dat door de bus kon. Ik ben het net toch maar gaan halen, maar dat bleek dus voor mn bovenbuurvrouw te zijn. Heb het toch maar meegenomen en voor haar neergezet. Was toch handig geweest als post.nl had laten weten voor wíe er een pakketje bij de buren lag.
Maar door wat ik nu in twee weken hiermee meemaak, zie ik ook hoe makkelijk een vergissing is gemaakt. Dus nog los van sommige schrijnende verhalen over pakketbezorging, vind ik het niet vreemd dat het blijkbaar zo vaak fout gaat.
<<

Anoniem288

Bericht 18 Mei 2018 15:08

Re: Dit zijn je rechten ivm bezorging van je pakketten.

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 18:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 18 Mei 2018 16:59

Re: Dit zijn je rechten ivm bezorging van je pakketten.

Dat de webshop verantwoordelijk is ondervind ik helaas ontzettend vaak :palm:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers