Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar word je blij van vandaag?

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 14 Mei 2018 17:03

Re: Waar word je blij van vandaag?

Klinkt goed allemaal RS, fijn dat je zo blij bent!

Ik heb ook een blije dag :-). Eerst lekker uitgeslapen, was gedraaid, planten gepot. Daarna naar het dorp gewandeld met onze hond. Het is zo'n schatje. Luisterd zo goed. Ik was even op een terras wat gaan drinken, ook wat water voor hem. En iedereen die langs liep stond stil bij 'm. Nog nooit zoveel complimenten op 1 middag gehad, nouja de hond dan haha.
<<

Anoniem317

Bericht 14 Mei 2018 18:24

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik kreeg vandaag een compliment van mijn directeur. Dat deed me goed.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3114

Geregistreerd: 24 Okt 2015 10:53

Bericht 15 Mei 2018 06:44

Re: Waar word je blij van vandaag?

Klinkt als een heerlijke dag Kreeft!
Ik ben blij omdat ik nog een dagje vrij ben vandaag, we zijn een lang weekend weg geweest en mijn vriend is weer aan het werk. Vandaag lekker een beetje rommelen in huis, even in de tuin zitten en langs mijn oma. Heerlijk!
<<

Anoniem316

Bericht 15 Mei 2018 07:11

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik ben blij omdat ik lekker in bed zit te werken en dochter naast mij ligt te televisie kijken. Heerlijk lui ochtendje dus.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Mei 2018 13:37

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik ben blij omdat ik onze eettafel vandaag heb geschuurd en geverfd. Stond nog op mijn to-dolist, maar ik was er ontzettend tegenaan aan het hikken. Stelde eigenlijk weinig voor, want het is maar een klein tafeltje, maar toch. Kan ik weer afvinken!
❤ 7 juni 2018
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 15 Mei 2018 13:54

Re: Waar word je blij van vandaag?

Bliss schreef:Ik ben blij omdat ik onze eettafel vandaag heb geschuurd en geverfd. Stond nog op mijn to-dolist, maar ik was er ontzettend tegenaan aan het hikken. Stelde eigenlijk weinig voor, want het is maar een klein tafeltje, maar toch. Kan ik weer afvinken!


Van mijn to-do lijst inkorten word ik ook altijd heel erg blij! Vooral toen ik zwanger was :smile:

Ik ben blij omdat we een financiële meevaller hebben ontvangen vandaag! En ik ben al in gedachten het allemaal weer aan het uitgeven :palm: :cheering: :dance: :thumbup:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Mei 2018 14:45

Re: Waar word je blij van vandaag?

Salome schreef:Hij krijgt de parkeertoren van Toet Toet. Hij speelt de hele dag met die losse autootjes dus hoop dat het een hit is.
Van mijn schoonouders een kruiwagentje voor buiten. De rest weet ik niet haha


Cool! Toettoet is tof :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 15 Mei 2018 14:53

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik word er blij van dat mijn tuinmeubels vandaag bezorgd zijn en dat ik ze al in elkaar heb gezet. Dus als mijn vriend straks thuis komt gaan we heerlijk buiten kaasfondueen :dance:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 15 Mei 2018 14:56

Re: Waar word je blij van vandaag?

Goed bezig Bliss met je bijna 37 weken!

Ah lekker is dat Peinture.

Leuk Scandic! Wat voor meubels hebben jullie?

Ik ben blij omdat:
- ik vandaag 3 jaar getrouwd ben en ik er daarom extra bij stilsta dat ik zo’n lieve en knappe man heb :love:
- ik vanochtend mijn arbeidsvoorwaarden gesprek heb gehad en ik goed heb onderhandeld. Nu nog tekenen en dan is het eindelijk echt officieel.
- ik mezelf net heb getrakteerd op een verwenpedicure met scrub, massage en mooi gelakte nagels. Ik vind mijn voeten echt niet mooi dus moest even een drempel over om ze door iemand onder handen te laten nemen. Maar het was zo fijn en het ziet er ook stukken beter uit
- de zon schijnt
- de baby’s het zo goed doen in mijn buik en zo druk aan het bewegen zijn. Gisteravond had ik een extra controle vanwege heeeel veel harde buiken en alles was gelukkig goed, echt een enorme opluchting. Het meisje lag helemaal opgevouwen met haar teen in haar mond. :heart:

Genoeg om blij van te worden dus vandaag, een heerlijke dag!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Mei 2018 14:59

Re: Waar word je blij van vandaag?

Wat een fijne dingen allemaal, Teun! Gefeliciteerd met je driejarig jubileum! En ik vind het zo cool dat je gewoon een baan binnen hebt gesleept terwijl je zwanger bent. :cheering:
❤ 7 juni 2018
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Mei 2018 15:19

Re: Waar word je blij van vandaag?

Goeie dingen Teun! Gefeliciteerd met jullie jubileum. Je hebt idd ook een hele knappe vent :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 15 Mei 2018 16:44

Re: Waar word je blij van vandaag?

Bedankt Bliss en Zoor!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Mei 2018 18:32

Re: Waar word je blij van vandaag?

Goed man Teun!

Ik was ‘blij’ omdat ik een leerling aansprak op iets wat me opviel aan haar (ze leek me enorm te zijn afgevallen) en ze kwam even later naar me toe of ze er met me over kon praten. En toen hadden we een goed en fijn gesprek en heb ik haar kunnen helpen. En dat vind ik 20 keer fijner dan lesgeven.
#teammaple🍁
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 15 Mei 2018 19:17

Re: Waar word je blij van vandaag?

Gefeliciteerd met je trouwdag Teun!
Un, wat fijn dat je haar hebt kunnen helpen. Lijkt me heel moeilijk met kwetsbare pubers.

Ik ben blij omdat ik vandaag supervisie heb gehad wat me weer meer inzicht heeft gegeven in waarom ik doe wat ik doe. Daar alleen maar mee bezig zijn doet me al goed.

Daarnaast ben ik erachter gekomen dat ik waarschijnlijk mijn inschrijfjaren terug kan krijgen bij de woningbouw in mijn oude woonplaats. Dit zou maken dat het ineens haalbaar is om terug te verhuizen!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Mei 2018 14:03

Re: Waar word je blij van vandaag?

SoGood schreef:Vanmorgen riep ze dat ze al jammerend dat ze eruit wilde dus misschien is het onzichtbare hek hier ook geplaatst. Toch handig!


Pff nou vandaag vervloek ik het hek even. T is al 45 min aan het krijsen roepen gillen dat ik 'm uit bed moet komen halen, maar ik lig met M die eindelijk slaapt op de bank dus ik wil niet opstaan. Ik heb via de babyfoon gezegd dat ie naar beneden moet komen maar hij vertikt het gewoon en blijft schreeuwen en krijsen dat ik 'm eruit moet halen.

Zucht. Wat een zware dagen zijn dit. Vriend in het buitenland en beide veel onrustig.Gisteravond waren ze beide aan het huilen. Ik kreeg M gewoon niet stil, die bleef maar gillen. Last van zn vaccinatie. Ik was echt bijna naar de buren gelopen voor hulp, werd ZO gek! En ik heb ma-ochtend voor het laatst kunnen douchen. :omg: Pffff, ik kook echt van binnen, kan zo boos worden van dat gekrijs boven om T. :pale:

Oh verkeerde topic wel een btje haha
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Mei 2018 16:57

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ahh Zora, wat zwaar zo alleen! Ik zou misschien toch even naar de buren gaan joh, al nemen ze het een half uurtje over zodat je inderdaad even kunt douchen. Dan kun je in dit topic typen dat je blij bent dat je lekker hebt gedoucht :smile:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem245

Bericht 16 Mei 2018 17:00

Re: Waar word je blij van vandaag?

Van de drie pubers die vanmiddag samen zaten te gamen in mijn huiskamer, heel gezellig!
<<

Anoniem271

Bericht 16 Mei 2018 17:44

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik heb sinds vanmiddag 12:00 uur vakantie, best fijn!
<<

Anoniem246

Bericht 16 Mei 2018 18:45

Re: Waar word je blij van vandaag?

Ik werd erg blij van Primark vandaag. Zoveel leuks gekocht. Beetje jammer dat het meeste terug moet. Want net te klein. Moeten volgende maand toch naar het ziekenhuis, dus dan kan ik het mooi retourneren. Ik kan natuurlijk ook gewoon vijf kg afvallen, dan pas ik het wel aan. Want het is net niet. Dus eh, ik ga eerst kijken of ik er vijf kg afkrijg. :angel:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Mei 2018 18:52

Re: Waar word je blij van vandaag?

ise lekker vakantie

Fedora hadden ze veel leuks bij de primark ik ga volgende week naar die in groningen. Succes met die 5 kilo
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 16 Mei 2018 19:09

Re: Waar word je blij van vandaag?

Teun schreef:Ahh Zora, wat zwaar zo alleen! Ik zou misschien toch even naar de buren gaan joh, al nemen ze het een half uurtje over zodat je inderdaad even kunt douchen. Dan kun je in dit topic typen dat je blij bent dat je lekker hebt gedoucht :smile:


Nou ik had het biiijna gedaan idd tot er toch opeens een window was voor een snelle douche, met publiek welteverstaan. Maar goed, ik ben weer even lekker opgefrist!

Zoú jij dat écht doen, naar de buren gaan? Ik heb wel hele fijne buren, en de overbuurvrouw heeft ook jonge kindjes en heeft ooit weleens gezegd dat als ik het niet trek, ik mag langs komen. Alleen al dat besef helpt mij altijd al wel erg, maar weet niet of ik er ooit echt gebruik van zou durven maken. Zou ik me toch erg bezwaard voelen denk ik.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 16 Mei 2018 19:12

Re: Waar word je blij van vandaag?

Zora schreef:
Teun schreef:Ahh Zora, wat zwaar zo alleen! Ik zou misschien toch even naar de buren gaan joh, al nemen ze het een half uurtje over zodat je inderdaad even kunt douchen. Dan kun je in dit topic typen dat je blij bent dat je lekker hebt gedoucht :smile:


Nou ik had het biiijna gedaan idd tot er toch opeens een window was voor een snelle douche, met publiek welteverstaan. Maar goed, ik ben weer even lekker opgefrist!

Zoú jij dat écht doen, naar de buren gaan? Ik heb wel hele fijne buren, en de overbuurvrouw heeft ook jonge kindjes en heeft ooit weleens gezegd dat als ik het niet trek, ik mag langs komen. Alleen al dat besef helpt mij altijd al wel erg, maar weet niet of ik er ooit echt gebruik van zou durven maken. Zou ik me toch erg bezwaard voelen denk ik.

Hoe zou je het vinden als die buren zo’n verzoek bij jou zouden neerleggen? Ik zou het geloof ik heel fijn vinden dat ik iemand echt even kan helpen. Kleine moeite, groot plezier. Een ander helpen geeft ook een goed gevoel.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 16 Mei 2018 19:34

Re: Waar word je blij van vandaag?

Teun, wat stoer dat je die baan in de wacht heb gesleept midden in zo'n tweeling zwangerschap. Gefeliciteerd!

UN, mooi dat je je leerlinge zo hebt kunnen helpen. De docenten die echt hard voor hun werk én hun leerlingen hebben, die maken pas echt het verschil.

Gijs, dat zou mooi zijn met die punten! Is terug verhuizen ook een optie volgens je ex en kinderen?

Zora, oh wat herkenbaar uit de eerste tijd met tweede erbij. Handen tekort, slaap tekort en niet eens fatsoenlijk de tijd voor die douche. Hoe lang is je vriend nog in het buitenland? Vriendinnen waarbij je op zo'n moment soms ook even bij uit mag blazen of een handje hulp van kan vragen? Hier superlieve buren die dat ook wel eens aanboden, maar ik voelde me ook altijd bezwaard en heb er nooit gebruik van gemaakt dus ik snap je wel.

Ik werd blij van de sushi die we vandaag besteld hadden, van een ochtendje met oudste alleen, van jongste die toch een heeeeel klein lachje op kon brengen op de psz (dat ze verder alleen maar huilde vergeet ik ff) en van vanmiddag lekker boekjes uitzoeken met de meisjes bij de bibliotheek.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1605

Geregistreerd: 20 Jul 2015 11:32

Bericht 16 Mei 2018 19:41

Re: Waar word je blij van vandaag?

O Zora enorm herkenbaar! Ik heb hier 1 keer gebruik gemaakt van hulp van de buurvrouw, maar dat was alleen omdat ze op een kutmoment aanbelde. Ik was in tranen omdat ik de oudste naar bed moest brengen en de jongste alleen maar lag te brullen en ik kon hem ook niet makkelijk meenemen. Dus ik deed de deur open en gaf aan dat het niet zo goed uitkwam dat ze nu voor de deur stond (met betraand gezicht), waarop zij vroeg wat er aan de hand was en vervolgens zei dat het dan misschien juist wel een goed moment was, want zij kon prima even bij de jongste blijven om hem blij te houden zodat ik de oudste naar bed kon brengen. Zij vond het een kleine moeite en het gaf mij zo’n verlichting op dat moment! Maar die hulp zelf gaan vragen, dat is dan weer net een brug te ver inderdaad... stom eigenlijk, want ik zou het zelf ook met liefde doen voor een ander.

Fijn dat je inmiddels iig hebt kunnen douchen!!
<<

Anoniem246

Bericht 16 Mei 2018 19:50

Re: Waar word je blij van vandaag?

sarah1985 schreef:ise lekker vakantie

Fedora hadden ze veel leuks bij de primark ik ga volgende week naar die in groningen. Succes met die 5 kilo


Ik had de hele winkel wel leeg kunnen kopen. Ik had ook wat t-shirtjes voor mijn man meegenomen, 1.20 euro per stuk.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kaat