Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Openbaar kleffen

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Mei 2018 18:51

Openbaar kleffen

Hoe zijn jullie met PDA, public displays of affection, oftewel kleffen in het openbaar?
Vind je dat fijn als stel of juist niet? Loop je graag hand in hand of juist niet? Wat doe je wel of niet in het openbaar? En wat vind je van anderen die dat doen?

Wij zijn zelf niet zo klef in het openbaar. Geven heus wel eens een kusje of knuffel maar niet echt uitgebreid zoenen of kleffen. Hand in hand lopen we wel eens maar dat is van korte duur. Ik vind het niet zo prettig zelf, eigenlijk vinden we dat allebei niet. Meer even een korte aanraking van hallo jij bent leuk maar meer niet.

We hebben net een paar dagen vrienden op vakantie gehad en die zijn dus wél heel klef. Vandaar dat ik aan dit onderwerp moest denken natuurlijk. Echt veel kussen en kleffen en oh wat ben je mooi en wacht zit stil ik moet echt even een foto van je maken want je bent zo mooi. Altijd hand in hand. Altijd kleffen. Ook als we gewoon aan tafel zaten met z'n viertjes. Echt best ongemakkelijk eigenlijk. Je hoort het al. Ik erger me daar best aan. Ben blij voor ze hoor. Maar ieuw.

Wat jij?
Let's discover the world together.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 16 Mei 2018 18:56

Re: Openbaar kleffen

Oh ik trek dat extreem slecht! Ben dan ook verre van klef. Houd niet van hand in hand lopen, vind ik benauwend en zoenen oid vind ik helemaal niet prettig in het openbaar. Maar goed, wellicht is dat compleet anders als ik weer eens een vriend heb en verliefd ben maar verwacht t niet!
<<

Anoniem313

Bericht 16 Mei 2018 18:57

Re: Openbaar kleffen

Ik geloof dat mijn vriend in onze 16 jaar samen nog nooit heeft gevraagd of ik even stil wil zitten voor een foto omdat ik zo mooi ben. En sowieso zijn wij niet zo klef in het openbaar (in de privésfeer ook niet). Ik hoef eerlijk gezegd dat bij anderen ook niet te zien. Zijn zij nog maar pas samen ofzo, Marin?
<<

Anoniem281

Bericht 16 Mei 2018 18:58

Re: Openbaar kleffen

Wat is kleffen?

Mijn man en ik lopen vrijwel altijd hand in hand. Tenzij Tobias aan één van ons hangt natuurlijk, maar anders lopen we eigenlijk wel hand in hand. Niet in de supermarkt of zo, hoor, vind ik niet praktisch met de paden daar en spullen pakken :nerd: Maar buiten verder wel. Af en toe een kus, af en toe leun ik even tegen 'm aan als we een grapje hebben gemaakt of iets

*Edit: Als we met vrienden zijn, zijn we niet perse klef, denk ik. Als vrienden van ons klef doen, ligt 't eraan hoe erg, maar soms vind ik 't juist leuk om te zien dat ze genegenheid tonen. Laatst waren we bij vrienden aan 't BBQ'en en zij zijn nooit klef of zo, maar zij leunde even tegen hem aan en hij sloeg een arm om haar heen en ik vind dat wel leuk om te zien. Fijn om te zien dat ze happy zijn, elkaar hebben en lief voor elkaar zijn.
Laatst gewijzigd door Anoniem281 op 16 Mei 2018 19:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 16 Mei 2018 18:59

Re: Openbaar kleffen

Zelf ben ik er ook niet zo van maar het klinkt ergens ook wel weer heel lief. Dat ze na jaren nog zo verliefdig naar elkaar doen.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 16 Mei 2018 19:02

Re: Openbaar kleffen

Haha! Mijn vriend en ik zijn best wel klef. In gezelschap een stuk minder maar als we met zijn tweeen op straat lopen eigenlijk altijd wel hand in hand en we kussen elkaar ook regelmatig. Ik vind het ook nooit erg als anderen affectie tonen, leuk juist. Dat van die zit eens stil want je bent zo mooi zou mij overigens ook te ver gaan haha!
Laatst gewijzigd door Harrison op 16 Mei 2018 19:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 16 Mei 2018 19:03

Re: Openbaar kleffen

Bazinga schreef:Wat is kleffen?


Eh alles van plukken en frutten aan elkaar. Vind ik dan. Laat er gerust je eigen interpretatie op los, geen vaste definitie.

Caulfield, nee, zo'n 5 jaar intussen in dit geval.

Carrie, ja dat is ook wel zo, natuurlijk is dat fijn. Ik vind het zelf alleen zo ongemeend klinken als iemand dat de hele dag tegen me zou zeggen, maar misschien vinden zij dat hele waardevolle bevestiging.

Bazinga, dat klinkt idd lief. Zowel van jullie als van je vrienden. En met z'n drietjes hand in hand is natuurlijk helemaal lief.
Let's discover the world together.
<<

Geel

Bericht 16 Mei 2018 19:20

Re: Openbaar kleffen

Volgens mij waren wij vroeger wel aardig klef, maar sinds de komst van Maria minder geloof ik. Maar als we zin hebben, geven we elkaar gewoon een hand, arm, kus of knuffel. Ik vind 't wel gezellig.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 16 Mei 2018 19:32

Re: Openbaar kleffen

Baz, zijn wij die vrienden? :smile:

Wij zijn geloof ik niet klef, maar ik ben ook niet perse anti-klef ofzo. Als ik er zin in heb geef ik m’n man gewoon een zoen of een knuffel in het openbaar. Ik vind het pas storend worden als mensen zo klef zijn dat het op voorspel begint te lijken, haha. Of als het echt zo overdreven is, zoals dat stilzitten voor een foto, braak.

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 16 Mei 2018 19:36

Re: Openbaar kleffen

Haha ja! Ik vond 't een lief momentje, omdat jullie doorgaans helemaal niet zo hangerig zijn of zo. Maar als jij dan even zucht omdat het een lange dag is geweest en je kan even tegen je vent aan hangen, dan vind ik het mooi om te zien dat hij je opvangt en een kus in je haar drukt. Om je vervolgens weer te pesten, maar da's ook leuk om te zien.
<<

Anoniem271

Bericht 16 Mei 2018 19:41

Re: Openbaar kleffen

Hand in hand lopen vind ik soms wel prima, maar ook weer niet altijd. In het openbaar zoenen en die dingen hoeft voor mij niet zo nodig.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 10:32

Bericht 16 Mei 2018 19:45

Re: Openbaar kleffen

Is hand in hand lopen klef? En een zoen geven op straat? In dat geval zijn we klef ja. We lopen bijna altijd hand in hand, of vriend heeft arm om me heen. En we geven ook vaak een kus.

Maar ik zou bijv niet als ik in gesprek met ben vrienden er midden tussendoor gaan zoenen zodat je even moet wachten tot het gesprek doorgaat. Of aan elkaar frummelen. Doen we wel als we niet met iemand aan t praten zijn ofzo soms stiekem tussendoor. Maar ik wil niet dat anderen zich ongemakkelijk voelen.

Dus we zijn wel klef als er geen anderen bij zijn. In de auto ook altijd hand in zn nek of op Mn knie ofzo. En op de bank of in bed tegen elkaar aangeplakt.
<<

Moesje

Kwebbel

Berichten: 477

Geregistreerd: 09 Dec 2013 12:27

Bericht 16 Mei 2018 19:51

Re: Openbaar kleffen

Mijn man wil nooit hand in hand lopen, ik vind dat wel fijn want heb met mn korte pootjes altijd moeite om anderen bij te houden, haha.

Of we kleffen hangt nogal af van mijn maandelijkse cyclus haha. Dat geldt dan zowel in het openbaar als thuis en varieert van 'hè schat' tot 'hé sukkel'

Ik vind dat je bij anderen nogal snel voelt of het oprecht lief is of dat ze meer willen laten zien hoe gezellig ze het hebben terwijl dat uit andere dingen niet blijkt.
<<

ChiQ

Bericht 16 Mei 2018 19:52

Re: Openbaar kleffen

Ohhhh Marin, dit doet me ineens denken aan een stel in het vliegtuig.. waren mensen die dan net begin 50 waren. Met twee zoons, een 17 jarige en 10 jarige gok ik. Deze mensen zaten dus net als wij helemaal voorin, dus 2 links *dan onze rij met ons* en dan weer 2. Ieder hadden ze een zoon naast zich. Maar die vrouw liep I kid you not, elk half uur via ons personal space naar dr vent toe, dat is vaak als je 11u vliegt, en dan staan bij zijn stoel en heel vies zoenen, echt zo’n ja.. ‘sexzoen’ met tong en al. En dan streelde hij haar billen en benen en sloeg dr op haar billen. En als zij dan even met haar zoon sprak die naast die vent zat trok hij aan het lusje van dr broek zo van geef mij even aandacht. En dan van die gladde praatjes. Niet te doen. Echt ieuw. Doe even normaal joh.

Maar nee, ik hou niet van kleffen. Wil ik echt niet.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 16 Mei 2018 20:01

Re: Openbaar kleffen

Nee, vroeger stond ik gewoon te tongen in de kroeg (Hahaha, daar moet ik nu toch ook niet meer aan denken joh, zó ordinair) nu een kleine kus of misschien een hand maar verder ook niet. Of stiekem maar dan is het meer om hem dwars te zitten.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Mei 2018 20:04

Re: Openbaar kleffen

Wij zijn niet klef, wij lopen wel eens hand in hand maar geven elkaar zelden een kus in het openbaar. Ik voel me daar dan ook wat bezwaard bij. Vorig jaar waren wij met het hele gezin en aanhang op vakantie, mijn zusje en haar vriend zijn wel klef vind ik. Zij zitten altijd tegen elkaar aan op de bank, liggen op elkaar (hoofd op zijn schoot) of kriebelen elkaar, pakken elkaar vaak vast als ze elkaar tegenkomen in huis. Ik vind dat wel fijn om te zien dat ze gelukkig zijn met elkaar maar ook wel een beetje ongemakkelijk. Ik weet nog dat ik me toen heel bewust werd van hoe wij dat doen in onze relatie en een beetje ging vergelijken. Ook omdat mijn ouders ook niet zo klef zijn maar mijn moeder wel vaak benoemd: goh zij zijn echt dol op elkaar he?! Ik merkte toen ook dat iedereen zich wat anders ging gedragen om te laten zien dat zij het ook gezellig hebben (klinkt heel fout dit nu). Maar als ik diep nadenk zou ik daar ook niet goed tegen kunnen. Ik hoef niet de hele tijd (lichamelijk) contact met iemand en heb ook echt mijn eigen ruimte nodig, het past dus niet bij mij. Maar soms denk ik dus wel dat dat als afstandelijk wordt gezien, wij zitten bijvoorbeeld ook niet altijd naast elkaar bij feestjes e.d. Ik kan hem gerust een tijdje niet zien, mijn zusjes en hun relaties zitten altijd samen. Als wij samen zijn kunnen wij wel knuffelen, samen op de bank liggen of hij legt vaak een hand op mijn knie tijdens het autorijden. Met andere erbij zijn we daar iets terughoudender in. Heus wel eens een kus op hoofd, kusje, handje of knuffel maar vaak ook niet. We houden daar wel echt rekening mee.

Wij hadden trouwens een stelletje in onze vriendengroep die nog niet zo lang samen waren en zooo klef waren, echt niet leuk. Zij hadden echt van die momentjes dat ze heel verliefd naar elkaar keken en dan de wereld om hen heen letterlijk vergaten. Klinkt heel romantisch maar niet echt leuk in een groep. Je kon dan iets tegen ze zeggen maar ze sloten zich dan gewoon af van iedereen. Dat geklef bleef trouwens, ze hebben inmiddels kids dus het ergste is er van af, maar ik vind ze nog steeds klef (kus foto’s online gooien etc).
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 16 Mei 2018 20:18

Re: Openbaar kleffen

Ik vind kleffe mensen vervelend om naar te kijken als het langer doorgaat. Zelf ben ik niet klef. Ik hou niet van kussen in het openbaar, zelfs met familie eromheen liever niet. Een knuffel geven kan, hand in hand lopen zo nu en dan is prima.

Mijn broer was vroeger enorm klef, gelukkig voor een groot deel overgegaan sinds ze kids hebben.
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 06:14

Bericht 16 Mei 2018 20:46

Re: Openbaar kleffen

Oh Chiq wat erg zeg. Daar zou ik me ook mateloos aan irriteren.

Wij zijn denk ik ook niet klef. Ja we lopen wel eens hand in hand, geven elkaar wel een knuffel of een zoen in het openbaar, maar uitgebreid tongen in het openbaar is niet aan mij besteed.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Mei 2018 21:14

Re: Openbaar kleffen

Ik houd ook niet van overdreven geklef. Wel lopen we buiten eigenlijk altijd wel hand in hand en af en toe geven we elkaar een kus. Of als we in een groep zijn en we zitten niet bij elkaar, zoeken we elkaar wel even op (al was het maar even oogcontact tussendoor ofzo). Uitgebreid tongen hoef ik echt niet in het openbaar te doen (haha SG, best ordinair ja, maar paar jaar geleden als single toch nog weleens in de kroeg gedaan hoor :P ). Thuis zitten we ook niet aan elkaar vastgeplakt trouwens, maar zijn we wel kleffer dan buitenshuis.
❤ 7 juni 2018
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 16 Mei 2018 21:17

Re: Openbaar kleffen

Wij zijn niet zo klef. Lopen wel hand in hand of arm in arm en geven wel eens een zoen in het openbaar, maar dat soort dingen vind ik lief en niet klef. Ook het voorbeeld van bazinga vind ik vooral lief. Mijn interpretatie van klef zijn dingen die niet per sé iedereen hoeft te horen/zien, zoals het voorbeeld van Chiq. Maar ook zo'n opmerking als die 'zit stil voor een foto want je bent zo mooi' vind ik lichtelijk overdreven. Als het onze vrienden zouden zijn, denk ik dat wij enorm overdreven foto's van elkaar zouden gaan maken en luidkeels gaan roepen hoe mooi we elkaar vinden :smile:
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem248

Bericht 16 Mei 2018 21:45

Re: Openbaar kleffen

Ik vind openbaar kleffen niet fijn maar af en toe hand in hand lopen, een snelle kus op de mond (of kus van vriend op mijn voorhoofd) of bijvoorbeeld een por in de zij doen we wel regelmatig.
<<

Anoniem246

Bericht 17 Mei 2018 05:30

Re: Openbaar kleffen

We lopen vaak hand in hand. Vaak, niet altijd. Mochten we aan het shoppen zijn en ik moet even iets anders doen (lees, moeder belt dat ze op de hoek van de straat staat met een jurkje waarvan ze niet zeker weet of ze het moet kopen), dan zeg ik dat ik even snel ga en geven we elkaar een kus. Tijdens etentjes, bruiloften en visite, komt het weleens voor dat we ons even afzonderen om te praten, meestal moed inpraten, dan staan we dicht tegen elkaar aan en eindigen we met een kus (meestal om aan te geven dat we de ander hebben begrepen). We lijken veel op mijn broertje en schoonzusje, al maken zij het duidelijk 'bonter'. Die zijn na twaalf jaar nog zo verliefd op elkaar, dat ik dat ook wil. Echt, die liefde spat van hun lichaamstaal en gezichten af. Dat hebben we dan weer net niet. We zitten niet constant aan elkaar, wel veel, maar ik geloof ook dat iedereen bij ons kan zien dat we van elkaar houden.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 17 Mei 2018 06:16

Re: Openbaar kleffen

Wij lopen wel vaak hand in hand, als er geen kind tussenin zit.
Maar verder niet. Soms eens een kusje, maar niet de hele tijd klef doen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem316

Bericht 17 Mei 2018 08:37

Re: Openbaar kleffen

Wij lopen wel eens hand in hand en ik krijg wel eens een kus (Geef hem zelf niet, want ik hou niet van dat geklef op straat). Maar voor de rest niet. Ik heb daar echt een hekel aan. Ik zou me dan ook dood ergeren aan jouw vrienden Marin :P
<<

Anoniem247

Bericht 17 Mei 2018 08:41

Re: Openbaar kleffen

Totaal niet. Geen handjes vasthouden, geen kus in het openbaar enz. Mijn man houdt daar totaal niet van en voelt zich al snel ongemakkelijk haha! Ik zou wel eens hand in hand willen lopen en soms probeer ik het ook maar dan krijg je echt kort zo’n geforceerd handje :laughcry: Thuis is hij gelukkig anders ;)
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers