Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar word je blij van vandaag?

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 16 Mei 2018 19:53

Re: Waar word je blij van vandaag?

Oh Zora, wat zwaar joh zo in je eentje met 2 kleine jongetjes. Gaat het een beetje? Als je niet zo verschrikkelijk ver weg zou wonen had ik graag even geholpen. Wanneer komt je man terug? Veel sterkte, hopelijk hebben jullie vannacht een rustig nachtje.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Mei 2018 21:19

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ahhh wat een lieve reacties! Man komt gelukkig vannacht terug joepie :)

Hij zei dat ie moest lachen om mijn berichtjes die bij hem binnenkwamen (van “help” tot “fml” tot”ik doe ze wat”). Vrijdag ga ik een hele lange avond uit eten met een vriendin. Had me voorgenomen om terug te komen als het niet gaat maar nu denk ik wel even muhaha :angel:

Da’s dan juist perfecte timing he Sublimo! Dan zou ik de hulp ook wel aannemen. Ik weet niet... echt hulp vragen voel ik me altijd zo bezwaard bij. Terwijl ik zelf vaak juist hulp aanbied, het liefst uit het niets zeg maar, en het ook heel graag geef. Misschien komt het omdat ik graag de eer hoog wil houden? Weet het niet... anywho, morgen ben ik niet meer alleen en vriend hoeft volgens mij de komende maand nirt weg :)

Nogmaals thanks lieve dames
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Mei 2018 21:21

Re: Waar word je blij van vandaag?

Lilou, de vriendinnen die ik in de buurt heb hebben zelf ook jonge kindjes dus niet zo handig. Maar ik besef me wel steeds meer dat we echt wat moeten doen aan onze sociale contacten hier :s op dit soort momenten besef ik me wel dat onze vriendenachterban hier eigenlijk zo goed als nihil is.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 16 Mei 2018 22:25

Re: Waar word je blij van vandaag?

Toch maar eens meeten Zora! Je woont praktisch bij me om de hoek! Zo gek, misschien ben ik je al verschillende keren tegen gekomen bij de AH, de speeltuin etc. Ik moest even grinniken om je berichtjes naar je vriend, heb ongetwijfeld soortgelijke teksten getypt naar vriendlief in die eerste tijd met baby en peuter.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 17 Mei 2018 05:33

Re: Waar word je blij van vandaag?

Zora, wat fijn dat je man weer terug is! Heel herkenbaar hoor, dat soort appjes, haha. Ik vond de eerste tijd met twee kinderen ook echt zwaar en dan ook nog een tijd alleen. En als je nog eens hulp nodig hebt, ik kan de meeste avonden zo de deur uit hoor. Overdag als ik vrij ben ook wel, maar dan heb ik een of twee kinderen op sleeptouw :wink:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Mei 2018 08:31

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ahhw wat lief Suus en Lilou! Kijk, dit soort berichten zijn dan toch fijn he...als er echt wat zou zijn... :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem247

Bericht 17 Mei 2018 08:45

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat mijn voortuin bijna af is :love:
<<

Anoniem239

Bericht 17 Mei 2018 09:10

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat mijn zusje is bevallen! Zo mooi om weer zo'n klein mensjes te zien. Nu nog even wachten tot zondag om ons nichtje te bewonderen in het echt.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 17 Mei 2018 09:28

Re: Waar word je blij van vandaag?

Wat leuk Ava.

Gefeliciteerd Keshi!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem282

Bericht 17 Mei 2018 13:35

Re: Waar word je blij van vandaag?

Omdat ik best ziek ben en toch nog werk, heeft mijn leidinggevende een assistent voor me geregeld die me gaat ondersteunen. Ook hoef ik niet meer mijn dubbele functie uit te voeren en mag ik geheel terug in m'n vakgebied en is me op het hart gedrukt dat ik mij niet schuldig hoef te voelen (ook niet als ik voor nog meer dan 50% ziekgemeld kom te staan). Ben heel opgelucht en blij, want op deze manier hoop ik het toch voorlopig vol te kunnen houden.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 17 Mei 2018 13:39

Re: Waar word je blij van vandaag?

Wat fijn, Guattari!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem282

Bericht 17 Mei 2018 13:42

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ja! Voelt wel een beetje fout om taken die mij teveel energie kosten uit te besteden, maar ben heel dankbaar voor deze tijdelijke oplossing. Nu eerst lang weekend en pas dinsdag mag ik van mijn leidinggevende aangeven of ik uitgerust genoeg ben om die dag thuis te werken. Zoveel begrip had ik niet eens op durven hopen; je hoort zo vaak anders!
<<

Anoniem244

Bericht 17 Mei 2018 16:31

Re: Waar word je blij van vandaag?

Guat wat fijn voor je.
Keshi gefeliciteerd
Ava, fijn is dat! :-)
Zora pittig zeg. Fijn dat je man weer thuis is.

Ik ben blij omdat ik in juni 3 weken vakantie op mag nemen van mijn overuren.
Eigenlijk moet ik het zoveel mogelijk proberen aan de vakanties te koppelen (omdat ik ook jongeren begeleid op school).
Maar heb toestemming van school, m’n werkgever en de cliënten die ik begeleid + collega’s.

En omdat ik net bericht heb gekregen van m’n advocaat dat m’n ex werkgever mijn gemiste ORT tijdens vakanties toch gaat uitbetalen. Ben hier al maanden mee bezig, maar ze weigerde. Heb rechtsbijstand er op gezet en net eindelijk het bericht dat zr gaan betalen. Ik hoor nog hoe veel. Het zal niet mega veel zijn maar is wel mooi meegenomen :-)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 17 Mei 2018 18:47

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ohh yes Guat wat fijn voor je! Goede werkgever. Hee hoe is het eigenlijk met je stoppen met roken poging? :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem282

Bericht 17 Mei 2018 19:05

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ja, echt hè! Neemt zorgplicht gelukkig heel serieus. :) Stoppen is nog niet gelukt door alles wat er op me is afgekomen en nog steeds komt, maar ik rook aanzienlijk minder. Door de stress wel afgevallen, dat dan weer wel; ook fijn. ;-)
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 17 Mei 2018 19:08

Re: Waar word je blij van vandaag?

Gefeliciteerd Keshi!

Radler, wat fijn die meevaller en vooral die vakantie. Heb je nog leuke plannen voor die drie weken?

Guattari, wat super fijn dat er toch ook nog zulke actief meedenkende werkgevers bestaan. En helemaal verdiend, want van wat ik van je lees bewonder ik het echt hoe jij je staande houdt juist ondanks je ziek zijn. Wat een kracht, motivatie en doorzettingsvermogen moet dat vragen. Ik hoop dat dit je helpt en het je gezondheid ten goede mag zijn!

Ik ben blij omdat ik gisteren een stuk schreef binnen mijn patiënten vereniging, dat na veel aarzeling ook publiekelijk op mijn eigen FB durfde te zetten en daar nu hele fijne reacties op kreeg. Ik ben gewoon een beetje trots op mezelf, omdat ik merk hoe ik oa op dit gebied steeds sterker, opener en zelfverzekerd leer zijn.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem282

Bericht 18 Mei 2018 08:04

Re: Waar word je blij van vandaag?

Wat ontzettend lief van je, thanks! Ik moet het wel nuanceren, hoor. Er zijn genoeg momenten dat ik baal en het allemaal klote vind. Ik denk alleen dat werken mij nog altijd meer brengt dan mij geheel ziek gaan melden, ook al zou ik dat wel doen als ik het echt niet trek.

Wauw, het klinkt als een overwinning op jezelf dat je een stuk hebt geschreven. Wat goed! Je mag zeker trots zijn op jezelf. :) Fijn dat je er mooie reacties op kreeg; daar kun je dan echt de rest van de dag je goed van voelen, kan ik me zo voorstellen.
<<

Anoniem316

Bericht 18 Mei 2018 08:19

Re: Waar word je blij van vandaag?

Wat fijn Guattari, dat je zo'n meedenkende werkgever hebt en dat je nu nog zoveel energie haalt uit werken.

Ik werd blij van gisteren en vandaag. Gisteren had ik echt een hele leuke seminar, daarna ben ik toch nog naar mijn muziek gegaan en ben ik blijven hangen tot 00:00 terwijl ik doodmoe was, maar het was zo gezellig. Zo'n leuke en lieve club mensen.
En nu hoef ik thuis maar eventjes te werken omdat ik gisteren ook nog extra heb gewerkt.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 18 Mei 2018 10:48

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik ben blijj, want we hebben al bijna 1,5 jaar een kunstwerk uit Zuid-Afrika liggen dat ingelijst moest worden, maar een lijst op maat nodig had vanwege een gek formaat. Dat is nu eindelijk gebeurd. Rib uit mijn lijf maar ik vind het super tof geworden!

Kijk hoe gezellig:
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Mei 2018 11:01

Re: Waar word je blij van vandaag?

Dat ziet er echt leuk uit zo, Harri, heel knus!

Ik ben blij omdat ik net een heerlijke zwangerschapsmassage heb gehad, voel me helemaal zen.
❤ 7 juni 2018
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 18 Mei 2018 11:38

Re: Waar word je blij van vandaag?

Mooi Harri!

Klinkt lekker Bliss! Lekker nagenieten.

Ik ben blij omdat ik vannacht gewoon alweer 6 uur achter elkaar heb kunnen slapen. Nooit verwacht dat ik dit ooit weer zou redden na de operatie (pouch mag niet te vol worden), laat staan zo kort na de operatie.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 18 Mei 2018 12:00

Re: Waar word je blij van vandaag?

Pittig Zora! Sterkte ermee.

Mooi geworden Harrison! Altijd lekker om dat soort dingen van je to do lijstje af te kunnen strepen.

@ Bliss, klinkt lekker zo'n massage!

Wat fijn Marie! Hoe voel je je?

Ik ben blij, omdat ik vanochtend een paar paaseitjes heb verstopt voor mijn vriend die hij niet mag opeten en hij heeft ze volgens mij nog niet gevonden. Grapje moet kunnen :smile:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Mei 2018 13:26

Re: Waar word je blij van vandaag?

Heerlijk Bliss

Mooi zora

Fijn Marie dat je lekker hebt geslapen

Girli haha grappig hopelijk vind die ze niet


Ik kreeg net een doos via de post van een vriendin. Alvast voor mijn verjaardag 7 juni. Mag het dan ook pas open maken spannend
Afbeelding
<<

Anoniem244

Bericht 18 Mei 2018 21:23

Re: Waar word je blij van vandaag?

Lilou schreef:Gefeliciteerd Keshi!

Radler, wat fijn die meevaller en vooral die vakantie. Heb je nog leuke plannen voor die drie weken?

Guattari, wat super fijn dat er toch ook nog zulke actief meedenkende werkgevers bestaan. En helemaal verdiend, want van wat ik van je lees bewonder ik het echt hoe jij je staande houdt juist ondanks je ziek zijn. Wat een kracht, motivatie en doorzettingsvermogen moet dat vragen. Ik hoop dat dit je helpt en het je gezondheid ten goede mag zijn!

Ik ben blij omdat ik gisteren een stuk schreef binnen mijn patiënten vereniging, dat na veel aarzeling ook publiekelijk op mijn eigen FB durfde te zetten en daar nu hele fijne reacties op kreeg. Ik ben gewoon een beetje trots op mezelf, omdat ik merk hoe ik oa op dit gebied steeds sterker, opener en zelfverzekerd leer zijn.


De 1e week lekker thuis, vriend is dan jarig... dus dagje sauna, uit eten, zijn verjaardag vieren, dagje weg met zijn kinderen.
De 2 weken daarna willen we op vakantie.
Wss naar Egypte. Zijn daar 2jaar geleden geweest maar toen kon je niet op excursie naar luxor en dat willen we erg graag :-)

Wat goed van je en wat fijn dat je er mooie reacties op kreeg!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Mei 2018 22:18

Re: Waar word je blij van vandaag?

Hee t of Harri, en zie ik dat je ook een sloop hebt gevonden voor je gekke kussen? :D

Aiii Guat, lastig is het he..?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers