Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ouder worden

<<

Anoniem250

Bericht 08 Mei 2018 11:53

Ouder worden

Ik ben 35 en tien jaar geleden vond ik dat héél oud. Ik vond vrouwen van 35 er ook best oud uitzien. Of in ieder geval niet meer jeugdig. Nu ben ik zelf 35 en vind ik mezelf niet oud en ook nog best jeugdig. Grote kans dat het in mijn hoofd zit en ik er wel uitzie als 35. Ik krijg grijze haren. Gelukkig nog nauwelijks rimpels, maar dat zal vast ook wel komen. Ik ben benieuwd hoe ik daarmee omga. Wil ik er jonger uitzien of wil ik er uitzien naar mijn leeftijd. Ik ben benieuwd hoe jullie daarin staan.

Leeftijd:
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions?
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn?
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent?
Kleding, kleed je, je anders?
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden?
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)?
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 17:28

Bericht 08 Mei 2018 11:56

Re: Ouder worden

Ik merk hoe ouder ik word, hoe makkelijker ik zulke dingen los kan laten. Ik zit lekkerder in mijn vel dan 10 jaar geleden (ben nu 31).
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Anoniem250

Bericht 08 Mei 2018 11:58

Re: Ouder worden

Babydoll schreef:Ik merk hoe ouder ik word, hoe makkelijker ik zulke dingen los kan laten. Ik zit lekkerder in mijn vel dan 10 jaar geleden (ben nu 31).


Wat bedoel je met loslaten? Dit is voor mij ook niet een onderwerp waar ik over pieker. Tien jaar geleden was ik hier al helemaal niet bezig. Forever young!
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mei 2018 12:01

Re: Ouder worden

Leeftijd: 28
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions? Ja ik begon al grijs te worden vlak na m'n 20ste en in een staart gaat het wel, maar ik kan m'n haren niet los als ik niet verf. Dus ik verf. Heb er niet over nagedacht wat ik zou doen als het dunner wordt.
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? Ik heb vouwen op m'n voorhoofd en dat vind ik echt vreselijk. Erfstukje van de kant van m'n vaders familie. Ik hoop maar dat het niet te erg wordt, anders zou ik botox best overwegen hoor. Ik heb bijv. ook een rimpel tussen m'n wenkbrauwen, maar die zit daar wel prima, dat vind ik dan weer niet erg.
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? Nou ik ben net bevallen dus blij met m'n lichaam ben ik nog niet, maar ik probeer wel meer te smeren, zowel op m'n gezicht als bijv. zonnebrand. Dat deed ik 5-10 jaar geleden echt niet.
Kleding, kleed je, je anders? Ik merk wel dat ik een andere smaak krijg, maar vind het altijd bij mezelf 'net niet'. Misschien toch eens met een stylist op pad.
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden? Als ik (weer) slank ben vind ik mezelf mooier dan 10 jaar geleden want ik zit veel beter in m'n vel.
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? Lastig, want ik voel me jong en zie er ook wel vrij jong uit, maar ik ben altijd bang dat ik eruit zie als een moeke..

HGL ik vind jou wel echt jeugdig eruit zien hoor! :love:
Als ik naar m'n schoonzussen kijk (tegen de 40) dan zie ik die echt niet als bijna 40. Heb eerder het gevoel dat we allemaal zo rond de 30 blijven steken qua uiterlijk.. Maar dat zal wel vertekend zijn nu ik zelf richting de 30 ga. Wie weet vinden de 20 jarigen van tegenwoordig ons er wel stok oud uit zien..
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 08 Mei 2018 12:05

Re: Ouder worden

Ik ben nog een aantal jaar jonger maar dit is iets wat wel speelt bij mij en mijn omgeving (ik denk omdat er nu veel mensen 30 worden om me heen ;-)).

Leeftijd: ik word morgen 29.
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions? Ik heb een plukje grijze haren, midden in mijn scheiding dus dat vind ik best wel irritant. Ik verf mijn haar, dat deed ik al voor ik grijs werd, maar tsja, grijze haren groeien snel terug en ik heb donker haar dus je ziet het al snel. Ik heb mega veel haar dus ik zou dunner worden geloof ik niet zo erg vinden haha!
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? Ik heb nog niet echt rimpels, ja soms lachrimpels, maar daar stoor ik me niet zo aan. Maar ik zou prima botox overwegen als ik dat wel zou doen. Als het maar een beeetje natuurlijk blijft.
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? Wisselt, ik ben vrij zelfverzekerd maar ik heb zeker punten waar ik van baal. Vooral van het stukje bovenbeen net onder mijn bil. Ik heb de cellulitis van mijn moeder geërfd. Maar uiteindelijk ben ik gewoon tevreden. Ik zorg wel echt beter voor mezelf dan 10 jaar geleden, ik eet meestal gezond, slaap goed, smeer van alles, gebruik altijd spf, sport 2 a 3x per week, fiets elke dag. Dat was 10 jaar geleden wel anders.
Kleding, kleed je, je anders? Dan 10 jaar geleden? Haha, ja! Maar ik vind dat ik nog niet echt in de categorie ouder wordende vrouw val dus wat dat betreft is het niet zo dat ik rekening hou met mijn leeftijd als in, ik vind dat ik geen korte rokjes meer kan dragen oid. Doe ik sowieso niet, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden? Ik vind mezelf nu mooier.
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? Prima!
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 08 Mei 2018 12:08

Re: Ouder worden

Leeftijd: 32
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions? Ben nog niet grijs, maar als het zover is zou ik eerst overwegen om het zo te laten, ben blond van mezelf, dus wellicht valt het ook niet zo heel erg op. Als het echt zo dun wordt dat lang haar niet meer mooi is, zou ik korter haar wel overwegen, anders niet.
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? Ik heb wel wat rimpels ja. Als het voor mijn gevoel heel lelijk wordt, zou ik botox wel overwegen. Maar ik verwacht het eigenlijk niet.
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? Ik ben best tevreden met mijn lichaam, op mijn buik na. Dat is nooit meer goedgekomen na mijn zwangerschappen, waardoor ik nu altijd beginnend zwanger lijk. Ik probeer wel bewuster met mijn lichaam en gezondheid om te gaan nu ik ouder ben, zodat ik er zolang mogelijk plezier van kan hebben en mobiel kan blijven.
Kleding, kleed je, je anders? Een beetje, sowieso probeer ik zo goed en zo kwaad als het kan mijn buik te verhullen en verder worden de lijnen en prints langzamerhand wat cleaner.
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden? Op de buik na wel.
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? Wel prima, hoort er nou eenmaal bij.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 08 Mei 2018 12:13

Re: Ouder worden

Leeftijd: 33

Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions?
Ja, ik heb heel donker haar en al vroeg in mijn 20e begonnen de eerste grijze haren. Ik verf ze. Als ik ongelukkig zou worden van dunner haar zou ik wel de mogelijkheden onderzoeken om daar wat aan te doen.

Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? Ik heb, vind ik zelf, niet zoveel rimpels gelukkig. Wel heb ik een grote fronsrimpel tussen mijn ogen die me hard en bozig maakte. Sinds kort laat ik deze met Botox behandelen. Had ik veel eerder moeten doen, scheelt me ook een hoop spanningshoofdpijn en ik voel me stukken zekerder over mezelf.

Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? Ik ben blij met mijn lichaam, ik vind dat ik er goed uitzie, ook na de zwangerschap. Ik zorg nu meer dan vroeger dat ik goed slaap, gezond eet, voldoende water drink en niet teveel alcohol meer drink.

Kleding, kleed je, je anders?
Ik draag geen minirokjes meer o.i.d of korte topjes, dan voel ik me toch wel een beetje belachelijk.

Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden?
Mijn lichaam wel, ik zie aan mijn gezicht wel dat het ouder wordt, zeker nu ik moeder ben. Ik kan er soms zo vermoeid uitzien ook al ben ik uitgerust. Mijn man vindt het juist iets moois hebben, ik moet er aan wennen.

Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? Op zich niet zo erg, maar op mindere dagen dat ik er slechter uitzie (wallen, onrustige, slappe huid, stom haar) dan kan ik wel balen of onzeker worden.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 08 Mei 2018 12:20

Re: Ouder worden

Ik vond 35 ook heel oud in de zin van dat die vrouwen er niet meer jeugdig uit zien. Doorgaans is dat denk ik ook echt wel zo. Ik ben nu 31 en ik vind dat er ook echt niet meer jeugdig uitzie, helaas.

Leeftijd:31
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions? Ik word nog niet grijs, hoewel vroeg grijs worden wel in de familie zit. Ik verf mijn haar regelmatig en als ik nu grijs zou worden, zou ik dat voorlopig oplossen door te verven.
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? Ik heb helaas best wel wat rimpels, waardoor ik er dus ook niet meer jeugdig uitzie. En ik vind dat niet erg leuk, maar botox is nu geen optie. Als ik zie naar hoe mijn familie ouder wordt, dan denk ik: zo wil ik het ook wel en dan hoef ik geen botox. Maar dat dat nu al begint, dat vind ik stom.
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? Ik ga niet echt anders met mijn lichaam om. Ook 10 jaar geleden was ik er bewust van dat als ik mijn lichaam goed verzorg, het beter met me gaat. En of en hoe dat lukt was toen wisselend, en nu nog steeds.
Kleding, kleed je, je anders? Nee, niet echt. Hoewel... ik ben wel van de korte jurkjes en rokjes en dat koop ik nu eigenlijk minder. Wel jammer want mij benen vind ik het mooiste van mijn lichaam, dus die show ik graag :smile:
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden? Hoe mooi ik mezelf vind dat wisselt en dat was 10 jaar geleden ook zo. Mijn lichaam is trouwens wel aardig hetzelfde gebleven, alleen in mijn gezicht zie je het wel.
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? Ik heb er soms wel moeite mee
Laatst gewijzigd door Joey op 08 Mei 2018 12:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem246

Bericht 08 Mei 2018 12:22

Re: Ouder worden

Leeftijd: 35
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions? Ik geloof niet dat ik grijs word. Ik kan dat niet met 100% bevestigen of ontkrachten, want ik verf mijn haar al twintig jaar. Dun is het, maar dat komt door mijn eetstoornis van pak hem beet 20 jaar geleden. Ik had altijd heel dik haar en toen kale plekken. Het is nu goed zoals het is en afknippen is geen optie.
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? Ik heb nog niets, maar ik neem botox als ik ze zie verschijnen.
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? Ik wil graag 15 kg kwijt. En nee, niet anders dan tien jaar geleden.
Kleding, kleed je, je anders? Nee, in dat opzicht ben ik een jeugdige trien.
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden? Nee, ik vond mezelf tien jaar geleden mooier. Maar toen was ik ook tien kg lichter.
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? VER-SCHRIKKE-LIJK!!! Ik kan mezelf niet eens fatsoenlijk in de spiegel aankijken. Veel te bang om verval in mijn gezicht te zien. Dat had ik vijf jaar geleden al en toen wist ik dat ik vijf jaar later mezelf belachelijk zou vinden op mijn 30e. Maar het zit echt tussen de oren. Het is psychisch. En is ook gediagnosticeerd.
<<

Anoniem250

Bericht 08 Mei 2018 12:31

Re: Ouder worden

Lief Cotton! :smile:

SoGood schreef:Leeftijd: 33

Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions?
Ik verf, omdat ik wat grijze haren heb. Mijn moeder heeft dunner haar gekregen. Mijn haar kan nu nog prima lang. Ik zou het een hele stap vinden om het kort te wieken.

Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? Ik heb ze gelukkig nog maar nauwelijks. Ergens vind ik dat ik rimpels moet accepteren. En dat je mooi bent in de leeftijd die je bent. Dat je goed bent zoals je bent. Zelfs met rimpels. Ik vind dat ook iets om naar mijn kinderen uit te stralen. Dat ik uiterlijk niet zo belangrijk vind. Máár, en hier komt -ie: in mijn omgeving wordt botox flink ingezet en iedereen ziet er zó goed uit. Uitgerust. Fris. Naja en dat moederschap is geweldig en zo, maar het zorgt er wel voor dat je (ik) er soms uitgeblust uitzie. Dan lijkt botox me best een uitkomst. Maar ja, die dieperliggende idealen zitten nog een beetje in de weg.

Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? Ik heb het getroffen met mijn lichaam. Ik ben nog steeds heel slank en heb nog steeds een platte buik. Alleen heb ik door de zwangerschappen een beetje straie op mijn billen en piepklein stukje bovenbeen gekregen. Maar als ik daar bruin zonder zon op smeer dan zie je het niet. Ik zorg in tegenstelling tot jullie minder goed voor mijn lichaam dan 5 a 10 jaar geleden. Toen wilde ik zwanger worden. Dus toen zorgde ik dat ik gezond at, fit was en dronk ik weinig alcohol. Ik sport nu niet, drink meer alcohol (niet teveel, maar wel zo'n 4 a 6 glazen per week). Dus dat kan beter. Ik smeer ook bijna geen spf. Dat is stom eigenlijk. Ik vind het fijn om een gezond kleurtje te hebben en ik verbrand niet.

Kleding, kleed je, je anders?
Ja. Ik heb toch best wel wat zomerjurkjes weggegeven. Te kort. Te frivool.

Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden?
Nee. Ik was best knap toen ik jong was. Ik werd er ook dagelijks op aangesproken. Die tijd is echt voorbij. Ik voel me ook minder aantrekkelijk. Ik vind nu dat ik goede dagen heb. En ik draag vooral vaak mooie kleren. Maar er zitten toch ook dagen bij dat ik er moe uitzie.

Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? Ik vind het prima. Behalve als ik moe ben .
<<

Anoniem250

Bericht 08 Mei 2018 12:36

Re: Ouder worden

[quote="Joey"]Ik vond 35 ook heel oud in de zin van dat die vrouwen er niet meer jeugdig uit zien. Doorgaans is dat denk ik ook echt wel zo. Ik ben nu 31 en ik vind dat er ook echt niet meer jeugdig uitzie, helaas.

Nee als je 35 bent, zie je er niet meer jeugdig uit. Soms zie ik van die hele mooie meisjes van 20 voorbij lopen of fietsen en dan zie ik wel dat ik echt 15 jaar ouder ben. Ik vind dat jeugdige wel heel mooi. Vrouwen van 35 vind ik ook best mooi. Maar wel anders mooi.
<<

ChiQ

Bericht 08 Mei 2018 12:48

Re: Ouder worden

HollyGolightly schreef:
Joey schreef:Ik vond 35 ook heel oud in de zin van dat die vrouwen er niet meer jeugdig uit zien. Doorgaans is dat denk ik ook echt wel zo. Ik ben nu 31 en ik vind dat er ook echt niet meer jeugdig uitzie, helaas.

Nee als je 35 bent, zie je er niet meer jeugdig uit. Soms zie ik van die hele mooie meisjes van 20 voorbij lopen of fietsen en dan zie ik wel dat ik echt 15 jaar ouder ben. Ik vind dat jeugdige wel heel mooi. Vrouwen van 35 vind ik ook best mooi. Maar wel anders mooi.


Nee, en geloof mij, een zusje hebben die 21 is helpt ook niet :palm: maar, ik zou nooit meer 20 willen zijn. Ik vind mezelf nu ik 33 ben veel mooier. Maar Holly, begrijp mij niet verkeerd, jij hebt altijd wel een ding gehad naar dat jonge, jeugdige, jong en careless zijn als ik het goed uit je reacties heb gehaald. Toch vind ik jou een hele mooie vrouw.

Enige wat ik hoop is een beetje gracieus oud worden. Zal wel niet, ik zal in zo’n luidruchtige Annie veranderen met te grote tieten in tijgerprintjes en veel te bruin. Vol met sieraden.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Mei 2018 12:52

Re: Ouder worden

Leeftijd: 38

Ik doe mijn best om me niet oud te voelen, want als ik het rationeel bekijk is dit in mijn ogen ook gewoon niet oud, het is gewoon volwassen, en ik vind het zonde om me oud te voelen omdat ik zeker weet dat als ik echt oud ben, ik mezelf met 38 echt nog jong vind en het zonde zal vinden dat ik dat niet zo heb gevoeld. Ik had toen ik een jaar of 23 was een vriendje die me toen soms al probeerde aan te praten dat ik oud was en ik baal achteraf nog dat ik me daar toen iets van aantrok.
Ik vind het best irritant dat er op internet soms net wordt gedaan alsof je als dertiger al zwaar aan het aftakelen bent, van die artikelen als '10 tekenen dat je oud aan het worden bent' en dan gaat het over dertigers.

Ik heb nog niet echt last van grijs of dunner wordend haar. Ik heb wel een paar kleine kale plekjes en een groot litteken (dat litteken zie je niet onder mijn haar, die plekjes soms), maar die zijn van een ongeluk, die had ik al toen ik elf jaar was en daar ben ik eigenlijk nooit echt onzeker over geweest. Dat is nou eenmaal met me gebeurd en ik heb nog groot geluk dat ik alleen dat eraan overgehouden heb.

Ik ben tevreden over mijn lichaam, ik denk dat ik nu slanker en strakker ben dan voordat ik kinderen kreeg. Het enige waar ik niet altijd tevreden over ben is mijn huid, die mag wel wat stralender en gladder, maar dat komt ook doordat ik van nature gewoon een vrij droge huid heb, en snel last van kringen onder mijn ogen. O, en ik vind dat mijn handen soms ouder lijken, maar dat is omdat ik heel slanke, kleine handen heb, daardoor zie je de aderen ook veel beter. Maar daar doe je niet zoveel aan, ja, er zal vast wel een ingreep voor zijn, maar zo erg zit ik daar niet mee.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 08 Mei 2018 12:55

Re: Ouder worden

Ik vind ook dat vrouwen boven de 30 er zeker mooi uit kunnen zien, bij anderen bekijk ik het sws anders dan bij mezelf. Waar ik dan vooral soms 'moeite' mee heb, is dat dat nooit meer terug komt. Dat rimpelloze leven.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 08 Mei 2018 12:56

Re: Ouder worden

Leeftijd: 35
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions?
Ik heb een paar grijzen haren maar wil het eigenlijk niet verven. Ben eigenlijk heel blij dat ik eindelijk van de verven af ben. Eens in de zoveeltijd laat ik folies zetten maar dat is om meer leven in mn haar te krijgen.
'vroeger' had ik juist altijd kort haar en nu sinds een paar jaar laat ik het groeien.
Afknippen is een optie maar niet persee omdat ik oud word.
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn?
Ik heb al eeuwen lachrimpels, inmiddels heb ik ook van die rimpels boben mn modhoeken als ik lag, best lelijk eigenlijk maar niet lelijk genoeg om daar iets aan te doen.
Ook heb ik al eeuwen een frons maar ik frons ook echt super veel. Die heb ik maar gewoon geaccepteerd.
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent?
Ik baal van mn treurige tietjes en zwembandje maar dat zijn restjes van de zwangerschap.
Aan mn borsten laat ik (ws) niks doen, aan mn zwembandje zal ik zelf moeten gaan werken en daar heb ik nog geen zin/tijd/fut voor gehad.
Ik zou wel wat beter voor mn huid moeten zorgen eigenlijk maar ikkan bijna nergens tegen en dat houdt me wel tegen eigenlijk.
Kleding, kleed je, je anders?
mn truitjes en shirtjes zijn wat langer maar verder is er weinig veranderd denk ik eigenlijk. Ik hou iig niet bewust rekening met mn leeftijd.
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden?
Nee, toen was ik echt wel blij met mn lijf en vond ik dat ik een goeie kop had. Tegenwoordig zie ik wel wat verval maar vooral als ik met jongere vriendinnen op de foto staan (die ook nog eens geen moeder zijn)
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? Ik vind daar eigenlijk niks van, het hoort er bij. Soms zie ik het maar ik stoor me er niet echt aan.
30-04-2017
<<

Anoniem250

Bericht 08 Mei 2018 12:59

Re: Ouder worden

ChiQ schreef:
HollyGolightly schreef:
Joey schreef:Ik vond 35 ook heel oud in de zin van dat die vrouwen er niet meer jeugdig uit zien. Doorgaans is dat denk ik ook echt wel zo. Ik ben nu 31 en ik vind dat er ook echt niet meer jeugdig uitzie, helaas.

Nee als je 35 bent, zie je er niet meer jeugdig uit. Soms zie ik van die hele mooie meisjes van 20 voorbij lopen of fietsen en dan zie ik wel dat ik echt 15 jaar ouder ben. Ik vind dat jeugdige wel heel mooi. Vrouwen van 35 vind ik ook best mooi. Maar wel anders mooi.


Nee, en geloof mij, een zusje hebben die 21 is helpt ook niet :palm: maar, ik zou nooit meer 20 willen zijn. Ik vind mezelf nu ik 33 ben veel mooier. Maar Holly, begrijp mij niet verkeerd, jij hebt altijd wel een ding gehad naar dat jonge, jeugdige, jong en careless zijn als ik het goed uit je reacties heb gehaald. Toch vind ik jou een hele mooie vrouw.

Enige wat ik hoop is een beetje gracieus oud worden. Zal wel niet, ik zal in zo’n luidruchtige Annie veranderen met te grote tieten in tijgerprintjes en veel te bruin. Vol met sieraden.


O, ja? Vertel eens? Ik heb dat helemaal niet door namelijk. Ben benieuwd hoe je dat in mijn reacties terugleest. Ik ben me er niet bewust van en volgens mij heb ik het jonge, onbezonnen en zorgeloze leven al een hele tijd geleden aan de wilgen gehangen. Dat leven mis ik ook niet, eigenlijk.
<<

Anoniem313

Bericht 08 Mei 2018 14:06

Re: Ouder worden

Leeftijd: 37
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions?
De kapper ziet wat grijze haren, zelf zie ik ze niet. Ik laat altijdgroen koele highlights zetten, al tegen het grijze aan, dus ik denk dat ik voor een natuurlijk verloop kan gaan.
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn?
Lachrimpels, verder niet. Ik verzorg mijn huid goed en heb ook wel geluk ermee. Botox zou ik denk ik in mijn geval niet doen, tenzij ik een grote frons ontwikkel ofzo.
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent?
Af en toe heb ik een bevlieging dat ik nog een paar kilo wil afvallen. Maar dan komen er weer allemaal andere dingen op mijn pad en dan realiseer ik me dat ik nog nooit in mijn leven slank ben geweest, dus waarom op m’n 37e ineens wel? Mijn gewicht is gezond en m’n conditie erg goed. Ik sport veel meer dan vroeger en eet gezonder.
Kleding, kleed je, je anders?
Ik winkel niet meer bij Only, Vero Moda, H&M enzo.
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden?
Nee, mooier! Steeds meer m’n eigen stijl en m’n eigen kop. Tot nu toe is de lijn opwaarts.
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)?
Vanwege mijn antwoord op de vorige vraag wel heel erg leuk eigenlijk. Ik kijk ook wel uit naar de veertiger jaren eigenlijk, lijkt me wel classy ofzo. Ik heb ook best wat vrienden die al in de veertig zijn, misschien scheelt dat.
<<

Anoniem250

Bericht 08 Mei 2018 14:31

Re: Ouder worden

Ik vind dun zijn en afvallen sowieso geen goed idee als je ouder wordt. Dan ga je het heel erg in iemands gezicht zien. Ik zou zelf ook wel wat voller willen zijn. Vooral in mijn gezicht. Maar ik word alleen maar dunner heb ik het idee.
<<

Anoniem278

Bericht 08 Mei 2018 14:53

Re: Ouder worden

Leeftijd: Ik word dit jaar 38
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Ik zie zelf wel wat grijze haren maar ik heb koperkleurig/rood haar van mezelf dus ik heb de mazzel dat men het niet echt ziet (mijn haar is sowieso erg gemêleerd)
Kort knippen of misschien wel extensions?
Ik heb mijn haar moeten knippen vanwege de ch.emo en het is er dus volledig af geweest. Nu is het kort maar ik poog het weer wat langer te laten groeien (maar nog steeds niet lang ofzo) hoewel ik verwacht dat het er op termijn wel weer af zal gaan voor nieuwe kuren.
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn?
Ik ben behoorlijk aangekomen door medicatie dus geen rimpels, nu ben ik weer wat afgevallen maar de 'schade' valt tot heden toe mee.
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent?
Ik ben verdrietig omdat mijn lichaam enorm heeft geleden en lijdt onder de huidige situatie, maar ik probeer er zo goed mogelijk voor te zorgen. Ik eet enorm gezond, drink alleen water en thee en wandel veel buiten. Alleen huidverzorging is mijn slechte punt, dat vind ik zo onprettig dat ik er enorm laks in ben.
Kleding, kleed je, je anders?
Ik ben echt heel slecht in kleding, mode en kleuren, ik hoop op termijn met iemand te gaan winkelen die dan zegt wat bij mijn figuur past. Ik kleed me wel al beter dan tien jaar geleden, vind ik zelf, maar echt verstand heb ik er niet van dus er is veel ruimte voor verbetering ;-)
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden?
Ik vind mezelf nu eigenlijk beter, toen was ik extreem veel te zwaar, ik ben enorm veel afgevallen (en helaas toen weer aangekomen, hoewel niet alle verloren gewicht) dus ik zie er zelfs met mijn huidige ook te zware figuur beter uit. En ik ben nog nooit boven de dertig geschat, dus ik denk dat het objectief ook nog wel ok gaat wat dat betreft. Maar ik vind mezelf niet mooi ofzo.
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? Het doet me niet zoveel eigenlijk. Het gaat gelukkig geleidelijk[/quote]
<<

Anoniem301

Bericht 08 Mei 2018 15:10

Re: Ouder worden

Leuk vragenlijstje!

Leeftijd: 36

Word je grijs, verf je je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions?
Ik heb wel wat grijze haren ja, maar niet storend dus ik verf nog niet. Als mijn haar dunner wordt hebben extensions niet zoveel zin geloof ik, veel te bang dat die haren dan ook nog afbreken. Maar gelukkig heb ik daar geen last van.

Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn?
Nee heb ze nog niet echt, maar botox zou zeker een optie zijn mocht ik het erg vinden worden.

Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent?
Ja, ben er blij mee. Ik ben sowieso sportiever dan 10 jaar geleden.

Kleding, kleed je je anders?
Ja, maar niet omdat ik ouder ben, denk ik. Heb gewoon een andere smaak gekregen. Als ik wil draag ik nog steeds een shortje op een festival, vind niet dat dat niet meer kan omdat ik ‘al’ 36 ben.

Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden?
Mooier.

Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)?
Tot nu toe prima, vind mezelf er goed uit zien.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 08 Mei 2018 15:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 08 Mei 2018 15:33

Re: Ouder worden

Ja leuk!

Leeftijd: 35

Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions?
Die komma tussen de twee keer ‘je’ mag weg hoor! En nee ik verf mijn haar niet. Ik word ook nog niet grijs. Heel af en toe spot ik een enkele grijze haar en die trek ik er dan uit.

Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? Ik heb er wel wat, maar dat zijn geen heftige ouderdomsrimpels. Wel heb ik sinds twee jaar wat pigmentvlekken in m’n gezicht, niet mooi!

Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? Ik ben best tevreden. Tot m’n eerste kind heb ik nooit veel aan sport gedaan en was ik ook wat voller dan nu. Na m’n oudste zoon ben ik gaan sporten en gezonder gaan eten met als resultaat dat ik zo’n 5 kg lichter ben dan ‘vroeger’. Als ik sport ben ik strakker (ben net weer begonnen) en dan ben ik heel tevreden!

Kleding, kleed je, je anders? Ook hier mag die komma weg. Ik draag geen jurkjes/rokken meer boven de knie, vind dat ook gewoon niet mooi met m’n dunne benen. Mijn stijl is wel nog ongeveer gelijk aan vroeger, hoewel ik nu wel echt betere kwaliteit kleding draag.

Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden? Mooier eigenlijk! Ben benieuwd wanneer dat stopt.

Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? Wel prima. Elke leeftijd kan denk ik heel mooi zijn als je jezelf goed verzorgt en aandacht aan je uiterlijk besteedt.
Laatst gewijzigd door Urban Naked op 08 Mei 2018 15:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
#teammaple🍁
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 08 Mei 2018 15:33

Re: Ouder worden

Leeftijd:  32
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions?
Ik verf mijn haar sowieso, maar niet omdat het grijs wordt( heb nog geen grijze haren gespot), maar omdat ik mijn eigen kleur doos vindt. Dat assige van mezelf zit gewoon weinig leven in. Wel vind ik het lastig dat mijn haar dunner wordt. Ooit had ik een mooie volle bos haar maar dit neemt steeds verder af.
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? Heb ze, kids wijzen me er vaak op, maar had ze op mijn 16e ook al. Dus ben niet anders gewend.
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? ik word me steeds bewuster van gezond eten en je fit voelen. Mijn lichaam is lelijk en daar doe ik niks meer aan. Probeer juist de accepteren dat het is zoals het is.
kleding, kleed je, je anders? Ja. Shirts met schreeuwende teksten komen er bewust niet in.
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden?
Wisselend. 10 jaar geleden was ik 50 kilo zwaarder. Ben nu nog te zwaar, ben daar oke mee.
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)?
Soms lastig. Overweeg bijvoorbeeld een ooglidcorrectie, maar dit ook omdat mijn ogen altijd vermoeid voelen. En heel soms zelfs lipfillers en botox. Dan denk ik eraan en kijk ik hoe het zou staan. Als het geld er voldoende was had ik sowieso 1 van die dingen wel gedaan.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 08 Mei 2018 15:47

Re: Ouder worden

Leeftijd: 30

Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions?
Ik heb nog geen grijze haren en ook geen dunner wordend haar. Ik heb het haar van mijn moeder dus ik hoop dat het lang, lekker veel blijft. Mijn mams is begin 60 en heeft echt nog een berg haren!

Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn?
Meh die zie ik wel. Met name lachrimpels rond mijn mond, die nu toch wel wat blijven staan haha. Voor deze rimpels zou ik zeker botox overwegen. Mijn man vindt het alleen stom omdat hij bang is dat je er dan gelijk fake uitziet en niet meer leuk kunt lachen.

Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent?
Ik voel me soms nog hetzelfde als 10 jaar geleden.. Ik ben benieuwd of dat een illusie is haha.

Kleding, kleed je, je anders?
Niet heel anders denk ik. Ik ben qua kleding iets vrouwelijker geworden en iets minder stoer. Ik denk dat mijn hele stijl wat volwassener is geworden. Ik zou geen shorts meer dragen waar mijn billen onderuit komen terwijl ik daar een jaar of 5 geleden nog geen problemen mee had.

Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden?
Ik heb dus het idee dat ik nauwelijks iets veranderd ben qua uiterlijk. Ik ga zo eens zoeken naar foto's haha.

Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)?
Prima. Ik denk dat als ik mezelf goed blijf verzorgen en tijd besteed aan mijn uiterlijk hierin ook niet veel veranderd.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 08 Mei 2018 15:53

Re: Ouder worden

Ik ben 35 en tien jaar geleden vond ik dat héél oud. Ik vond vrouwen van 35 er ook best oud uitzien. Of in ieder geval niet meer jeugdig. Nu ben ik zelf 35 en vind ik mezelf niet oud en ook nog best jeugdig. Grote kans dat het in mijn hoofd zit en ik er wel uitzie als 35. Ik krijg grijze haren. Gelukkig nog nauwelijks rimpels, maar dat zal vast ook wel komen. Ik ben benieuwd hoe ik daarmee omga. Wil ik er jonger uitzien of wil ik er uitzien naar mijn leeftijd. Ik ben benieuwd hoe jullie daarin staan.

Leeftijd: ik word van de week 32
Word je grijs, verf je, je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions? Ik blondeer, omdat ik dat leuk vind. Word nog niet grijs gelukkig en het wordt ook niet dunner. Denk dat ik wel redelijk jong grijs word en tegen die tijd bekijk ik of ik ga verven
Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn? We wat meer lijntjes rond mijn ogen die niet meer helemaal wegtrekken. Maar ik ga er niks medisch mee doen.
Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent? Ik merk wel dat afvallen/op gewicht blijven een stuk lastiger is dan pakweg tien jaar geleden
Kleding, kleed je, je anders? Ja, wel volwassener. Vind iets nu sneller te strak of te kort. En bepaalde prints draag ik ook niet meer.
Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden? Qua uitstraling wel, qua slankheid niet.
Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)? Tot dit punt nog wel Ok, maar hoef niet verder af te takelen :p

Gelukkig werd ik net door een groep jongens van een jaar of twintig nog toegeroepen met 'daar fietst een mooi meisje'. Best goed voor je ego af te toe :p
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 08 Mei 2018 16:00

Re: Ouder worden

Leeftijd: 31

Word je grijs, verf je je haar en wat doe je als je haar dunner wordt? Kort knippen of misschien wel extensions?
Ik heb geen grijze haren en heb al een bob dus korter ga ik niet. Wellicht extensions maar dat is nu niet aan de orde.

Rimpels, heb je ze en zou botox een optie zijn?
Ik heb wel een paar rimpels, vooral op m'n voorhoofd en naast m'n mond. Botox zou een optie zijn voor een diepe fronsrimpel.

Lichaam, ben je blij met je lichaam, ga je er anders mee om nu je ouder bent?
Ik raak steeds meer tevreden. Heb nog hetzelfde figuur als 10 jaar geleden. Qua gezondheid uiteraard wat minder blij maar voor iemand van 31 met ernstige klachten zie ik er best goed uit.

Kleding, kleed je je anders?
Ik probeer een beetje met de mode mee te gaan dus ja, kleed me wel anders dan 10 jaar geleden maar koop nog steeds bij H&M etc.

Vind je jezelf nog even mooi als pakweg 10 jaar geleden?
Ik vind mezelf nu mooier. Overigens werd ik afgelopen vrijdag door 3 verschillende mensen begin 20 geschat dus erg veel zal ik niet veranderd zijn.


Hoe vind je het om ouder te worden (qua uiterlijk)?

Ik merk er dus nog niet heel veel van. Ben bang dat het straks in één keer heel hard achteruit gaat :)
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers