Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hof van Saksen

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 07 Mei 2018 13:50

Hof van Saksen

Wie is er wel eens op vakantie geweest naar Hof van Saksen?
Hoe beviel dit? Was je er met kleine kindjes?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem281

Bericht 07 Mei 2018 14:05

Re: Hof van Saksen

Wij gaan met 't Pinksterweekend heen met de hele familie, dus over 2 weken kan ik je zelfs live op de hoogte houden? :D
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 07 Mei 2018 14:08

Re: Hof van Saksen

Twee keer met familie (een keertje met neefje van zes maanden en tweede keer met drie kinderen van twee, drie en vijf). Echt heel leuk voor kinderen juist en alles is inbegrepen zo ongeveer. Het is een duur park, maar je krijgt ook echt wat. Mijn neefje was wel verdrietig dat je voor alle glijbanen 8+/1.20m./diploma A moest zijn/hebben. De wildwaterbaan maakte gelukkig heel veel goed. Tijdens een regenachtig weekend en een zonnig weekend een leuke tijd gehad!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem281

Bericht 07 Mei 2018 14:12

Re: Hof van Saksen

June, wanneer was je er met 't neefje dat verdrietig was? Was dat al met die nieuwe glijbanen waar iedereen (incl. mijn schoonmoeder waardoor mijn niet 1mtr20 neefjes en nichtjes nu ook enthousiast zijn) zo van onder de indruk is? Want dan kan ik 't m'n zwager en schoonzus alvast zeggen!
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 07 Mei 2018 14:50

Re: Hof van Saksen

Wij zijn er vorige week geweest met ons zoontje van 7. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Het huisjes was erg mooi (wij hadden een kinderhuisje). Fijne (opgemaakte) bedden en een fijne bank.
Het is idd een duur park, maar aan veel dingen kan je gratis deelnemen.
M had mee gedaan aan de archeologie academie. Het regende, maar de begeleiders waren toch erg enthousiast.

Als je kind 1.20 is en nog geen 8 jaar mag hij van 1 banden glijbaan (intenso). Als je zegt dat je 8 bent mag je er ook gewoon af (had een klasgenootje van onze zoon gedaan). Ze vroegen ook aan M toen wij eraf gingen en hij stond te wachten: ga je niet mee, dus hij had zo mee kunnen gaan (maar durfde hij niet).
Van de wildwaterbaan mag iedereen. Kinderen met bandjes wel met begeleiding.

Als je nog vragen hebt stel ze maar!
Wij zijn erg enthousiast over het park.
Ons boefje 24-08-2010
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 07 Mei 2018 14:53

Re: Hof van Saksen

Bazinga schreef:June, wanneer was je er met 't neefje dat verdrietig was? Was dat al met die nieuwe glijbanen waar iedereen (incl. mijn schoonmoeder waardoor mijn niet 1mtr20 neefjes en nichtjes nu ook enthousiast zijn) zo van onder de indruk is? Want dan kan ik 't m'n zwager en schoonzus alvast zeggen!


Drie weken geleden!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 07 Mei 2018 14:56

Re: Hof van Saksen

Wij zijn dol op het Hof van Saksen! Mooi netjes park, met prima zwembad, leuke indoorspeeltuin en buitenspeeltuinen en genoeg activiteiten. Fijn ook dat de huisjes netjes en schoon zijn.
Wij gaan altijd buiten de vakanties en weekenden en dan vind ik de prijs reuze meevallen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 07 Mei 2018 15:51

Re: Hof van Saksen

Wat leuk Baz! Ben heel benieuwd.

Ik wilde voor onze grote vakantie eigenlijk met het vliegtuig naar een appartement ergens aan de kust van Spanje. Nu was mijn man steeds al niet heel enthousiast maar ik wilde dat niet echt horen geloof ik :P Nu zei hij gisteren dat hij echt een hekel heeft aan de zee, het zand overal en toch echt op ziet tegen vliegen met 2 kleinere kindjes.. Of ik ook open stond voor een vakantie in NL in een mooi huisje met een zwembad erbij.
Toen kwam ik met het hof van Saksen. Zijn we allebei echt enthousiast over en kunnen vanuit daar ook dagtripjes maken.
Plus het is dus maar 1.5 uur rijden. En het is maar de helft van het reis- en verblijfgeld wat Spanje kost.

Leuk om te horen dat jullie enthousiast erover zijn.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 07 Mei 2018 15:56

Re: Hof van Saksen

En er is ook een meertje met een strand!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 07 Mei 2018 16:19

Re: Hof van Saksen

Ja, dat meertje met strand en speeltoestellen en zo'n waterspeelding is echt geweldig met mooi weer.
Het is verder een prachtig park. Je kunt er ook lekker eten. Het buffetrestaurant is ook goed te doen met kleine kinderen.
En de omgeving is erg mooi. Dagje Wildlands dierentuin!

Dit dus!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Pitty

Bericht 07 Mei 2018 20:34

Re: Hof van Saksen

Een paar jaar geleden zijn we geweest, erg leuk!

Vlak ook zeker landal Waterparc Veluwemeer en Landal Esonstad niet uit. Ook erg leuke parken!
<<

Anoniem281

Bericht 07 Mei 2018 20:46

Re: Hof van Saksen

Dank voor je antwoord, June! Heb het toch even doorgespeeld naar de familie, om teleurstelling te voorkomen.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 08 Mei 2018 08:48

Re: Hof van Saksen

Wij zijn er 3 x geweest en gaan komende zomervakantie weer. Ik heb er veel zin in!

De eerste keer met onze zoon van toen 2,5. Buiten de schoolvakantie. Heerlijk rustig en hij heeft zich prima vermaakt overal.
De tweede keer met zoon van 3,5 en dochter van een half jaar. Weer buiten het seizoen. We hadden toen het geluk dat we 2 weken lang 25-30 graden hadden. Dan zijn alle vakanties natuurlijk top :). Heerlijk bij het meertje inderdaad gespeeld. Het leuke was dat het personeel onze zoon nog herkende van het jaar ervoor.

Vorig jaar met de meivakantie een paar dagen vanwege het 40 jarig huwelijk van mijn ouders. Hadden toen een groot huisje voor 12 personen.

Dit jaar gaan we voor het eerst in het hoogseizoen. Het is inderdaad flink prijzig dus we hebben geen kinderhuisje dit keer. Wel een huisje bij een grote speeltuin geboekt zodat we vanuit de tuin de speeltuin in kunnen en we de kinderen in de gaten kunnen houden. Tegen die tijd is onze zoon 5,5 en onze dochter bijna 2,5. Voor onze dochter is het dan ook een stuk leuker.
Vooral de wildwaterbaan is grote favoriet van onze zoon. De grote nieuwe glijbanen mag hij nog niet af helaas.

Ze hebben veel leuke activiteiten. Een grote trampolinehal waar de kinderen zich kunnen uitleven. Een grote indoorspeeltuin voor de grote en kleine kindjes. In de omgeving is er ook veel te doen. Kleinere attractieparkjes die voor bijna 3 jarige ook al super leuk zijn. Kabouterdorp in de buurt, Assen als grote stad, Groningen is ook dichtbij.
We hebben een keer bootje gevaren in Giethoorn. Ook een grote hit geweest bij onze zoon. Wildlands Emmen inderdaad zoals Gekkie noemde.

Wij zijn helemaal dol op de omgeving in ieder geval en daarbij is Hof van Saksen wel ons favoriete vakantiepark.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 08 Mei 2018 09:17

Re: Hof van Saksen

Wat een leuke reacties zeg! Bedankt.
Krijg er steeds meer zin in.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 08 Mei 2018 09:25

Re: Hof van Saksen

En is zo'n kinderboerderij aan te raden?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 08 Mei 2018 11:22

Re: Hof van Saksen

Als het niet heel veel extra geld is zou ik zeggen ja.
Er zit speelgoed bij en ook speelgoed voor in de speeltuin zoals een hark, emmer, schep etc.
Een leuk stapelbed ook. Onze zoon sliep daar altijd lekker onder in.
Ook speelgoed voor in het bad zat er toen bij ons bij.

In de andere kamer staat een ledikant (een echte zeg maar.. geen campingbedje) met commode.
Afbeelding

Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 08 Mei 2018 12:44

Re: Hof van Saksen

Ik vind een groot voordeel aan een kinderbungalow/boerderij de commode die je dan hebt.
Die hebben wij afgelopen weekend heel erg gemist in een gewone bungalow(ander park).
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 08 Mei 2018 13:29

Re: Hof van Saksen

Ja en ik vind 2 weken op een tafel verschonen en aankleden echt een aanslag op mn rug.
Kost 200 extra..
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 08 Mei 2018 13:42

Re: Hof van Saksen

Sam schreef:Ja en ik vind 2 weken op een tafel verschonen en aankleden echt een aanslag op mn rug.
Kost 200 extra..

Wij deden het op een bed dat in de kamer stond waar ze sliep, heb nu nog last van mijn rug... :palm:
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 09 Mei 2018 13:52

Re: Hof van Saksen

Hof van Saksen is prima, veel voorzieningen. Vond t wel een heel kaal park om te zien. Ik vind t park land van Bartje nog veel leuker en mooier, ligt er vlak naast. Enige pre van hof van saksen is de grote binnenspeeltuin, wij waren daar in januari, daarom voor hof v saksen gekozen. Maar met warmer weer zou ik absoluut voor land v Bartje kiezen (hebben ze ook van die mooie kinderbungalows)

En volgens mij is land van Bartje ook nog goedkoper trouwens. Echt een aanrader
Laatst gewijzigd door SophieZMY op 09 Mei 2018 13:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 09 Mei 2018 13:55

Re: Hof van Saksen

Miccie schreef:Wij zijn er 3 x geweest en gaan komende zomervakantie weer. Ik heb er veel zin in!

De eerste keer met onze zoon van toen 2,5. Buiten de schoolvakantie. Heerlijk rustig en hij heeft zich prima vermaakt overal.
De tweede keer met zoon van 3,5 en dochter van een half jaar. Weer buiten het seizoen. We hadden toen het geluk dat we 2 weken lang 25-30 graden hadden. Dan zijn alle vakanties natuurlijk top :). Heerlijk bij het meertje inderdaad gespeeld. Het leuke was dat het personeel onze zoon nog herkende van het jaar ervoor.

Vorig jaar met de meivakantie een paar dagen vanwege het 40 jarig huwelijk van mijn ouders. Hadden toen een groot huisje voor 12 personen.

Dit jaar gaan we voor het eerst in het hoogseizoen. Het is inderdaad flink prijzig dus we hebben geen kinderhuisje dit keer. Wel een huisje bij een grote speeltuin geboekt zodat we vanuit de tuin de speeltuin in kunnen en we de kinderen in de gaten kunnen houden. Tegen die tijd is onze zoon 5,5 en onze dochter bijna 2,5. Voor onze dochter is het dan ook een stuk leuker.
Vooral de wildwaterbaan is grote favoriet van onze zoon. De grote nieuwe glijbanen mag hij nog niet af helaas.

Ze hebben veel leuke activiteiten. Een grote trampolinehal waar de kinderen zich kunnen uitleven. Een grote indoorspeeltuin voor de grote en kleine kindjes. In de omgeving is er ook veel te doen. Kleinere attractieparkjes die voor bijna 3 jarige ook al super leuk zijn. Kabouterdorp in de buurt, Assen als grote stad, Groningen is ook dichtbij.
We hebben een keer bootje gevaren in Giethoorn. Ook een grote hit geweest bij onze zoon. Wildlands Emmen inderdaad zoals Gekkie noemde.

Wij zijn helemaal dol op de omgeving in ieder geval en daarbij is Hof van Saksen wel ons favoriete vakantiepark.


Let op, die trampoline hal heeft ook een leeftijdsgrens. Ik dacht alleen voor kinderen ouder dan 6.
De knutselacademie is wel leuk als t slecht weer, daf is ook wel deels geschikt voor kleinere kindjes. (De echte workshops zijn geloof ik vanaf 3 jaar, maar je mag er ook gewoon ‘vrij’ knutselen)
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 09 Mei 2018 15:10

Re: Hof van Saksen

SophieZMY schreef:
Miccie schreef:Wij zijn er 3 x geweest en gaan komende zomervakantie weer. Ik heb er veel zin in!

De eerste keer met onze zoon van toen 2,5. Buiten de schoolvakantie. Heerlijk rustig en hij heeft zich prima vermaakt overal.
De tweede keer met zoon van 3,5 en dochter van een half jaar. Weer buiten het seizoen. We hadden toen het geluk dat we 2 weken lang 25-30 graden hadden. Dan zijn alle vakanties natuurlijk top :). Heerlijk bij het meertje inderdaad gespeeld. Het leuke was dat het personeel onze zoon nog herkende van het jaar ervoor.

Vorig jaar met de meivakantie een paar dagen vanwege het 40 jarig huwelijk van mijn ouders. Hadden toen een groot huisje voor 12 personen.

Dit jaar gaan we voor het eerst in het hoogseizoen. Het is inderdaad flink prijzig dus we hebben geen kinderhuisje dit keer. Wel een huisje bij een grote speeltuin geboekt zodat we vanuit de tuin de speeltuin in kunnen en we de kinderen in de gaten kunnen houden. Tegen die tijd is onze zoon 5,5 en onze dochter bijna 2,5. Voor onze dochter is het dan ook een stuk leuker.
Vooral de wildwaterbaan is grote favoriet van onze zoon. De grote nieuwe glijbanen mag hij nog niet af helaas.

Ze hebben veel leuke activiteiten. Een grote trampolinehal waar de kinderen zich kunnen uitleven. Een grote indoorspeeltuin voor de grote en kleine kindjes. In de omgeving is er ook veel te doen. Kleinere attractieparkjes die voor bijna 3 jarige ook al super leuk zijn. Kabouterdorp in de buurt, Assen als grote stad, Groningen is ook dichtbij.
We hebben een keer bootje gevaren in Giethoorn. Ook een grote hit geweest bij onze zoon. Wildlands Emmen inderdaad zoals Gekkie noemde.

Wij zijn helemaal dol op de omgeving in ieder geval en daarbij is Hof van Saksen wel ons favoriete vakantiepark.


Let op, die trampoline hal heeft ook een leeftijdsgrens. Ik dacht alleen voor kinderen ouder dan 6.
De knutselacademie is wel leuk als t slecht weer, daf is ook wel deels geschikt voor kleinere kindjes. (De echte workshops zijn geloof ik vanaf 3 jaar, maar je mag er ook gewoon ‘vrij’ knutselen)


Nee je hebt tijden voor jongere kindjes en tijden voor oudere kinderen.
In de ochtend en middag is vaak voor jongere kindjes en in de namiddag en avond voor de ouderen. Die tijden staan dan in het programmaboekje vermeld. Dan kun je een bandje ophalen bij de balie waar je binnenkomt.

Edit: lees op hun app dat er rondes zijn voor kinderen t/m 6 jaar en rondes voor kinderen vanaf 6 jaar.
Afbeelding

Afbeelding
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 09 Mei 2018 18:09

Re: Hof van Saksen

Ahh dat is fijn, dan hebben ze dat aangepast in de tussentijd :) (wij baalden al want dochter is gek op trampolines, maar mocht toen dus niet)
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 09 Mei 2018 18:13

Re: Hof van Saksen

Wat raar. Wij komen er dus al 3,5 jaar en al die tijd is het zo geweest. Onze zoon was daar niet weg te krijgen toen hij de eerste keer daar was en toen was hij 2.
Afbeelding

Afbeelding
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 08:52

Bericht 09 Mei 2018 18:50

Re: Hof van Saksen

Nah meen je dat nou!
Wij dus afgelopen januari een lang weekend en echt alleen maar 6+. We hadden er zelfs vooraf nog over gemaild. En t viel niet in een schoolvakantie ofzo toen, dus er waren juist heel veel jongere kindjes op t park.
Nou beter dat t dan meestal wél gewoon kan!
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers