Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic 2020

<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 09 Mei 2018 21:46

Re: Afvaltopic 2018

Vervelend die prutdagen. Hopelijk gaat die challenge je dichter bij je doel brengen!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 10 Mei 2018 10:46

Re: Afvaltopic 2018

Gefeliciteerd met jullie verjaardag Jet en SO!

Chipa, succes met je challenge!

Leuk om de eetlijstjes van iedereen te lezen.

Ik kom me ook weer even melden. Qua gewicht zie ik nog geen resultaat, maar ik ben wel tevreden met hoe het gaat qua activiteit en eten. Heb zondag meer dan 20km gefietst, wat was het heerlijk weer!

Maandag wel even een baalmoment toen een vage kennis me vroeg of ik weer een feestje ging vieren (oftewel of ik weer zwanger was)... :nopompom: Heb hem na mijn nee maar wel even uitgelegd dat het niet zo netjes is om te vragen.

Gisteren ondanks een middagje weg met mijn zoon het vrij netjes weten te houden allemaal:

O: soyayoghurt met cruesli
T: kopje koffie en een banaan
L: drie boterhammen met omelet, kaas en hagelslag
T: een zelfgebakken kleine Brusselse wafel (had ik achteraf beter niet kunnen doen, maar was een activiteit samen met mijn zoon in het museum) en een cappuccino
A: curry met paksoi, groene linzen en kokosmelk met zilvervliesrijst

Vannacht veel te weinig geslapen, maar kon 's morgens niet weer in slaap komen nadat de kinderen wakker waren geworden, dus toen maar met wat youtubevideo's een workout van bij elkaar driekwartier gedaan. Na de lunch gaan we weer fietsen met z'n allen, zal bijna 30 kilometer zijn, waarvan ook een flink stuk bergop.

Lijstje van vandaag:

O: sojayoghurt met cruesli
T: 1 sinaasappel en koffie
L: een boterham met hummus, eentje met gekookt ei en eentje met abrikozenjam met minder suiker
T: nak'd reep
A: spitskool-zoete aardappelsoep met een stukje meergranenbaguette met boter
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 10 Mei 2018 19:11

Re: Afvaltopic 2018

Mijn lijstje van vandaag:

Ontbijt:
Havermout, ongezoete amandelmelk, lijnzaad en blauwe bessen

Tussendoor:
Paprika

Lunch:
225gr skyr, appel, lijnzaad en een eiwitshake

Tussendoor:
Gekookt ei, banaan

Diner:
Spinazie a la creme, gekookt ei, gekookte aardappelen

Tussendoor:
Komkommer
<<

Anoniem298

Bericht 10 Mei 2018 20:50

Re: Afvaltopic 2018

Chipa, balen van je prutdagen, maar je eetlijstje van vandaag ziet er netjes uit, toch?

LG, he getver wat een onbeschofte vraag zeg! Goed dat je er wat van gezegd hebt. Lekker dat je zoveel fietst, daar was het inderdaad ook wel het weer voor! Balen dat je nog geen verschil in gewicht hebt, maar je lekker voelen door zo goed bezig te zijn met bewegen en eten is ook belangrijk.

Vandaag ging bij mij wel goed, tot het avondeten :palm: maar wel twee uur naar de sportschool geweest net (uurtje cardio en een rondje bodypump), dus ik heb wel aardig gecompenseerd.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 11 Mei 2018 07:56

Re: Afvaltopic 2018

Ik ben echt wel jaloers op jullie eetlijstjes hoor, ik heb nu vakantie en mijn eetlijstjes zien er toch wel wat anders uit... maandag begint gelukkig het normale leven weer en ga ik er weer vol tegenaan.

En ondanks de barbecues, ijsjes en andere lekkernijen ben ik toch nog 400 gram afgevallen, de weegschaal was lief vanochtend! Ik zal de tabel even updaten :)
Laatst gewijzigd door Knillis op 11 Mei 2018 07:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 11 Mei 2018 07:58

Re: Afvaltopic 2018



ForumnaamLengteStartgewicht StreefgewichtHuidig gewichtAfgevallen
Elro1,7173,5 68?73,50
Pluis1,6878,36773,44,9
Joey1,7274,1 6971,52,6
Elliot1,7282,2 7581,30,9
Jezzie1,7578,96873,25,7
Lejow1,7186,36876.110.2
Reep1,7285 6975,59,5
Chipa1,6375,5 6063,512
Pannetoet1,5878,8 6076.32.5
Druifje1,6866 62642
Knillis1,7380,4 6972,08,4
Atelier Madame1,8080 7277,22,8
Suus1,7975,1 6971,53,6
Frankie1,7165,4 5864,70,7
Lonely Goatherd1,6966,5 64**
Maddie1,7294,57289,73,2
Whatever1,8192,57589,33,2
Silly-One1,72908488,51,5
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 11 Mei 2018 11:30

Re: Afvaltopic 2018

Olaaaa!

@ Jet: Ik sport al een hele tijd maar dat varieerde altijd van 1-3x per week haha de laatste maand ga ik trouw 4x per week:) Maar die dag extra (dinsdag) was niet zo'n goed idee...fanatiek dat wel, maar ik was echt kapot gisteren! Mijn lichaam was zo moe en dat icm idiote spierpijn in mijn benen. Jeetje een uur cardio! Respect! Sta je dan op 1 apparaat of doe je er meerdere? Wat goed dat je een eetlijstje hebt gemaakt! Dat doen wij ook altijd haha

@ Maddie: Ah zo op die manier, toch vind ik het onwijs goed van je! Vind je het niet moeilijk om alle lekkere dingen te weerstaan? Ik vind dat dus echt heel moeilijk soms.. wat is je geheim? Haha

@ Chipa: Ja jakkie, mijn vriend eet ook dagelijks DV-Fruit maar ik kan er echt niet aan wennen.. aardbeien bijv. ook: Verse zijn gewoon 'hard', lekker van smaak maar de DV-aardbeien zijn zo vies papperig, zonder smaak en dat heb ik eigenlijk bij alle soorten dv-fruit, wss zit het gewoon letterlijk tussen mijn oren en is het gewoon het idee haha want vers fruit is zo achterlijk duur..

@ LG: Vervelend dat er qua gewicht niets gebeurd maar laat je daardoor niet uit het veld slaan hé?! Ik weet hoe frustrerend dat is maar je bent verder super goed bezig, die kilootjes komen vanzelf:) En..echt.. WTF! Wat erg om zoiets te vragen :wtf: Wat ben je trouwens goed bezig met fietsen!

@ Knillis: Je hebt vakantie, dan mag je 'anders' eten.. :angel:

Ik leef ook weer hoor. Ik had gister echt een off-day. De weegschaal gaf een kg meer aan :confused: Dat is misschien te verklaren want ik moet één deze dagen ongesteld worden.. En ik was ook zo belachelijk moe, blehh. Volgens mij was 3 dagen achter elkaar sporten niet zo'n goed idee. Ik had ook achterlijk veel been-spierpijn, dat is ook zo vermoeiend. Hoe doen mensen dat die 5 dagen sporten? Hebben zij geen spierpijn ofzo? Ik vind het ook zo apart want ik dacht altijd dat de meeste kracht in mijn benen zat terwijl ik, als ik leg-day heb, altijd 2 dagen spierpijn heb :laughcry: En als ik bovenlichaam heb, heb ik bijna nooit spierpijn...meer gewicht werkt niet want dan ontbreekt bij mij de kracht :P Dat is toch gek? Anyway ik heb al sinds het weekend zin in aardbeien dus die heb ik net maar gehaald en door de skyr gedaan: te lekker! Ik merkte dat ik de afgelopen week helemaal afgegeten was op de skyr, maar ik denk dat ik meer moet varieren want altijd maar amandelen en bessen komt je op een gegeven moment echt de neus uit haha.
Wat als het lukt
<<

Anoniem249

Bericht 11 Mei 2018 11:42

Re: Afvaltopic 2018

Als je meerdere dagen achter elkaar sport, kun je het beste de ene dag benen doen en de andere dag bovenlijf. Zo geef je je spieren van bijvoorbeeld benen toch een dag rust.
Gek dat je geen spierpijn hebt in bovenlichaam. Ga je in kracht (oftewel hoeveel kg je de oefening doet) wel vooruit?
<<

Anoniem298

Bericht 11 Mei 2018 14:51

Re: Afvaltopic 2018

Knillis, lekker joh, toch nog weer afgevallen! Lastig he, die vakantie. Wij zijn ook wat dagjes uit geweest en dan is het toch zo moeilijk om sterk te zijn als er bij de Mac gestopt wordt. Gelukkig maandag weer school haha!

Pannetoet, balen he die kilo erbij. Kan inderdaad makkelijk van je komende menstruatie zijn, of vocht door de warmte. Wel volhouden nu, hoor! Op de sportschool wissel ik het een beetje af, de ene keer doe ik een uur cardio (op de crosstrainer, heerlijk, Netflix aan en gaan met die banaan!) en een virtuele les erachteraan. Of ik doe een half uur cardio (wederom crosstrainer of stepapparaat), dan wat krachttraining (bovenlichaam) en weer een half uur cardio (crosstrainer/fiets/roeiapparaat). Ik heb deze week al vier keer bodypump gedaan, beetje fanatiek, maar ik vind het zo leuk. Zeker omdat ik wéér meer gewicht kan hebben :cheering:

Vandaag gaat goed! Ik heb met een lekker kaiserbroodje wel afgeweken van mijn eetschema, maar ik geloof nooit dat dat veel kwaad kan. Verder ontbeten met kwark en aardbeien (lekker he Pannetoet :wink: ), tussendoor een appel (zo lekker na het sporten), lunch koolhydraatarm brood met filet americain en dus dat kaiserbroodje, en straks eten we wortelwraps met kipshoarma. Morgen weer wegen, ik ben benieuwd na al dat gecheat deze week.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 11 Mei 2018 15:38

Re: Afvaltopic 2018

Claire**** schreef:Als je meerdere dagen achter elkaar sport, kun je het beste de ene dag benen doen en de andere dag bovenlijf. Zo geef je je spieren van bijvoorbeeld benen toch een dag rust.
Gek dat je geen spierpijn hebt in bovenlichaam. Ga je in kracht (oftewel hoeveel kg je de oefening doet) wel vooruit?


Ja dat heb ik ook gedaan.. Maandag heb ik bovenlichaam getraind, dinsdag benen/billen en woensdag weer bovenlichaam. Qua kracht ga ik wel vooruit. Ik pak met de dumbells bijv. wel eens 4kg zwaarder om te kijken of ik dan misschien spierpijn krijg maar naast dat ik na 6 herhalingen gewoon geen kracht meer heb blijft de spierpijn uit. Of nouja ik heb nooit spierpijn in mijn armen, schouders heel lichtjes maar echt, echt spierpijn nooit..

@ Jet: Chill! Kijk je dan netflix op het apparaat zelf of via je telefoon? Bij ons hebben ze geen tv-schermpjes :P Maar op mijn telefoon heb ik ook overwogen om dat te doen haha. Maar je bent lekker bezig zeg!
Wat als het lukt
<<

Anoniem298

Bericht 11 Mei 2018 15:43

Re: Afvaltopic 2018

Pannetoet, op 'mijn' sportschool hebben ze hele luxe apparaten, ik heb een Preva-account en daar staat mijn Netflix-account aan gekoppeld, dus als ik inlog kan ik gelijk Netflix kijken. Is wel fijner kijken dan op je telefoon, en geen risico dat je telefoon van dat apparaat af lazert (dat had ik nogal eens op de vorige sportschool :palm: ). Vanmorgen ben ik trouwens ook nog naar de sportschool geweest, uurtje cardio (dus crosstrainer) gedaan. Morgen weer boksen (met mijn vet gave EIGEN bokshandschoenen die ik voor mijn verjaardag heb gekregen :heart: ).
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Mei 2018 15:57

Re: Afvaltopic 2018

Chipa, netjes jouw lijstje.

Pannetoet, ik ben gewoon erg gemotiveerd en zorg dat ik altijd iets gezonds bij me heb. Ik heb het ook vaak dat ik zwaarder weeg als ik ongesteld wordt. Wat sport je veel zeg!

Jet, jij sport ook lekker veel zeg! Je eetlijstje klinkt heerlijk.

Hier gaat het goed. Blijf op de goede weg. Ik neem echt rustdagen tussendoor. Anders ga ik mijn spieren overbelasten. Maar ik heb dat ook een beetje aan de zwangerschappen overgehouden.

Lg, nou ja zeg, wat een hork zeg. Lijkt me ook balen om zoiets te horen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 12 Mei 2018 08:27

Re: Afvaltopic 2018

Jullie sporen mijn aan om ook weer wat aan sport te gaan doen. Ik ga het hardlopen weer oppakken. Ik wil eerst 1x per week gaan en als dat bevalt het opbouwen naar 2x per week.

Op het moment zijn er zoveel veranderingen in mijn leven (stage afronden, scriptie afmaken, afstuderen, nieuwe baan 40 uur per week met gelijk al veel afspraken overal) dat ik gewoon even niet weet hoe of wat en echt heel moe in mijn hoofd ben. Qua hoofdmaaltijden gaat het echt heel goed, veel groente, eiwitten, fruit e.d. Maar 's avonds vind ik het zo lekker om te chillen met chocolade en wijn hahaha. Helemaal nu ik 4 dagen vrij ben achter elkaar en dan overdag nog wel wat aan mijn studie doe. Dan voelt dat chillen met chocolade zo als een beloning. Vette onzin!

Maar goed. Ik moet gewoon even mijn draai vinden met al die veranderingen en daarbij weer gaan hardlopen. Ik vond dat altijd heel erg lekker, helemaal toen ik nog liep met een doel (bijv. 5km of 10km halen). Heb net weer zo'n telefoonarmband gekocht, want ik vind lopen met muziek lekker, en ga Spotify afzoeken naar lekkere playlists!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 12 Mei 2018 08:30

Re: Afvaltopic 2018

Goed hoor Frankie! Het is ook allemaal best pittig naast een fulltime baan. Maar hardlopen helpt mij ook wel om mijn hoofd leeg te maken. :)
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 12 Mei 2018 11:59

Re: Afvaltopic 2018

Frankie, ik zou het gewoon stap voor stap doen als ik jou was. Ik ben nu gestopt met alcohol sinds 2 weken (ben echt heel trots haha, dronk zo'n 4 avonden per week) maar ik eet wel lekker m'n chocola en ijsjes enzo. Dat is de volgende stap en die komt vanzelf wanneer ik er klaar voor ben.
Merk dat het sporten al een beetje meer verslavend begint te werken. Ga nu elke dinsdag, donderdag en zaterdag en dan heb ik net genoeg rust tussendoor. Op de dagen dat ik geen krachttraining doe zit ik meestal op m'n fiets. Vorige week zondag 50km gedaan en gister weer. Merk qua lichaam nog geen verschil maar mentaal lijkt het al wel ietsje beter te gaan.
Je komt vanzelf weer in die runners high :) Succes!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 12 Mei 2018 12:16

Re: Afvaltopic 2018

Ik wil ook graag (wéér) met jullie meeschrijven. Na de scheiding ben ik echt als een gek gaan eten, denk dat er zeker 10 kg bij gekomen is. Nu een jaar later kan ik die scheiding echt niet meer als excuus gebruiken voor de hoeveelheid die ik eet, dus tijd dat ik er wat aan ga doen.
Ik probeer elke dag thuis iig op te drukken, buikspieroefeningen te doen en wat been/bilspiertraining. En als de jongste vanaf volgende week op de basisschool zit ga ik me inschrijven bij een sportschool. Verder geen wijn, chocola en bitterballen meer. Sowieso geen eten meer na het avondeten en gezonde tussendoortjes.

Feline, wat knap dat je zo in eens gestopt bent met de alcohol! En af en toe chocola en ijs moet echt wel kunnen, vooral als je zo fanatiek sport.

Frankie, succes met hardlopen! Ik vind zelf 1x pw wel te weinig om die runners high te pakken te krijgen, maar dat zal per persoon ook wel verschillend zijn.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 12 Mei 2018 12:43

Re: Afvaltopic 2018

@ Jet: Oehh dat is wel echt superfijn! Ik heb in het verleden bij HealthCity gesport (Ik weet niet of dat nog bestaat) maar die was ook heel luxe en heel duur. Bij ons hebben ze op de fiets en crosstrainer een soort van randje op het schermpje en daar kan precies je telefoon op liggen dus ik heb ook genetflixt tijdens mijn half uurtje crosstrainer haha. Maar wat vet! Je eigen handschoenen, ik snap dat je daar mega blij mee bent :)

@ Maddie: Ahzo, wel logisch haha maar alsnog echt goed van je! Afvallen getuigd echt van doorzettingsvermogen..

@ Frankie: Wat mooi dat we jou motiveren, daar doen we het voor toch?! Ik snap heel goed dat het lastig is om te sporten naast een fulltime baan! Zelf werk ik 26-32u waarvan ik mijn tijden zelf kan indelen dus dat is heel lekker vooral omdat ik er dan overdag ('savonds sporten vind ik niets) naast kan sporten maar mijn vriend werkt ook fulltime (40u). Dat vind ik echt respect om dan er ook nog naast te sporten maar net wat Maddie zegt: Het is ook een manier van ontspannen, mijn vriend heeft dat ook.. even lekker knallen en hoofd leeg maken. Al is het allerbelangrijkste: Luisteren naar je lichaam, als je te moe bent om te sporten dan moet je jezelf ook die rust gunnen:) En inderdaad wat Feline aangeeft: Stap voor stap, vervang bijv. de chocola door groente oid en om de dag een wijntje?

@ Feline: Goed bezig jij! Sporten is inderdaad zo lekker, maar wat goed ook dat je op je sport-vrije-dagen gewoon lekker gaat fietsen!

@ Gijs: Wat leuk dat je mee gaat schrijven! Wat vervelend zeg :( Dat hakt er wel in dus ik kan mij heel goed voorstellen dat je een manier zocht om daarmee om te gaan, hoe gaat het nu met je? Wat een goed plan om je in te schrijven bij een sportschool! Weet je al hoe je het aan wil pakken naast dat je de wijn/chocola etc wil laten staan?

Ik ben vanmorgen weer wezen sporten, zo lekker! En ik heb een half uurtje crosstrainer gedaan icm netflix kijken op mijn telefoon :P Dat is echt fijn, de tijd gaat veel sneller voorbij...alleen mijn vriend vond dat raar 'Je komt toch om te sporten, niet om te Netflixen'. True maar je kan beide best combineren toch? Daarnaast heb ik even gekletst met de trainer nav mijn spierpijn (en moe-heid) afgelopen week en hij raadde mij aan, dat als ik een dag extra wil sporten, om een dag rust te nemen na leg-day of een herstel-training waarbij je wel je bovenlichaam pakt maar dan weinig gewicht, veel herhalingen en max. 15min cardio op een heel rustig tempo. Dus dat gaan we de volgende keer maar doen! Ook weer even een eetlijstje (van gisteren):
-Ontbijt:
Twee boterhammen, eentje met pindakaas en eentje met kipfilet
-Tussendoor:
Gekookt ei
-Lunch:
200gr skyr met 50gr aardbeien en een theelepel cacaonibs
-Tussendoor:
Banaan
-Avondeten:
Kipfilet uit de wok met peultjes, paprika en spitskool met een eetlepel zoete sojasaus en zilvervliesrijst :heart: Dit is echt heel lekker!
-Tussendoor:
200gr skyr met 50gr havermout muesli van Quaker met kokos en dadel. Ik ben geen havermout fan dus ik moest echt ff wennen.. Het was wel de 'gezondste' muesli die ik kon vinden haha
-Drinken: 2.8L water
Wat als het lukt
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 12 Mei 2018 13:40

Re: Afvaltopic 2018

Dames wat zijn jullie goed bezig! Zowel in afvallen als in schrijven ;)
Maar zou iemand mij uit de tabel willen halen? Ipv afvallen zal ik alleen maar aankomen;) ben daarom heel lang stil geweest omdatg ik hier nog niks kon zeggen.
Ik zal zeker nog wel mee blijven lezen om mn eigen tips uit te halen. Veel succes!!
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 12 Mei 2018 19:50

Re: Afvaltopic 2018

Mooi lijstje hoor Pannetoet! Hoe veel dagen pw sport jij?
Ik ga in eerste instantie me vrij straks houden aan drie gezonde hoofdmaaltijden en twee tussendoortjes. Tussendoortjes vooral fruit/rauwkost. En dan kan ik best nog wel eens een broodje hagelslag eten voor mijn chocolade cravings :)

Elro, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb me vandaag goed staande gehouden tussen de ijsjes! Ik moest wel verplicht een keer het ijsje van mijn zoon 'rondlikken' maar we hadden al een stuk gefietst dus kon wel haha. Zo nog maar even mijn oefeningen doen...
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 12 Mei 2018 19:55

Re: Afvaltopic 2018

Ohh die lijstjes die voorbij komen zijn ook echt chill voor inspiratie.

Ik wil trouwens nog even rechtzetten dat ik alleen maar in het weekend drink en dan meestal maar 2 glazen wijn in het hele weekend haha. Het leek door mij post net of ik iedere avond chocolade met wijn eet/drink, maar dat valt wel mee. Alleen nu met het lange weekend is er een extra fles open gegaan en dat is gewoon dom.

Maar ik en inderdaad wel echt voor stap voor stap. Normaal vlieg ik er altijd vol in en dan hou ik het een maand vol en zakt het als een plumpudding in elkaar. Nu dus echt even rustig opbouwen.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 12 Mei 2018 20:22

Re: Afvaltopic 2018

Gefeliciteerd Elro!

Gijs, leuk dat je ook mee schrijft!

Frankie, valt beat mee dan. Je moet echt kijken wat qua dieet bij jou past.

Hier weer lekker hardgelopen. Laat nu twee rustdagen ertussen ivm dat het dam beter voelt voor mijn gestel. Eens kijken of ik dan tussendoor een keer ga fietsen of wandelen. Hoop het ook allemaal goed vol te houden als mijn vakantie voorbij is. We zullen zien.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 13 Mei 2018 12:08

Re: Afvaltopic 2018

@ Elro: Ik moest je stukje echt even 10x lezen voordat ik snapte wat je bedoelde :palm: Maar gefeliciteerd!!!

@ Gijs: Ik sport 4x per week (maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag). Ah, beter! Je gaat dus wel gewoon eten:) Goed van je en ook dat je trouw je oefeningen doet.. ik heb nog wel wat beenoefeningen voor je als je dat wil: spierpijn verzekerd haha

@ Frankie: Hahaha toch geen alcoholist :P Nee grapje, elke dag een wijntje vind ik veel maar ik drink ook bijna nooit.. in mijn omgeving zie ik wel meer mensen die elke dag een wijntje drinken bij het eten bijv. dus dat is in principe niet gek. En dat vol ergens in gaan is heel herkenbaar! Ik word ook steeds op de rem getrapt door mijn vriend en trainer omdat ik te snel wil haha maar ik merk wel dat het nu veel beter vol te houden is.

@ Maddie: Wat goed van je! Hoelang loop je hard?

Whooeee de weegschaal was positief gestemd vanmorgen: van die kg die ik aangekomen was afgelopen week is er weer 800gr af, ik ben blij! Nog steeds niet ongesteld (zal vast wel komen één deze dagen) dus ik weet niet echt waar het aan ligt.. volgens mijn trainer is het de schuld van de bbq (schijnt veel zout te bevatten ofzo?). Hebben jullie trouwens wel eens 'vers' fruit ingevroren? Ik ben benieuwd of dat lekkerder is dan wanneer je het in de winkel koopt. Vanavond ga ik lekker pannenkoeken eten bij mijn moeder, zin in!
Wat als het lukt
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 13 Mei 2018 12:47

Re: Afvaltopic 2018

Knillis schreef:

ForumnaamLengteStartgewicht StreefgewichtHuidig gewichtAfgevallen
Elro1,7173,5 68?73,50
Pluis1,6878,36773,44,9
Joey1,7274,1 6971,52,6
Elliot1,7282,2 7581,30,9
Jezzie1,7578,96873,25,7
Lejow1,7186,36876.110.2
Reep1,7285 6975,59,5
Chipa1,6375,5 6062,213,3
Pannetoet1,5878,8 6076.32.5
Druifje1,6866 62642
Knillis1,7380,4 6972,08,4
Atelier Madame1,8080 7277,22,8
Suus1,7975,1 6971,53,6
Frankie1,7165,4 5864,70,7
Lonely Goatherd1,6966,5 64**
Maddie1,7294,57289,73,2
Whatever1,8192,57589,33,2
Silly-One1,72908488,51,5
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:14

Bericht 13 Mei 2018 12:51

Re: Afvaltopic 2018

Deze week 2 heel slechte dagen gehad. Maandag en woensdag. Sinds donderdag weer even streng en dat was te zien op de weegschaal. Verpercentage nu ook onder de 30%. Vandaag thuis moederdaglunch gehad. Heb het netjes gehouden: 1 spelt afbakbroodje, 2 gebakken eieren met champignons en tomaten, 2 plakjes zalmfilet en stukje meloen met parmaham. En een stukje zelfgemaakte kwarktaart. Als ontbijt had ik 225gr skyr met een appel. Vanavond een speltbroodje met rosbief en pompoensoeo en tussendoor nog van cherrytomaatjes en een banaan. En toch nog 5 mini hartjes van milka. Wel weer een uur crosstrainer gedaan dus aardig gecompenseerd
Laatst gewijzigd door Chipa op 13 Mei 2018 17:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 13 Mei 2018 16:09

Re: Afvaltopic 2018

Pannetioet, wat fijn dat je weer wat bent afgevallen. Ik loop nu 27 minuten interval en ik had 3,5 Km afgelegd.
Chipa, wat fijn dat het lekker gaat.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers