Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb je aan vandaag topic! #6

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 13 Mei 2018 13:01

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Afbeelding

Nou, plaatsen lukt, nu alleen nog even leren fatsoenlijke, rechte, foto's te maken :wink:
Als ik naar buiten ga doe ik mijn witte sneakers hierbij aan.

ChiQ: wat een lief, romantisch jurkje.

Jumpsuits vind ik leuk! Zou het alleen niet zelf dragen omdat het me vreselijk irritant lijkt met naar de wc gaan, en dat doe ik vaak. Een jumpsuits met lange pijpen is trouwens een goed voorbeeld van iets wat ik eerst echt een stomme trend vond, maar inmiddels wel heel erg leuk vind bij anderen.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 13 Mei 2018 13:04

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Ik ben van kamp loafer, super tof deze ChiQ! Waar zijn ze van? Jurkje ook mooi.
Leuke outfit Frankie en wat ben je blond! Heb je weer je hele haar 1 kleur blond?
Lekker pakkie Parel :)
Leuk Joey! Ik keek eerst niet goed en dacht dat je Jerry was haha sorry.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 13 Mei 2018 13:06

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Als je mij bedoelt dan gelukkig dat je het 'bijna' niet ziet :smile: ben het namelijk niet!
<<

ChiQ

Bericht 13 Mei 2018 13:07

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Harrison schreef:Ik ben van kamp loafer, super tof deze ChiQ! Waar zijn ze van? Jurkje ook mooi.
Leuke outfit Frankie en wat ben je blond! Heb je weer je hele haar 1 kleur blond?
Lekker pakkie Parel :)
Leuk Jerry! Je ziet zo bijna niet dat je zwanger bent :D.



Haha! Dankje! Philou, Paul Warmer. In nog miljoen kleuren wil ze allemaal maar ja :lol:
Het is trouwens een top, met hm rok!


Leuk Joey, wat een voorgevel joh prachtig!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 13 Mei 2018 13:08

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Ja neeee sorry ik zit op mijn telefoon en ik dacht dat er Jerry stond en ik was al verbaasd. Maar ik dacht straks beledig ik een zwangere vrouw als ik zeg dat je er niks van ziet :’). Sorry fail.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 13 Mei 2018 13:10

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Whaha thnx ChiQ. Ik zit nu met laptop en telefoon en als ik op mijn laptop heel goed kijk, zie ik dat het een top met rok is idd. Hoe dan ook heel leuk.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 13 Mei 2018 13:13

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Harrison schreef:Ja neeee sorry ik zit op mijn telefoon en ik dacht dat er Jerry stond en ik was al verbaasd. Maar ik dacht straks beledig ik een zwangere vrouw als ik zeg dat je er niks van ziet :’). Sorry fail.

Haha nee maakt niet uit hoor.
<<

Anoniem246

Bericht 13 Mei 2018 15:24

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

ChiQ schreef:
RS: leuk je schoenen, kan je daar hele dag op lopen?



Het erop lopen is in principe geen probleem en zou ik een hele dag kunnen volhouden. Voor mij zijn het ook echt mini hakjes (normaal 13 cm). Maar ik krijg zweterige voeten en dan schuiven mijn voeten naar voren. Heb dus op het eind van de dag vooral last van mijn tenen. :(

Leuke outfits vandaag! :)
<<

Anoniem301

Bericht 14 Mei 2018 10:57

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Hoi!

Ok ik zie nu dat de meningen wat verdeeld zijn over het woord lelijk. Zelf vind ik het een hard woord dat ik niet vaak gebruik, maar ik begrijp dat anderen daar anders tegenaan kijken.
Voor wie (ongeveer) zei dat als je zegt ‘niet mijn smaak/niet zo mooi, enz dan bedoel ik ook lelijk, maar dat vind je niet erg want dat komt toch op hetzelfde neer?’ Nou dat vind ik juist het mooie van taal en dat is toch ook waarom er zoveel woorden voor 1 ding bestaan? Als ik iemand een k*twijf vind, grof gezegd zal ik dat niet snel zo verwoorden nee, dan zou ik zegen ‘ik vind haar niet zo aardig/niet mijn type persoon/ik kan niet zo goed met diegene overweg’ gewoon omdat dat beschaafder overkomt. Nouja, zo zie ik dat dan in ieder geval.

*stukje weggehaald*

I.i.g. fijn dat je me nog aardig vind :) Nouja laten we anders maar weer lekker foto’s plaatsen van outfitjes!

RS ja pijnlijk is dat, dat heb ik ook vaak met hakken, helemaal als ik er een panty in draag, dus dat doe ik het liefste niet.

Dank je Frankie, ik vind het ook echt leuk om me er een beetje mee bezig te houden en het maakt het ook makkelijker ofzo. En ik het scheelt ook geld omdat ik niet meer alles ‘kan’ kopen. Leuk je outfit, is dat die broek van H&M?

Parel heel leuk je jumpsuit, staat je hartstikke leuk! Mijn man snapt die dingen ook nooit :smile:
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 14 Mei 2018 12:23, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem250

Bericht 14 Mei 2018 11:14

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Oh die nare opmerking in jouw topic heb ik nooit gelezen. Dan is het inderdaad geen vergelijking. Ik zou trouwens nooit K*wijf zeggen. Dat is een scheldwoord. Ik vind het wel leuk om te horen dat jij lelijk minder beschaafd vindt. Dat is misschien zo. Ik gebruik het woord wel om me uit te drukken en ik hoor eigenlijk altijd terug dat mensen me heel netjes en correct vinden in taalgebruik. Uitgesproken zijn over lelijkheid is vast mijn rebelse kant.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Mei 2018 12:23

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

HollyGolightly schreef:Oh die nare opmerking in jouw topic heb ik nooit gelezen. Dan is het inderdaad geen vergelijking. Ik zou trouwens nooit K*wijf zeggen. Dat is een scheldwoord. Ik vind het wel leuk om te horen dat jij lelijk minder beschaafd vindt. Dat is misschien zo. Ik gebruik het woord wel om me uit te drukken en ik hoor eigenlijk altijd terug dat mensen me heel netjes en correct vinden in taalgebruik. Uitgesproken zijn over lelijkheid is vast mijn rebelse kant.

Haha! Ik had ook een vriendin die zei 'zooo die man/vrouw is echt lelijk' en daar schrok ik altijd van. Maar goed, dat gaat dan weer echt over een mens en niet over een voorwerp.

Ja, het ging met niet om o.a. jou die er wat van vonden en dat jullie dat dan niet mogen zeggen in mijn topic. Het ging inderdaad specifiek over die ene opmerking die me zo raakte. Ik haal de spoiler nu weer weg hoor, nu jij het gelezen hebt.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Mei 2018 08:00

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Ik draag vandaag dit:
Afbeelding
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 15 Mei 2018 08:06

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Heel leuk UN, is dat een nieuwe top? Toffe broek ook.

Ik draag vandaag dit
Afbeelding

Mijn haar zit een beetje gekkig maar had net gefietst.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 17 Mei 2018 08:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Mei 2018 08:43

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Gave top UN!
<<

ChiQ

Bericht 15 Mei 2018 10:43

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Un, je top is heel erg leuk! Zou ik zo aan doen!

Carrie: je schoentjes zijn heel leuk!

Ik heb dit aan:


Afbeelding
<<

Anoniem282

Bericht 15 Mei 2018 12:51

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

ChiQ schreef:Ja ik vind de toon van HGL idd ook een beetje gek. Ik wil geen oude koeien uit de sloot vissen, maar toen ik het shirt van Marin ouwelijk noemde was dat not done. Maar nu over loafers mag wel lelijk gezegd worden. Ik weet niet hoor.


Haha, jij mocht ook van mij zeggen dat je de schoenen lelijk vond die werden gepost in het topic dat ik opende over maat 35. ;-) Ik zie hier vaak leuke outfits voorbij komen iig!
<<

Anoniem298

Bericht 15 Mei 2018 13:01

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Oeh, leuke top heb je aan, UN!

Carrie, díe schoentjes vind ik wél heel leuk.

Chiq, hele leuke outfit!
<<

Anoniem250

Bericht 15 Mei 2018 13:26

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Ik heb niet gezegd dat je dat niet mocht zeggen Chiq. Ik zei alleen tegen Marin dat ze er niet verdrietig van moest worden. Daarbij gaf je aan dat de hele outfit van Marin ouwelijk was en dat de blouse in d'r broek moest en de broek beter moest aansluiten. En een blouse ook beter helemaal dicht geknoopt kon worden Ik heb niks gezegd over de outfit van Carrie. Alleen over loafers in het algemeen. En ik heb al helemaal geen tips gegeven over schoenen die dan wel modieus zouden zijn. Kwestie van smaak lijkt me. En dat mag ook. We hoeven niet allemaal hetzelfde mooi te vinden.

Ik vind de outfit die je vandaag draagt erg mooi. Dat zou ik zelf ook zo kunnen dragen.
<<

ChiQ

Bericht 15 Mei 2018 13:33

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Guattari schreef:
ChiQ schreef:Ja ik vind de toon van HGL idd ook een beetje gek. Ik wil geen oude koeien uit de sloot vissen, maar toen ik het shirt van Marin ouwelijk noemde was dat not done. Maar nu over loafers mag wel lelijk gezegd worden. Ik weet niet hoor.


Haha, jij mocht ook van mij zeggen dat je de schoenen lelijk vond die werden gepost in het topic dat ik opende over maat 35. ;-) Ik zie hier vaak leuke outfits voorbij komen iig!


Huh? Echt? Heb ik dat gedaan? Wow valt me tegen vanmezrlf!
<<

Anoniem282

Bericht 15 Mei 2018 13:43

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

ChiQ schreef:
Guattari schreef:
ChiQ schreef:Ja ik vind de toon van HGL idd ook een beetje gek. Ik wil geen oude koeien uit de sloot vissen, maar toen ik het shirt van Marin ouwelijk noemde was dat not done. Maar nu over loafers mag wel lelijk gezegd worden. Ik weet niet hoor.


Haha, jij mocht ook van mij zeggen dat je de schoenen lelijk vond die werden gepost in het topic dat ik opende over maat 35. ;-) Ik zie hier vaak leuke outfits voorbij komen iig!


Huh? Echt? Heb ik dat gedaan? Wow valt me tegen vanmezrlf!


Haha! Vind ik geen probleem, hoor! Het is trouwens gelukt met shoppen, joehoe!
<<

ChiQ

Bericht 15 Mei 2018 13:52

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Guattari schreef:
ChiQ schreef:
Guattari schreef:
Haha, jij mocht ook van mij zeggen dat je de schoenen lelijk vond die werden gepost in het topic dat ik opende over maat 35. ;-) Ik zie hier vaak leuke outfits voorbij komen iig!


Huh? Echt? Heb ik dat gedaan? Wow valt me tegen vanmezrlf!


Haha! Vind ik geen probleem, hoor! Het is trouwens gelukt met shoppen, joehoe!


Ja wel vind ik stom van mezelf.
Heb je leuke dingen gekocht??
<<

Anoniem282

Bericht 15 Mei 2018 16:18

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

ChiQ schreef:
Guattari schreef:
ChiQ schreef:
Huh? Echt? Heb ik dat gedaan? Wow valt me tegen vanmezrlf!


Haha! Vind ik geen probleem, hoor! Het is trouwens gelukt met shoppen, joehoe!


Ja wel vind ik stom van mezelf.
Heb je leuke dingen gekocht??


No worries, ik kan wel wat hebben. Jaaaa, ben er heel blij mee!
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 15 Mei 2018 18:15

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

@ UN, Carrie & Chiq: wat zien jullie er prachtig uit!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

ChiQ

Bericht 15 Mei 2018 20:04

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

Dank!!
<<

ChiQ

Bericht 16 Mei 2018 13:59

Re: Wat heb je aan vandaag topic! #6

X
Laatst gewijzigd door ChiQ op 01 Jul 2018 20:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron