Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 07 Mei 2018 18:54

Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik wilde laatst vroeg naar bed en grapte om half 10 tegen mijn vriend, dan ga ik me nu maar klaar maken want dan lig ik er om 22u in.

Ik heb toen geklokt en het duurde wel 15/20 minuten. Soms zie ik er daarom echt tegenop om naar bed te gaan, ik lig er echt niet zomaar in :). Herkenbaar? Ik weet dat ik het zelf doe, maar vind het ook fijn en belangrijk maar toch zie ik er soms tegenop.

Hoelang duurt jouw verzorgingsritueel? En waar bestaat deze uit?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4486

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 07 Mei 2018 18:57

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

10 minuutjes? Ik poets m’n tanden, was m’n gezicht en haal vervolgens mascara eraf met wattenschijfje. In m’n slaapkamer doe ik nachtcrème op, thats it! Soms douche ik, dan duurt hebt wat langer :)
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 07 Mei 2018 18:58

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

90% is bij mij al het uitstellen, omdat ik er geen zin in heb en ook eeuwen kan treuzelen. Mijn vriend roept soms vanuit bed: “June, je bent weer gestagneerd!!!” En dan denk ik: oh ja, shit! Dat helpt iets, want dan ga ik daarna snel doen.

Wat ik moet doen: tanden poetsen, gezicht reinigen, lenzen uit, wc-bezoek. Dat kan best in 5-10 minuten, maar dat duurt langer. Soms een uur vanaf dat ik bedenk dat ik naar bed wil :laughcry:.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem304

Bericht 07 Mei 2018 19:00

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik ga naar de WC en dat is het.

M'n tanden heb ik al eerder gepoetst, tijdens het douchen.
<<

Anoniem281

Bericht 07 Mei 2018 19:03

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Oh ik doe er nooit wat aan :laughcry: Ik ga douchen, poets onder de douche m'n tanden. Borstel na 't douchen m'n haren door en ga naar bed. Ik haal ook niet altijd m'n mascara eraf, alleen als ik in m'n ogen wil kunnen wrijven, maar meestal laat ik 't gewoon zitten, scheelt me in de ochtend weer.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1746

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 07 Mei 2018 19:07

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

10 minuten ofzo. Meestal douche ik en haal ik dan gelijk mijn mascara eraf (met warm water) en poets ik mijn tanden.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem248

Bericht 07 Mei 2018 19:13

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Poeh. Ik denk dat ik echt wel een kwartier tot 20 minuten bezig ben. Mascara afhalen, gezicht wassen, crème, medicijnen nemen, tanden ragen en stoken, tanden poetsen, katten eten en drinken geven en plassen. Het kan ook wel sneller maar ik sta ik de avond standaard in de treuzelmodus en het duurt daarbij ook echt veel te lang voor ik me ertoe zet om me echt klaar te maken voor bed.
<<

Anoniem246

Bericht 07 Mei 2018 19:16

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik ga naar de koelkast voor een lik gezichtscrème, ga door voor het toilet en kruip onder de dekens. Ik zou niet weten wat ik nog meer moet doen voor het naar bed gaan.

En met make-up is het om acht uur eraf wassen met een natte washand, crème en daarna voor het slapen gaan nog een lik crème, het toilet en dan naar bed.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8447

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 07 Mei 2018 19:19

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ook een minuut of 5 a 10. Tanden poetsen, oogmakeup verwijderen met een wattenschijfje, gezicht wassen, nachtcrème erop en via het toilet naar bed.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem248

Bericht 07 Mei 2018 19:19

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Poets jij je tanden dan niet, RS?
<<

Anoniem246

Bericht 07 Mei 2018 19:22

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Maple schreef:Poets jij je tanden dan niet, RS?


Meerdere malen per dag, maar niet voor het slapengaan. Nog nooit gedaan. Reden heb ik er niet echt voor, behalve dan dat ik die mintsmaak niet lekker vind voor het slapengaan.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 07 Mei 2018 19:32

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Cotton schreef:Ik ga naar de WC en dat is het.

M'n tanden heb ik al eerder gepoetst, tijdens het douchen.


Exact dit, met als toevoeging dat ik m'n make-up er op laat zitten. Zoals Baz zei: scheelt weer in de ochtend :laughcry:
30-04-2017
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 07 Mei 2018 19:44

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Dat heb ik dus ook June, dat ik stagneer omdat ik geen zin heb. En dan dus weer veel te laat in bed lig óf ik omdat het al zo laat is besluit wat onderdelen te skippen en ik me daar in bed vervolgens rot over voel :).
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 07 Mei 2018 19:51

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

15 minuten denk ik.
Ik doe m’n lenzen uit, reinig m’n gezicht heel grondig, dan smeer ik er een exfoliant op. Dan ga ik stoken, tandenpoetsen en naar het toilet, en daarna smeer ik m’n moisturizer op m’n gezicht. Ik zou nooit kunnen gaan slapen met make up op, ik vind een schone en gevoede huid echt heel belangrijk.
Laatst gewijzigd door Urban Naked op 08 Mei 2018 09:28, in totaal 1 keer gewijzigd.
#teammaple🍁
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 07 Mei 2018 19:54

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Oh ja, ik kan het (onbedoeld) ook heel lang rekken.
Als ik eenmaal naar boven ga, ben ik denk ik een kwartiertje bezig. Vitaminepil slikken (zo'n groot ding, krijg ik met moeite weg), tanden poetsen, make-up eraf en crème erop, naar de wc.. Sowieso minstens 10 minuten denk ik.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem247

Bericht 07 Mei 2018 20:02

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Een minuut of 10.

Lenzen uit, tanden poetsen, make-up eraf, gezicht wassen, nachtcrème erop, naar de wc, kleding uit en naar bed.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 07 Mei 2018 20:05

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik douche altijd ‘s avonds, draag nooit waterproef make-up dus dat was ik er onder de douche af en ik poets mijn tanden onder de douche. Daarna kam ik mijn haar en smeer ik een crème en duik ik mijn bed in, kwartiertje alles bij elkaar denk ik.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem316

Bericht 07 Mei 2018 20:13

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

5 minuutjes? Tandenpoetsen, gezicht en ogen schoonmaken, crème er op, plassen en op bed.
<<

Anoniem317

Bericht 07 Mei 2018 20:18

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik denk ongeveer 10-15 minuutjes. Ik verwijder mijn make-up, reinig m’n gezicht, was m’n gezicht met een washandje, poets m’n tanden, smeer een serum op m’n gezicht en tot slot smeer ik een nachtcrème op m’n gezicht. Daarna borstel ik m’n haar, ga ik naar de wc, was m’n handen en dan ga ik richting de slaapkamer. Vaak doe ik een aantal dingen ook al onder de douche (gezicht reinigen, gezicht wassen met een washandje, tanden poetsen).

Ik ga graag slapen met een schoon gezicht. Als ik m’n make-up laat zitten, heb ik daar de volgende dag last van. Dan heb ik droge, rode en jeukende ogen.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9400

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 07 Mei 2018 20:24

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik denk ook tussen de 5 en 10 minuten. Glazen in de vaatwasser zetten, brood uithalen, tanden poetsen en gezicht schoonmaken en dan plassen. Soms loop ik dan boven nog te "keutelen" voordat ik daadwerkelijk in bed ga liggen.
⁠♡♡♡
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 07 Mei 2018 20:38

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

5-10 minuten.

- Ik poets mijn tanden 4 minuten (2x het programma van 2 minuten)
- Ik maak mijn gezicht schoon met een watje (en dat is het 's avonds.. I know fout. Ik heb geen nachtcreme en op het moment echt een droge huid. Ik moet echt iets gaan aanschaffen maar weet het gewoon niet.)
- Dan ga ik plassen
- Dan vlieg ik mijn bed in.

Het liefst lig ik zo snel mogelijk in bed. Heb een hekel aan treuzelen voor het naar bed gaan. Gaat allemaal van mijn slaaptijd af en die is me al zo heilig haha. Nu moet ik wel zeggen dat ik de drang om op te schieten minder heb in het weekend.
<<

Anoniem313

Bericht 07 Mei 2018 21:07

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Dingen als de vaatwasser en ontbijt klaarzetten reken ik niet mee, da’s voor mijn gezin en niet voor mij. En dan zou ik maar in de war raken want dan kan ik steeds vroeger beginnen en voor ik het weet hoort het avondeten bij m’n ritueel.

Tandenpoetsen, gezicht schoonmaken, serum, stoken, lenzen uit, crème, plassen, Fitbit syncen, even lezen, slaap.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 07 Mei 2018 21:13

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik denk ook zo'n 10 minuutjes, als ik geen make-up op heb korter.

Frankie, ik heb deze en ik ben er heel erg tevreden mee. Werkt goed verzorgend, maar is geen 'zware' crème.
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/p ... m-60001807
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem301

Bericht 07 Mei 2018 21:13

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Eerst omkleden, dan ragen, dan tandenpoetsen, naar de wc. Daarna naar boven om m’n make-up eraf te halen, dat spul staat naast m’n bed. Daarna nog eens reinigen met micelairwater. Dan een exfoliant en nachtcrème. Nog even lezen en slapen. Ik vind het trouwens echt niet lekker slapen met m’n make-up nog op, wil wel graag een fris huidje.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 07 Mei 2018 21:49

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik doe er best wel even over, maar heb het nog nooit getimed. Denk 15 minuten.
Ik reinig mijn huid, exfoliant, serum, crème. Poets mijn tanden (tussen de middag stook ik al uitgebreid dus tenzij ik er zin in heb doe ik dat niet ‘s avonds). Bezoek de wc, pak en glas water en kleed me dan om en ga naar bed. Tenzij ik overdag iets aan had dat niet lekker zat, dan heb ik wel eens al m’n pyjama aan.

Mijn vriend roept ook altijd ‘Jannie kom nou’ omdat ik er zo lang over doe. Maar ja hij heeft vette mazzel want als ik naar bed kom dan doe ik ook nog eens zijn gezicht met exfoliant, serum en nachtcrème. Als hij later geen rimpels krijgt komt dat door mij.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron