Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke koffie drink jij?

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 13 Mei 2018 22:04

Re: Welke koffie drink jij?

Cups van de lidl of action voor nespresso apparaat.
<<

Anoniem316

Bericht 14 Mei 2018 09:32

Re: Welke koffie drink jij?

Dolce gusto cups van café royal en nescafe. Ik vind die laatste het lekkerst.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 14 Mei 2018 10:39

Re: Welke koffie drink jij?

Koffiebonen van De Pelikaan in Zutphen. Op het moment Roodmerk, maar ind e winter eerder Java, die zijn wat steviger van smaak :)
<<

Anoniem280

Bericht 18 Mei 2018 21:15

Re: Welke koffie drink jij?

DE snelfiltermaling.
Vind ik toch de lekkerste koffie.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 20 Mei 2018 12:48

Re: Welke koffie drink jij?

Ik had laatst voor mijn man als cadeautje een flinke zak Braziliaanse bonen van koffiezaak 30ML meegenomen. Woww lekker! Te duur om altijd te drinken vind ik, maar voor af en toe :heart:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 21 Mei 2018 01:55

Re: Welke koffie drink jij?

Aziraphale schreef:
Ava schreef:Die cups van de Lidl zijn die van plastic of net als die van Nespresso en L’Or?


De cups zijn van plastic en de bovenkant is aluminium. Hier werkt het prima, ik ben niet zo bang dat ons apparaat stuk gaat. De garantie daarvan is toch al verlopen ;)


Wij gebruiken ook Lidl cups voor onze Nespresso machine. Enige nadeel is dat hij het cupje niet altijd gelijk ‘pakt’, voor
de rest geen problemen mee. Ik drink zelf geen koffie maar mijn man gaat voor Lungo nr 5 of voor espresso.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers