Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij een lange vakantie?

<<

Anoniem249

Bericht 27 Apr 2018 16:45

Wat vind jij een lange vakantie?

Wat is voor jou een lange vakantie? Hoeveel dagen/weken?
Wat is de langste tijd die je bent weggeweest?
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 27 Apr 2018 16:52

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Voor mij is lang vanaf 17dagen en meer. Wij gaan meestal 15 a 16 dagen weg. Alles daarna vind ik lang weg gaan.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 27 Apr 2018 17:00

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Ik denk vanaf een week haha
2016
<<

Anoniem317

Bericht 27 Apr 2018 17:03

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Voor mij is alles boven de 2 weken een lange vakantie. Het langste dat ik ben weg geweest is ruim 4 weken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Apr 2018 17:11

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Vanaf drie weken vind ik 't wel lekker lang. Vanaf een maand vind ik echt lang lang.

Langste voor mezelf is drie weken maar ik hoop volgend jaar een maand te gaan.
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 27 Apr 2018 17:14

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Ik 3 weken. Ik wil echt na 2 weken graag naar huis. Dan ga ik me vervelen, verlangen naar mensen die ik niet mee heb, normaal eten en mijn was kunnen doen. Ik mis mijn auto en mijn douche.
<<

Anoniem249

Bericht 27 Apr 2018 17:16

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Waarom verveel je je ChiQ? Je bent dan toch juist op een plek waar je alles nog kunt ontdekken en alles nieuw is?
<<

Anoniem316

Bericht 27 Apr 2018 17:24

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Voor ons 2 weken. Ben ooit eens 3 weken weg geweest en dat vond ik toch wel te lang. Zat toen eerst twee weken met mijn ouders en daarna nog een week bij een vriendin.
Nu met de kleine is 2 weken denk ik ook lang genoeg. Ben benieuwd of we het überhaupt redden haha.
<<

ChiQ

Bericht 27 Apr 2018 17:35

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Claire**** schreef:Waarom verveel je je ChiQ? Je bent dan toch juist op een plek waar je alles nog kunt ontdekken en alles nieuw is?


Nou, ik ga al 5 jaar met kind op vakantie, dan zit je toch hoe flexibel hij ook is vrij vaak op je hotelkamer savonds. En overdag wel activiteiten te doen, maar hele wilde dingen kan niet met een 5 jarige. Ik ga me dan echt vervelen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 27 Apr 2018 17:35

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Ik ben het meestal na een week wel zat. Dan heb ik heimwee naar m’n kleren, de rust (huis versus camping) en m’n spullen. We gaan in de zomer meestal 2 weken dus dat is 1 volle week op karakter.
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Apr 2018 17:38

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

@ Chiq: Maar je hoeft toch niet in een hotel te zitten persé?

Wij willen volgend jaar met een camper door Amerika met kind. Kan volgens mij prima. En als dat niet echt aan je is besteed is een huisje toch prima? Ja dan ben je ook met kind wel aan het huisje gebonden (en 's avonds op terras ofzo) maar zit je niet ongezellig 's avonds op de hotelkamer. Dat zou ik ook niet zo gezellig vinden nee.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 27 Apr 2018 17:45

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Lang vind ik alles langer dan 14 dagen.
Langste van mezelf is 10 of 11 dagen.
<<

ChiQ

Bericht 27 Apr 2018 17:45

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Marin schreef:@ Chiq: Maar je hoeft toch niet in een hotel te zitten persé?

Wij willen volgend jaar met een camper door Amerika met kind. Kan volgens mij prima. En als dat niet echt aan je is besteed is een huisje toch prima? Ja dan ben je ook met kind wel aan het huisje gebonden (en 's avonds op terras ofzo) maar zit je niet ongezellig 's avonds op de hotelkamer. Dat zou ik ook niet zo gezellig vinden nee.


O, geloof mij, wij hebben altijd de gezelligste hotelkamers! Mega terras, en we hebben ook altijd cocktails, hapjes alles laten we aanrukken. Maar teveel van hetzelfde verveeld gewoon.

Volgend jaar gaan wij trouwens 8! weken door Amerika. We beginnen in NY en vliegen naar de westkust en eindigen in mexico. Niet met camper, maar mooie hotels. I cant wait!
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 12:10

Bericht 27 Apr 2018 17:47

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Dat klinkt als een gave reis Chiq, maar hoe doe je dat met school? J heeft geen 8 weken vakantie neem ik aan.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 27 Apr 2018 17:49

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Fantastisch ChiQ, wat een tof vooruitzicht.

Ik vind vanaf 2 weken een vakantie lang.
Een pure zonvakantie vind ik na een week mooi geweest.
<<

ChiQ

Bericht 27 Apr 2018 17:50

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Bimbam schreef:Dat klinkt als een gave reis Chiq, maar hoe doe je dat met school? J heeft geen 8 weken vakantie neem ik aan.


Nee, 6 weken zomervakantie en we vliegen 1 week eerder en komen 1 week later terug. Met natuurlijk goedkeuring van school maar ik verwacht geen problemen, aangezien we zelfstandig zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Apr 2018 17:50

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

ChiQ schreef:
Marin schreef:@ Chiq: Maar je hoeft toch niet in een hotel te zitten persé?

Wij willen volgend jaar met een camper door Amerika met kind. Kan volgens mij prima. En als dat niet echt aan je is besteed is een huisje toch prima? Ja dan ben je ook met kind wel aan het huisje gebonden (en 's avonds op terras ofzo) maar zit je niet ongezellig 's avonds op de hotelkamer. Dat zou ik ook niet zo gezellig vinden nee.


O, geloof mij, wij hebben altijd de gezelligste hotelkamers! Mega terras, en we hebben ook altijd cocktails, hapjes alles laten we aanrukken. Maar teveel van hetzelfde verveeld gewoon.

Volgend jaar gaan wij trouwens 8! weken door Amerika. We beginnen in NY en vliegen naar de westkust en eindigen in mexico. Niet met camper, maar mooie hotels. I cant wait!


Gaaf, zal vast hele mooie reis zijn (maar niet veel te lang voor je dan haha). Ik zou zelf denk ik niet voor hotels kiezen om bovenstaande reden maar toch gaaf. En acht weken uiteten lijkt me echt de hel (ja serieus, na drie weken Amerika verlang ik dus echt naar een bruine boterham met kaas).
Let's discover the world together.
<<

ChiQ

Bericht 27 Apr 2018 18:03

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Haha nee dat komt wel goed. We gaan van stad naar stad, en waarschijnlijk in Santa Monica 1,5 week een woning huren. Zo tof!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 27 Apr 2018 18:09

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Ja zie je, huisjes helpen te doorbreken.
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 27 Apr 2018 18:24

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

ChiQ schreef:Ik 3 weken. Ik wil echt na 2 weken graag naar huis. Dan ga ik me vervelen, verlangen naar mensen die ik niet mee heb, normaal eten en mijn was kunnen doen. Ik mis mijn auto en mijn douche.


Dit, maar dan na 10dgn. Met of zonder kind, na 10 dagen wil ik back home.
30-04-2017
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 27 Apr 2018 18:33

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Ik denk drie weken of langer.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem294

Bericht 27 Apr 2018 18:42

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Ik vind alles langer dan 14 dagen lang.

Het langste is voor mij 6 weken geweest. Voordat ik er ging wonen hebben we 6 weken in de zomervakantie in hotels in Parijs gezeten . Hij moest 3 weken daarvan wel gewoon werken. Gelukkig hadden we verschillende hotels want na een week was ik de hotels echt wel zat en het buiten eten. De laatste week hadden we een hotel met keukentje, dat voelde toen echt hemels!

Ben ook een maand in Göteborg (Zweden) geweest in de zomer, dat was heerlijk maar verlangde toen ook wel weer erg naar huis. Zat midden in de stad in een appartement dus wel lekker de ruimte.

Ik denk dat 10 dagen voor mij echt voldoende is als we ergens anders dan naar Marokko op vakantie gaan. Daar hebben we een eigen huis, eigen auto, familie en andere mensen die we kennen waardoor het gewoon als thuis voelt en we kunnen gaan en staan waar we willen.

Op andere locaties ben ik het beperkt zijn gauw zat en de voorzichtigheid in hotelkamers/huisjes etc ook.
<<

Anoniem298

Bericht 27 Apr 2018 18:45

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Vanaf 10 dagen vind ik een lange vakantie. Onze langste vakantie was zestien dagen op Jamaica. Geen straf en we wilden echt nog niet naar huis.
<<

Anoniem248

Bericht 27 Apr 2018 18:45

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Ik vind alles vanaf 2-2,5 week lang. Het langst wat ik ben weg geweest was vier weken, tot twee keer toe.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 27 Apr 2018 18:55

Re: Wat vind jij een lange vakantie?

Ik vind langer dan 3 weken lang. Langste vakantie was volgens mij 28 dagen. Ik ga deze zomer ruim 2 weken weg en dat beschouw ik als een gewone vakantietijd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers