Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouder worden

<<

ChiQ

Bericht 09 Mei 2018 15:39

Re: Ouder worden

Leeftijd: 33

Grijs: zo grijs als een dakduif man. Niet normaal. Heb niet het idee dat mijn haar dunner wordt maar kwaliteit van mijn haren waren nooit heel best.

Rimpels: ik heb geen rimpels, wel een diepe frons maar die (baby)botox ik. Heel fijn want ik merk dat ik altijd frons bij alles wat ik doe. Verder heb ik in december 2016 1ml filler gedaan en na de vakantie weer.
Oh en een neuscorrectie jaren terug!

Lichaam: ik ben klein van stuk, 160 en ik weeg 55. Heb cellulites, en striae op mijn bovenbenen. Ik doe 0,0 aan mijn lichaam. Sport 1x in het half jaar en daarna weer een half jaar niet, ik kan eten wat ik wil en kom niet aan. Maar... de zwaartekracht zal vanzelf inslaan dus moet wel sporten eigenlijk.

Kleding: ik kleed me anders omdat de mode anders is. En ik draag wel shortjes maar geen bootyshortje meer, dat zit niet lekker joh. Plus; ben moeder en dan is het toch minder gepast om zo op het schoolplein te staan. Wat ik verder héel erg op let zijn stoffen en kwaliteit. Viscose, cashmere, wol of zijde, katoen en katoenzijde. Never polyester, wil geen plastic meer aan. Een alleen maar mooie jeans, hoog en second skin type zal nooit meer van die dikke stugge jeans dragen. Ik
Draag trouwens gewoon badpakken hoor. Niet van die suffe die omabadpakken maar ik voel me er wel sexy in.

Ik vind ouder worden een voorrecht. Mijn moeder werd op haar 50ste ziek. Geen grijs haar, geen rimpel. Ze overleed toen ze 52 was. Dat is echt te jong. Dus stel ik word niet ouder dan 50, dan wil ik niet 1 seconde stil staan bij het ouder worden en het uiterlijk daarbij zo belangrijk vinden. Leven is zo kort.
<<

Anoniem247

Bericht 09 Mei 2018 20:31

Re: Ouder worden

Leeftijd: 34
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Ik heb nog nooit een grijze haar gespot. Mijn moeder is 61 en heeft er ook nog geen. Mijn haar is nog hetzelfde dan 15 jaar terug. Als heb ik wel erg veel last van haaruitval. Maar dat heb ik gekregen toen ik ben bevallen van mijn jongste en dat is gewoon (nog) niet goed gekomen. Heeft niks met ouder worden te maken waarschijnlijk.
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn?Ik heb sinds een jaar of twee langs mijn ogen een kleintje. Is alleen te zien als ik lach en ik vind het niet erg en Botox oid is echt een no go.
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? Nee ben er niet blij mee maar dat ben ik nooit geweest. Ik merk ook sinds een jaar of twee dat mijn billen wat slapper zijn geworden en ik vind mijn handen ouder worden.
Kleding, kleed je, je anders? Hetzelfde eigenlijk. Vrij neutraal en toch een beetje met de mode mee.
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden? Ik vind mezelf mooier. Althans mijn gezicht dan. Mijn huid ziet er gezonder uit.
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)?Helemaal niet erg.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mei 2018 07:14

Re: Ouder worden

Ik weet nog iets. Ik hoef niet meer zo bruin te worden. Ik bescherm liever m'n huid tegen de zon dan dat ik ga lopen bakken zoals vroeger. Ik vind gezondheid van m'n huid een stuk belangrijker.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 10 Mei 2018 07:32

Re: Ouder worden

Leeftijd: 28
Haar: mijn haar wordt grijs, ik zie tenminste regelmatig van die gekke witte stugge haren zitten. Ze vallen niet enorm op gelukkig. Ik verf m’n haar niet. Het is verder nog wel mooi vol, na de zwangerschap kreeg ik kale plekken maar dat is weer helemaal bijgetrokken.
Rimpels: ik heb een horizontale rimpel lopen over m’n voorhoofd, maar verder nog niks. Botox vind ik nu niet nodig, maar misschien denk ik daar later anders over.
Lichaam: ik vind het jammer dat ik aan m’n zwangerschap een fluffy buikje met striae heb overgehouden, maar het interesseert me niet genoeg om er stappen tegen te ondernemen. Ik doe geen buikspieroefeningen ofzo.
Kleding: Ik trek liever kleren aan die een en ander verhullen dan dingen die hip zijn (niet dat het 1 het ander uitsluit hoor, maar ik let dus meer op de pasvorm dan op fashion zegmaar), dus dat is wel iets waarin ik anders ben dan 10-15 jaar terug. Toen wilde ik koste wat kost hip zijn.
Ik vind mezelf nu geloof ik wel mooier, ik ben minder onzeker.

♥♥
<<

Anoniem248

Bericht 10 Mei 2018 07:32

Re: Ouder worden

Ik trok een paar weken terug m’n eerste grijze wenkbrauwhaar eruit, ik vond dat toch wel een dingetje hoor. Heb er vijf minuten naar staan kijken en ik weet nog steeds niet of ik nou verwonderd was of dat ik het echt heel erg vond.
M’n hoofdhaar wordt nog niet grijs, nog geen grijze haren ontdekt, maar ik heb best wel een peper en zoutkleurtje van mezelf dus dat vind ik lastig te zien. Meestal verf ik m’n haar ook, dus zie ik voornamelijk uitgroei.
Qua dunner wordend haar hoop ik dat ik niet het haar van mijn moeder heb, bij haar wordt het nu zo snel dunner en minder, dat je echt ontzettend op haar hoofdhuid kijkt. Dat heeft ze al vanaf haar 40e maar nu wordt het best wel erg.
Qua de kleding die ik koop, koop ik voornamelijk wat ik leuk vind staan en wat lekker zit (en in m’n werk praktisch is). Het is niet zo dat ik denk van ‘oh ik ben 36 dus het wordt wel tijd voor een iets meer volwassen look’. Scheelt denk ik ook wel dat ik altijd wel redelijk ‘degelijk’ ben geweest qua kleding, ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.

Ik ben niet blij met m’n lichaam, eigenlijk nooit geweest, voor zover ik me kan herinneren. Ik ben er hard mee bezig maar het resultaat komt zo traaag. Daaraan merk ik toch echt dat ik nu halverwege de 30 ben. Maar het idee dat ik goed voor m’n lichaam zorg door veel te bewegen, te sporten en gezond te eten voelt wel erg fijn. Ik hoop ooit in maat 38-40 te passen, 40-42 zou ik ook nog een dikke prima vinden, kleiner hoeft van mij echt niet. Het is wel zo dat ik nu pas doorheb dat teveel koolhydraten voor mijn lichaam een boosdoener zijn, en niet alleen maar suikers/zoetigheid en vette dingen. Ik kom gewoon heel makkelijk aan als ik teveel brood, pasta of aardappelen eet.

Rimpels heb ik wel, bij m’n ogen en op m’n voorhoofd maar daar vind ik eigenlijk weinig van. Ik heb wel het idee dat ik hele lichte pigmentvlekken op mijn gezicht, bij m’n haargrens aan het ontdekken ben en dat vind ik dan weer wel jammer.

Ik vind ouder worden echt wel moeilijk, trouwens. Niet het ouder worden an sich maar wel het ouder worden en het gevoel dat de tijd steeds meer begint te tikken voor een kindje. Elke verjaardag dichter bij de 40 doet echt wel even zeer.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 10 Mei 2018 09:14

Re: Ouder worden

HollyGolightly schreef:Ik ben 35 en tien jaar geleden vond ik dat héél oud. Ik vond vrouwen van 35 er ook best oud uitzien. Of in ieder geval niet meer jeugdig. Nu ben ik zelf 35 en vind ik mezelf niet oud en ook nog best jeugdig. Grote kans dat het in mijn hoofd zit en ik er wel uitzie als 35. Ik krijg grijze haren. Gelukkig nog nauwelijks rimpels, maar dat zal vast ook wel komen. Ik ben benieuwd hoe ik daarmee omga. Wil ik er jonger uitzien of wil ik er uitzien naar mijn leeftijd. Ik ben benieuwd hoe jullie daarin staan.

Leeftijd: 32
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions? Ik word grijs en dit is ook best te zien wanneer je erop let. Ik heb nooit zin om mijn haar te verven en het is nou ook nog niet zo heel erg dat iedereen het ziet.
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? Jawel maar niet overdreven veel of diep. Ik word vaak nog onder de 30 gechat.
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? Ik heb grotendeels hetzelfde lichaam als toen ik begin 20 was. Ik merk nu sinds een jaar en ik een meer zittende baan heb, dat 1 kilo blijft hangen. Nou om die ene kilo maak ik me niet zo druk eigenlijk.
Kleding, kleed je, je anders? Nee, ik denk dat ik me wel jeugdig kleed. Ik zie er niet uit als iemand van 32 en word daardoor ook veel jonger geschat.
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden? Ja, mooier! Ik ben nu veel gelukkiger en dat straal ik ook uit in mijn uiterlijk.
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)?Nu nog nurt zo heel lastig omdat ik er jong uitzie.
<<

Anoniem317

Bericht 10 Mei 2018 13:36

Re: Ouder worden

Leeftijd: 30

Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions? Ik ben nog niet grijs en verf mijn haar niet. Heel soms heb ik wat highlights in m’n haar, maar dat doe ik dan omdat ik dat leuk vind. M’n haar wordt nog niet dun. Ik weet niet wat ik zou doen als ik wel grijs haar of dun haar krijg.

Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? Ik heb nog geen echte rimpels. Ik weet eigenlijk niet wat ik van botox vind. Nooit echt over nagedacht.

Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? Ik ben wel tevreden, ben inmiddels een paar kilo afgevallen en daar ben ik blij mee. Wel probeer ik nu meer te bewegen en daar echt op te letten. Ook let ik nu meer op m’n voeding dan dat ik vroeger deed.

Kleding, kleed je, je anders? Ja en nee. Ik draag nog steeds dingen die ik leuk vind, maar merk wel dat ik kleding die ik vroeger leuk vond nu niet meer leuk vind.

Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden? Ja, hoor. Ik ben wel tevreden.

Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? Tot nu toe wel prima, omdat ik er nog weinig van merk. Denk dat ik wel een keer moet slikken als je het meer of beter kunt zien.
<<

Anoniem249

Bericht 10 Mei 2018 14:04

Re: Ouder worden

Leeftijd: 33
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions? Ik heb veel grijze haren, al jaren, Ik verf m'n haar al langer dan dat ik grijs ben. Ik zie het dus bijna niet.
Ik heb een tijdje haaruitval gehad, maar dat had een oorzaak. Ik weet niet wat ik dan zou doen, als het van ouderdom zou komen.
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? Ik gebruik sinds 2 jaar botox. Ik heb een lelijke fronsrimpel (nu dus niet meer).
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? Ik ben altijd heel slank en strak geweest. Sinds een jaar ben ik wat "slapper" geworden en daar probeer ik vrede mee te hebben. Ik kan niet de rest van m'n leven afgetraind zijn, alhoewel ik dat wel graag zou willen.
Kleding, kleed je, je anders? Ik droeg tot m'n 30ste altijd hele opvallende kleding. Minirokjes waren mijn favoriet. Ik draag nog wel veel rokjes en jurkjes, maar niet meer tot net onder m'n kont. Crop tops draag ik nog wel, maar dan wel met een hoge rok/broek. Ik kleed me iets rustiger denk ik.
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden? Hmm ik vind mezelf iets minder mooi, maar ja wat wil je. Toen ik 23 was had ik een perfect figuur, geen rimpels of vlekjes. Ik dacht toen nooit na over m'n uiterlijk, dat doe ik nu wel.
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? Ik vind t soms wel lastig, dan baal ik er bijvoorbeeld een beetje van dat ik een broek niet meer aan kan die ik heb gekocht toen ik 21 was. Ik probeer het steeds meer te omarmen.
<<

Anoniem298

Bericht 10 Mei 2018 21:08

Re: Ouder worden

Leeftijd: 33 jaar
Word je grijs, verf je je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions? Ik ben supergrijs, dus ik moet echt elke 5-6 weken naar de kapper om het te laten verven. Op dit moment heb ik gelukkig nog genoeg haar over, ik draag het op schouderlengte, geen idee wat ik doe als het dunner word. Zie ik dan wel.
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? Ja, bluhhh van die lijntjes bij m'n ogen heb ik en van die lelijke rimpels om m'n mond. Ik heb nooit botox overwogen, denk ook niet dat ik het echt zou doen, maar soms twijfel ik want ik vind het echt niet mooi.
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent?
Ik ben nog nooit blij geweest met mijn lichaam, dus nu ook niet. Ik sport wel veel, ben redelijk gespierd, maar ik wil de boel nog wel wat strakker.
Kleding, kleed je je anders? Ja, wat minder kort allemaal (maar heeft ook met lichaamsbeeld te maken), hogere jeans, langere tops etc.
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden? Nope.
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? Ik vind het echt vreselijk. Ik word echt een hele lelijke oude(re) vrouw ben ik bang.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 11 Mei 2018 00:58

Re: Ouder worden

Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions?
Mijn haar is erg uitgevallen na de bevalling maar ik heb het nu laten knippen dat het weer wat voller lijkt. Never nooit niet kort en extentions zijn me te duur en teveel gedoe. Ga vrijwel nooit naar de kapper. En ik heb eeb natuurlijk hele mooie blonde kleur.

Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn?
Ik heb rimpels, vind ik niet erg. Maar ik doe wel 1 keer per jaar botox in mijn fronsrimpel want die giga diep en ik lijk altijd boos. Doe ik nu zo'n 4 jaar.

Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent?
Ben heel blij met mijn lichaam eigenlijk. Ik zie er na de zwangerschap en borstvoeding nog precies hetzelfde uit als ervoor. En ik had een lelijke rode vlek op mijn neus die na de bevalling opeens weg was.

Kleding, kleed je, je anders?
Ik heb meer leggings aan ;) Praktisch met een baby. Sinds ik hier woon draag ik veel jurkjes.

Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden?
Ja.

Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)?
Ik kijk naar mijn moeder en dan maak ik me wel zorgen om rimpels. Ik zou wel eeuwig 25 willen zijn, maar dat is helaas niet zo. Dus accepteer het wel.
Afbeelding
Afbeelding
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 11 Mei 2018 08:16

Re: Ouder worden

Ik wordt volgende week 33.

Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions?[/b]
Ik heb nog geen grijze haren ontdekt, heb hetzelfde haar als mijn vader en die heeft inmiddels wel wat grijze haren maar alleen aan de zijkant van zijn hoofd en niet super veel met zijn 68. Ik heb wel een balajage maar dat is dus niet ivm de grijze haren. Mijn haar is sowieso vrij dun maar lijkt niet dunner te worden, afknippen zou ik best kunnen doen als ik een leuk kapsel zie en dat mooier staat. Extensions overigens ook, heb ik al weleens gehad maar dat zou ik niet structureel doen denk ik.

Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn?
Ik heb nog niet echt rimpels, meer lijntjes rond mijn mond en ogen maar die zou ik nog niet echt rimpels willen noemen. Botox is denk ik niet aan mij besteed maar zeg nooit nooit.

Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent?
Nee, niet echt maar dat is mijn eigen schuld, ik hou teveel van lekker eten en heb een hekel aan sporten. Mijn buik was altijd strak van nature en dat is nu na 2 zwangerschappen wel voorbij, dat is wel jammer. Ik ben niet zwaarder dan voor de zwangerschappen, wat lichter zelfs maar wel zwaarder dan 10 jaar geleden.

Kleding, kleed je, je anders?
Nee, niet heel anders denk ik, wel wat vaker praktisch misschien en natuurlijk met de mode mee dus in die zin wel anders maar niet speciaal omdat ik ouder ben. Ik wordt vaak jonger geschat, dus op het werk probeer ik me wel “ volwassen” te kleden zodat mensen me een beetje na leeftijd inschatten of zo.

Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden?
Nee, mijn lichaam niet, maar ik ben wel zelfverzekerder en eerlijk gezegd maakt het me ook mindet uit allemaal ( tot op zekere hoogte hoor).

Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)?
Ik geloof dat me dat niet zoveel uit maakt, de mensen om me heen worden natuurlijk ook ouder dus het valt me niet zo heel erg op. Sowieso moet ik me ook nog best geregeld legitimeren als ik alcohol koop dus blijkbaar zie ik er ook nog niet zo oud uit. Mijn moeder heeft best veel rimpels, maar zij is ook heel erg slank en heeft vroeger gerookt, ik ben wat gevulder ( niet heel dik hoor maat 40/42 en 1.82m)en vaak krijg je dan ook wat minder rimpels en dat zie ik ook wel bij mijn ooms en tantes, dus wat dat betreft is het wel weer prima zo.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem316

Bericht 11 Mei 2018 10:25

Re: Ouder worden

Leeftijd: 27
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Ik verf mijn haar wel maar niet omdat het grijs is. Hier heb ik nog geen grijze haren gespot (althans, die niet uit een potje komt ;) )

Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? Hier nog geen rimpel te bekennen. Botox zou zeker geen optie voor mij zijn. Ik vind ouder worden in het gezicht juist mooi.

Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? Het kan altijd beter, maar ik merk nu ik ouder word en mijn lichaam een kind heeft groot gebracht, mijn lichaam hoe het er uit ziet niet boeit. Gezond moet het wel zijn, en daar doe ik mijn best voor. Maar mijn doel is niet om er super strak bij te lopen over een paar jaar.

Kleding, kleed je, je anders? Niet echt anders. Ben me wel bewuster van hoe ik me kleed. Vroeger droeg ik veel strakkere kleding en dat stond me eigenlijk helemaal niet mooi.

Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden? Mooier nog :) Het mooiste vind ik nog dat ik er een soort van berusting in heb gekregen. Ik probeer af te vallen omdat het gezonder voor mij is (we willen een 2e kindje, ik wil later ook nog met ze kunnen ravotten etc) maar niet zozeer zodat ik in kleinere kleding pas of er beter uit zie. Ik vind mezelf namelijk mooi zoals ik ben. Natuurlijk baal ik wel eens van mijn onderkin of flubberbuik maar zoveel minder dan 10 jaar geleden en jongens, wat een rust geeft dat (en maakt het afvallen stukken gemakkelijker)

Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? Dit vind ik helemaal niet erg.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers