Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Telefoon leasen

<<

Evaa@

Noob

Berichten: 61

Geregistreerd: 08 Okt 2015 19:19

Bericht 13 Mei 2018 11:27

Telefoon leasen

Hey!
Ik heb een iPhone6 maar die is bijna 4 jaar oud en aan vervanging toe :( De laatste paar weken valt hij elke dag wel een keer uit, hij raakt heel snel oververhit (na 5min al) en de batterij is met 4uur leeg terwijl ik er echt niet zo heel veel op zit. Ik heb sim only omdat ik een abonnement te duur vind, over 2 maand kan ik verlengen maar dan wederom met sim only. Alleen heb ik nu (en straks met vakantiegeld ook niet) geen geld voor een (refurbisht) telefoon omdat ik ook nog op vakantie ga. Ik wil dus een telefoon leasen, en evt na een half jaartje helemaal aflossen. Wie weet waar dat online kan en dat de site betrouwbaar is. Ik heb bijv computer.nl gevonden maar geen review over te vinden..

Ps. ik heb thuis geen oude telefoon meer liggen.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 13 Mei 2018 11:58

Re: Telefoon leasen

Ik weet van abonnementen de je per maand kunt opzeggen, dan betaal je de telefoon af. Is dat net zoiets als dat leasen? Tele2 biedt dat bijvoorbeeld aan, maar die is niet de enige.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 13 Mei 2018 12:14

Re: Telefoon leasen

Je hebt kans dat je bij de start van de lease een BKR-registratie aanvraagt.
Dit kan nog wel eens vervelende gevolgen hebben als je bezig met met een huis kopen oid.
Mits je minder dan 250 euro 'least', gaat dit niet op.

Zie ook: https://www.bkr.nl/telefoonkrediet/
08/2018
05/2021
<<

Anoniem246

Bericht 13 Mei 2018 12:22

Re: Telefoon leasen

Je wilt Sim only houden en een telefoon leasen? Ik wist niet eens dat het kon. Ik weet wel dat je bij een abonnement ervoor kunt kiezen om je telefoon in 24 maanden of korter af te betalen. KPN doet dit bijvoorbeeld. Zelf wil ik mijn volgende telefoon handje contantje betalen, om zo de maandelijkse lasten te drukken. Ik kan verlengen, maar mijn S6 kan er ook nog even mee door. Dus dat doe ik dan ook, tot ik geld genoeg heb om een, ik denk tegen die tijd, een S10 te kopen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 13 Mei 2018 13:37

Re: Telefoon leasen

Waarom iets kopen/leasen wat je niet kan betalen? Zou dus een goedkopere telefoon kopen als je geen iphone of andere dure telefoon kan betalen. Genoeg goedkopere en betere opties.
Lease is op lange termijn toch ook duurder.
En hoe weet je zeker dat je hem over half jaar wel ineens kan betalen?

En waarom simonly nemen om je maand bedrag laag te houden en dan wel leasen?
Ik heb een jaar abonnement met telefoon genomen, telefoon was los normaal 300 euro, bij mijn 1 jarige abonnement 124 euro (aanbieding) (en toestel was dan gelijk afbetaald) en betaal 20 euro pm abonnement (voorheen 15 euro voor simonly).
Ben na 12 maanden van dat abonnement af en heb dan een goed toestel voor weinig

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers