Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het is mei!

<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 02 Mei 2018 10:56

Re: Het is mei!

De eerste 11 dagen brengen we door in Toscane en daarna heb ik eigenlijk alleen een dagje sauna met mijn man op de planning staan deze maand. Oh nee we gaan ook nog een of twee (als ik mijn dienst geruild krijg) nachtjes langs bij mijn schoonouders die weekje weg zijn in NL.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 02 Mei 2018 12:11

Re: Het is mei!

Het vakantieseizoen is echt begonnen hier, als ik het zo lees.
Leuk om alle plannen te lezen.

Ik heb nog tot 14 mei vakantie. We gaan vrijdag t/m maandag een weekend weg naar een Landal park.
Woensdag 9 mei; ga ik met mijn broertje en onze kinderen naar een speeltuin.
Zaterdag 12 mei; gaan we met mooi weer even langs een molen fietsen ivm Nationale Molendag. Dochter is gek op molens.
Zondag 13 mei; Moederdag en een verjaardag van een nichtje.
Zaterdag 26 mei; Feestje schoonmoeder die wordt 70. Ze nodigt alle familie uit voor een borrel. De meeste heb ik nog nooit gezien.
Zondag 27 mei; mijn verjaardag en hebben we een fotoshoot met mijn gezin. (Ouders, broertje+gezin en wij dus)

Nog wat andere verjaardagen deze maand, geen idee of die gevierd worden en wanneer. En verder lekker veel naar buiten met mooi weer!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 02 Mei 2018 14:49

Re: Het is mei!

M’n man is vandaag jarig, dat vieren we zondag. Dan is onze kleine meid al weer 6 maanden!
De week daarna zijn we 2 jaar getrouwd en als verrassing gaan we ergens uit eten. Dat heb ik nog niet verteld aan m’n man.
De week daarna is een korte werkweek, met aan het einde van de week de eerste moederdag! Op het KDV hebben ze iets geknutseld, maar ik mag het pas zondags open maken.
Verder kijk ik uit naar de foto’s van de babyshoot. Die was vanwege overlijden en ziekte pas eind april. Hopelijk ontvangen we die foto’s binnen een paar weken.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Mei 2018 18:18

Re: Het is mei!

In mei leggen alle vogeltjes een ei, behalve de koekoek en de griet, die leggen in de meimaand niet.

- We zijn net terug van vakantie in Portugal, dus de eerste dag mei hebben we daar besteed en de tweede dag aan terug naar huis reizen.

- Ik ben jarig in mei, dus mijn plan is om dat te vieren. Ook mijn zusje is jarig, maar die viert het eigenlijk nooit.

- Ik ga een workshop Japanse houtsnede volgen, er is een Japanse meester in Nederland en het is vrij uniek dat je dat kunt leren. Het fijne is dat het allemaal met natuurlijke inkten op waterbasis is, dus niet schadelijk voor de baby.

- Komen we hopelijk het geslacht van de baby te weten tijdens een pretecho met onze kinderen.

- Gaan we een nieuwe auto kopen/uitzoeken.

- Gaan we lekker naar Lepeltje Lepeltje (foodtruckfestival hier in het park).

- Ga ik een goede vriendin die ik veel te weinig zie eindelijk weer zien.

- Ga ik naar de tandarts (maandje uitgesteld omdat ik steeds zo misselijk was).

- Ben ik helemaal klaar met mijn intensieve therapietraject van ruim 2,5 jaar. Supertrots op hoe ver ik ben gekomen en hoe ik het heb volgehouden terwijl het soms echt afschuwelijk zwaar was.
<<

Anoniem315

Bericht 02 Mei 2018 18:41

Re: Het is mei!

In de maand mei...

- zijn we even op vakantie in Frankrijk.

- wordt m'n hengstje gecastreerd.

- wordt m'n cursusopzet op internet gepubliceerd.
<<

Anoniem316

Bericht 02 Mei 2018 22:08

Re: Het is mei!

Wat heerlijk om al die vakantieplannen te lezen! Ben maar een klein beetje jaloers hoor.. :wink:

Deze maand zijn we 3 jaar getrouwd, gaan we een nachtje weg en uit eten. Voor de rest niet heel veel spannende dingen. Wel leuke dingetjes maar niet noemenswaardig :)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 02 Mei 2018 23:02

Re: Het is mei!

Wow, mei alweer! De tijd vliegt!
Wij zijn de maand in ieder geval goed begonnen met een weekje vakantie in Denemarken. Daar zijn we nu nog, vrijdag weer naar huis.
Verder heb ik nog niet heel veel staan volgens mij. Ik heb een gezellige avond gepland staan met vriendinnen. Een week later ga ik met andere vriendinnen tapas eten.
Verder kan ik zo even niets bedenken eigenlijk, lekker leeg dus nog maar er komt ongetwijfeld nog vanalles bij.
<<

Anoniem260

Bericht 08 Mei 2018 14:27

Re: Het is mei!

Ik hoop dat ons kindje geboren wordt deze maand :heart:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron