Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Moederdag (budget)

<<

Anoniem317

Bericht 07 Mei 2018 20:26

Re: Moederdag (budget)

Mijn vriend en ik kopen voor zowel mijn moeder als zijn moeder een cadeautje. Vaak geven we ze hetzelfde, maar hebben we niet echt een budget. We kopen gewoon wat we op dat moment leuk voor ze vinden. Al kopen we niet iets van honderden euro’s.
<<

Anoniem294

Bericht 12 Mei 2018 08:26

Re: Moederdag (budget)

Wij hebben vandaag om 9u een uitgebreid ontbijt voor 2 bij mijn ouders laten bezorgen twv 39,95. Dit delen we door 3 (broer, zus en ik). Vandaag laten bezorgen omdat ze morgen eerst naar de kerk gaan en we daarna bij mijn oma verzamelen.
Vorig jaar kregen ze voor vader- en moederdag een weekendje weg met ons allemaal twv 1400,- exc de boodschappen.
Qua budget dus geen peil op te trekken.

Ik zal vandaag nog even kijken of ik nog een mooie plant of bos bloemen kan ik vinden om morgen mee te nemen.

Mijn schoomoeder is in Marokko dus die krijgt later een keer wat. Nog geen idee wat. Denk een keer ergens lekker lunchen of dagje burgers zoo na de ramadan.
<<

Anoniem247

Bericht 12 Mei 2018 11:46

Re: Moederdag (budget)

Ik heb voor mijn schoonmoeder een plantje gekocht en een douchfoam van Rituals.
En voor mijn moeder een doosje bonbons en deze theelichthouder :

Afbeelding
<<

Anoniem282

Bericht 12 Mei 2018 13:12

Re: Moederdag (budget)

M’n ouders ontvangen vandaag een kaartje en daar staat een uitnodiging op om op onze kosten een hotelletje te nemen in A’dam. Dan kunnen ze het nieuwe huisje bekijken van m’n zus, leuke dingen doen in de stad en lekker uit eten. Volgende dag naar Leiden. Hang daar in een museum en dat gaan we o.a. bekijken. We combineren Moeder- en Vaderdag. :)
<<

Anoniem245

Bericht 12 Mei 2018 15:55

Re: Moederdag (budget)

Ik heb nu 10 euro uitgegeven aan drie kleine cadeautjes. Het is echt per jaar verschillend. Maar nu had ze geen speciale wens dus voor kleinigheidjes gegaan. In augustus wordt ze 60 en dan geef ik haar een overnachting in een wellness centrum cadeau met haar dochter :D
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers