Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je aan vandaag topic! #6

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Mei 2018 20:19

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Na de hele “lelijk” discussie klinkt dit misschien heel stom, maar ChiQ, vind je die slippers echt mooi? Of draag je ze omdat ze hip zijn? Ik kan me oprecht niet voorstellen dat iemand denkt: waah wat een te gekke slippers, die staan zo leuk onder m’n nieuwe jeans. Haha! Je komt er overigens prima mee weg hoor, maar ik snap deze trend echt niet.
Ok, ik geef daarbij wel toe dat ik honderd jaar geleden ook crocs heb gedragen dus ik heb helemaal geen recht van spreken natuurlijk. Maar ik ben serieus benieuwd!
Ik vind je blouse onwijs leuk trouwens.

Ik heb vandaag geen foto gemaakt, maar gister wel:
Afbeelding

Op de foto zie je het niet, maar m’n shirtje is echt heel leuk, dit is de achterkant:
Afbeelding

♥♥
<<

ChiQ

Bericht 16 Mei 2018 20:35

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Haha, nou ik zal je zeggen Elliot, mijn man draagt deze dingen al zo lang ik me kan herinneren, ik liep het liefst op zijn slippers in maat 43 (heb zelf maat 37) en in die maat waren ze er tot voor kort niet. We waren dus in de bijenkorf paar weken geleden en hij kocht deze in maat 43 waarop ik een beetje gedachtenloos zei: zo jammer dat ze er niet in mijn maat zijn, waarop de verkoper zegt, we hebben ze sinds kort ook in kleinere maten. Zo kocht ik ze dus. Ik hoorde later van mijn vriendin dat er echt een run op deze dingen is haha! Ik draag ze dus echt omdat ze lekker zitten. Ik vind ze trouwens best ok! Er bestaan leukere slippers, maar die zitten minder goed. Ik heb ze trouwens vandaag niet naar buiten aangehad hoor.

Je top is héél cute idd! Ik hou van details!
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 478

Geregistreerd: 09 Dec 2013 13:27

Bericht 16 Mei 2018 20:45

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Hé ik vind die slippers wel leuk! Zijn ook weer duur zeker?

En Elliot, waar is dat shirtje van? Zulke shirtjes zijn zo fijn en deze is leuk!

Chiq ik vind je laatste outfit wat minder, geloof het model en de kleur van de blouse allebei niet zo mooi bij je. De outfit daarvoor was super en die van UN en Carrie ook! Mooie tops vooral.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Mei 2018 19:04

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Hier is de oude koe :smile:
Niet om een ouwe discussie aan te halen maar ik zag m'n naam genoemd worden op de vorige pagina en toevallig wilde ik net een foto plempen dus hoi.

Wij gaan zo chic uiteten en ik vind m'n jurkje leuk.
Afbeelding

Afbeelding

Krijg alleen altijd van die enorme joekels in dit soort hooggesloten jurkjes. Vooral op foto's zie je dat dan goed. Maar verder ben ik blij met m'n zomerhoofd.
(oh haha ik lees nu alle pagina's terug en ik draag ook loafers. Dit was dus niet als uitlokking bedoeld haha :palm:)

Elliot ik vind de achterkant van je shirtje echt heel leuk zeg.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem252

Bericht 17 Mei 2018 19:33

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Je ziet er goed uit marin, mooi jurkje!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 17 Mei 2018 19:34

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Jurkje staat je mooi Marin!

Elliot ik vind je rokje ook zo leuk! Waar is die van?
⁠♡♡♡
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Mei 2018 19:45

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Mooi Marin! En ben je speciaal zo op de foto gezet omdat je er zo mooi bij stond? :wink:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Mei 2018 19:46

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Ik heb m'n man even ingezet haha.
Let's discover the world together.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 17 Mei 2018 19:57

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Mooi Marin, geniet van het diner!
<<

Anoniem313

Bericht 17 Mei 2018 20:06

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Wow Marin, je ziet er geweldig uit! Die lippenstift staat je prachtig. Krijgen we elders een verslag van het eten?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 17 Mei 2018 20:16

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Dank jullie wel. En uiteraard Caulfield!
Let's discover the world together.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 17 Mei 2018 20:19

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Heeel erg leuk blousje Chiq. Ik ben ook op zoek naar dat soort blousjes. Heb de hele Mango en Zara al afgespeurd maar nog niet echt iets naar mijn smaak. Vond dat merk wat jij laatst doorgaf Leon en Harper als ik het goed onthouden heb ook echt heel erg gaaf. Daar heb ik nu een blousje van in op mijn Zalando verlanglijst staan (even wachten op mijn eerste salaris yes haha!). Heb je nog meer leuke tips voor webshops met dit soort blousjes of shirtjes/jurkjes met ruches/kantjes?

Je ziet er echt heel mooi uit Marin. Heel mooi stralend ook met een frisse look! Mooie make-up ook. Veel plezier! Ben ook weer heel benieuwd naar je eetverslagje natuurlijk!
<<

Anoniem315

Bericht 17 Mei 2018 20:50

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Mooi Marin! Prachtige foto ook, die eerste.

Leuke top, Elliot! Ik vind je rok ook mooi trouwens.

Chiq, hahaha, ik draag die slippers van mijn man ook rond huis. Ze zijn nu helaas kapot, dus eentje loopt te flapperen. Geen porem. Maar boeien.
<<

Anoniem250

Bericht 17 Mei 2018 21:19

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Je ziet er mooi uit Marin! Dit jurkje staat je super goed en je bent ook mooi opgemaakt. Veel plezier vanavond!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 17 Mei 2018 21:21

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

HollyGolightly schreef:Je ziet er mooi uit Marin! Dit jurkje staat je super goed en je bent ook mooi opgemaakt. Veel plezier vanavond!


Helemaal eens! Supermooi die kleuren en je make up is ook fantastisch inderdaad! En tja, die halslijn, heb ik ook in zulke neklijnen idd, zijn gewoon niet echtgemaakt voor flinke voorgevels. Als dat het enige is. ;) Lekker boeiend! Heel veel plezier!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 17 Mei 2018 21:25

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Frankie schreef:Heeel erg leuk blousje Chiq. Ik ben ook op zoek naar dat soort blousjes. Heb de hele Mango en Zara al afgespeurd maar nog niet echt iets naar mijn smaak. Vond dat merk wat jij laatst doorgaf Leon en Harper als ik het goed onthouden heb ook echt heel erg gaaf. Daar heb ik nu een blousje van in op mijn Zalando verlanglijst staan (even wachten op mijn eerste salaris yes haha!). Heb je nog meer leuke tips voor webshops met dit soort blousjes of shirtjes/jurkjes met ruches/kantjes?

Je ziet er echt heel mooi uit Marin. Heel mooi stralend ook met een frisse look! Mooie make-up ook. Veel plezier! Ben ook weer heel benieuwd naar je eetverslagje natuurlijk!


Guts & Gusto heeft veel van dit soort bloesjes!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 17 Mei 2018 22:15

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Wauw Marin, ziet er goed uit!

Thanks voor de complimentjes! Mijn top is van Vila en de rok van Costes :)

Vandaag lekker casual:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Elliot op 17 Mei 2018 22:19, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 17 Mei 2018 22:18

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Staat je goed Marin en mooi opgemaakt!

Leuk Elliot ik zou er alleen iets lichtere (witte of grijze) sneakers onder doen.
<<

ChiQ

Bericht 18 Mei 2018 06:34

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Staat je heel leuk Marin! En je makeupje is ook erg mooi, je ziet er uitgerust uit!

Geel staat je goed Elliot!

Frankie: Jaaa Leon&Harper is one of my faves! Heb veel van dat merk! Ik draag ook veel Ba&Sh, Ganni, Paul&Joe sister, Closed, Intropia, Vanessa Bruno Athé. Ik hou ervan. Ik let trouwens altijd op stofjes. Zodra een blousje (bijv Guts&Gusto,other stories,h&m etc) polyester heeft is het voor mij een no go. Zara & Mango slaag ik ook regelmatig! Goed op stoffen letten.
<<

Anoniem301

Bericht 18 Mei 2018 09:25

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Mooi hoor Marin, mooi opgemaakt ook! Elliot je top is inderdaad mooi met die details op je rug! Staat je goed. Je outfit van vandaag vind ik iets minder geslaagd. Maar we kunnen niet altijd pieken ja toch.
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 18 Mei 2018 09:28

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Leuk shirtje Elliot die blauwe met die toffe achterkant!
Jurkje staat je inderdaad erg goed Marin!
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 18 Mei 2018 09:30

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Mei 2018 09:57

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

ChiQ schreef:Staat je heel leuk Marin! En je makeupje is ook erg mooi, je ziet er uitgerust uit!


Hee dit vind ik leuk om te horen, dat ik er uitgerust uit zie. Ik was echt zó moe voor ik op vakantie ging. Ziek, moe, ontzettende wallen onder m'n ogen, ik vond m'n huid er echt slecht uit zien. Dus toen had ik bij wijze van experiment bewust wat selfies gemaakt om het na de vakantie eens te evalueren wat rust met je huid doet. Nou. Dat werkt dus. Vind ik. Ik merk het zelf echt dat m'n huid er frisser uit ziet. Hieronder een collage, twee bovenste van voor vakantie en twee onderste gisteren. Tuurlijk, op de bovenste draag ik geen make up en onderste wel maar ik zie wel echt verschil in de gezondheid van de huid. Leuk he.
Afbeelding

Sorry beetje off topic maar ik vond het leuk dat je dat zei omdat ik me zelf ook afvroeg of dat dus effect had.

Elliot, ik vind de kleur geel erg mooi. De broek vind ik iets te strak, niet voor jouw benen perse maar voor mijn smaak.

Janne, mooie rok!
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 18 Mei 2018 10:01

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Ik zie het zelfs zonder de before’s! Ik heb het zelf ook hoor! Als ik foto’s uit die tijd van mijn moeders overlijden zie schrik ik gewoon.

Weet je, van 1 dag zonder kind knap je gewoon niet op. Je moet daar echt even paar dagen voor uittrekken. O heeft het hartstikke leuk bij oma dus lekker genieten!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Mei 2018 10:14

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Ja dat is helemaal logisch en een verdrietige reden natuurlijk. Logisch dat je huid daaronder lijdt.

En ja O heeft het hartstikke naar z'n zin en wij ook. Vind het leuk om te merken dat rust dus ook echt helpt.
Let's discover the world together.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers