Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Algemeen series topic

<<

Anoniem278

Bericht 19 Jul 2017 15:27

Re: Algemeen series topic

SBS zes zendt het uit op donderdag om half tien. Mocht downloaden niet lukken.

Caro, bedoel je met de gevangenis ? Ja daar was ik ook klaar mee.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Jul 2017 15:34

Re: Algemeen series topic

Ik dacht al dat ik iets miste op Netflix.

Oh ja. Ik heb die reclame wel eens gezien Quizzle. Maar SBS is niet echt een zender dat ik veel kijk. En ja, die gevangenis, daar was ik wel beetje klaar mee. Vond het wel interessant in het begin maar het duurde te lang.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Jul 2017 15:35

Re: Algemeen series topic

Ja dat duurde wel lang, normaal hebben ze nooit zo'n uitgebreide verhaallijn bij CM. Ik weet trouwens niet of Morgan nu echt terug is hoor, ik dacht eigenlijk dat hij gewoon weer even langskwam.
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Jul 2017 15:44

Re: Algemeen series topic

Ik in het begin ook, maar omdat vervolgens iedereen crasht was mijn theorie dat ze nu iemand nodig hebben om Scratch te pakken! En tadaa! Daar hebben we Morgan weer!

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Jul 2017 15:49

Re: Algemeen series topic

:love: :banaan:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem278

Bericht 19 Jul 2017 15:55

Re: Algemeen series topic

Hij staat niet op imdb bij vaste cast v volgend seizoen. Maar dat is wellicht bewust. Wordt pas vanaf september uitgezonden helaas.

O ik ben ook echt geen sbs kijker trouwens. Maar voor mensen die niet kunnen downloaden wel n optie.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Okt 2017 10:43

Re: Algemeen series topic

Oké, even een tip van flip (Cotton).

Voor iedereen die nog een heftige serie zoekt; The Handmaid's Tale. Staat vanaf 3 november op Videoland en uiteraard ook 'gewoon' te zien via andere wegen op internet.

De meest bekroonde serie van het jaar, The Handmaid’s Tale, komt naar Nederland. De serie is vanaf 3 november in zijn geheel en exclusief bij ons te zien. Emmy winnaars Elisabeth Moss (Mad Men), Ann Dowd (The Leftovers) en Alexis Bledel (Gilmore Girls) nemen je mee in een sinistere wereld die onwerkelijk, maar tegelijkertijd ook angstig realistisch is.

The Handmaid’s Tale wist als eerste non-lineaire serie, de felbegeerde Emmy-award binnen te slepen voor Beste Dramaserie. Een mijlpaal voor video-on-demand-serieproducties. Daarnaast sleepte de dramaserie nog zeven andere Emmy’s in de wacht, waaronder Beste Vrouwelijke Hoofdrol (Elisabeth Moss), Beste Vrouwelijke Bijrol (Ann Dowd), Beste Vrouwelijke Gastrol (Alexis Bledel), Beste scenario en Beste Regie.

Het verhaal
Die tiendelige serie vertelt over het leven in Gilead, een totalitaire samenleving in de restanten van een door oorlog verscheurde Verenigde Staten. Door milieuvervuiling en overdraagbare ziekten zijn nog weinig vrouwen vruchtbaar en daalt het geboortecijfer. Vrouwen die nog vruchtbaar zijn worden ontdaan van al hun rechten en krijgen zelfs een nieuwe naam.

Eén van die vrouwen is hoofdrolspeelster June (gespeeld door Elisabeth Moss). Na haar gevangenschap krijgt zij de naam ‘Offred’ toegewezen, letterlijk vertaald naar ‘Van Fred’, de naam van haar commandant. Offred is door hem en zijn vrouw tot seksuele dienstbaarheid gedwongen, in een laatste wanhopige poging om de verwoeste wereld te herpopuleren. In deze angstaanjagende samenleving, waar slechts één verkeerd woord het eind van haar leven zou kunnen betekenen, navigeert Offred tussen de commandanten, hun wrede vrouwen en haar mede-dienstmeisjes. Met maar één doel: overleven en haar dochter terug vinden die van haar is afgenomen.

Cast
Naast hoofdrolspeelster Elisabeth Moss bestaat de cast uit acteurs Joseph Fiennes (American Horror Story: Asylum, Shakespeare in Love), Samira Wiley (Orange is the New Black), Max Minghella (The Mindy Project), Yvonne Srahovski (Chuck, Dexter), O-T Fagbenle (The Five), Alexis Bledel (Gilmore Girls) en Ann Dowd (The Leftovers).
Handmaids in Nederland!

Echt extreem heftig. Ik ben nu bij aflevering 2 en dit gaat niet meer uit m'n hoofd.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2018 14:53

Re: Algemeen series topic

Designated Survivor got cancelled.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2018 14:53

Re: Algemeen series topic

iZombie krijgt een seizoen 5
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2018 14:55

Re: Algemeen series topic

The Expanse, Taken, The Brave, Lucifer, The Exorcist, Quantico allemaal gecancelled.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2018 14:56

Re: Algemeen series topic

How To Get Away With Murder krijgt een nieuw seizoen.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2018 14:57

Re: Algemeen series topic

The Good Fight krijgt een nieuw seizoen.

The Handmaid's Tale krijgt een nieuw seizoen.

The 100 krijgt een nieuw seizoen.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2018 14:57

Re: Algemeen series topic

Chicago Fire, PD en Med ook renewed voor respectievelijk seizoen 7, 6 en 4. Law and Order SVU voor seizoen 20.

Blindspot is renewed voor seizoen 4.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2018 14:58

Re: Algemeen series topic

‘The Last Man on Earth,’ ‘Brooklyn Nine-Nine,’ ‘The Mick’ gecancelled op Fox. Brooklyn Nine Nine is overgenomen door een ander station.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2018 14:59

Re: Algemeen series topic

Zo dat was weer even een serie update.
<<

Anoniem249

Bericht 12 Mei 2018 19:54

Re: Algemeen series topic

haha cotton dank hiervoor. Ik vond designated survivor ook echt geen kont meer aan. Handmaids tale daarintegen... zo spannend. Moet de aflevering van deze week nog kijken na de cliffhanger van vorige week.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2018 21:52

Re: Algemeen series topic

Haha. Ja ik zie dat het altijd wel gelezen wordt. Misschien komt dit topic nog eens van de grond. Netflix topic is wel heel actief.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 12 Mei 2018 22:43

Re: Algemeen series topic

The Handmaid's Tale kijk ik ook. Altijd spannend en gewoon goed.

Westworld (van HBO) heb ik net het eerste seizoen van afgekeken en vind ik ook een aanrader. Tweede seizoen is net begonnen.

Oh en als iemand nog iets mysterieus/spannends zoekt is The Leftovers ook heel gaaf, ook van HBO.

Oh en The Night Of. En True Detective (seizoen 1).
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron