Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lange busreis, wat moet ik niet vergeten mee te nemen?

<<

Anoniem273

Bericht 29 Apr 2018 11:46

Lange busreis, wat moet ik niet vergeten mee te nemen?

Wij gaan eind van de week met een georganiseerde busreis (touringcar) naar London en dan direct door naar de Harry Potter Studio’s :nerd: Niet ideaal qua reis maar wel echt voor een heel zacht prijsje. We slapen dus in de bus (als dat lukt haha) en we kunnen een tas achterlaten in de bus. Ik wilde dan een ‘bus tas’ maken en een gewone tas die we meenemen naar de HP Tour en de 5 uurtjes die we na afloop nog in London centrum hebben.

Ik heb echt al jaren niet meer zo’n lange busreis gemaakt. Wat moeten we écht niet vergeten? Reistabletten staan al op mijn lijstje haha. En zo’n oogmasker en oordoppen om te kunnen slapen.
<<

Anoniem246

Bericht 29 Apr 2018 11:56

Re: Lange busreis, wat moet ik niet vergeten mee te nemen?

Niet vergeten je schoenen uit te trekken als je gaat slapen. Zeker niet als het laarzen zijn. Want bij aankomst kan het zo maar gebeuren dat ze, benen, door de warmte vocht zijn gaan vasthouden en je ze niet meer uitkrijgt en er eigenlijk ook niet meer op kunt lopen door de zwelling die is ontstaan.

Verder geen tips. Veel plezier!

Edit: Heb het dus één keer gehad op mijn 19e. Ik was in slaap gevallen tijdens een reis naar Spanje en toen ik wakker werd kreeg ik mijn laarzen niet uit, maar kon ik ook nog amper op mijn voeten staan. Dat deed zo'n pijn.
<<

Anoniem249

Bericht 29 Apr 2018 12:59

Re: Lange busreis, wat moet ik niet vergeten mee te nemen?

Een kussentje en slaappillen.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 29 Apr 2018 19:58

Re: Lange busreis, wat moet ik niet vergeten mee te nemen?

Mp3 speler of zo voor als je niet kunt slapen misschien?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 29 Apr 2018 20:03

Re: Lange busreis, wat moet ik niet vergeten mee te nemen?

Een tas waarin je makkelijk kunt organiseren. Dus dat je niet opgepropt zit en dan zo moet graven naar dat ene boekje of koekje. Dat vind ik met vliegen ook zo irritant.
Let's discover the world together.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 29 Apr 2018 21:57

Re: Lange busreis, wat moet ik niet vergeten mee te nemen?

Een (nek)kussentje idd, en comfi kleding. Laagjes aandoen, vaak is het te warm of te koud in de bus. Met je jas aanzitten is niet fijn dus een lekker comfi vest oid.
En idd oordoppen, en labello! (lang leve de airco in de bus, dus droge lippen)
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem273

Bericht 04 Mei 2018 06:45

Re: Lange busreis, wat moet ik niet vergeten mee te nemen?

Bedankt voor de tips, allemaal!
We nemen inderdaad nekkussentjes mee, met van die balletjes erin in plaats van opblaasbaar. Ben benieuwd! Die laten we dan in de touringncar liggen als we in London zijn. Dat kan gelukkig gewoon.
Straks nog even nieuwe oordoppen kopen en reistabletjes. Misschien ook melatonine alhoewel ik een super makkelijke slaper ben dus waarschijnlijk niet nodig.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers