Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meivakantie

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 30 Apr 2018 14:58

Meivakantie

Wat doen jullie met de kinderen?

Mijn dochter heeft twee weken vakantie. Maar ik heb ook wel een aantal dagen gastkinderen bij mij thuis.
Ik hoop dat het wel wat beter weer wordt. Vandaag hebben we een rustige dag.
Gisteren zijn we naar Plopsaland geweest.
En mijn dochter gaat ook nog een paar nachtjes bij mijn schoonouders logeren.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 30 Apr 2018 18:37

Re: Meivakantie

Hier weinig plannen. Luuk heeft 1 week mei vakantie. Al hoeft hij volgende week ivm Hemelvaart maar 3 dagen naar school.
Ze hebben afgelopen nacht bij opa en oma gelogeerd waar ze vandaag ook de hele dag waren. Morgen en woensdag gaan ze de hele dag naar de bso. Wat we donderdag en vrijdag gaan doen moet ik nog even bedenken.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem313

Bericht 30 Apr 2018 18:41

Re: Meivakantie

De jongste gaat gewoon naar de crèche. De oudste heeft vandaag bij een vriendje gespeeld, morgen naar vakantie BSO, en hij gaat woensdag en donderdag naar London met z’n vader. Volgende week logeert hij bij mijn ouders.
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 30 Apr 2018 19:27

Re: Meivakantie

Vandaag gewerkt, of nouja de ochtend.

Vanmiddag naar de bieb geweest en daarna zwemmen (inhaalles ivm koningsdag)
Morgen (wouden we naar juul de muis) maar t word koud en nat dus gaan we niet.
We hebben bedacht dat we alle matrassen beneden in de woonkamer leggen en hele dag televisie gaan kijken, nagelslakken, haren kammen, chips eten noem maar :P
Woensdagochtend werk ik, 's middags nog maar even zien, papa is ook vrij, dus denk een middagje kringloopjes afstruinen (vinden de kids ook geweldig!)
Donderdagmorgen werk ik + een afspraak in het zh voor 1 vd kinderen. "s middags maar even zien ivm werken hoe laat ik thuis ben.
Vrijdagmorgen werk ik, en 's middags heeft de oudste zwemmen.
Van het weekend 1 vd 2 dagen naar Julianatoren.

Volgende week zien we dan wel weer verder :smile:
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 30 Apr 2018 20:01

Re: Meivakantie

Hier 2 weken vakantie nu.
Vandaag waren we allemaal vrij en zijn we even Rotterdam in geweest.
Morgen en donderdag gewoon naar de bso en moeten wij werken.
Vrijdag moet de jongste naar het consultatiebureau en de oudste heeft zwemles.
Zondag gaat de oudste naar een soort circus met 1 van ons.
Maandag ben ik jarig maar moeten we gewoon werken en de kinderen naar de opvang. In de avond wel visite en denk de bbq aan.
Met Hemelvaart is er een kinderhardloopwedstrijdje van 1 km waar de oudste samen met papa aan meedoet en ik ga zelf de 5 km met mijn vader lopen.

Er wordt mooi weer voorspelt vanaf vrijdag dus we gaan ook vaak de speeltuin opzoeken denk ik :-).
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 30 Apr 2018 20:06

Re: Meivakantie

YEX schreef:We hebben bedacht dat we alle matrassen beneden in de woonkamer leggen en hele dag televisie gaan kijken, nagelslakken, haren kammen, chips eten noem maar :P


Oh leuk YEX, zoiets heeft mijn kleuter ook nog van me te goed. Stampertjes spelen :love:
Laatst gewijzigd door Anoniem313 op 30 Apr 2018 20:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem236

Bericht 30 Apr 2018 20:08

Re: Meivakantie

Vandaag even naar het winkelcentrum geweest, daar geluncht en schoenen gepast
Morgen bso kdv dag voor de kinderen
Woensdag zijn ze een dag bij Mn schoonouders
Do en vrij geen plannen, in het weekend gaat de oudste bij een vriendje slapen
Maandag t/m vrijdag gaan we naar center parcs. Hoop dat de weersvoorspellingen zoals die nu staan uitkomen.
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:54

Bericht 30 Apr 2018 20:48

Re: Meivakantie

Caulfield schreef:
YEX schreef:We hebben bedacht dat we alle matrassen beneden in de woonkamer leggen en hele dag televisie gaan kijken, nagelslakken, haren kammen, chips eten noem maar :P


Oh leuk YEX, zoiets heeft mijn kleuter ook nog van me te goed. Stampertjes spelen :love:



Ook leuk!! Ze willen van dinsdag op woensdag ook beneden blijven slapen met mama maar denk niet dat mijn rug dat trekt dus zei mn man, laten we ze toch zelf daar liggen... :palm: en hun keten zeker...nog maar even zien dat laatste morgenavond
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 01 Mei 2018 10:08

Re: Meivakantie

Wij vertrekken bijna naar Thailand :banaan:
<<

Anoniem313

Bericht 01 Mei 2018 10:09

Re: Meivakantie

Anansi schreef:Wij vertrekken bijna naar Thailand :banaan:


Jij wint!
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 01 Mei 2018 10:11

Re: Meivakantie

Caulfield schreef:
Anansi schreef:Wij vertrekken bijna naar Thailand :banaan:


Jij wint!


We kunnen het zelf ook nog nauwelijks bevatten, mijn jongste heeft de vakantie gewonnen via een reisorganisatie.
<<

Anoniem313

Bericht 01 Mei 2018 10:14

Re: Meivakantie

Niet! En nu ga je met het hele gezin? Wow, wat geweldig!
<<

Anoniem336

Bericht 01 Mei 2018 11:04

Re: Meivakantie

Gaaf zeg! Vast niet met een kleurwedstrijd? :)
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 352

Geregistreerd: 02 Okt 2016 14:34

Bericht 01 Mei 2018 11:17

Re: Meivakantie

Hij had een filmpje ingestuurd waarin hij vertelde over z’n droomvakantie. Hij wilde graag naar dinoland maar aangezien dat niet bestaat waren we vrij de bestemming te kiezen. Dus nu gaan we met hele gezin twee weken naar Thailand.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Mei 2018 13:25

Re: Meivakantie

Wauw Anansi dat is nog eens een leuke prijs om te winnen.

Hier hebben de kinderen nog altijd vakantie.

Ik heb deze week vakantie. Gister bij mijn ouders geweest. Nog kleren voor de oudste geshopt. Vanmorgen even op de fiets naar school ouders geweest. Voor vanmiddag geen plannen.

Morgen ochtend wil ik met de kinderen naar de kinderboerderij.
Donderdag middag krijgen wij visite dan ben ik jarig.
Voor vrijdag nog geen plannen.
Zaterdag middag komt de rest voor mijn verjaardag. Bij mooi weer zetten wij de bbq aan.
Zondag werken.
2014 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Mei 2018 14:45

Re: Meivakantie

Ik ben gisteren thuis geweest met Y (E is niet alle dagen van de vakantie thuis), we hebben samen getekend, ik heb een film voor haar gehuurd en ze heeft Roblox en Minecraft gespeeld op de computer. Vandaag zijn we naar de indoorspeeltuin en de kringloopwinkel geweest. We gaan ook een aantal dagen naar de camping en het wordt mooier weer, dus hopelijk kunnen we buiten zwemmen. Volgende week zijn we ook weer een paar dagen thuis, ik weet nog niet wat ik dan ga doen met Y. Misschien een keer samen lunchen, ik weet een heel leuke plek waar een prachtige speeltuin bij is, dat vindt ze altijd erg leuk. En misschien nog een keer naar de gewone speeltuin in de buurt. En dan weer naar de camping met hopelijk nog steeds mooi weer.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 02 Mei 2018 06:24

Re: Meivakantie

Dochter was vorige week al vrij.
1 dag bij mn vriend gebleven, 1 dag naar bso, 1 dag naar oma. 1 dag samen naar de dierentuin, en 1 dag koningsdag.
Deze week zijn de meiden van vriend er. Maandag hrbben ze veel gespeeld, gisteren is de oudste met vriend naar de bios geweest en heb ik met de and ere 2 koekjes gebakken (en hadden we zwemles en kapper). Vandaag gaan we met een ander gezin zwemmen. Morgen mss dierentuin en vrijdag gaan ze waarschijnlijk met opa/oma met de trein mee
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 02 Mei 2018 20:53

Re: Meivakantie

Vorige week 2 speelafspraakjes met vriendinnen en hun kids, zwemmen, tandarts, kapper, bezoek grote buitenspeeltuin, braderie Koningsmarkt, nachtje weg op een vakantiepark.
Deze week 2 speelafspraakjes met vriendinnen en hun kids, zwemmen, kraamvisite. Dit weekend nog barbecuen en zwemmen bij het strandje.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem239

Bericht 03 Mei 2018 06:59

Re: Meivakantie

Hier zijn de kids drie dagen naar de opvang/bso geweest.
Vandaag gaan we een dagje naar de dierentuin (met leuke korting, 1 kaartje gratis en een ander kaartje met 5 euro korting)

Morgen een dagje thuis ivm tandartsbezoek in de middag.

Zondag hebben we familiedag en aansluitend gaan ze een week logeren bij opa en oma volgende week.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 03 Mei 2018 13:47

Re: Meivakantie

Hier hebben ze vooral heel veel gespeeld zowel binnen als buiten.Op Koningsdag een poppenkast gescoord die ondertussen bijna versleten is. We zijn op bezoek geweest bij mijn opa, speeltuinen fietstochtje, Koningsdag gevierd dus fiets versierd, koekjes gebakken, geschilderd en we zijn een dagje naar de speelboerderij geweest. Van het weekend gaan we waarschijnlijk naar Plopsa land.

We zouden eigenlijk gaan kamperen maar ivm
Het weer is dat niet gelukt. Nu lekker weer maar Mn man kan geen vrij meer krijgen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers