Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


mijn verhaal + foto

<<

Anoniem336

Bericht 12 Mrt 2018 20:01

Re: mijn verhaal + foto

Super!! Hoop oprecht dat jullie droom heel snel verwezenlijkt mag worden.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Mrt 2018 20:28

Re: mijn verhaal + foto

We moeten nog wachten tot een jaar naar de operatie tot we groen licht krijgen. Nog even geduld haha. Maar kan ik ook nog meer afvallen.
Krijg nu van veel mensen te horen nu niet meer afvallen is wel genoeg zo. Maar ik heb nog steeds overgewicht ben niet zo heel erg groot

Heb nu bijna alle grote maten de deur uit op 4 dingen na alles verkocht. En heb nog 1 setje kleding die bewaar ik. En heb door alles te verkopen een mooie pot geld. Moet natuurlijk voor de zomer ook alles nieuw hebben heb niks geen zomerkleding meer.

Had in de bak nog leuke zomerjurkjes maat xxxl dacht die kunnen nu ook nog wel nou ik deed hem aan was een strapless jurkje en viel gewoon maar beneden haha kon dus niet meer.

Gister ging ik naar een beurs en zag daar een leuk shirt/blouche normaal paste ik daar nooit in. Je kon daar niet passen dus twijfel welke maat ik moest nemen l xl of xxl mijn moeder zei neem die l nou maar ik geloofde er niks van maar die zit gewoon perfect dat is nog wel een gek idee. Zo had ik zaterdag bij c&a de plus mode normaal paste ik niet in die shirts en nu was de kleinste maat te groot dus kan naar de gewone kleding dat stukje moet nog even goed in mijn hoofd doordringen
Afbeelding
<<

smurfie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 94

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:57

Bericht 13 Mrt 2018 11:21

Re: mijn verhaal + foto

Je gaat goed Sarah.

Dat van je cyclus herken ik ook, ik menstrueerde wel vaker als jij voor de ok maar nu ook keurig 28 dagen. Wbt je kinderwens zou ik echt wel langer dan een jaar wachten. Ik was na 13 maanden (onverwachts) zwanger en kreeg een miskraam. We weten niet 100% zeker of het door de gbp komt maar de kans is zeer aannemelijk. Omdat ik toen nog steeds wat af viel zat mijn lichaam vol afvalstoffen die voor een baby gewoon echt heel slecht zijn.
Mijn internist adviseerde echt wel te wachten tot ik een jaar op stabiel gewicht ben. Voor zowel mijzelf als de baby. Nu ben ik inmiddels al een ruime tijd stabiel en wachten we tot het najaar. Ik ben dan ruim 26mnd na ok.

Je kleding herken ik ook. ik heb alles weg gedaan/verkocht maar 1 setje in de grootste maat bewaard, is toch een stukje verleden en dat hoort bij mij. Misschien dat ik het ooit nog eens weg gooi maar voor nu vindt ik het goed zo. Inmiddels heb ik maar 38/40 ipv 52 en er is een wereld voor mij open gegaan haha. Ik kan gewoon kleding kopen waar ik wil en het staat allemaal leuk nu ik hoef niks meer te verbergen onder grote en lang shirts.
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Mrt 2018 12:11

Re: mijn verhaal + foto

Smurfie het is ook niet zo dat we er meteen voor gaan naar een jaar. Eerst maar zien hoe het dan gaat allemaal.
Heb jij ook dat je nu naar jezelf kijkt op foto's ik vond dat altijd verschrikkelijk maar nu vind ik het leuker

Wat ik wel heel erg vervelend vind momenteel is dat mensen allemaal een mening hebben van nu is het wel genoeg met afvallen echt ik kan niet normaal over straat hier in het dorp want iedereen spreekt me aan. Normaal zei niemand wat van he je bent te dik.

En wat ik wel grappig vond was een man die zei tegen mij zo jij bent nu sexy hij kent me ook als dikke vond ik wel grappig
Afbeelding
<<

smurfie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 94

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:57

Bericht 13 Mrt 2018 12:18

Re: mijn verhaal + foto

Even rustig aan doen is idd het beste.

Ik herken mezelf soms niet eens op foto's....laatst met foto's van oud en nieuw zeg ik tegen vriend wie staat er nou naast jou (rug naar camera...) zegt ie dat ben jij haha. Zelfde als in een winkelruit oid dan moet ik soms 2x kijken om te zien o ja dat ben ik.

Wat betreft de negatieve reacties, dat probeer ik een beetje langs me heen te laten gaan. Er was laatst iemand (best flink aan de maat) die zei; zie je wel dat slecht is zo'n gbp. je wordt gewoon mager nu. In haar geval zie ik het een beetje als jaloezie haha.

en laatst vroeg iemand aan me wanneer wordt je nu weer geopereerd? dus ik vroeg waaraan...toen zei hij nou aan je losse vel, waant dat zal je nu wel hebben.... heb hem toen wel even duidelijk gemaakt dat ik ten eerste geen overdreven los vel heb en ten tweede dat ik dat (nu) helemaal niet wil. Wij willen graag kinderen en dan lijkt t mij niet wenselijk eerst de buik strak te laten trekken om vervolgens de boel weer op te gaan rekken....
Afbeelding
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 13 Mrt 2018 12:27

Re: mijn verhaal + foto

Sarah, echt respect voor jou hoeveel jij afgevallen bent! Ik vind het echt heel knap.

Die opmerkingen over dat je 'nu wel genoeg afgevallen bent'.. ik denk dat mensen dat heel vaak gewoon zeggen om iets te zeggen, omdat dat is wat mensen zeggen tegen iemand die veel afvalt. Ik denk dus niet dat ze er verder iets mee bedoelen, maar gewoon conversatie maken. En het misschien ook nog aardig bedoelen. Dat het voor jou irritant en niet leuk is om te horen, denk niet dat mensen daar bij nadenken..
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Mrt 2018 18:32

Re: mijn verhaal + foto

oh ja smurfie die opmerking krijg ik ook van dan moet je straks nog een operatie voor alle losse vellen, ik zeg dat dat zie ik ooit wel.

joey ik denk ook wel dat het dat is ze willen wat zeggen. Ach ja zal vast over gaan


Was laatst iemand die hier in een zijstraat woont en op ons huis uitkijkt die was naar een tante van mijn moeder gegaan met wat is er met haar aan de hand is ze ernstig ziek omdat ze zo afgevallen is. Dat vind ik dan wel weer grappig

Ik hoef gelukkig geen ijzerinfuus ze zien dat niet zitten omdat ik moeilijk te prikken ben en dan is er kans dat het ijzer niet goed in de aders gaat en dan kan je roest plekken onder je huid krijgen. Dus nu weer aan de ijzerpillen 3 maanden en dan moet het echt omhoog zij gegaan was nu naar 4 maanden maar 1 ding omhoog gegaan. Nou ik hoop het maar dat het gaat stijgen
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 15 Mrt 2018 09:13

Re: mijn verhaal + foto

Ik denk dat die opmerkingen ook komen, omdat het voor je omgeving ook heel erg wennen is. Zij kijken natuurlijk ook ineens tegen een hele andere Sarah aan. Dat duurt vaak ook even voordat het bij hun binnen gekomen is.

En daarbij is het altijd aan jou om te betalen wat je nog kwijt wilt, en niet aan hen ;) Zolang jij je gelukkig, gezond en mooi voelt is het goed!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Mrt 2018 17:59

Re: mijn verhaal + foto

precies, al heb ik dus nog steeds een te hoog bmi. Ik ben met dit resultaat al heel erg blij maar met 8 kilo extra ben ik super blij.

net even een leuk moment ik had heel lang geleden denk 12 jaar ofzo een pandora armband gekregen die paste niet meer en net voor de grap even passen en die past ineens. Mijn trouwring is nu veels te groot jammer die heb ik amper gedragen. Was onze 2e ring al omdat de eerste kwijt was geraakt en toen hadden we dezelfde maat besteld maar die bleek een bolling aan de binnenkant te hebben en paste mij toen niet en nu te groot
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Mei 2018 09:24

Re: mijn verhaal + foto

Even weer een update aangezien er geregeld vragen komen

Inmiddels ben ik 60 kilo afgevallen ik snap het nog steeds niet en denk dat de weegschaal liegt. Maar dat is niet zo natuurlijk. Ik heb mijn afval doel gehaald zelfs 8 kilo eronder al. En ik val nog steeds af. Heb nog steeds geen week stil gestaan. Ook wat ze in het ziekenhuis vooraf hadden berekent zit ik al 5 kilo onder. Ik merk wel dat ik zelf steeds mijn doelen verzet. Maar ben al super blij met dit resultaat .

Heb helaas nog steeds erg last van ijzer tekort, mijn lichaam neemt het niet op. Ik moet in juli bloedprikken maar over 2 weken hebben we weer natraject en ga ik vragen of ik nu al mag bloedprikken want ik merk dat mijn energie gewoon op is.

moet wel lachen om mensen hier in de buurt die denken dat mijn man een nieuwe vriendin heeft. :lol:

Gister had ik een fotoshoot in een studio bij een hobby fotograaf. En het was zulk mooi weer dat ik met mijn man nog op pad ben geweest. Had nu toch het haar mooi en mooie make-up
foto's van de shoot heb ik nog niet wel deze van mijn man
Laatst gewijzigd door sarah1985 op 08 Jun 2018 19:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 12 Mei 2018 10:04

Re: mijn verhaal + foto

Wauw! Echt, wauw! Wat zie je er goed uit, zo knap van je!
<<

Anoniem231

Bericht 12 Mei 2018 11:30

Re: mijn verhaal + foto

Wauw! Super gedaan! Je ziet er mooi en gelukkig uit! Heel veel geluk!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 12 Mei 2018 11:40

Re: mijn verhaal + foto

Kanjer!
<<

Anoniem317

Bericht 12 Mei 2018 11:48

Re: mijn verhaal + foto

Je ziet er echt goed uit, wat een verschil!
<<

Anoniem315

Bericht 12 Mei 2018 11:59

Re: mijn verhaal + foto

Prachtig Sarah! Je ziet er heel mooi uit. Ik vind je haar ook mooi zo!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 12 Mei 2018 12:03

Re: mijn verhaal + foto

Super mooi!
10-08-2017 ♥
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 12 Mei 2018 12:19

Re: mijn verhaal + foto

Je ziet er prachtig uit Sarah!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 12 Mei 2018 12:51

Re: mijn verhaal + foto

Je bent prachtig, Sarah!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2018 12:53

Re: mijn verhaal + foto

Echt heel knap, goed gedaan!
<<

Anoniem231

Bericht 12 Mei 2018 15:58

Re: mijn verhaal + foto

Hoe zie jij jezelf nu? Is er een knop omgegaan dat jij nu ook ziet wat wij zien?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Mei 2018 18:14

Re: mijn verhaal + foto

Pollepel schreef:Hoe zie jij jezelf nu? Is er een knop omgegaan dat jij nu ook ziet wat wij zien?


Nou dat is nog wel lastig. Helpt wel als ik foto's zie of mezelf in ruiten zie dan denk ik huh ben ik dit. Pak in winkels ook niet meer veels te grote kleding maar gewoon de goede maat.

Vandaag liep mijn moeder de elfstedentocht uit en een wandelvriendin die mij ook goed kent die zag mij vandaag voor het eerst sinds vorig jaar en ze stond naast mij met mijn moeder te praten en ineens zei ze huh ben jij dat. Ze had me niet herkent. Wel grappig
Afbeelding
<<

Anoniem231

Bericht 12 Mei 2018 18:47

Re: mijn verhaal + foto

Oh klinkt leuk als andere zo moeten wennen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Mei 2018 12:38

Re: mijn verhaal + foto

Pollepel schreef:Oh klinkt leuk als andere zo moeten wennen.

In de buurt dachten mensen dat mijn man een nieuwe vriendin had haha
Afbeelding
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 15 Mei 2018 13:51

Re: mijn verhaal + foto

Wauw! Je ziet er sprankelend uit! Echt top hoor, iets om heel trots op te zijn! En dat over een jaar die baby's maar mogen komen voor jullie :hug:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Mei 2018 19:44

Re: mijn verhaal + foto

Wie weet. We blijven hoop houden
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers