Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slecht voelen tijdens cyclus

<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 25 Apr 2018 12:39

Re: Slecht voelen tijdens cyclus

kees, na mijn miskramen ben ik bij de osteopaat geweest ivm hormonen die enorm in de war waren. Dit hielp toen wel. Tegen PMS niet.
<<

Anoniem245

Bericht 26 Apr 2018 06:34

Re: Slecht voelen tijdens cyclus

Oohh wat fijn om herkenning te lezen! Ik heb er ook zo'n last van, niet normaal.
De ene maand meer dan de andere maar deze maand is het echt prijs. Ben vanochtend ongesteld geworden en de afgelopen twee dagen voel ik me echt zo teneergeslagen, chagrijnig, onredelijk... Ik probeer me in te houden maar er was stress op mijn werk waar ik dan zo veel moeite mee heb, en mijn zoon luisterde niet en heb zo onredelijk gereageerd gisteravond... Er schijnt bij Kruidvat iets te koop te zijn wat de klachten zou verminderen. Een vriendin gebruikt dat en had me getipt.
Ik had het vroeger al, maar dan nog erger, ik ontploftte echt om het minst en geringste en daarom ben ik aan de pil gegaan. Maar op een gegeven moment was ik zo lang zonder partner en al die hormonen vond ik geen fijn idee dus ben gestopt. Zo erg als het voorheen dus was is het niet meer, qua boosheid sowieso niet. Maar dat depri gevoel, nergens iets aan vinden, zin in hebben.. Bleh.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 26 Apr 2018 08:47

Re: Slecht voelen tijdens cyclus

Ik ben wel benieuwd wat dat dan is Kira! Ik heb gisteren sint janskruid gehaald, dat schijnt ook te werken. Heeft wel een wisselwerking met veel andere medicatie dus goed nalezen.

Zoals jij je afgelopen 2 dagen gevoeld hebt zo voel ik mij soms 2 weken... Echt niks aan.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 26 Apr 2018 10:32

Re: Slecht voelen tijdens cyclus

Sint janskruis moet je wel mee oppassen als je hogebloeddruk hebt zei mijn osteopaat. Maar als je daar geen last van hebt is dat geen probleem natuurlijk
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 17:28

Bericht 07 Mei 2018 12:05

Re: Slecht voelen tijdens cyclus

Ik heb het niet qua depressiegevoel, maar wel die zeurende pijn in mijn onderbuik wat best lang aanhoudt. Hier heb ik nooit last van gehad, begon op mijn 30e pas. Echt heel vervelend.
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 11 Mei 2018 07:27

Re: Slecht voelen tijdens cyclus

En ik zit op de dag af 14 dagen na mijn menstruatie en *bam* ik voel mij rot :-( maandagochtend heb ik een afspraak bij de huisarts. Wil hier echt vanaf.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 11 Mei 2018 11:41

Re: Slecht voelen tijdens cyclus

Wonder boven wonder heb ik er deze maand eigenlijk niet echt last van gehad. Ik snap er niks van maar ben er wel erg blij mee! Menstruatie is heftiger maar heb ook daar nu minder last van. Hoop dat het zo blijft!
30-04-2017
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 12 Mei 2018 06:13

Re: Slecht voelen tijdens cyclus

Had ik ook vorige maand Kees! Heb het idee dat het mooie weer ook een gunstige invloed heeft.
<<

Anoniem245

Bericht 12 Mei 2018 09:29

Re: Slecht voelen tijdens cyclus

Bij mij is het wisselend. Ik heb Teunisbloemolie gekocht bij de kruitvat. Zou een beetje hetzelfde effect hebben als st janskruid, alleen dit is echt op de menstruatie gericht en alle ongemakken die daar bij horen. Tot nu toe heb ik nog nergens last van.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers