Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Menstruatie uitstellen dmv primolut

<<

smurfie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 94

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:57

Bericht 09 Mei 2018 19:19

Menstruatie uitstellen dmv primolut

Over 2 weken ga ik lekker op vakantie naar curacao en natuurlijk moet ik daar ongesteld worden (koperspiraal ivm
Migrane van de pil of mirena)
Nu heb ik van de huisarts primolut gekregen om de menstruatie uit te stellen maar ik ben nog in twijfel of ik het moet gaan gebruiken. Ik zit op 1 van de heftigste dagen in het vliegtuig terug dus vandaar toch even gevraagd bij de huisarts.
Zijn er hier meiden met ervaringen met dit middel?
Afbeelding
<<

Anoniem271

Bericht 09 Mei 2018 19:24

Re: Menstruatie uitstellen dmv primolut

Oh ik lees even mee. Wist niet dat dit bestond maar als er goede ervaringen zijn ga ik ook even langs de huisarts.
<<

Anoniem243

Bericht 09 Mei 2018 19:28

Re: Menstruatie uitstellen dmv primolut

Ik heb dit ook eens gebruikt op vakantie. Werkte prima dacht ik (mijn geheugen is echt om te janken). Volgens mij is er wel eens eerder een topic over geweest, zou je even op kunnen zoeken.
<<

Anoniem243

Bericht 09 Mei 2018 19:30

Re: Menstruatie uitstellen dmv primolut

post847405.html?hilit=Primolut#p847405

Hier dus. Ik ben de anoniem in het topic, haha.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:11

Bericht 09 Mei 2018 20:36

Re: Menstruatie uitstellen dmv primolut

Ik heb dat vroeger ook wel eens gebruikt. Het werkte bij mij alleen niet zo goed, ik ging er alsnog heel licht mee bloeden.
03/2019
11/2020
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 10 Mei 2018 14:02

Re: Menstruatie uitstellen dmv primolut

Als je van de pil migraine krijgt heb je een grote kans dat je op primolut ook niet goed reageert. Het is een enorme stoot hormonen. Maar het is lastig te zeggen, iedereen reageert er weer anders op.
<<

Anoniem315

Bericht 10 Mei 2018 14:16

Re: Menstruatie uitstellen dmv primolut

Ik ben nog steeds van mening dat het enorme troep (een hormonenbom) is. Zelf zou ik het nooit (weer) nemen.
<<

ChiQ

Bericht 10 Mei 2018 15:03

Re: Menstruatie uitstellen dmv primolut

Ik ook echt niet, ik ben nu op vakantie en helaas ongesteld maar goed die 3 dagen ongemak is beter dan al die hormonen.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 10 Mei 2018 15:41

Re: Menstruatie uitstellen dmv primolut

Ik ga het volgende maand, op advies van de huisarts, ook gebruiken.
Om de twee uur een wc moeten opzoeken is ook waardeloos.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:28

Bericht 10 Mei 2018 21:01

Re: Menstruatie uitstellen dmv primolut

Ik heb het ook wel eens gebruikt. Tijdens mijn tienerjaren een paar keer en een jaar voor ik zwanger werd ook nog een keer. De eerste keren ging het helemaal prima. Geen last van gehad. De laatste keer had ik wel constant een gevoel van buikpijn en net niet helemaal lekker. Maar ik zou het wel weer gebruiken om een ongesteldheid te voorkomen op vakantie.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 10 Mei 2018 21:16

Re: Menstruatie uitstellen dmv primolut

Ik heb het afgelopen februari nog gebruikt, omdat ik niet ongesteld wilde zijn tijdens de wintersport vakantie. Ik ben heel gevoelig voor hormonen en ook relatief zwaar ongesteld en bij mij werkte het prima. Geen bijwerkingen verder.
Ik gebruik het alleen in geval van ‘nood’ maar zou het zo weer doen als dat nodig is. Bij mij is ongesteld zijn helaas ook niet maar ‘3 dagen ongemak’. Dan zou ik ook liever geen Primolut nemen inderdaad.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 11 Mei 2018 07:21

Re: Menstruatie uitstellen dmv primolut

Bij mij werkte het prima om uit te stellen maar had wel last van de hormonen.
<<

Anoniem271

Bericht 11 Mei 2018 08:16

Re: Menstruatie uitstellen dmv primolut

Ik twijfel of ik het moet doen. Vorige menstruatie was heel licht en dus prima te doen. Als ik lees wat de bijwerkingen kunnen zijn en dat je echt 3x per dag dat pilletje op vaste tijden in moet nemen denk ik dat ik toch maar gewoon ongesteld ga worden.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 04 Jun 2018 19:32

Re: Menstruatie uitstellen dmv primolut

Na vier dagen ben ik ermee gestopt. Wat een ellende :(
Ik ben dodelijk vermoeid (kan nauwelijks op mijn benen blijven staan) en houd ontzettend veel vocht vast. Dan maar ongesteld tijdens mijn stedentrip, want zoals het nu gaat zou ik niet eens de energie hebben om van mijn hotelkamer af te komen.
Hoop dat ik me woensdag alweer beter voel, want dan ga ik weg.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

smurfie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 94

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:57

Bericht 05 Jun 2018 03:53

Re: Menstruatie uitstellen dmv primolut

Ik ben er niet aan begonnen. Overal las ik zulke vervelende bijwerkingen met op 1 migrane en daar heb ik echt geen trek in...
Afbeelding

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers