Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekendcafé

<<

Anoniem316

Bericht 11 Mei 2018 20:01

Weekendcafé

Nu ik een nieuwe laptop heb, met een vet lekker toetsenbord ben ik veel meer op het forum te vinden. Maar wat is hier rustig jongens.

Heeft er iemand nog iets te vertellen? Wat hebben jullie gedaan vandaag?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 11 Mei 2018 20:01

Re: Weekendcafé

Gewerkt. En pffff wat was het druk. Mensen waren even vergeten dat wij gisteren ook dicht waren..
2016
<<

Anoniem271

Bericht 11 Mei 2018 20:03

Re: Weekendcafé

Ik heb vanmiddag nieuwe kleding gekocht. Ik ga donderdag op vakantie en door het afvallen was al mijn zomerkleding te groot, dus even wat nieuws aangeschaft.

En nu verveel ik me haha.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 11 Mei 2018 20:11

Re: Weekendcafé

Mijn zoon en ik zijn vandaag naar het UMCU geweest voor deel 2 van het wetenschappelijk onderzoek waar hij aan meedoet.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem316

Bericht 11 Mei 2018 20:20

Re: Weekendcafé

Salome, wat voor werk doe je (als je dat wil vertellen)? Nu maar lekker met de benen omhoog.
Ise, wel een hele leuke en goede reden om nieuwe kleding te kopen toch? Heerlijk! Ben je goed geslaagd?
Thunder, hoe ging dat? Hoevaak moet hij daar voor heen?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 11 Mei 2018 20:29

Re: Weekendcafé

Ging hartstikke goed. Hij doet mee aan een MRI onderzoek naar taal bij 22.Q.11. Deel 1 bestond uit taaltesten, oefeningen en een hoortest. Deel 2 vandaag bestond uit 4x 4 minuten oefeningen en testen terwijl tegelijkertijd een hersenscan MRI gemaakt werd. Hij vond het niet eng en heeft heel erg goed zijn best gedaan.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem304

Bericht 11 Mei 2018 20:30

Re: Weekendcafé

Wat goed Thunder, super!

Dee het is hier idd super rustig vaak :(
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 11 Mei 2018 20:36

Re: Weekendcafé

Ja, ik vond het ook zo knap van hem. Hij heeft vandaag al met al zo’n drie kwartier in de scanner gelegen. Heel stil. Zo knap. Als we mee kunnen werken aan meer bekendheid en mijn zoon wil dat ook, dan doen we dat. Het is zo belangrijk.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 11 Mei 2018 20:42

Re: Weekendcafé

Wat knap, Thunder! Drie kwartier is niet niks, super! Hoe oud is hij? Wat goed trouwens dat jullie meewerken aan meer bekendheid.

Salome, wat vervelend zo'n drukte. De tijd gaat dan wel extra snel maar het is ook extra vermoeiend.

Ise, wat knap dat je veel bent afgevallen. Heb je goed kunnen slagen voor kleding?

Dee, fijn zo'n nieuwe laptop! Wat heb jij vandaag gedaan?

Ik had vandaag een dagje vrij, heerlijk! Het bedrijf waar ik werk was dicht, veel bedrijven trouwens ivm de feestdag gister.
Ik ben vandaag naar verschillende winkels geweest en heb samen met vriend het terras buiten gepoetst, de twee grote ramen buiten gezeemd en binnen gepoetst.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 11 Mei 2018 20:54

Re: Weekendcafé

Hij is 8.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem316

Bericht 11 Mei 2018 21:05

Re: Weekendcafé

Wat goed Thunder! Knap hoor, zeker gezien zijn leeftijd.
Cotton, ja had je berichtjes er wel vaker over gelezen. Maar had niet door dat het zó rustig was. Echt jammer.
Saythia, productief dagje zo te lezen. Heb je nog wat gekocht?

Wij hebben niet veel gedaan. Zijn naar de kermis geweest hier in de stad. En ik heb een nieuw geurtje gekocht van een cadeaubon die ik had gekregen.
<<

Anoniem271

Bericht 11 Mei 2018 21:14

Re: Weekendcafé

Ja redelijk haha. Wilde niet teveel kopen omdat ik mijn doel nog niet bereikt heb, maar ik kan in ieder geval lekker zomers op vakantie.

Wat goed van je zoon Thunder!
<<

Anoniem316

Bericht 11 Mei 2018 21:18

Re: Weekendcafé

Heerlijk, geniet van je vakantie Ise. Waar ga je heen?
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 11 Mei 2018 21:24

Re: Weekendcafé

Thunder, wat knap!

Fijn, Ise. Geniet van je vakantie! Waar ga je heen?

Dee, naar de kermis is ook fijn, gezellig! Welk geurtje heb je gekocht? Altijd leuk iets voor jezelf kopen :wink:

Ik heb boodschappen gedaan bij AH, wat kleine dingetjes bij de Action, een tuinslang, accessoires en schoonmaakproducten bij een doe-het-zelf-zaak en twee paar schoenen. Ik heb sinds kort steunzolen en die passen helaas niet in alle schoenen dus nu kan ik wat meer afwisselen als ik de steunzolen draag. Vooral veel nuttige dingen maar vond het niet erg, ook weer veel gereden (heb nog niet zo lang mijn rijbewijs).
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem336

Bericht 11 Mei 2018 21:27

Re: Weekendcafé

Fijn Thunder, super dat het goed ging!
<<

Anoniem316

Bericht 11 Mei 2018 21:37

Re: Weekendcafé

Ik heb deze gekocht:
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Mei 2018 22:05

Re: Weekendcafé

Hee die heb ik ook, Dee. Lekker!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem271

Bericht 11 Mei 2018 22:31

Re: Weekendcafé

Dee schreef:Heerlijk, geniet van je vakantie Ise. Waar ga je heen?


Dat weet ik nog niet, ik ga met srprsme dus weet het op het vliegveld pas.
<<

Anoniem335

Bericht 12 Mei 2018 07:24

Re: Weekendcafé

Heb zin om naar huis te gaan. 2,5e week op vakantie geweest in Sri Lanka.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Mei 2018 07:27

Re: Weekendcafé

Ja moest er even aan wennen Marin maar vind hem nu heerlijk. Hij is wat zwaarder en zoeter dan ik normaal heb.

Spannend Ise! In ieder geval wel een warme plek dan?

Fijne terugreis Kexter. Hebben jullie het leuk gehad?
<<

Anoniem335

Bericht 12 Mei 2018 07:32

Re: Weekendcafé

Dee schreef:Ja moest er even aan wennen Marin maar vind hem nu heerlijk. Hij is wat zwaarder en zoeter dan ik normaal heb.

Spannend Ise! In ieder geval wel een warme plek dan?

Fijne terugreis Kexter. Hebben jullie het leuk gehad?


Heerlijk! Prachtig land, soms wel iets te warm en af en toe regen maar vriendelijke mensen en nog niet enorm ingericht op toeristen. Zeker een aanrader, ook met kinderen!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Mei 2018 08:10

Re: Weekendcafé

Wat leuk dat jullie dat gedaan hebben Kexter. Ik ben ook eens 2.5 week op Sri Lanka geweest. Ik vond het een prachtig land!
<<

Anoniem271

Bericht 12 Mei 2018 09:16

Re: Weekendcafé

Wauw Kexter wat gaaf zeg. Sri Lanka lijkt me heel leuk!

Dee, tussen de 24 en 26 graden overdag is nu de voorspelling.
<<

Anoniem246

Bericht 12 Mei 2018 10:19

Re: Weekendcafé

Een weekendcafé, dat is lang geleden. :smile:

Ik ga zo, alleen, naar Duitsland. Ik zit alleen te twijfelen waar ik de grens over wil. Mijn man vindt het fijner als ik naar Haren (DE) ga, maar ik wil liever naar Aschendörf. Haren is moderner dan de andere kant en ik vind oud Duitsland, zo voelt het aan, gewoon leuker. Tanken hoef ik niet, dus daarvoor hoef ik niet per se naar Aschendörf (schommelt gedurende de dag, Haren is consistent gedurende dag, vanwege de ligging). Dus ik weet het niet. Ik denk dat ik doe wat ik wil, hij is er toch niet. :laughcry:
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Mei 2018 10:29

Re: Weekendcafé

Waarom heeft je vriend dat liever? Als je alleen gaat, lijkt het me een prima moment om te doen wat jezelf wilt :D
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers